PSV-fans kunnen hun geluk niet op na breaking transfernieuws

PSV-fans kunnen hun geluk niet op na breaking transfernieuws
19 Juni 2017 19:18
© ProShots

In Eindhoven is het nog net geen volksfeest. De fans van PSV hebben met enorm enthousiasme gereageerd op het nieuws dat Hirving Lozano de Mexicaanse nationale ploeg heeft verlaten voor het afronden van een transfer naar PSV. Een greep uit de reacties op Twitter.

























Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

113 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • raimundoehv +7789 19 Jun 2017 om 19:25 Rang: Goddelijk
    He he he, eindelijk! Zat er al een week op te wachten!
    Ik zeg, Coronaatje open en proest!
  • MVKgrunn +1459 19 Jun 2017 om 19:29 Rang: Aanvoerder
    Moest deze jongen niet 20 miljoen kosten? Benieuwd hoe PSV hem binnen heeft weten te halen dan. Lijkt niet sprake van een eerdergenoemde huurconstructie. Anyway ik denk dat er Ă©Ă©n persoon erg verbaasd zal zijn hier
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 19:31 Rang: Utopisch
    Oh oh, dit nieuws al in De Kempen met gejuich zijn ontvangen.

    HĂ©Ă©l De Kempen? Nee, er is in De Kempen nog Ă©Ă©n dorpje daar woont iemand die geen fan is van de lokale voetbaltrots maar die fan is van een hele andere club, uit het Verre Noorden boven die drie sloten die dwars door het land lopen. En hoewel die iemand natuurlijk gewoon zijn lokale team had moeten supporteren, supportert hij een club die niet namens zijn stad of zelfs maar streek speelt maar die voor een hele andere stad en streek speelt. En voor die iemand komt dit nieuws als een totale mokerslag! We kunnen hier duidelijk spreken van een klap in zijn gezicht!

  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 19:34 Rang: Utopisch
    Oh oh, dit nieuws al in De Kempen met gejuich zijn ontvangen.

    HĂ©Ă©l De Kempen? Nee, er is in De Kempen nog Ă©Ă©n dorpje ...

    Dit was vrijwel letterlijk wat ik dacht toen ik dit las ...
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 19:34 Rang: Utopisch
    Moest deze jongen niet 20 miljoen kosten? Benieuwd hoe PSV hem binnen heeft weten te halen dan. Lijkt niet sprake van een eerdergenoemde huurconstructie. Anyway ik denk dat er Ă©Ă©n persoon erg verbaasd zal zijn hier


    Gewoon geld bij drukken, heel eenvoudig allemaal!

  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 19:35 Rang: Utopisch
    Dit was vrijwel letterlijk wat ik dacht toen ik dit las ...


    Astrix he....
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 19:36 Rang: Utopisch
    Deze jongen moest tussen de 12-20 miljoen kostten , volgens de media, die bedragen circuleerde.

    Ben benieuwd hoe PSV dit heeft gedaan, want ze hebben hem zelf kunnen bekostigen, zal wel 10 miljoen + hebben gekost, hoe dan ook.
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 19:36 Rang: Utopisch
    Deze jongen moest tussen de 12-20 miljoen kostten , volgens de media, die bedragen circuleerde.

    Ben benieuwd hoe PSV dit heeft gedaan, want ze hebben hem zelf kunnen bekostigen, zal wel 10 miljoen + hebben gekost, hoe dan ook.
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 19:37 Rang: Utopisch
    2023 kan niet...

    Wat een grote fout van PSV, je mag max een contractduur van 5 jaar.. anders niet geldig.. dit contract is NIET GELDIG.
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 19:37 Rang: Utopisch
    Astrix he....

    Er wordt uit dat dorpje momenteel wel meegelezen (en op knopjes gedrukt) .
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 19:39 Rang: Utopisch
    Oh oh, dit nieuws al in De Kempen met gejuich zijn ontvangen.

    HĂ©Ă©l De Kempen? Nee, er is in De Kempen nog Ă©Ă©n dorpje daar woont iemand die geen fan is van de lokale voetbaltrots maar die fan is van een hele andere club, uit het Verre Noorden boven die drie sloten die dwars door het land lopen. En hoewel die iemand natuurlijk gewoon zijn lokale team had moeten supporteren, supportert hij een club die niet namens zijn stad of zelfs maar streek speelt maar die voor een hele andere stad en streek speelt. En voor die iemand komt dit nieuws als een totale mokerslag! We kunnen hier duidelijk spreken van een klap in zijn gezicht!


    Voor PSV inderdaad een grote slag , alleen als hij 10 miljoen + heeft gekost , ben ik benieuwd hoe ze hun verdediging nog willen versterken , terwijl dat hun grote probleem is op dit moment.
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 19:39 Rang: Utopisch
    Er wordt uit dat dorpje momenteel wel meegelezen (en op knopjes gedrukt) .


    Vooral veel op knopjes gedrukt inderdaad. Valt ook niet zo op, op deze manier, bijna al mijn bijdragen van vandaag zijn inmiddels van een rood duimpje voorzien, hahaha!
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 19:41 Rang: Utopisch
    2023 kan niet...

    Wat een grote fout van PSV, je mag max een contractduur van 5 jaar.. anders niet geldig.. dit contract is NIET GELDIG.


    Oh ja joh? Heeft PSV, ondanks de steun van topjurist Peter Fossen in de directie en steun van een van de beste advocatenkantoren van Nederland, een contract gesloten dat niet geldig is????

    En nu Morf? Wat nu? Ga jij een procedure beginnen?
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 19:42 Rang: Utopisch
    Staat er echt op PSV.nl

    tot 2023..
    Dat kan en mag niet volgens de Nederlandse wetgeving, hopelijk heeft degene die de PSV site beheert een foutje gemaakt , mag max tot 2022 ... 5 jaar contract.
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 19:42 Rang: Utopisch
    Voor PSV inderdaad een grote slag , alleen als hij 10 miljoen + heeft gekost , ben ik benieuwd hoe ze hun verdediging nog willen versterken , terwijl dat hun grote probleem is op dit moment.


    Klopt, hij kost 10 miljoen+
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 19:42 Rang: Utopisch
    Staat er echt op PSV.nl

    tot 2023..
    Dat kan en mag niet volgens de Nederlandse wetgeving, hopelijk heeft degene die de PSV site beheert een foutje gemaakt , mag max tot 2022 ... 5 jaar contract.


    Welke Nederlandse wetgeving heb jij het over precies?
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 19:43 Rang: Utopisch
    2023 kan niet...

    Wat een grote fout van PSV, je mag max een contractduur van 5 jaar.. anders niet geldig.. dit contract is NIET GELDIG.

    Waar staat 2023? Daarnaast, hoe weet jij zo zeker dat dat niet mag? Want van spelregels in het voetbal denk jij ook altijd dat ze anders zijn dan ze echt zijn. In Engeland tekende van Dijk vorig jaar een contract tot 2022, ik zou Liverpool ff bellen, want dan zal dat contract ook wel ongeldig zijn, of niet?
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 19:43 Rang: Utopisch
    Oh ja joh? Heeft PSV, ondanks de steun van topjurist Peter Fossen in de directie en steun van een van de beste advocatenkantoren van Nederland, een contract gesloten dat niet geldig is????

