'Opstelling Feyenoord: véél aanpassingen voor City'

'Opstelling Feyenoord: véél aanpassingen voor City'
13 September 2017 07:12
© ProShots

Feyenoord neemt het op woensdagavond in de Champions League op tegen Manchester City. De Premier League-topclub vormt een geduchte tegenstander en noopt coach Giovanni van Bronckhorst tot het maken van een hele hoop aanpassingen. De regerend kampioen van de Eredivisie gaat het op een geheel nieuwe manier proberen.

Het Algemeen Dagblad weet bijvoorbeeld dat verdediger Kevin Diks naar de bank verhuist en aanwinst Soufyan Amrabat een basisplek krijgt. Feyenoord gaat überhaupt spelen met vijf man achterin en dat is vrij onbekend voor de topclub. Jeremiah St. Juste, Eric Botteghin, Jan-Arie van der Heijden en Miquel Nelom zijn naast Amrabat de andere verdedigers.

De krant voorspelt dat ook Jens Toornstra op de bank plaats moet nemen en dat vleugelspits Steven Berghuis een linie terugzakt, om het middenveld te versterken. Tonny Vilhena en Karim El Ahmadi spelen wel gewoon. Voorin kan Feyenoord natuurlijk niet beschikken over Nicolai Jörgensen. Het gemis van de Deen wordt opgevangen door twee spitsen: allereerst Michiel Kramer, en hij krijgt gezelschap van Jean-Paul Boëtius.

Verwachte opstelling Feyenoord: Jones; Amrabat, St.Juste, Botteghin, Van der Heijden, Nelom; El Ahmadi, Vilhena, Berghuis; Kramer en Boëtius.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

19 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Seagal +13730 13 Sep 2017 om 09:28 Rang: Goddelijk
    ik kan me hier prima in vinden behalve in het opstellen van Kramer dan. daar had ik Larsson neer gezet
  • Maluku071 +880 13 Sep 2017 om 09:51 Rang: Vedette
    ik kan me hier prima in vinden behalve in het opstellen van Kramer dan. daar had ik Larsson neer gezet

    Dan mis je scorend vermogen voorin. Boetius, Larsson en Berghuis zijn geen afmakers, Kramer wel.
  • Maluku071 +880 13 Sep 2017 om 09:51 Rang: Vedette
    ik kan me hier prima in vinden behalve in het opstellen van Kramer dan. daar had ik Larsson neer gezet

    Dan mis je scorend vermogen voorin. Boetius, Larsson en Berghuis zijn geen afmakers, Kramer wel.
  • Seagal +13730 13 Sep 2017 om 10:02 Rang: Goddelijk
    Dan mis je scorend vermogen voorin. Boetius, Larsson en Berghuis zijn geen afmakers, Kramer wel.




    Kramer zijn moyenne was ook nooit zo geweldig bij Feyenoord en ik denk dat hij internationaal gewoon tekort komt. in zo een wedstrijd moet je veel werk verzetten en proberen druk uit te oefenen voorin als City gaat opbouwen maar Kramer loopt er altijd maar een beetje bij en wacht alleen af totdat er een kans komt. een bal vasthouden kan hij ook niet

  • Maluku071 +880 13 Sep 2017 om 10:21 Rang: Vedette
    Kramer zijn moyenne was ook nooit zo geweldig bij Feyenoord en ik denk dat hij internationaal gewoon tekort komt. in zo een wedstrijd moet je veel werk verzetten en proberen druk uit te oefenen voorin als City gaat opbouwen maar Kramer loopt er altijd maar een beetje bij en wacht alleen af totdat er een kans komt. een bal vasthouden kan hij ook niet

    Kramer komt zeker tekort voor dit niveau, maar op dit moment is hij de enige speler met scorend vermogen. Of je moet Toornstra erin zetten.
  • Seagal +13730 13 Sep 2017 om 10:24 Rang: Goddelijk
    Kramer komt zeker tekort voor dit niveau, maar op dit moment is hij de enige speler met scorend vermogen. Of je moet Toornstra erin zetten.


    valt me nu pas op dat die er niet in staat. Toornstra is de laatste tijd niet in beste vorm maar dan zie ik die toch liever in de basis vanavond als Kramer. het is wel zo een type speler die in dit soort wedstrijden boven zichzelf kan uitstijgen
  • de Analist -7014 13 Sep 2017 om 18:13 Rang: Legende
    Jones

    Diks Amrabat Botteghin van der Heijden Nelom

    Toornstra El Ahmadi Vilhena

    Berghuis/boetius Larsson

    Dit zou ik doen.

