VIDEO: GOAL! NAC via penalty weer naast PSV

VIDEO: GOAL! NAC via penalty weer naast PSV
20 Augustus 2017 17:33
© ProShots

PSV leek dominant en op weg naar een fijne 0-1 tussenstand bij rust, maar NAC Breda is inmiddels toch terug gekomen op gelijke hoogte. Spits Thierry Ambrose kreeg ietwat makkelijk een penalty na vasthouden van Derrick Luckassen, en schoot vervolgens koel raak vanaf 11 meter: 1-1.

Analist Kenneth Perez stelde bij FOX Sports dat het inderdaad een 'makkelijk gegeven penalty' is, omdat zowel Ambrose als Luckassen vasthoudt.




























Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

6 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Morfe0 -9570 20 Aug 2017 om 17:40 Rang: Utopisch
    Hij word tegen gehouden met de armen, onregelemntair dus terechte strafsschop.. niet zo janken man.
  • HetGeweten +1048 20 Aug 2017 om 17:41 Rang: Landskampioen
    Oké, dus jezelf omdraaien binnen de zestien is tegenwoordig ook al verboden???
  • Morfe0 -9570 20 Aug 2017 om 17:42 Rang: Utopisch
    Oké, dus jezelf omdraaien binnen de zestien is tegenwoordig ook al verboden???

    Luckassen houd vast, gewoon een penalty , net zoals Huntelaar een pingel had moeten krijgen vandaag.
  • de Analist -7014 20 Aug 2017 om 17:43 Rang: Legende
    Luckassen houd vast, gewoon een penalty , net zoals Huntelaar een pingel had moeten krijgen vandaag.


    en Feyenoord 3
  • Morfe0 -9570 20 Aug 2017 om 17:44 Rang: Utopisch
    en Feyenoord 3

    Heb Feyenoord niet gezien , maar ik vind dit gewoon een terechte pingel , echt geen discussie over mogelijk , als De Ligt dit zou gedaan hebben zou ik hetzelfde hebben gezegt.. hij trekt hem gewoon volledig naar beneden.
  • de Analist -7014 20 Aug 2017 om 17:46 Rang: Legende
    Heb Feyenoord niet gezien , maar ik vind dit gewoon een terechte pingel , echt geen discussie over mogelijk , als De Ligt dit zou gedaan hebben zou ik hetzelfde hebben gezegt.. hij trekt hem gewoon volledig naar beneden.


    kijk zo om 19 uur maar even,dan hoor ik het wel.

Meer over

NAC, PSV