    En nu Morf? Wat nu? Ga jij een procedure beginnen?


    Enigmatisch , jij bent toch ook Advocaat, je mag in NL max een 5 jaar contract ondertekenen als Prof voetballer of topsporter.
  • raimundoehv +7789 19 Jun 2017 om 19:44 Rang: Goddelijk
    Voor PSV inderdaad een grote slag , alleen als hij 10 miljoen + heeft gekost , ben ik benieuwd hoe ze hun verdediging nog willen versterken , terwijl dat hun grote probleem is op dit moment.


    De verdediging is helemaal niet het grootste probleem. Het probleem is heel simpel: 2 talentvolle goede buitenspelers halen, dat is wat we in eerste instantie nodig hebben. Daarnaast zal er in elke linie geĂŻnvesteerd moeten worden willen we een representatief elftal op de been willen brengen. Wat we nog niet verkocht hebben hoeft er ook nog niet bij....En ja, wordt dat geld wat al eerder was opgebracht toch nog gedeeltelijk gebruikt voor aankopen. PSV heeft idd helemaal geen geld! LOL
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 19:45 Rang: Utopisch
    Enigmatisch , jij bent toch ook Advocaat, je mag in NL max een 5 jaar contract ondertekenen als Prof voetballer of topsporter.

    Oh ja, misschien helpt het om te weten dat de wet nog niet zo lang geleden is aangepast...
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 19:46 Rang: Utopisch
    Waar staat 2023? Daarnaast, hoe weet jij zo zeker dat dat niet mag? Want van spelregels in het voetbal denk jij ook altijd dat ze anders zijn dan ze echt zijn. In Engeland tekende van Dijk vorig jaar een contract tot 2022, ik zou Liverpool ff bellen, want dan zal dat contract ook wel ongeldig zijn, of niet?

    In Engeland mag dat wel , in NL niet , andere regels, en 2023 stond op PSV.nl al bevestigt.
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 19:48 Rang: Utopisch
    In Engeland mag dat wel , in NL niet , andere regels, en 2023 stond op PSV.nl al bevestigt.

    Blijft de vraag staan, denk jij echt dat jij dit wel weet en de arbeidsjuristen van PSV niet?

    Oh ja, en net als met de voetbalspelregels, wil je even posten waar staat dat het in NL niet mag?
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 19:49 Rang: Utopisch
    De verdediging is helemaal niet het grootste probleem. Het probleem is heel simpel: 2 talentvolle goede buitenspelers halen, dat is wat we in eerste instantie nodig hebben. Daarnaast zal er in elke linie geĂŻnvesteerd moeten worden willen we een representatief elftal op de been willen brengen. Wat we nog niet verkocht hebben hoeft er ook nog niet bij....En ja, wordt dat geld wat al eerder was opgebracht toch nog gedeeltelijk gebruikt voor aankopen. PSV heeft idd helemaal geen geld! LOL



    Brenet,Arias,Willems en Isimat Mirin Achterin , en De Wijs, is dat je probleem niet?... oke.. ik zie het misschien anders.
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 19:49 Rang: Utopisch
    Klopt, hij kost 10 miljoen+

    10 miljoen van je 30 miljoen ... pfoe.. dan houd je niet veel geld meer over.. het kan hoor , maar als je zo een zwakke verdediging hebt , dan word het toch een lastig verhaal.
    Of er moet opeens een uitgaande transfer komen , een klapper voor PSV, die wij nu nog niet zien aankomen.
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 19:51 Rang: Goddelijk
    Waar staat 2023? Daarnaast, hoe weet jij zo zeker dat dat niet mag? Want van spelregels in het voetbal denk jij ook altijd dat ze anders zijn dan ze echt zijn. In Engeland tekende van Dijk vorig jaar een contract tot 2022, ik zou Liverpool ff bellen, want dan zal dat contract ook wel ongeldig zijn, of niet?

    Ik ben het ook aan het zoeken maar kan het tot nu toe niet vinden. Dit lijkt op 1 van zijn favoriete uitspraken alleen dan bij voetbal: '100% doorgebroken speler, 100% rode kaart en 100% penalty' want de speler die achter de laatste man stond ligt daar alleen geblesseerd (ff reden verzinnen)
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 19:51 Rang: Utopisch
    Enigmatisch , jij bent toch ook Advocaat, je mag in NL max een 5 jaar contract ondertekenen als Prof voetballer of topsporter.


    Dat is jouw stelling.

    Mijn vraag daarover was of jij kan aangeven op welke wet jij deze wijsheid baseert precies.
  • raimundoehv +7789 19 Jun 2017 om 19:51 Rang: Goddelijk
    Brenet,Arias,Willems en Isimat Mirin Achterin , en De Wijs, is dat je probleem niet?... oke.. ik zie het misschien anders.


    Zijn die al verkocht dan? Maar dan nog, denk jij nou echt dat PSV daar pas op inspeelt wanneer deze spelers verkocht zullen worden of zal Brands inmiddels al een lijstje klaar hebben liggen voor het geval dat?
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 19:52 Rang: Utopisch
    Blijft de vraag staan, denk jij echt dat jij dit wel weet en de arbeidsjuristen van PSV niet?

    Oh ja, en net als met de voetbalspelregels, wil je even posten waar staat dat het in NL niet mag?

    Is al heel lang bekend dat je max 5 jaar mocht tekenen in NL, maarja als de wetten zijn veranderd weet ik niet.

    Maar dan nog vind ik 10 miljoen van de 30 miljoen , aan uitgaven , een onverantwoordelijke risico van PSV zijnde , helemaal als je bedenkt dat Guardado gaat in de winterstop voor een klein bedrag , dat je achterin geen echte topper hebt , en op het middenveld na de winterstop ook niet , en je moet Van Ginkel ook nog kunnen kopen..
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 19:53 Rang: Utopisch
    Brenet,Arias,Willems en Isimat Mirin Achterin , en De Wijs, is dat je probleem niet?... oke.. ik zie het misschien anders.


    PSV had gewoon afgelopen seizoen de beste defensie van de eredivisie. Kijk nog even hoeveel doelpunten PSV heeft tegen gekregen! Dus zie wat je wilt zien, maar dit is wel weer een voorbeeld van tunnelvisie. De feiten zijn echter helder.
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 19:54 Rang: Utopisch
    Nou even de financiele cijfers aldus Enigmatisch

    PSV had 30 miljoen aan centen op de bank.

    Moreno verkocht voor 6 miljoen bruto!.

    Lozano , moest tussen de 12-20 miljoen kostten... dan houd je dus niet al teveel meer over.

    Je verdediging is echt Subtop Eredivisie niveau zonder Moreno, Guardado gaat nog in de winterstop krijg je op het middenveld een Hendrikx Propper en Ramselaar.. wat er nu staat.. dat is toch ook geen Top waardig. maar dan heb je wel een Top aanval!.
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 19:55 Rang: Utopisch
    PSV had gewoon afgelopen seizoen de beste defensie van de eredivisie. Kijk nog even hoeveel doelpunten PSV heeft tegen gekregen! Dus zie wat je wilt zien, maar dit is wel weer een voorbeeld van tunnelvisie. De feiten zijn echter helder.

