Update: Feyenoord en doelwit al rond: 'Het is aan de clubs'

Update: Feyenoord en doelwit al rond: 'Het is aan de clubs'
17 Juli 2017 12:16

Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord wil nog wel wat bewerkstelligen op de transfermarkt. De Rotterdammers raakten spelers als Rick Karsdorp en Terence Kongolo kwijt en daar moet vervanging voor komen. Daarom heeft de landskampioen zich gemeld voor Ridgeciano Haps van AZ en Jerry St. Juste van sc Heerenveen.

De Telegraaf schrijft: "Feyenoord geeft gas op de transfermarkt en gaat nog minimaal drie versterkingen halen. Twee van die drie moeten Heerenveens centrale verdediger Jerry St. Juste (20) en AZ-linksback Ridgeciano Haps (24) worden. Verder blijft de hoop gevestigd op aanvaller Steven Berghuis. Of Feyenoord erin slaagt dat duo binnen te halen, hangt af van de onderhandelingen met SC Heerenveen en AZ in de komende dagen. Beide clubs zijn de besprekingen gestart met Feyenoords technisch directeur Martin van Geel, maar zowel de Friezen als de Noord-Hollanders hebben miljoenenbedragen in hun hoofd die ze in Rotterdam niet neerleggen."

Verder is Van Geel dus nog altijd bezig met Berghuis. Deze transfer heeft echter behoorlijk wat voeten in aarde, financieel gezien, en wordt hoogstwaarschijnlijk pas eind augustus afgerond, als Watford water bij de wijn wil doen.

Update, 12.16 uur:

Update: St. Juste persoonlijk al rond met Feyenoord. Het is nu aan de clubs, zegt zijn zaakwaarnemer.


Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

15 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • AndereTijden +2 17 Jul 2017 om 12:37 Rang: Supporter
    Vind hem persoonlijk niet een verdediger voor de Nederlandse top, meer voor een club als az dus net een stapje hogerop en daarna verder kijken bij de grote clubs. Gaat het ook zeker niet redden in de CL
  • NielsK +9218 17 Jul 2017 om 12:46 Rang: Goddelijk
    Vind hem persoonlijk niet een verdediger voor de Nederlandse top, meer voor een club als az dus net een stapje hogerop en daarna verder kijken bij de grote clubs. Gaat het ook zeker niet redden in de CL

    Aldus de glazenbol. Mooi, next. van Drongelen?
  • CR7RMFC -21577 17 Jul 2017 om 12:53 Rang: Utopisch
    Aldus de glazenbol. Mooi, next. van Drongelen?

    Zoiets heel geks zegt ie niet hoor..
  • NielsK +9218 17 Jul 2017 om 12:57 Rang: Goddelijk
    Zoiets heel geks zegt ie niet hoor..

    Het zijn nu al feiten?
  • CR7RMFC -21577 17 Jul 2017 om 13:04 Rang: Utopisch
    Het zijn nu al feiten?

    Daarom zegt ie ik vind hem persoonlijk... en wat ie vindt is niet zo heel gek hoor. Blijf maar gewoon rustig adem halen.
  • NielsK +9218 17 Jul 2017 om 13:14 Rang: Goddelijk
    Daarom zegt ie ik vind hem persoonlijk... en wat ie vindt is niet zo heel gek hoor. Blijf maar gewoon rustig adem halen.

    Waar slaat dat laatste op CR7, ben je weer op zoek naar een discussie? En als hij dat persoonlijk vind, dat hij het niet gaat redden, alleen een stapje hogerop kan praat hij niet alleen over zijn mening, maar dat is schijnbaar feiten. Zoals hij praat, is het een feit dat hij het niet gaat redden in de CL
  • DiDi +132 17 Jul 2017 om 13:22 Rang: Wereldkampioen
    Het zijn nu al feiten?

    Dat maak jij ervan,
    Waar slaat dat laatste op CR7, ben je weer op zoek naar een discussie? En als hij dat persoonlijk vind, dat hij het niet gaat redden, alleen een stapje hogerop kan praat hij niet alleen over zijn mening, maar dat is schijnbaar feiten. Zoals hij praat, is het een feit dat hij het niet gaat redden in de CL
    Zou een stukje begrijpend lezen overwegen, het is zijn mening/aanname dat hij op dit moment niet goed genoeg is voor de Nl Top / Cl
  • BHJ -4291 17 Jul 2017 om 14:11 Rang: Utopisch
    Heerenveen gaat een bedrag vragen die Van Geel niet wil betalen denk ik, dat is Heerenveen.
  • BHJ -4291 17 Jul 2017 om 14:11 Rang: Utopisch
    Vind hem persoonlijk niet een verdediger voor de Nederlandse top, meer voor een club als az dus net een stapje hogerop en daarna verder kijken bij de grote clubs. Gaat het ook zeker niet redden in de CL


    Ik denk dat het wel komt, maar voor nu nog niet.
  • Seagal +13638 17 Jul 2017 om 14:51 Rang: Goddelijk
    Vind hem persoonlijk niet een verdediger voor de Nederlandse top, meer voor een club als az dus net een stapje hogerop en daarna verder kijken bij de grote clubs. Gaat het ook zeker niet redden in de CL


    hij heeft geen geweldig seizoen achter de rug idd, vooral in de toppers ging hij een paar keer flink de fout in. verder is het wel een talentvolle speler dus in dat kader kan ik deze aankoop wel redelijk begrijpen mits hij geen vermogen kost. enige nadeel is wel dat hij voor een CV wel lengte en fysieke kracht mist maar aan dat laatste kan hij werken
  • CR7RMFC -21577 17 Jul 2017 om 14:54 Rang: Utopisch
    Ik denk dat het wel komt, maar voor nu nog niet.

    Hij heeft het talent, maar is er nog lang niet. Is nog veel te wisselvallig, maar als je hem voor mooie prijs kan oppikken kan het een goede investering zijn.
  • BHJ -4291 17 Jul 2017 om 15:35 Rang: Utopisch
    Het zijn nu al feiten?


    Hij ventileert zijn mening. Begint notabene met IK VIND.

    Nu begrijp ik waar het misgaat bij jouw, waarom ik niet met jou kan communiceren. Je vat alles als waarheid en feit op.
  • Morfe0 -9391 17 Jul 2017 om 15:38 Rang: Utopisch
    ST Juste> Luckassen.. maar dat meldde ik al.
  • Seagal +13638 17 Jul 2017 om 15:43 Rang: Goddelijk
    ST Juste> Luckassen.. maar dat meldde ik al.


    mee eens. Luckassen is een goede controleur maar als CV vind ik hem niet geweldig
  • DeSteek +5184 17 Jul 2017 om 15:51 Rang: Goddelijk
    Ik vraag me af of dit de meest gelukkige foto was uit de portfolio van St. Juste