VIDEO: Bosz heeft duidelijke boodschap voor Ajacieden

VIDEO: Bosz heeft duidelijke boodschap voor Ajacieden
21 Augustus 2017 21:02
© ProShots

Borussia Dortmund-trainer Peter Bosz heeft de supporters van Ajax opgeroepen om kalm te blijven. Volgens de voorganger van Marcel Keizer gaat het 'de goede kant op' en werd er tegen FC Groningen 'goed gespeeld'. De oefenmeester liet dit weten in gesprek met Harry Vermeegen.




Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

18 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • luckykes +4764 22 Aug 2017 om 09:13 Rang: Wereldkampioen
    Ja ja zal wel.
    Hoeveel kreeg Bosz dan hiervoor om dat te zeggen?

    Denk je nou werkelijk dat Bosz Ajax ene moer interesseerd?
    Hij is nog nooit Ajacied geweest en, buiten één seizoen, nog nooit wat met Ajax gehad.
    Wat zal hij de Twente supporters dan zeggen? Houd moed?
    Maar ik denk niet dat van Halst iets daarvoor wilt of kan betalen
  • ronaldpj +7720 22 Aug 2017 om 09:26 Rang: Utopisch
    Ja ja zal wel.
    Hoeveel kreeg Bosz dan hiervoor om dat te zeggen?

    Denk je nou werkelijk dat Bosz Ajax ene moer interesseerd?
    Hij is nog nooit Ajacied geweest en, buiten één seizoen, nog nooit wat met Ajax gehad.
    Wat zal hij de Twente supporters dan zeggen? Houd moed?
    Maar ik denk niet dat van Halst iets daarvoor wilt of kan betalen

    Jij denkt echt dat Bosz door Ajax betaald wordt om zoiets te zeggen?

  • Mokumstrots +2054 22 Aug 2017 om 10:05 Rang: International
    Ja ja zal wel.
    Hoeveel kreeg Bosz dan hiervoor om dat te zeggen?

    Denk je nou werkelijk dat Bosz Ajax ene moer interesseerd?
    Hij is nog nooit Ajacied geweest en, buiten één seizoen, nog nooit wat met Ajax gehad.
    Wat zal hij de Twente supporters dan zeggen? Houd moed?
    Maar ik denk niet dat van Halst iets daarvoor wilt of kan betalen


    Oh please. Alsof Ajax een oud-trainer gaat betalen om dit soort dingen te zeggen.

    Hij geeft gewoon antwoord op een vraag.

    Daarnaast heeft Bosz wel degelijk wat met Ajax (gehad). Zo kwam hij als speler van Feyenoord altijd naar de trainingen van van Gaal kijken...

  • DeSteek +5785 22 Aug 2017 om 10:34 Rang: Goddelijk
    Oh please. Alsof Ajax een oud-trainer gaat betalen om dit soort dingen te zeggen.

    Hij geeft gewoon antwoord op een vraag.

    Daarnaast heeft Bosz wel degelijk wat met Ajax (gehad). Zo kwam hij als speler van Feyenoord altijd naar de trainingen van van Gaal kijken...

    Hij heeft een jaar lang intensief samengewerkt met de club Ajax. Daarnaast heeft hij met Ajax de finale van de EL bereikt (voor hem ongetwijfeld een van de hoogtepunten, zo niet het hoogtepunt uit zijn trainerscarrière). Het avontuur in Amsterdam heeft voorts geresulteerd tot een stap omhoog naar een Europese subtopper (voor hem het hoogste platform tot nu toe).
    Dus ja, hij zal de jongens die hij vorig jaar dag in dag uit gestuurd en begeleid heeft (en hem mede deze stap omhoog hebben bezorgd) nog volgen en een warm hart toedragen.
    Is toch ook logisch?
  • luckykes +4764 22 Aug 2017 om 10:50 Rang: Wereldkampioen
    Jij denkt echt dat Bosz door Ajax betaald wordt om zoiets te zeggen?




    Nee door Harry Vermeegen

    Natuurlijk moet je dat met een korreltje zout nemen.
    Natuurlijk antwoord hij die woorden wat hem gewoon in de mond gelegt wordt.
    Maar we moeten nu niet net doen alsof Bosz een Ajacied is in hart en nieren.
  • luckykes +4764 22 Aug 2017 om 10:51 Rang: Wereldkampioen
    Oh please. Alsof Ajax een oud-trainer gaat betalen om dit soort dingen te zeggen.

    Hij geeft gewoon antwoord op een vraag.

    Daarnaast heeft Bosz wel degelijk wat met Ajax (gehad). Zo kwam hij als speler van Feyenoord altijd naar de trainingen van van Gaal kijken...