    Alleen Moreno was goed man, Mirin is zwak , Arias is aanvallend goed verdedigend zwak , Willems is niet meer de oude Willems.. Brenet ook mwa mwa..

    Ajax Sanchez,De Ligt .. centraal blok, Feyenoord had de beste verdediging ...
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 19:56 Rang: Utopisch
    Is al heel lang bekend dat je max 5 jaar mocht tekenen in NL, maarja als de wetten zijn veranderd weet ik niet.

    Tja, misschien toch eens wat minder stellig zijn dan, met je "Wat een grote fout van PSV, je mag max een contractduur van 5 jaar.. anders niet geldig.. dit contract is NIET GELDIG."

    en beginnen met na te denken, zou PSV een contract aangaan wat NIET GELDIG is... En ga er dan in beginsel eens vanuit dat zij waarschijnlijk beter op de hoogte zijn dan jij.
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 19:56 Rang: Goddelijk
    Is al heel lang bekend dat je max 5 jaar mocht tekenen in NL, maarja als de wetten zijn veranderd weet ik niet.

    Maar dan nog vind ik 10 miljoen van de 30 miljoen , aan uitgaven , een onverantwoordelijke risico van PSV zijnde , helemaal als je bedenkt dat Guardado gaat in de winterstop voor een klein bedrag , dat je achterin geen echte topper hebt , en op het middenveld na de winterstop ook niet , en je moet Van Ginkel ook nog kunnen kopen..

    Dit kan ik vinden

    Het spelerscontract dient op 30 juni van enig jaar te eindigen, tenzij er krachtens de wet sprake is van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 19:57 Rang: Utopisch
    10 miljoen van je 30 miljoen ... pfoe.. dan houd je niet veel geld meer over.. het kan hoor , maar als je zo een zwakke verdediging hebt , dan word het toch een lastig verhaal.
    Of er moet opeens een uitgaande transfer komen , een klapper voor PSV, die wij nu nog niet zien aankomen.


    Uiteraard zie jij dat niet aankomen. Want dat strookt niet met het beeld dat je graag zou willen zien: dat van een arm en berooid PSV dat Ajax niet dwars kan zitten. Helaas, het ligt echt aan jouw beeld en niet aan de realiteit.

    Verder is het goochelen alweer begonnen over die 30 miljoen eigen vermogen, maar is het misschien zo dat PSV gewoon een bedrijf is waarin dus sprake is van inkomsten en dus resultaat en dat dit dus ook invloed heeft op je bedrijfsvoering, je winst en uiteindelijk je jaarcijfers en balans? Oftewel, sinds medio 2016 heeft PSV meer dan 100 miljoen omzet gedraaid. Daarvan is niet 100 miljoen uitgegeve en dus zal er ook dit jaar weer winst gedraaid worden los van eventuele uitgaande transfers die nog gaan komen. Dus de conclusie is dat jij kunt hopen tot je een ons weegt, maar dat PSV financieel totaal niet op instorten staat. Jammer voor je!
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 19:57 Rang: Goddelijk
    http://assets.knvb.nl/sites/knvb.nl/files/Reglementen%20betaald%20voetbal%20seizoen%202016-17_versie%201-1-2017.pdf

    Vertel even waar jij dit ziet Morf
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 19:58 Rang: Utopisch
    Tja, misschien toch eens wat minder stellig zijn dan, met je "Wat een grote fout van PSV, je mag max een contractduur van 5 jaar.. anders niet geldig.. dit contract is NIET GELDIG."

    en beginnen met na te denken, zou PSV een contract aangaan wat NIET GELDIG is... En ga er dan in beginsel eens vanuit dat zij waarschijnlijk beter op de hoogte zijn dan jij.


    Omdat het al tientallen jaren bekend was dat je max 5 jaar contract in NL mocht tekenen , maar wat de nieuwe wetten zijn weet ik niet.
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 19:59 Rang: Utopisch
    Alleen Moreno was goed man, Mirin is zwak , Arias is aanvallend goed verdedigend zwak , Willems is niet meer de oude Willems.. Brenet ook mwa mwa..

    Ajax Sanchez,De Ligt .. centraal blok, Feyenoord had de beste verdediging ...


    PSV kreeg minder doelpunten tegen. Feiten! De waarheid liegt niet Morf, wie kreeg minder goals tegen, Feyenoord of PSV?

    Nou jij weer!

    Trouwens, Veltman Zwak, Sinkgraven lachertje, tete schoppertje, aanvallend zwak, Viergever bijzonder zwak, Riedewald nergens, De Ligt beslissende fouten gemaakt en Sanchez brokkelde aan het einde behoorlijk af.

    nee hoor, PSV beste defensie van eredivisie. Blijf bij de feiten.

  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 20:01 Rang: Utopisch
    Is al heel lang bekend dat je max 5 jaar mocht tekenen in NL, maarja als de wetten zijn veranderd weet ik niet.



    Je weet het niet... Prima, is niet erg.

    Wat wel erg is is hier stellig beweren dat je iets weet, beetje op PSV gaat inhakken en dan nu toch moet erkennen dat je het niet weet.
    Roep dan niet zo hard!
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 20:01 Rang: Utopisch
    http://assets.knvb.nl/sites/knvb.nl/files/Reglementen%20betaald%20voetbal%20seizoen%202016-17_versie%201-1-2017.pdf

    Vertel even waar jij dit ziet Morf

    Of anders hier: https://www.vvcs.nl/cao-2014-2018

    in de nieuwe CAO...
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:02 Rang: Goddelijk
    Omdat het al tientallen jaren bekend was dat je max 5 jaar contract in NL mocht tekenen , maar wat de nieuwe wetten zijn weet ik niet.

    Ook hier zie ik het niet Morfje

    https://www.fiatjustitia.nl/artikel/contracten-in-het-voetbal-transfervrije-status/
  • MVKgrunn +1459 19 Jun 2017 om 20:03 Rang: Aanvoerder
    Gewoon geld bij drukken, heel eenvoudig allemaal!

    Wordt dit dan ook contant betaald?
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 20:03 Rang: Utopisch

    Maar dan nog vind ik 10 miljoen van de 30 miljoen , aan uitgaven , een onverantwoordelijke risico van PSV zijnde , helemaal als je bedenkt dat Guardado gaat in de winterstop voor een klein bedrag , dat je achterin geen echte topper hebt , en op het middenveld na de winterstop ook niet , en je moet Van Ginkel ook nog kunnen kopen..

    \
    Guardado gaat in de winterstop voor een klein bedrag?????
    Huh>>?

    Verder, ik lees alleen maar rare dingen eerlijk gezegd. Eerst heeft PSV geen geld, dan blijken ze toch geld te hebben en dan is het dom. Kennelijk kan alleen Ajax spelers halen voor 15 miljoen plus nog een tien miljoen erbij aan salaris en commissies en is dat een soort alleenrecht of zoiets.

    Wat een onzin.
  • raimundoehv +7789 19 Jun 2017 om 20:03 Rang: Goddelijk
    Alleen Moreno was goed man, Mirin is zwak , Arias is aanvallend goed verdedigend zwak , Willems is niet meer de oude Willems.. Brenet ook mwa mwa..

