PSV presenteerde gisteren Hirving Lozano aan het publiek. Hierbij waren veel buitenlandse media bijzonder geïnteresseerd in de zaal, zo merkt het Eindhovens Dagblad op.
En dat levert het 'bedrijf PSV' veel waarde op. Dat is al sinds de bekendmaking van de komst van de populaire Lozano het geval. "PSV scoorde de afgelopen weken en ook vandaag nogal wat clicks, retweets, likes, hits, reposts en hoe al die dingen ook mogen heten. Hoeveel die miljoenen multimediale handelingen waard zijn, is niet duidelijk. Wel vermarkt de club zichzelf in het digitale strijdperk van nu een stuk beter dan een paar jaar geleden, op het moment dat er iets of iemand te presenteren valt", constateert de krant.
"En wat Lozano betreft.... De aandacht van nu levert veel naamsbekendheid op, maar op het veld vallen uiteraard de enige hoofdprijzen te verdienen. Lukt het daar niet, dan kan de publiciteit van nu ook als een boemerang terugkomen. Voor PSV is dat begrijpelijkerwijs geen reden om hem nu niet groots te presenteren en gelet op zijn cv mogen de verwachtingen ook hooggespannen zijn."