"Dit doelpunt wil ik aan Nouri opdragen"

13 Augustus 2017 19:24
© ProShots

Zakaria El Azzouzi heeft zijn doelpunt tegen Willem II (1-2 zege) opgedragen aan Ajax-middenvelder Zakaria El Azzouzi. De aanwinst van Excelsior toverde een shirt tevoorschijn als steun aan zijn maatje.

"Appie is een goede vriend van me. Dit doelpunt wil ik aan hem opdragen", vertelde de huurling van Ajax aan FOX Sports. "Ik probeer zo vaak mogelijk bij zijn familie te komen om ze te steunen. Bij Appie zelf ben ik niet geweest. Bidden is het enige dat we op dit moment kunnen doen."

El Azzouzi werd al vaker uitgeleend. Bij Sparta Rotterdam vertrok de aanvaller voortijdig, maar Excelsior moet hem dus weer op weg helpen. "Wat mijn doel is? Ik wil zoveel mogelijk spelen, scoren, belangrijk zijn voor Excelsior. Ik hoop dat we er een mooi seizoen van kunnen maken."

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

8 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • de Analist -6053 13 Aug 2017 om 19:59 Rang: Legende

    "Appie is een goede vriend van me.

    Bij Appie zelf ben ik niet geweest.

    sorry hoor, maar wat voor vriend ben je dan???
  • ronaldpj +7590 13 Aug 2017 om 20:02 Rang: Utopisch
    "Appie is een goede vriend van me.

    Bij Appie zelf ben ik niet geweest.

    sorry hoor, maar wat voor vriend ben je dan???

    Misschien wil de familie niet dat er op dit moment andere mensen bij hem langs gaan? Je trekt wel heel erg makkelijk conclusies.
  • de Analist -6053 13 Aug 2017 om 20:04 Rang: Legende
    Misschien wil de familie niet dat er op dit moment andere mensen bij hem langs gaan? Je trekt wel heel erg makkelijk conclusies.


    als je een echte vriend ben,ben je ook een deel van de familie,ga er niet meteen iets achterzoeken aub
  • de Analist -6053 13 Aug 2017 om 20:05 Rang: Legende
    Misschien wil de familie niet dat er op dit moment andere mensen bij hem langs gaan? Je trekt wel heel erg makkelijk conclusies.


    net zo snel als jij conclusies trekt.
  • ronaldpj +7590 13 Aug 2017 om 20:08 Rang: Utopisch

    net zo snel als jij conclusies trekt.

    Ik trek geen enkele conclusie, maar als deze jongen stelt dat hij een goede vriend is, kunnen er nog steeds legio redenen zijn waarom hij (nog) niet langs is geweest in het ziekenhuis.
  • HanV +1733 13 Aug 2017 om 20:12 Rang: Wereldspeler
    Ik hoop wel dat het volgende week wat rustiger wordt met dit soort eerbetoningen, als familie lijkt mij dit niet fijn, maar dit was natuurlijk de eerste ronde voor alle spelers.
  • de Analist -6053 13 Aug 2017 om 20:13 Rang: Legende
    Ik trek geen enkele conclusie, maar als deze jongen stelt dat hij een goede vriend is, kunnen er nog steeds legio redenen zijn waarom hij (nog) niet langs is geweest in het ziekenhuis.


    als het mag(en ik niet te makkelijk conclusies trek)kan ik het me als goede vriend niet voorstellen
  • de Analist -6053 13 Aug 2017 om 20:14 Rang: Legende
    Je trekt wel heel erg makkelijk conclusies.

    dit is ook een conclusie trekken