    Ajax Sanchez,De Ligt .. centraal blok, Feyenoord had de beste verdediging ...


    Morf, weet niet waar jij de argumenten vandaan haalt om Arias verdedigend 'zwak' te noemen, Mirin zwak??? Pff, Arias was samen met Moreno onze beste spelers van het afgelopen seizoen. Isimat is in de lucht een bijna onklopbare speler en heeft, zeker gezien de tweede helft van het seizoen een prima prestatie neergelegd en was meerdere malen man van de wedstrijd. Isimat is dan mss geen top materiaal en heeft idd wat mindere punten,maar voor het geld wat wij ervoor hebben betaald gewoon een prima versterking gebleken.
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:03 Rang: Goddelijk
    Of anders hier: https://www.vvcs.nl/cao-2014-2018

    in de nieuwe CAO...

    Maakt me niet uit, het staat er namelijk niet in! Morf, kom heel gauw met een bron ipv roepen want je maakt jezelf alweer belachelijk
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:04 Rang: Goddelijk
    Morf, weet niet waar jij de argumenten vandaan haalt om Arias verdedigend 'zwak' te noemen, Mirin zwak??? Pff, Arias was samen met Moreno onze beste spelers van het afgelopen seizoen. Isimat is in de lucht een bijna onklopbare speler en heeft, zeker gezien de tweede helft van het seizoen een prima prestatie neergelegd en was meerdere malen man van de wedstrijd. Isimat is dan mss geen top materiaal en heeft idd wat mindere punten,maar voor het geld wat wij ervoor hebben betaald gewoon een prima versterking gebleken.

    Sterker nog, jullie hebben een keeper die kan scoren
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 20:05 Rang: Utopisch
    En hoe betaalt PSV hun Salaris, 2,5 miljoen Dollar verdiende hij.
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:06 Rang: Goddelijk
    En hoe betaalt PSV hun Salaris, 2,5 miljoen Dollar verdiende hij.

    Denk met hun geld, want dat hebben ze. Morf, voor je verder verzint, kom met bronnen over je max 5 jaar
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 20:07 Rang: Utopisch
    Nou even de financiele cijfers aldus Enigmatisch

    PSV had 30 miljoen aan centen op de bank.

    Moreno verkocht voor 6 miljoen bruto!.

    Lozano , moest tussen de 12-20 miljoen kostten... dan houd je dus niet al teveel meer over.

    Je verdediging is echt Subtop Eredivisie niveau zonder Moreno, Guardado gaat nog in de winterstop krijg je op het middenveld een Hendrikx Propper en Ramselaar.. wat er nu staat.. dat is toch ook geen Top waardig. maar dan heb je wel een Top aanval!.


    Aldus Enigmatish???
    Nee knul, jij bent de goochelaar met cijfers hier. Je moet de zaken niet omdraaien.

    Feit is dat ik het net heb uitgelegd. PSV heeft sinds medio 2016 omzet en resultaat. Dus dan kan je wel proberen een basisschool berekening te maken maar hier zijn accountants een paar dagen mee bezig.

    Ik heb je wel vaker verteld dat je moet kappen met die lagere school berekeningetjes die jij altijd maakt. X eigen vermogen, dus speler Y levert dat op, speler Z koist zoveel, plus en min en hoppa ik heb een uitkomst.... Dat is geen boekhouden knul. Dat is onzin uitkramen.

    Neem een cursus balanslezen of iets dergelijks, misschien snap je dan eindelijk een keer hoe financieringen, balanzen en jaarrekeningen werken. Want je hebt er echt NUL verstand van. NUL!

  • MVKgrunn +1459 19 Jun 2017 om 20:08 Rang: Aanvoerder
    Wordt dit dan ook contant betaald?

    Ik constateer hier een nogal pijnlijke typefout van mijzelf.....
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 20:08 Rang: Utopisch
    En hoe betaalt PSV hun Salaris, 2,5 miljoen Dollar verdiende hij.

    Tuurlijk want dat had in alle betrouwbare media gestaan en daar had jij honderden bronnen voor gevonden.
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:08 Rang: Goddelijk
    En hoe betaalt PSV hun Salaris, 2,5 miljoen Dollar verdiende hij.

    Het lijkt weer 1 van je kamikaze reacties, in de hoop dat je gelijk hebt en PSV uit kan lachen. Feit blijft, hij is voor PSV en ze kunnen en gaan hem betalen
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 20:09 Rang: Utopisch
    En hoe betaalt PSV hun Salaris, 2,5 miljoen Dollar verdiende hij.


    Hij verdiende geen 2,5 miljoen dollar.
    En PSV gaat hem gewoon betalen vanuit het salarisgebouw waarin budget is opgenomen waarmee rekening is gehouden bij het opstellen van de begroting over het komende boekjaar.

    had je nog meer vragen?
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 20:10 Rang: Utopisch
    Aldus Enigmatish???
    Nee knul, jij bent de goochelaar met cijfers hier. Je moet de zaken niet omdraaien.

    Feit is dat ik het net heb uitgelegd. PSV heeft sinds medio 2016 omzet en resultaat. Dus dan kan je wel proberen een basisschool berekening te maken maar hier zijn accountants een paar dagen mee bezig.

    Ik heb je wel vaker verteld dat je moet kappen met die lagere school berekeningetjes die jij altijd maakt. X eigen vermogen, dus speler Y levert dat op, speler Z koist zoveel, plus en min en hoppa ik heb een uitkomst.... Dat is geen boekhouden knul. Dat is onzin uitkramen.

    Neem een cursus balanslezen of iets dergelijks, misschien snap je dan eindelijk een keer hoe financieringen, balanzen en jaarrekeningen werken. Want je hebt er echt NUL verstand van. NUL!


    Je kwam zelf met die 30 miljoen op de proppen niet ik.
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 20:10 Rang: Utopisch
    Ik constateer hier een nogal pijnlijke typefout van mijzelf.....

    ?
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 20:11 Rang: Utopisch
    Je kwam zelf met die 30 miljoen op de proppen niet ik.


    Klopt. Dat is ongeveer het eigen vermogen van PSV medio 2016.
    Maar wat is dan je punt?
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 20:11 Rang: Utopisch
    Hij verdiende geen 2,5 miljoen dollar.
    En PSV gaat hem gewoon betalen vanuit het salarisgebouw waarin budget is opgenomen waarmee rekening is gehouden bij het opstellen van de begroting over het komende boekjaar.

    had je nog meer vragen?


    Hij verdiende wel 2,5 miljoen dollar, word door iedere Mexicaanse media/Journalist gemeld.
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:12 Rang: Goddelijk
    Je kwam zelf met die 30 miljoen op de proppen niet ik.

    Morf, ben jij nou echt zo zielig dat jij maar wat roept over het contract en dat die niet geldig is? Dat je bron je overwerkte dikke duim is?
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 20:12 Rang: Utopisch
    Ik constateer hier een nogal pijnlijke typefout van mijzelf.....


    Welke dan, ik zie hem niet zo snel, tenzij je bedoelt dat PSV hem conStant, zou moeten betalen...?

