"Ik ga tot de winterstop voor mijn kans bij PSV"

22 Augustus 2017 07:34
© ProShots

In het afgelopen seizoen werd Jordy de Wijs uitgeleend aan Excelsior, maar in het hier en nu zit hij weer bij de selectie van PSV. De jongeling is geen basisspeler in het Philips Stadion, maar wil dat op termijn wel graag worden. In gesprek met het Eindhovens Dagblad vertelt hij daarover.

De Wijs zegt over dit voetbalseizoen: "Ik ga tot de winterstop voor mijn kans bij PSV. Ik vecht voor mijn kansen en geloof nog steeds dat er voor mij mogelijkheden zijn. Zo niet, dan speel ik ook hier en geef ik wat ik heb."

Mocht er voor 31 augustus toch nog een club zijn die zich meldt voor De Wijs, dan gaat hij hierover nadenken. "Maar in principe heb ik mijn besluit genomen en blijf ik hier tot de winter. Daarna zien we wel verder. Wanneer en hoe de trainers me bij het eerste of Jong PSV ook nodig hebben, ik sta voor PSV en ook Jong PSV altijd klaar."

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

6 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • flexen +5014 22 Aug 2017 om 12:42 Rang: Goddelijk
    Is PSV eigenlijk volledig eigenaar van Lozano? Of waren de rechten nou deels verkocht aan een andere partij?
  • Hupweereentrein +4421 22 Aug 2017 om 12:45 Rang: Utopisch
    Is PSV eigenlijk volledig eigenaar van Lozano? Of waren de rechten nou deels verkocht aan een andere partij?


    http://www.soccernews.nl/news/394728/Met_deze_creatieve_constructie_wist_Brands_Lozano_naar_PSV_te_halen

    Of t waar is, is 2. Maar dat hij m voor 8 zonder iets binnen heeft gehaald lijkt haast onmogelijk.
  • flexen +5014 22 Aug 2017 om 12:49 Rang: Goddelijk
    http://www.soccernews.nl/news/394728/Met_deze_creatieve_constructie_wist_Brands_Lozano_naar_PSV_te_halen

    Of t waar is, is 2. Maar dat hij m voor 8 zonder iets binnen heeft gehaald lijkt haast onmogelijk.

    Weet iemand hoeveel procent Pachuca krijgt als Lozano verkocht wordt?
    Ik dacht dat PSV de enige eigenaar was, maar dat is dus niet zo..
  • enigmatisch1 +12840 22 Aug 2017 om 12:56 Rang: Utopisch
    Is PSV eigenlijk volledig eigenaar van Lozano? Of waren de rechten nou deels verkocht aan een andere partij?


    Nee, niet aan andere partij, de verkopende club heeft een deel van de transferrechten behouden.
  • flexen +5014 22 Aug 2017 om 14:44 Rang: Goddelijk
    Nee, niet aan andere partij, de verkopende club heeft een deel van de transferrechten behouden.

    Ik zie PSV als DE partij, dus dan is Pachuca voor mij een Andere partij.

    Enig idee over hoeveel procent men spreekt?
    Overigens zou het mij ook weinig verbazen als Kopenhagen een klein deel krijgt als Jorgensen verkocht wordt en Larsson misschien ook. Beide zijn niet voor de hoofdprijs naar Rotterdam gekomen. Maar Martin kennende zal dat nooit meer dan 10 a 12 procent zijn geweest.

  • Morfe0 -9570 22 Aug 2017 om 15:13 Rang: Utopisch
    Weet iemand hoeveel procent Pachuca krijgt als Lozano verkocht wordt?
    Ik dacht dat PSV de enige eigenaar was, maar dat is dus niet zo..

    30-40 % word er gespeculeerd in Mexico.

Meer over