  • de Analist -7014 13 Sep 2017 om 18:24 Rang: Legende
    Jones

    Diks Amrabat Botteghin van der Heijden Nelom

    Toornstra El Ahmadi Vilhena

    Berghuis/boetius Larsson

    Dit zou ik doen.



    alles beter dan met Kramer
  • Seagal +13730 13 Sep 2017 om 18:30 Rang: Goddelijk
    Jones

    Diks Amrabat Botteghin van der Heijden Nelom

    Toornstra El Ahmadi Vilhena

    Berghuis/boetius Larsson

    Dit zou ik doen.


    prima opstelling idd! zo zou ik ook spelen
  • de Analist -7014 13 Sep 2017 om 18:41 Rang: Legende
    prima opstelling idd! zo zou ik ook spelen


    twijfel alleen tussen Berghuis en Boeitius,denk dat ik voor Berghuis zou gaan
  • mojorisin +14478 13 Sep 2017 om 18:42 Rang: Utopisch
    prima opstelling idd! zo zou ik ook spelen

    Zoiets zou ik ook doen, het is mij ook een raadsel waarom Toornstra waarschijnlijk niet in de basis staat..
  • Seagal +13730 13 Sep 2017 om 18:43 Rang: Goddelijk
    twijfel alleen tussen Berghuis en Boeitius,denk dat ik voor Berghuis zou gaan


    ik ook. Berhuis zit al in zijn ritme waar Larsson pas 1 keer is ingevallen. die laatste kan je dan altijd nog in de 2e helft brengen
  • de Analist -7014 13 Sep 2017 om 18:44 Rang: Legende
    Zoiets zou ik ook doen, het is mij ook een raadsel waarom Toornstra waarschijnlijk niet in de basis staat..


    even afwachten nog,ondanks het feit dat ik denk dat we wel gaan verliezen vanavond,heb ik er heel veel zin in.
  • mojorisin +14478 13 Sep 2017 om 18:50 Rang: Utopisch
    even afwachten nog,ondanks het feit dat ik denk dat we wel gaan verliezen vanavond,heb ik er heel veel zin in.

    4-4-2 (diamond), dus zo:

    Jones
    Diks; Botteghin; Van der Heijden; Nelom
    Amrabat
    El Ahmadi; Vilhena
    Toornstra
    Berghuis; Boetius

    Fysiek sterk middenveld, dat heb je gewoon nodig in zo'n wedstrijd..
  • pollie -2150 13 Sep 2017 om 18:56 Rang: Wereldkampioen
    OMG, die achterhoede!
  • mojorisin +14478 13 Sep 2017 om 18:58 Rang: Utopisch
    OMG, die achterhoede!

    Daarom ook je middenveld versterken..
  • de Analist -7014 13 Sep 2017 om 19:20 Rang: Legende
    OMG, die achterhoede!


    hebben we mee gewonnen tegen Heracles
  • themartijntjuhh +132 13 Sep 2017 om 19:23 Rang: Talent
    hebben we mee gewonnen tegen Heracles


    Met 2 doelpunten tegen. Als je tegen Heracles al met bijna dezelfde achterhoede als die er vanavond (vermoedelijk) staat 2 doelpunten tegen krijgt, laat City niks meer heel van de achterhoede van Feyenoord ben ik zo bang.
  • de Analist -7014 13 Sep 2017 om 19:24 Rang: Legende
    we hebben geen Pique of Ramos,we moeten het ermee doen.