  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 20:12 Rang: Utopisch
    Klopt. Dat is ongeveer het eigen vermogen van PSV medio 2016.
    Maar wat is dan je punt?

    Dat 10 miljoen + van de 30 miljoen , een ontiegelijke grote gok is , dat zou betekenen dat Ajax een speler van 30-40 miljoen zou inkopen , namelijk 33% van je Eigen Vermogen.. Chapeau.
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 20:13 Rang: Utopisch
    dt

    Ja, maar die hoort daar... "dit" is het onderwerp (derde persoon enkelvoud) en dus krijg je in de tegenwoordige tijd "stam + t", dus Wordt.

    Vervang anders het werkwoord "worden" door "lopen" (en pas de zin iets aan, om 'm logisch te krijgen) en zie daar:

    Loopt dit de spuigaten uit? Want
    Loop dit de spuitgaten uit? lijkt me niet goed, wel? .
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:13 Rang: Goddelijk
    Hij verdiende wel 2,5 miljoen dollar, word door iedere Mexicaanse media/Journalist gemeld.

    Bron....?
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 20:13 Rang: Utopisch
    Hij verdiende wel 2,5 miljoen dollar, word door iedere Mexicaanse media/Journalist gemeld.


    Tja, hier in de media is ook gemeld dat Luciano Narsingh allang getekend heeft bij Ajax, zelfs al in shirt geposeerd heeft en dat Ziyech naar PSV gaat. En dus...???

    Ik herhaal, hij verdiende géén 2,5 miljoen dollar.
  • MVKgrunn +1459 19 Jun 2017 om 20:13 Rang: Aanvoerder
    ?

    Ik heb het uiteraard verbeterd Maar ik schreef word in plaats van wordt.....
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 20:14 Rang: Utopisch
    Morf, ben jij nou echt zo zielig dat jij maar wat roept over het contract en dat die niet geldig is? Dat je bron je overwerkte dikke duim is?

    Op PSV Fora , zitten ook al menige Posters verbaasd te kijken over een 6 jarige contract, ben niet de enige die daar over twijfelt..

    Waarom , Waarom.. Heeft dan nog nooit in NL een Profspeler een 6 jarige contract ondertekend?

    Waarom liet Ajax Ziyech dan geen 6 jaar tekenen , of een Sanchez, Noem maar op??.. beetje dom ofniet.. als die kans er toe deed, hadden ze het wel gedaan.

    Dat het dit jaar veranderd is , kan zijn , weet ik niet.
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 20:14 Rang: Utopisch
    Hij verdiende wel 2,5 miljoen dollar, word door iedere Mexicaanse media/Journalist gemeld.

    En dat zijn er miljoenen... Dus dan moet het wel waar zijn. Alleen een betrouwbare bron er voor vinden op het internet is nog niet gelukt...
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:14 Rang: Goddelijk
    Dat 10 miljoen + van de 30 miljoen , een ontiegelijke grote gok is , dat zou betekenen dat Ajax een speler van 30-40 miljoen zou inkopen , namelijk 33% van je Eigen Vermogen.. Chapeau.

    Leg nu even uit wat jij weet van balansen, eigen vermogen, korte vreemd vermogen, lang vreemd vermogen... kom op...
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 20:14 Rang: Utopisch
    Tja, hier in de media is ook gemeld dat Luciano Narsingh allang getekend heeft bij Ajax, zelfs al in shirt geposeerd heeft en dat Ziyech naar PSV gaat. En dus...???

    Ik herhaal, hij verdiende géén 2,5 miljoen dollar.

    Bron dan?
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 20:15 Rang: Utopisch
    Ik heb het uiteraard verbeterd Maar ik schreef word in plaats van wordt.....

    Ah, ok. Dat had ik niet door . Ach ja, als je de enige bent die het door heeft, so what...
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:15 Rang: Goddelijk
    Tja, hier in de media is ook gemeld dat Luciano Narsingh allang getekend heeft bij Ajax, zelfs al in shirt geposeerd heeft en dat Ziyech naar PSV gaat. En dus...???

    Ik herhaal, hij verdiende géén 2,5 miljoen dollar.

    Volgens de o zo betrouwbare bron van Morf, had Ziyech allang getekend bij PSV
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 20:15 Rang: Utopisch
    Bron dan?

    Nee, kom jij eerst maar eens met een betrouwbare bron waarin staat dat hij 2,5 miljoen verdiende. En niet van een niet ontkende vraag op twitter...
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 20:16 Rang: Utopisch
    Dat 10 miljoen + van de 30 miljoen , een ontiegelijke grote gok is , dat zou betekenen dat Ajax een speler van 30-40 miljoen zou inkopen , namelijk 33% van je Eigen Vermogen.. Chapeau.


    Voor de 3e maal: en wat is er financieel allemaal gebeurt bij PSV sinds medio 2016? Geef even het overzicht van de Verlies - en Winstrekening en de cashflow over de periode 1 juli 2016 en nu dan. Want wil je iets zeggen over de vermogens positie van PSV dan zul je dat moeten meenemen. Of dacht jij dat PSV niets had omgezet in die hele periode?

    Dus zeg het maar, wat weet jij over de financiële ontwikkeling?

  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 20:16 Rang: Utopisch
    Leg nu even uit wat jij weet van balansen, eigen vermogen, korte vreemd vermogen, lang vreemd vermogen... kom op...


    Ajax heeft 115 miljoen Debiteuren , en 60 miljoen aan crediteuren , heb ik hier al vaker gemeld...

    PSV heeft 30 miljoen eigen vermogen , maar in die Eigen vermogen zitten dus ook nog Debiteuren en Crediteuren , , dus dat kan ook nog eens lager uitvallen , ... Maar weet je, eventjes over die Contractduur..

    Waarom in de Historie van de Eredivisie is er dan nog nooit een 6 jarige contract ondertekend..

    .. Dat is wel heel sterk , vinden jullie niet??....
  • MVKgrunn +1459 19 Jun 2017 om 20:17 Rang: Aanvoerder
    Ja, maar die hoort daar... "dit" is het onderwerp (derde persoon enkelvoud) en dus krijg je in de tegenwoordige tijd "stam + t", dus Wordt.

    Vervang anders het werkwoord "worden" door "lopen" (en pas de zin iets aan, om 'm logisch te krijgen) en zie daar:

    Loopt dit de spuigaten uit? Want
    Loop dit de spuitgaten uit? lijkt me niet goed, wel? .

    Ik zal niet ontkennen dat Nederlands niet mijn sterkste vak is. Volgende week nog een examen Nederlands, dan hopelijk mijn diploma binnen.
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:17 Rang: Goddelijk
    Op PSV Fora , zitten ook al menige Posters verbaasd te kijken over een 6 jarige contract, ben niet de enige die daar over twijfelt..

    Waarom , Waarom.. Heeft dan nog nooit in NL een Profspeler een 6 jarige contract ondertekend?

    Waarom liet Ajax Ziyech dan geen 6 jaar tekenen , of een Sanchez, Noem maar op??.. beetje dom ofniet.. als die kans er toe deed, hadden ze het wel gedaan.