    Niet voor Ajax dus, anders ging hij wel wedstrijden kijken, maar voor van Gaal om wat te leren!
  • luckykes +4764 22 Aug 2017 om 10:53 Rang: Wereldkampioen
    Hij heeft een jaar lang intensief samengewerkt met de club Ajax. Daarnaast heeft hij met Ajax de finale van de EL bereikt (voor hem ongetwijfeld een van de hoogtepunten, zo niet het hoogtepunt uit zijn trainerscarrière). Het avontuur in Amsterdam heeft voorts geresulteerd tot een stap omhoog naar een Europese subtopper (voor hem het hoogste platform tot nu toe).
    Dus ja, hij zal de jongens die hij vorig jaar dag in dag uit gestuurd en begeleid heeft (en hem mede deze stap omhoog hebben bezorgd) nog volgen en een warm hart toedragen.
    Is toch ook logisch?



    McLaren had Twente ooit kampioen gemaakt maar voordat hij voor de tweede keer bij Twente kwam wist hij niet eens het hoe wat er op dat moment bij Twente gaande was.
    Zo gaat dat eenmaal.
    Als er stond Frank de Boer ipv Bosz had ik het gelijk zonder tegenspraak aangenomen want dat is wel een echte Ajax man.
    Maar nu zegt Bosz dat alleen maar om iedereen zoet te houden.
  • mojorisin +14457 22 Aug 2017 om 11:00 Rang: Utopisch
    McLaren had Twente ooit kampioen gemaakt maar voordat hij voor de tweede keer bij Twente kwam wist hij niet eens het hoe wat er op dat moment bij Twente gaande was.
    Zo gaat dat eenmaal.
    Als er stond Frank de Boer ipv Bosz had ik het gelijk zonder tegenspraak aangenomen want dat is wel een echte Ajax man.
    Maar nu zegt Bosz dat alleen maar om iedereen zoet te houden.

    Het is toch niet meer dan logisch dat hij Ajax nog met extra interesse volgt ?
    Hij heeft dit team opgebouwd, een jaar intensief met die jongens gewerkt.. Dan wil je toch weten hoe ze het vervolgens doen ?
  • DeSteek +5785 22 Aug 2017 om 11:19 Rang: Goddelijk
    McLaren had Twente ooit kampioen gemaakt maar voordat hij voor de tweede keer bij Twente kwam wist hij niet eens het hoe wat er op dat moment bij Twente gaande was.
    Zo gaat dat eenmaal.
    Als er stond Frank de Boer ipv Bosz had ik het gelijk zonder tegenspraak aangenomen want dat is wel een echte Ajax man.
    Maar nu zegt Bosz dat alleen maar om iedereen zoet te houden.

    Ik geloof best dat de interesse voor Ajax met de jaren afneemt, maar nu denk ik dat Bosz Ajax zeker nog volgt. Dat Bosz geen Ajacied in hart en nieren is, dat lijkt me duidelijk (meer Vitesse/Feyenoord).
  • Seagal +13707 22 Aug 2017 om 11:51 Rang: Goddelijk
    Het is toch niet meer dan logisch dat hij Ajax nog met extra interesse volgt ?
    Hij heeft dit team opgebouwd, een jaar intensief met die jongens gewerkt.. Dan wil je toch weten hoe ze het vervolgens doen ?



    ik denk eerlijk gezegd dat Bosz het wel best vind als het nu minder gaat met Ajax. ten eerste omdat hij enigszins rancuneus zal zijn over Bergkamp en dat technische hart die hem constant probeerde dwars te liggen toen hij daar nog werkzaam en dat dezelfde mensen zijn die die Keizer als coach hebben aangesteld. Ten tweede omdat het ego van een coach vaak wel zo groot is dat hij het altijd beter wil hebben gedaan als zijn opvolger. dat maakt hem dan in de publieke opinie de betere coach die nu al gemist word omdat het na hem allemaal een stuk minder werd

  • ronaldpj +7720 22 Aug 2017 om 12:06 Rang: Utopisch
    ik denk eerlijk gezegd dat Bosz het wel best vind als het nu minder gaat met Ajax. ten eerste omdat hij enigszins rancuneus zal zijn over Bergkamp en dat technische hart die hem constant probeerde dwars te liggen toen hij daar nog werkzaam en dat dezelfde mensen zijn die die Keizer als coach hebben aangesteld. Ten tweede omdat het ego van een coach vaak wel zo groot is dat hij het altijd beter wil hebben gedaan als zijn opvolger. dat maakt hem dan in de publieke opinie de betere coach die nu al gemist word omdat het na hem allemaal een stuk minder werd

