"Dan blijft Robben toch lekker in Duitsland voetballen"

20 Augustus 2017 16:45
© ProShots

Excelsior-middenvelder Ryan Koolwijk hecht weinig waarde aan de opnieuw opgelaaide kunstgrasdiscussie. Dat een sterspeler als Arjan Robben daarom mogelijk niet meer terugkeert in de Eredivisie doet hem niets.

"Dan blijft hij toch lekker in Duitsland voetballen", vertelt Koolwijk aan Metro. "Ik vind het een beetje makkelijk om het altijd maar weer over dat veld te hebben. Feyenoord is de kampioen van Nederland, dan moet je toch gewoon lekker gaan voetballen? Iedereen discussieert er maar op los, het zal mij een zorg zijn."

"In het geval van Robben snap ik het misschien wel wat hij zegt, want hij heeft veel last van blessures gehad. Maar dan moet de FIFA of KNVB maar zeggen dat elke club op natuurgras moet spelen. Dan doen we dat toch lekker?", aldus Koolwijk, die erop wijst dat natuurgras ook niet altijd even goed is.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

8 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • de Analist -7014 20 Aug 2017 om 16:55 Rang: Legende
    wij zijn het enige debiele voetballand waar dit toegestaan word,dat achterlijke blessure makende kunstgras,in heel Europa worden we keihard uitgelachen.
  • HanV +1748 20 Aug 2017 om 17:12 Rang: Wereldspeler
    Doe dat nou niet, moet ik weer alle landen opnoemen waar op kunstgras gevoetbald wordt in de hoogste 2 divisies? België, Frankrijk, Italië, Denemarken, Noorwegen, Portugal, Rusland, Zwitserland, ...
    We worden uitgelachen om Oranje, nergens anders om.
  • de Analist -7014 20 Aug 2017 om 17:17 Rang: Legende
    Doe dat nou niet, moet ik weer alle landen opnoemen waar op kunstgras gevoetbald wordt in de hoogste 2 divisies? België, Frankrijk, Italië, Denemarken, Noorwegen, Portugal, Rusland, Zwitserland, ...
    We worden uitgelachen om Oranje, nergens anders om.


    ok dat kan,blijf toch bij mijn mening dat Kustgras het voetbal verziekt,en een aantal knieen per jaar.
  • Spons -257 20 Aug 2017 om 17:21 Rang: Vice-aanvoerder
    ok dat kan,blijf toch bij mijn mening dat Kustgras het voetbal verziekt,en een aantal knieen per jaar.


    Dat is niet jouw mening, maar die van de mannen bij VI die je napraat. Je bent geen analist, maar een plagiarist.
  • pollie -2150 20 Aug 2017 om 17:34 Rang: Wereldkampioen
    Robben heeft gewoon een fijn excuus gevonden om niet naar Nederland te komen.
  • de Analist -7014 20 Aug 2017 om 17:41 Rang: Legende
    Dat is niet jouw mening, maar die van de mannen bij VI die je napraat. Je bent geen analist, maar een plagiarist.


    en dan moet ik een cursus Nederlands gaan doen???
  • de Analist -7014 20 Aug 2017 om 17:42 Rang: Legende
    Robben heeft gewoon een fijn excuus gevonden om niet naar Nederland te komen.


    graag of niet hoor.
  • HanV +1748 20 Aug 2017 om 17:47 Rang: Wereldspeler
    Vier blessures tot nu toe: een door een overtreding, drie zomaar. Die drie allemaal op gras. Stengs, Hahn en gisteren ter Avest. Ik neem tenminste aan dat die voorlopig ook niet kan spelen.