    Dat het dit jaar veranderd is , kan zijn , weet ik niet.

    Dat het niet gebruikelijk is iets anders, volgens mij kan een speler zelfs een contract tekenen voor onbepaalde tijd. Bij een 6 jarig contract heb je 2 spelers nodig en de meesten willen dat schijnbaar niet. Volgens mij is het nooit zo geweest dat je maar max 5 jaar kan aanbieden. Laat nou eens een bron zien, linkje hier... Niet ik lees dat mensen zich daar over verbazen, ja und?
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 20:17 Rang: Utopisch
    Hij verdiende wel 2,5 miljoen dollar, word door iedere Mexicaanse media/Journalist gemeld.

    En stel nou eens dat het wel zo is, so what? Hij heeft een contract getekend bij PSV (blijkbaar) en daarin zal geen 2,5 miljoen dollar staan. Misschien is hij wel groot fan dat hij het voor een 5 ton per jaar doet.
  • MVKgrunn +1459 19 Jun 2017 om 20:18 Rang: Aanvoerder
    Ah, ok. Dat had ik niet door . Ach ja, als je de enige bent die het door heeft, so what...

    Is ook zo, ben graag eerlijk
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:18 Rang: Goddelijk
    Bron dan?

    Je hoeft geen bron te vinden over iets dat niet te vinden is. Jij oppert dat PSV de lul is met hun 6 jarig contract, bron?
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 20:19 Rang: Utopisch
    Bron dan?


    De bron van een negatief feit?
    Nee, jij stelt dat hij 2,5 verdient. Wat is jouw bron dan, aangezien we weten dat jouw bronnen vaka bestaan uit pipoos in clubfora?

    En als je bezig bent, iedereen hier wacht nog op je bronnen over die contarcten van maximaal vijf jaar. Waar zijn die? En als je die bronnen niet hebt, zou ik gewoon hier beginnen met excuses voor het onterecht roepen van rare dingen als 'PSV heeft een ongeldig contract afgesloten'.

    Want lekker op duimpjes drukken kan je wel maar excuses maken niet??
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 20:19 Rang: Utopisch
    Maar weet je, eventjes over die Contractduur..

    Waarom in de Historie van de Eredivisie is er dan nog nooit een 6 jarige contract ondertekend..

    .. Dat is wel heel sterk , vinden jullie niet??....

    Poeh, ik zou Ajax even bellen, want als dat contract niet geldig is, kunnen ze hem gratis oppikken!
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:20 Rang: Goddelijk
    Ajax heeft 115 miljoen Debiteuren , en 60 miljoen aan crediteuren , heb ik hier al vaker gemeld...

    PSV heeft 30 miljoen eigen vermogen , maar in die Eigen vermogen zitten dus ook nog Debiteuren en Crediteuren , , dus dat kan ook nog eens lager uitvallen , ... Maar weet je, eventjes over die Contractduur..

    Waarom in de Historie van de Eredivisie is er dan nog nooit een 6 jarige contract ondertekend..

    .. Dat is wel heel sterk , vinden jullie niet??....

    Betekend nog niet dat het niet kan en je gelul over balans klopt ook niet helemaal maar dat wisten we al. Laat met een link zien waar het staat dat je maximaal 5 jaar mag aanbieden?

    Morfe0 '2023 kan niet...

    Wat een grote fout van PSV, je mag max een contractduur van 5 jaar.. anders niet geldig.. dit contract is NIET GELDIG.'

    Als je dit roept moet je over feiten en bronnen beschikken

  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 20:20 Rang: Utopisch
    Voor de 3e maal: en wat is er financieel allemaal gebeurt bij PSV sinds medio 2016? Geef even het overzicht van de Verlies - en Winstrekening en de cashflow over de periode 1 juli 2016 en nu dan. Want wil je iets zeggen over de vermogens positie van PSV dan zul je dat moeten meenemen. Of dacht jij dat PSV niets had omgezet in die hele periode?

    Dus zeg het maar, wat weet jij over de financiële ontwikkeling?



    Een Blinde ziet gewoon dat PSV Financieel , wel is opgekrabbelt , maar nog LANG niet, zo sterk staat, om eventjes 10 miljoen + uit te geven...

    Als je bekijkt dat ze de laatste jaren hun schulden weg aan het werken waren , en amper hun Financiele Liquide Middelen , omhoog wistten te werken, omdat ze zoveel Kortlopende schulden hadden (Dmv leningen van ASML etc.. ) maar maakt niet uit weet je.
    PSV speelt altijd op het randje , altijd gedaan , maar als hij flopt (dat kan ook je weet het nooit, want hij is wel rete goed voetballend, maar als hij mentaal niet sterk is /Heimwee ofzo.. je weet het niet ) toch koffiedik kijken..
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 20:20 Rang: Utopisch
    Ajax heeft 115 miljoen Debiteuren , en 60 miljoen aan crediteuren , heb ik hier al vaker gemeld...

    PSV heeft 30 miljoen eigen vermogen , maar in die Eigen vermogen zitten dus ook nog Debiteuren en Crediteuren , , dus dat kan ook nog eens lager uitvallen , ... Maar weet je, eventjes over die Contractduur..

    Waarom in de Historie van de Eredivisie is er dan nog nooit een 6 jarige contract ondertekend..

    .. Dat is wel heel sterk , vinden jullie niet??....


    In de historie van het betaald voetbal zijn er zelfs contracten geweest voor onbepaalde tijd. Ook van contractspelers. Maar wat is de relevantie? Jij stelt dat contracten maar vijf jaar mogen duren. Waar staat dat???
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:21 Rang: Goddelijk
    En stel nou eens dat het wel zo is, so what? Hij heeft een contract getekend bij PSV (blijkbaar) en daarin zal geen 2,5 miljoen dollar staan. Misschien is hij wel groot fan dat hij het voor een 5 ton per jaar doet.

    Of een Elia constructie... Laag salaris, percentage bij verkoop
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 20:21 Rang: Utopisch
    Een Blinde ziet gewoon dat PSV Financieel , wel is opgekrabbelt , maar nog LANG niet, zo sterk staat, om eventjes 10 miljoen + uit te geven...



    Dus jij, als blinde, ziet dingen die mensen die verstand hebben van jaarrekeningen en financieringen niet zien? Is dat wat je hier bedoelt?
    Wooooooooooooooooooow......... van het padje af, zeg ik.
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:21 Rang: Goddelijk
    De bron van een negatief feit?
    Nee, jij stelt dat hij 2,5 verdient. Wat is jouw bron dan, aangezien we weten dat jouw bronnen vaka bestaan uit pipoos in clubfora?

    En als je bezig bent, iedereen hier wacht nog op je bronnen over die contarcten van maximaal vijf jaar. Waar zijn die? En als je die bronnen niet hebt, zou ik gewoon hier beginnen met excuses voor het onterecht roepen van rare dingen als 'PSV heeft een ongeldig contract afgesloten'.

    Want lekker op duimpjes drukken kan je wel maar excuses maken niet??