    Zou best kunnen, maar er is geen enkele coach die dat ook naar buiten zou brengen of zou laten blijken.
  • ronaldpj +7720 22 Aug 2017 om 12:07 Rang: Utopisch
    Misschien met uitzondering van Mourinho... .
  • Seagal +13707 22 Aug 2017 om 12:09 Rang: Goddelijk
    Zou best kunnen, maar er is geen enkele coach die dat ook naar buiten zou brengen of zou laten blijken.


    dat denk ik ook niet en ik heb er ook geen bewijs voor. misschien zit ik er helemaal naast maar het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als hij wel zo denkt. als jij op je werk een paar collega's hebt die je weg willen werken of je tegenwerken zou je het misschien ook niet erg vinden als ze daarna falen in hun job
  • ronaldpj +7720 22 Aug 2017 om 12:11 Rang: Utopisch
    dat denk ik ook niet en ik heb er ook geen bewijs voor. misschien zit ik er helemaal naast maar het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als hij wel zo denkt. als jij op je werk een paar collega's hebt die je weg willen werken of je tegenwerken zou je het misschien ook niet erg vinden als ze daarna falen in hun job

    Mwah, denk dat Bosz meer heeft met de mensen met wie hij het wel kon vinden en ik denk dat zijn spelersgroep daar wel onder zal vallen.
  • Seagal +13707 22 Aug 2017 om 12:15 Rang: Goddelijk
    Mwah, denk dat Bosz meer heeft met de mensen met wie hij het wel kon vinden en ik denk dat zijn spelersgroep daar wel onder zal vallen.


    zou ook goed kunnen idd maar nu hij bij Dortmund zit heeft hij daar al zijn handen vol aan denk ik. trainers en spelers zijn vaak hun oude club snel vergeten als ze ergens anders gaan werken
  • enigmatisch1 +12840 22 Aug 2017 om 12:17 Rang: Utopisch
    ik denk eerlijk gezegd dat Bosz het wel best vind als het nu minder gaat met Ajax. ten eerste omdat hij enigszins rancuneus zal zijn over Bergkamp en dat technische hart die hem constant probeerde dwars te liggen toen hij daar nog werkzaam en dat dezelfde mensen zijn die die Keizer als coach hebben aangesteld. Ten tweede omdat het ego van een coach vaak wel zo groot is dat hij het altijd beter wil hebben gedaan als zijn opvolger. dat maakt hem dan in de publieke opinie de betere coach die nu al gemist word omdat het na hem allemaal een stuk minder werd


    Mee eens. Spelers en trainers hebben geleerd dat je in de media altijd netjes en hoffelijk hoort te zijn naar je oude werkgever, maar het is een publiek geheim dat zij, diep van binnen, vaak heel blij zijn als het minder gaat met hun oude clubje. Niet zozeer omdat ze graag willen dat het slecht gaat met die club, maar meer dat ze, zeker als je toch wat rot bent weggegaan zoals Bosz (er speelden toch intern een heleboel conflicten), toch stiekum in hun vuistje lachen als er paar wedstrijdjes verloren worden. Sowieso, het hoort natuurlijk sowieso zo te zijn dat de club het zonder jou gewoon minder doet.


  • enigmatisch1 +12840 22 Aug 2017 om 12:18 Rang: Utopisch
    Mwah, denk dat Bosz meer heeft met de mensen met wie hij het wel kon vinden en ik denk dat zijn spelersgroep daar wel onder zal vallen.


    Denk ik ook, op die spelers na die niet in de basis stonden. Dus Bazoer, Tete, Riedewald etc. niet.
  • mojorisin +14457 22 Aug 2017 om 13:27 Rang: Utopisch
    ik denk eerlijk gezegd dat Bosz het wel best vind als het nu minder gaat met Ajax. ten eerste omdat hij enigszins rancuneus zal zijn over Bergkamp en dat technische hart die hem constant probeerde dwars te liggen toen hij daar nog werkzaam en dat dezelfde mensen zijn die die Keizer als coach hebben aangesteld. Ten tweede omdat het ego van een coach vaak wel zo groot is dat hij het altijd beter wil hebben gedaan als zijn opvolger. dat maakt hem dan in de publieke opinie de betere coach die nu al gemist word omdat het na hem allemaal een stuk minder werd

    Denk dat hij wel rancune heeft tov wat mensen bij Ajax, maar denk dat zijn band met zijn spelers voor hem veel belangrijker was en dat hij die echt nog wel volgt.. Geloof niet dat hij hoopt dat het nu slecht met Ajax gaat, dat gunt hij de spelers echt niet..

Meer over