'Nieuwe club in de race voor handtekening Dolberg'

'Nieuwe club in de race voor handtekening Dolberg'
22 Augustus 2017 12:44
© ProShots

De Deense spits Kasper Dolberg wordt de laatste tijd vooral gelinkt aan het Franse AS Monaco, dat hem zou willen hebben als vervanger van Kylian Mbappé, die hoogstwaarschijnlijk naar Paris Saint-Germain vertrekt. Er is echter nóg een club in de race voor de handtekening van de jonge centrumaanvaller.

La Gazzetta dello Sport denkt dat het vertrek van Mbappé naar Paris Saint-Germain een soort Domino Day zal veroorzaken. Monaco denkt naar verluidt aan een monsterbod van 100 miljoen euro op de Italiaanse spits Andrea Belotti van Torino en de ploeg uit Turijn heeft vervolgens een vervanger nodig. Wat dat betreft zou Dolberg in beeld zijn in de Serie A.

Er moet heel wat gebeuren voordat het zover is, maar de aanzet is al gegeven, want naar verluidt zijn Monaco en Paris Saint-Germain er bijna uit. Bovendien heeft de hierboven genoemde Belotti een transferclausule in zijn contract staan die ervoor zorgt dat hij voor 100 miljoen euro mag vertrekken. Directeur spelerszaken Marc Overmars van Ajax heeft echter al gezegd dat hij geen spelers meer wil verkopen. Toch zou hij ongeveer 45 miljoen euro verlangen voor Dolberg.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

7 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • DeSteek +5785 22 Aug 2017 om 12:34 Rang: Goddelijk
    Directeur spelerszaken Marc Overmars van Ajax heeft echter al gezegd dat hij geen spelers meer wil verkopen.

    Geld dat stom is, maakt recht wat krom is! Alles heeft een prijs, Dolberg ook.
  • mojorisin +14457 22 Aug 2017 om 13:45 Rang: Utopisch
    Directeur spelerszaken Marc Overmars van Ajax heeft echter al gezegd dat hij geen spelers meer wil verkopen.

    Geld dat stom is, maakt recht wat krom is! Alles heeft een prijs, Dolberg ook.

    Daar heb je helemaal gelijk in.. Maar eerst donderdag maar even afwachten, of we de EL halen, daarna kan het nog wel eens heel hectisch weekje worden voor Overmars.. Mochten we uitschakeld worden zie ik nog wel wat spelers vertrekken, zoals Dolberg, Younes en misschien ook wel Onana..
  • luckykes +4764 22 Aug 2017 om 14:24 Rang: Wereldkampioen
    Marc Overmars van Ajax heeft echter al gezegd dat hij geen spelers meer wil verkopen. Toch zou hij ongeveer 45 miljoen euro verlangen voor Dolberg.


    Als hij geen speler meer wilt verkopen dan heeft hij toch ook geen 45 miljoen eis voor Dolberg?
    Zeg dan: "Alleen als ze 45 miljoen bieden verkoop ik een speler anders niet".
  • DeSteek +5785 22 Aug 2017 om 14:34 Rang: Goddelijk
    Marc Overmars van Ajax heeft echter al gezegd dat hij geen spelers meer wil verkopen. Toch zou hij ongeveer 45 miljoen euro verlangen voor Dolberg.


    Als hij geen speler meer wilt verkopen dan heeft hij toch ook geen 45 miljoen eis voor Dolberg?
    Zeg dan: "Alleen als ze 45 miljoen bieden verkoop ik een speler anders niet".

    Dan nog kan het tegen zijn wil zijn toch?
    Want ja, stel jij zegt: ik wil mijn auto niet verkopen en er komt iemand langs die 120 miljoen biedt. Eens kijken of jij je vasthoud aan dat willen.
  • mojorisin +14457 22 Aug 2017 om 14:34 Rang: Utopisch
    Marc Overmars van Ajax heeft echter al gezegd dat hij geen spelers meer wil verkopen. Toch zou hij ongeveer 45 miljoen euro verlangen voor Dolberg.


    Als hij geen speler meer wilt verkopen dan heeft hij toch ook geen 45 miljoen eis voor Dolberg?
    Zeg dan: "Alleen als ze 45 miljoen bieden verkoop ik een speler anders niet".

    45 miljoen is natuurlijk ook een bedrag die je niet kan weigeren.. En Overmars zegt dit nu voor de buhne, als we straks uitgeschakeld zijn voor de EL verwacht ik nog uitgaande transfers, zoals ik eerder meldde..
  • Morfe0 -9572 22 Aug 2017 om 15:13 Rang: Utopisch
    Schijnt inderdaad volgens RMC gisteravond dat Monaco 45 miljoen euro wilt bieden op Dolberg, than hes gone.
  • luckykes +4764 22 Aug 2017 om 15:36 Rang: Wereldkampioen
    Dan nog kan het tegen zijn wil zijn toch?
    Want ja, stel jij zegt: ik wil mijn auto niet verkopen en er komt iemand langs die 120 miljoen biedt. Eens kijken of jij je vasthoud aan dat willen.



    45 miljoen is natuurlijk ook een bedrag die je niet kan weigeren.. En Overmars zegt dit nu voor de buhne, als we straks uitgeschakeld zijn voor de EL verwacht ik nog uitgaande transfers, zoals ik eerder meldde..



    Ik zeg toch ook: Zeg dan dat ze minstens 45 miljoen moet bieden eer er een speler vertrekt.
    En zeg niet dat er geen speler meer vertrekt.
    Want dan kom je ongeloofwaardig over als blijkt dat er toch nog een speler voor zoveel miljoen vertrekt.
    Niet dat dat niet logisch is.

Meer over