Larsson: of ik Feyenoord hoger aansla dan Ajax?

Larsson: of ik Feyenoord hoger aansla dan Ajax?
22 Augustus 2017 07:22
© ProShots

De Zweedse buitenspeler Sam Larsson werd in het afgelopen seizoen in verband gebracht met alle Eredivisie-clubs. PSV en Ajax lieten echter verstek gaan, waar Feyenoord het wel aandurfde om hem op de kop te tikken. De vleugelspits zegt dat hij Rotterdam in ieder geval boven Amsterdam plaatst.

Directeur spelerszaken Marc Overmars liet eerder weten dat hij Larsson niet goed genoeg vond voor Ajax. In gesprek met het Algemeen Dagblad reageert de international van Zweden: "Maar Martin van Geel vindt mij wel goed genoeg voor Feyenoord. En dat is wat telt, volgens mij. Of ik Feyenoord hoger aansla dan Ajax? Jazeker."

Larsson is zeker niet de eerste Zweed die voor Feyenoord uitkomt. Hij werd voorgegaan door illustere namen als John Guidetti en Henke Larsson. "De Zweden deden het in het verleden goed in de Kuip, het is aan mij die nalatenschap eer aan te doen bij deze club. Ik had graag al eerder in de zomer geweten waar ik aan toe was. Maar nu alles achter de rug is, ben ik blij dat ik voor Feyenoord ga spelen. Donderdag is de loting van de Champions League, maar een voorkeur voor tegenstanders heb ik niet. Volgens mij kunnen het alleen maar mooie wedstrijden worden."

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

9 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • NielsK +9495 22 Aug 2017 om 07:28 Rang: Goddelijk
    Actie reactie, niet meer dan dat
  • luckykes +4764 22 Aug 2017 om 07:34 Rang: Wereldkampioen
    Wat moet hij anders zeggen dan?
    Nee ik vind Feyenoord niet zo goed?
    En daarom hebben ze mij ook gehaald om beter te zijn dan Ajax
  • NielsK +9495 22 Aug 2017 om 07:38 Rang: Goddelijk
    Wat moet hij anders zeggen dan?
    Nee ik vind Feyenoord niet zo goed?
    En daarom hebben ze mij ook gehaald om beter te zijn dan Ajax

    Precies, maar is reactie op Overmars. Tuurlijk komt hij dan dat hij Feyenoord boven Ajax zegt, media training, anders heb je een zeer slechte start bij het legioen
  • ronaldpj +7720 22 Aug 2017 om 07:40 Rang: Utopisch
    Leuk om Guidetti te noemen als "succesvolle Zweed", maar je vergeet de meest succesvolle Zweed in Feyenoord-dienst.
  • NielsK +9495 22 Aug 2017 om 07:45 Rang: Goddelijk
    Leuk om Guidetti te noemen als "succesvolle Zweed", maar je vergeet de meest succesvolle Zweed in Feyenoord-dienst.

    Zo ver gaat het geheugen van de maker van dit topic niet. Ove Kindvall
  • Erik Bevaart +1436 22 Aug 2017 om 07:54 Rang: Vedette
    Leuk om Guidetti te noemen als "succesvolle Zweed", maar je vergeet de meest succesvolle Zweed in Feyenoord-dienst.


    Armenteros?
  • Spons -263 22 Aug 2017 om 08:05 Rang: Vice-aanvoerder
    Armenteros?


    Nee, Alexander Östlund.
  • NielsK +9495 22 Aug 2017 om 08:20 Rang: Goddelijk
    Armenteros?

    Heeft die überhaupt wel eens gescoord voor Feyenoord? 😁Die kon het niveau echt niet aan
  • DeSteek +5785 22 Aug 2017 om 10:42 Rang: Goddelijk
    Het is toch ook zoeken naar sensatie als je zo'n domme vraag als reporter stelt. Het is toch een retorische vraag? En ja, op dit moment staat Feyenoord ook hoger dan Ajax (zowel in de competitie als Europees) en in mijn optiek qua selectie er beter voor.

Meer over