'De Boer snel aan de slag in verrassende league'

'De Boer snel aan de slag in verrassende league'
13 September 2017 09:00
© ProShots

Oefenmeester Frank de Boer zit zonder werk na zijn treurige ontslag bij de Premier League-laagvlieger Crystal Palace. Mogelijk hoeft de trainer echter niet heel lang te treuren, want de Belgische Jupiler Pro League lonkt. De Nederlander wordt genoemd bij een groot aantal clubs.

RSC Anderlecht zou de grootste kanshebber zijn op zijn handtekening. René Weiler staat onder grote druk in Brussel en krijgt binnenkort misschien wel zijn congé, zeker nu De Boer beschikbaar is gekomen. Ook AA Gent is echter een optie volgens het roddelcircuit, omdat Hein Vanhaezebrouck niet meer zeker is van baanbehoud.

Ronald de Boer vertelt aan Voetbal International dat hij gelooft dat zijn broer snel weer ergens aan het werk gaat. "Na zijn periode bij Inter had Frank behoefte aan rust, maar nu zal hij snel weer aan de bak willen. En bij zijn volgende klus hoop ik hem live in het stadion aan het werk te zien. Want dat is er door de korte duur bij Inter en Crystal Palace niet eens van gekomen. Eén ding is duidelijk: de hedendaagse voetbalwereld is hard en meedogenloos. Als je niet wint, dan ben je aan de beurt."

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

7 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Voetbalkenner78 +423 13 Sep 2017 om 09:11 Rang: Aanvoerder
    Eerst bij Ajax een grote toekomst toegedicht krijgen. Dan ontslagen worden bij Internazionale, niet hogerop kunnen dan een laagvlieger in Engeland (over slechte keuzes maken gesproken...) en daar ontslagen worden, naar België. Het kan snel verkeren...
  • Seagal +13730 13 Sep 2017 om 09:23 Rang: Goddelijk
    "E?n ding is duidelijk: de hedendaagse voetbalwereld is hard en meedogenloos. Als je niet wint, dan ben je aan de beurt."

    hij maakt er wel een drama van zeg, dat is toch nooit anders geweest in het voetbal. je word betaald om een prestatie neer te zetten. blijven de resultaten uit ben je weg

    verder lijkt de Belgische competitie me wel een prima competitie voor hem. er loopt daar altijd veel jong talent rond en daar werkt hij graag mee. momenteel is hij nog niet klaar voor een topcompetitie is gebleken maar als hij net als Koeman nadat hij een paar keer op rij was ontslagen bij Valencia, Benfica en AZ zelfkritisch kan zijn en de wil heeft om zichzelf te verbeteren kan hij die stap in de toekomst misschien alsnog maken
  • Held (op sokken) +4 13 Sep 2017 om 11:06 Rang: Ballenjongen


    hij maakt er wel een drama van zeg, dat is toch nooit anders geweest in het voetbal. je word betaald om een prestatie neer te zetten. blijven de resultaten uit ben je weg



    Ja, als de resultaten na 1 jaar uitblijven. Vooruit, in het huidige voetbal klimaat een half jaar. Maar 4 wedstrijden? En volgens de BBC heeft Crystal Palace al na 2 wedstrijden contact gezocht met diverse trainers w.o. Woy Hodgson om eventueel de Boer op te volgen. Twee!!

    On topic, Anderlecht lijkt me een hele mooie club voor Frank om alla Koeman weer zijn blazoen op te poetsen.
  • Seagal +13730 13 Sep 2017 om 11:16 Rang: Goddelijk
    Ja, als de resultaten na 1 jaar uitblijven. Vooruit, in het huidige voetbal klimaat een half jaar. Maar 4 wedstrijden? En volgens de BBC heeft Crystal Palace al na 2 wedstrijden contact gezocht met diverse trainers w.o. Woy Hodgson om eventueel de Boer op te volgen. Twee!!

    On topic, Anderlecht lijkt me een hele mooie club voor Frank om alla Koeman weer zijn blazoen op te poetsen.




    je moet ook wel kijken van wie je hebt verloren. 4 wedstrijden waarvan 3 verliespartijen tegen je rechtstreekse concurrenten om degradatie waartegen je ook nog eens 0 keer scoort. dat is gewoon niet best want dat zijn drie 6 punten wedstrijden die je verliest
  • Held (op sokken) +4 13 Sep 2017 om 11:34 Rang: Ballenjongen
    je moet ook wel kijken van wie je hebt verloren. 4 wedstrijden waarvan 3 verliespartijen tegen je rechtstreekse concurrenten om degradatie waartegen je ook nog eens 0 keer scoort. dat is gewoon niet best want dat zijn drie 6 punten wedstrijden die je verliest


    Bah, je moet ook wel kijken naar het feit dat de twee beste spelers, aanvaller Wilfried Zaha en verdediger Sakho, geblesseerd of nog niet fit na zware blessure waren, en geen enkele minuut van de vier verloren wedstrijden hebben gespeeld. Scheelt je toch al gauw enkele doelpunten, zowel voor als tegen.

    En dan vergeet je ook gemakkelijk dat het veldspel tegen zowel Liverpool uit (nipt 1-0 verlies, Benteke die bij 0-0 alleen voor de keeper mist) en met name de laatste wedstrijd tegen Burnley goed was, en het een wonder was dat ze die laatste wedstrijd niet wonnen.

  • Dodobird +601 13 Sep 2017 om 16:17 Rang: Basisspeler
    Eerst bij Ajax een grote toekomst toegedicht krijgen. Dan ontslagen worden bij Internazionale, niet hogerop kunnen dan een laagvlieger in Engeland (over slechte keuzes maken gesproken...) en daar ontslagen worden, naar België. Het kan snel verkeren...


    Onzin. Behalve Koeman en Bosz is er geen enkele coach zelfs maar bij de subtop actief. In geen enkel land. Dat is gewoon een reflectie van de zwakte van de ED. Binnen Nederland kon die niet hoger. En Belgie staat toevallig nog wel 8e in UEFA coefficienten. Niet zo gek ver van Portugal vandaan.
  • de Analist -7014 13 Sep 2017 om 18:02 Rang: Legende
    Onzin. Behalve Koeman en Bosz is er geen enkele coach zelfs maar bij de subtop actief. In geen enkel land. Dat is gewoon een reflectie van de zwakte van de ED. Binnen Nederland kon die niet hoger. En Belgie staat toevallig nog wel 8e in UEFA coefficienten. Niet zo gek ver van Portugal vandaan.


    Andries koster bij Wolfsburg toch??