    Exact dat!
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 20:22 Rang: Utopisch
    Als je heel zwart wit gaat kijken , PSV heeft volgend jaar geen CL , heeft op dit moment alleen Narsingh voor 4 miljoen verkocht in de winterstop en 6 miljoen voor Moreno... dan is het wel een grote uitgaven , van 10 miljoen +... als je daar tegenover bijna geen inkomsten hebt op basis van dit boekjaar.
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:22 Rang: Goddelijk
    Poeh, ik zou Ajax even bellen, want als dat contract niet geldig is, kunnen ze hem gratis oppikken!

    Zeker, dan heeft Morfe0 zijn droom aankoop van het afgelopen jaar binnen en doet het minder pijn dat PSV hem nu heeft
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 20:22 Rang: Utopisch
    Een Blinde ziet gewoon dat PSV Financieel , wel is opgekrabbelt , maar nog LANG niet, zo sterk staat, om eventjes 10 miljoen + uit te geven...

    Als je bekijkt dat ze de laatste jaren hun schulden weg aan het werken waren , en amper hun Financiele Liquide Middelen , omhoog wistten te werken, omdat ze zoveel Kortlopende schulden hadden (Dmv leningen van ASML etc.. ) maaakt niet uit weet je.
    PSV speelt altijd op het randje , altijd gedaan , maar als hij flopt (dat kan ook je weet het nooit, want hij is wel rete goed voetballend, maar als hij mentaal niet sterk is /Heimwee ofzo.. je weet het niet ) toch koffiedik kijken..

    Haha, alle toppers bij Ajax gaan het op zeker redden, maar bij PSV "weet je het niet"...

    Man, wat laat jij je kennen zeg. En nog steeds geen bron, net als bij alle roeptoeterij rond spelregels, 100% BUITENSPEL! 100% RODE KAART! en 100% PINGEL, maar nooit, nooit, nooit een stukje spelregel wat dat bevestigt.
  • mojorisin +13857 19 Jun 2017 om 20:22 Rang: Utopisch
    Het hoe en wat inzake zijn transfer/contract etc. zal mij een worst wezen.. Gefeliciteerd PSV'ers met deze (waarschijnlijk) uitstekende versterking.. Kwaliteit op de vleugels hadden jullie ook hard nodig..
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:23 Rang: Goddelijk
    Een Blinde ziet gewoon dat PSV Financieel , wel is opgekrabbelt , maar nog LANG niet, zo sterk staat, om eventjes 10 miljoen + uit te geven...

    Als je bekijkt dat ze de laatste jaren hun schulden weg aan het werken waren , en amper hun Financiele Liquide Middelen , omhoog wistten te werken, omdat ze zoveel Kortlopende schulden hadden (Dmv leningen van ASML etc.. ) maar maakt niet uit weet je.
    PSV speelt altijd op het randje , altijd gedaan , maar als hij flopt (dat kan ook je weet het nooit, want hij is wel rete goed voetballend, maar als hij mentaal niet sterk is /Heimwee ofzo.. je weet het niet ) toch koffiedik kijken..

    Hee pipo, laat eens met de juiste cijfers zien waarom ze dat niet kunnen ipv weer roepen over cijfers die jij niet bezit en volledig hebt
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 20:24 Rang: Utopisch
    Het hoe en wat inzake zijn transfer/contract etc. zal mij een worst wezen.. Gefeliciteerd PSV'ers met deze (waarschijnlijk) uitstekende versterking.. Kwaliteit op de vleugels hadden jullie ook hard nodig..

    Kijk @Morf, zo kan het ook, gewoon een sportieve reactie van een Ajax-fan, die niet zuur is of verongelijkt, of allerlei redenen zoekt (maar niet vindt) om PSV zwart te maken.
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 20:24 Rang: Utopisch
    Ouw Ouw , 36 miljoen aan Debiteuren (wat ook te vorderen is endergelijke , ) 47 miljoen aan Crediteuren..

    Aldus de Jaarcijfers PSV 2015-2016 , ze spelen weer ouderwets Russisch Roulette.
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:25 Rang: Goddelijk
    Dus jij, als blinde, ziet dingen die mensen die verstand hebben van jaarrekeningen en financieringen niet zien? Is dat wat je hier bedoelt?
    Wooooooooooooooooooow......... van het padje af, zeg ik.

    Hij hoort hier en daar wat en verzint zijn eigen waarheid en dan komt er een hoop onzin uit waar hij zich niet meer uit kan redden, morgen weer hetzelfde liedje. Dan zei mister x op een PSV fora dat hij denkt dat PSV dit niet kan betalen... Komt Morf weer met zijn mening die hij dan verkondigd als de waarheid
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:25 Rang: Goddelijk
    Als je heel zwart wit gaat kijken , PSV heeft volgend jaar geen CL , heeft op dit moment alleen Narsingh voor 4 miljoen verkocht in de winterstop en 6 miljoen voor Moreno... dan is het wel een grote uitgaven , van 10 miljoen +... als je daar tegenover bijna geen inkomsten hebt op basis van dit boekjaar.

    Nee, cijfers graag!
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 20:25 Rang: Utopisch

    PSV heeft 30 miljoen eigen vermogen , maar in die Eigen vermogen zitten dus ook nog Debiteuren en Crediteuren , , dus dat kan ook nog eens lager uitvallen , ...


    In deze opmerking zitten ongeveer zoveel fouten dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

    Ik laat het er maar bij dat jij duidelijk niet weet wat het Eigen Vermogen precies is en betekent. Want dat het EV 'hoger en lager kan uitvallen' vanwege debiteuren en crediteuren zegt alles over het feit dat je TOTAAL en volledig niet weet waar je over praat. Een Eigen vermogen kan niet 'hoger of lager uitvallen'. Het EV is wat het is op het moment dat je je balans opmaakt.

    En om in dit verband over debiteuren en crediteuren te beginnen, zegt dat je totaal verkeerde termen door elkaar haalt en de materie niet snapt. Doe een cursus en stop met jezelf zo voor schut te zetten.

  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:27 Rang: Goddelijk
    Het hoe en wat inzake zijn transfer/contract etc. zal mij een worst wezen.. Gefeliciteerd PSV'ers met deze (waarschijnlijk) uitstekende versterking.. Kwaliteit op de vleugels hadden jullie ook hard nodig..

    Klopt niet, contract is niet rechtsgeldig!
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:27 Rang: Goddelijk
    Ouw Ouw , 36 miljoen aan Debiteuren (wat ook te vorderen is endergelijke , ) 47 miljoen aan Crediteuren..

    Aldus de Jaarcijfers PSV 2015-2016 , ze spelen weer ouderwets Russisch Roulette.

    Bron van de cijfers
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 20:28 Rang: Utopisch
    Als je heel zwart wit gaat kijken , PSV heeft volgend jaar geen CL , heeft op dit moment alleen Narsingh voor 4 miljoen verkocht in de winterstop en 6 miljoen voor Moreno... dan is het wel een grote uitgaven , van 10 miljoen +... als je daar tegenover bijna geen inkomsten hebt op basis van dit boekjaar.


    Heeft PSV bijna geen inkomsten dit boekjaar?? Dat is een stelling uit je dikke duim die hoopt dat PSV instort inderdaad. PSV draait een omzet van ruim boven de 100 miljoen knul!! inclusief de inkomsten uit de CL draait PSV een dikke plus, dus hoe kom je erop dat PSV 'bijna geen inkomsten heeft'????? Echt hoe verzin je het , ongelofelijk.
  • enigmatisch1 +12651 19 Jun 2017 om 20:29 Rang: Utopisch
    Ouw Ouw , 36 miljoen aan Debiteuren (wat ook te vorderen is endergelijke , ) 47 miljoen aan Crediteuren..

    Aldus de Jaarcijfers PSV 2015-2016 , ze spelen weer ouderwets Russisch Roulette.


    Leg uit...
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:30 Rang: Goddelijk
    In deze opmerking zitten ongeveer zoveel fouten dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

    Ik laat het er maar bij dat jij duidelijk niet weet wat het Eigen Vermogen precies is en betekent. Want dat het EV 'hoger en lager kan uitvallen' vanwege debiteuren en crediteuren zegt alles over het feit dat je TOTAAL en volledig niet weet waar je over praat. Een Eigen vermogen kan niet 'hoger of lager uitvallen'. Het EV is wat het is op het moment dat je je balans opmaakt.

    En om in dit verband over debiteuren en crediteuren te beginnen, zegt dat je totaal verkeerde termen door elkaar haalt en de materie niet snapt. Doe een cursus en stop met jezelf zo voor schut te zetten.

    Het is bijna om te zielig te noemen
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:31 Rang: Goddelijk
    Heeft PSV bijna geen inkomsten dit boekjaar?? Dat is een stelling uit je dikke duim die hoopt dat PSV instort inderdaad. PSV draait een omzet van ruim boven de 100 miljoen knul!! inclusief de inkomsten uit de CL draait PSV een dikke plus, dus hoe kom je erop dat PSV 'bijna geen inkomsten heeft'????? Echt hoe verzin je het , ongelofelijk.

    Hij reageert niet meer, is weg. Geen rode duimpjes meer op dit moment. Hij heeft zichzelf vast geluld of vraagt ergens op een fora informatie die hij hier neer kan zetten
  • raimundoehv +7789 19 Jun 2017 om 20:33 Rang: Goddelijk
    En dat zijn er miljoenen... Dus dan moet het wel waar zijn. Alleen een betrouwbare bron er voor vinden op het internet is nog niet gelukt...


    Hey, lees dit even door..

    https://www.quora.com/How-much-do-professional-soccer-players-in-the-Mexican-league-make

    Denk wel dat het redelijk betrouwbaar is? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al vaker van dat soort maffe bedragen heb gehoord die men in Mexico betaaldvoor hun spelers. Dat staat uiteraard wel los van wat Lozano voor salaris zou opstrijken. Dat kan ik nergens vinden.
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:34 Rang: Goddelijk
    Leg uit...

    Ik heb mijn Desperado Mojito maar even los getrokken... De spanning stijgt of hij nog reageren gaat
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:37 Rang: Goddelijk
    Morf is er weer, rode duimpjes zijn er weer
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:38 Rang: Goddelijk
    Iedereen een rood duimpje behalve.... Morfe0, die heeft een groene aan zichzelf gegeven
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 20:44 Rang: Utopisch
    Hij reageert niet meer, is weg. Geen rode duimpjes meer op dit moment. Hij heeft zichzelf vast geluld of vraagt ergens op een fora informatie die hij hier neer kan zetten


    Wat ben jij een kansloos Figuur zeg, ik geef geen Rode duimpjes, maar vals beschuldigen ben je wel een held in.
  • Morfe0 -9614 19 Jun 2017 om 20:45 Rang: Utopisch
    Leg uit...

    Als je in de cijfers van PSV bekijkt , dan zie je dat de Vorderingen , en de Debiteuren die jullie hebben , aan Geldsommen , op 36 miljoen uitkomen , en de crediteuren op 47 miljoen , daarentegen hebben jullie wel nog veel aan de debiteuren kant , als Spullen , dus (stadion en andere dingen), maar dat kan je natuurlijk niet uitgeven.
  • NielsK +9367 19 Jun 2017 om 20:48 Rang: Goddelijk
    Wat ben jij een kansloos Figuur zeg, ik geef geen Rode duimpjes, maar vals beschuldigen ben je wel een held in.

    Haha en dat moet jij zeggen. Kansloos in praten over je eigen feiten en fabeltjes. Morf reageer even niet en iedereen heeft rode duimpjes behalve jij zelf
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 20:51 Rang: Utopisch
    Ze hebben gewoon guldens in het contract gezet, dat hebben die Mexicanen toch nooit door...
  • ronaldpj +7614 19 Jun 2017 om 20:54 Rang: Utopisch
    Hey, lees dit even door..

    https://www.quora.com/How-much-do-professional-soccer-players-in-the-Mexican-league-make

    Denk wel dat het redelijk betrouwbaar is? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al vaker van dat soort maffe bedragen heb gehoord die men in Mexico betaaldvoor hun spelers. Dat staat uiteraard wel los van wat Lozano voor salaris zou opstrijken. Dat kan ik nergens vinden.

    Het zal allemaal best, en al verdiende hij 2,5 miljoen dollar, blijkbaar heeft PSV hem nu een aanbod gedaan wat hij aantrekkelijk genoeg vond om te tekenen. Misschien heeft hij wel 20% van de transfersom gekregen, prima toch? Wat je je druk kunt maken over een andere club die blijkbaar een speler heeft gehaald.

    En dan beginnen we met roeptoeteren over het feit dat het contract NIET GELDIG is en daarna, als daar toch twijfel over is, gaan we verder over hoe financieel onverantwoord het wel niet is...

  • MVKgrunn +1459 19 Jun 2017 om 20:54 Rang: Aanvoerder
    Ze hebben gewoon guldens in het contract gezet, dat hebben die Mexicanen toch nooit door...

    Misschien zelfs wel de Zimbabwaanse dollar?
  • raimundoehv +7789 19 Jun 2017 om 21:02 Rang: Goddelijk
    Het zal allemaal best, en al verdiende hij 2,5 miljoen dollar, blijkbaar heeft PSV hem nu een aanbod gedaan wat hij aantrekkelijk genoeg vond om te tekenen. Misschien heeft hij wel 20% van de transfersom gekregen, prima toch? Wat je je druk kunt maken over een andere club die blijkbaar een speler heeft gehaald.

    En dan beginnen we met roeptoeteren over het feit dat het contract NIET GELDIG is en daarna, als daar toch twijfel over is, gaan we verder over hoe financieel onverantwoord het wel niet is...


    Ach,je kent hem toch? Hij kan nou eenmaal niet uitstaan dat PSV deze speler heeft gekocht, nog wel uit eigen gelederen? Toen ik zijn reactie zag over het aantal arbeidsjaren, toen dacht ik-wat ben je toch een zielig figuur! Hij hoopt gewoon dat zijn zijn gelijk bevestigd,maar ook bekrachtigd gaat worden? Die zit zo vol van PSV dat hij zijn eigen clubliefde vergeet.
  • HanV +1728 19 Jun 2017 om 21:19 Rang: Wereldspeler
    Astrix he....


    Asterix. Al erg genoeg dat ze albums en personages opeens andere titels/namen geven.

Meer over