'Feyenoord buigt hoofd en zakt flink in transfersom Karsdorp'

'Feyenoord buigt hoofd en zakt flink in transfersom Karsdorp'
19 Juni 2017 18:14

Vleugelverdediger Rick Karsdorp liet zich onlangs in niet mis te verstane bewoordingen uit over de transfergeruchten rond zijn persoontje. De Italiaanse media blijven echter rustig hun artikeltjes schrijven over de Feyenoorder. Een transfer naar de Serie A-topclub AS Roma zou nu wel héél dichtbij zijn.

Technisch directeur Monchi van de Romeinen is naar verluidt al een tijdje in onderhandeling met de clubleiding van Feyenoord. Volgens de Italiaanse transfergoeroe Gianluca Di Marzio bedraagt het verschil tussen vraag en aanbod ongeveer twee tot drie miljoen euro. Naar verluidt vraagt Feyenoord ongeveer achttien miljoen euro voor zijn vleugelverdediger, maar wil Roma net wat minder betalen. Het verschil is echter alleszins overbrugbaar geworden.

Karsdorp wordt al een tijdje gelinkt aan een transfer naar de Italiaanse Serie A. Ook Internazionale wordt geregeld in verband gebracht met de Nederlander, maar het is niet duidelijk hoe serieus dit precies is. De Nerazzurri werden de laatste dagen ook genoemd als de nieuwe werkgever van Ajacied Kenny Tete, maar volgens de laatste berichten is de club uit Milaan wat dit betreft afgehaakt.

Update 14:00 uur
Na PSV'er Héctor Moreno lijkt ook Rick Karsdorp de Eredivisie te verruilen voor AS Roma. De 22-jarige rechtsback van Feyenoord is volgens Voetbal International inderdaad 'het onderwerp van gesprek bij onderhandelingen' tussen beide clubs.

Update 18:14 uur
Rick Karsdorp zou inmiddels al in Rome zijn gespot, en dus lijkt de transfer spoedig rond te kunnen gaan komen. De rechtsback zou een vraagprijs van 18 miljoen euro meegekregen hebben in eerste instantie, maar volgens Sky Sports is er water bij de wijn gedaan. Het gaat nu om 12 miljoen euro, plus enkele bonussen. Competitiegenoot Inter Milan zou daarmee naast het net vissen.


Gerucht Dit bericht is gebaseerd op bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn.
SoccerNews.nl wil u het nieuwtje echter niet onthouden. Lees en bediscussieer het bericht met plezier, maar neem het nieuws wel met een korreltje zout.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

12 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • MVKgrunn +1425 19 Jun 2017 om 18:37 Rang: Vice-aanvoerder
    Als dit klopt zullen de Feyenoord supporters niet al te blij zijn denk ik. Meeste hier hoopten dacht ik toch op net wat meer.
  • 333 half evil +1239 19 Jun 2017 om 18:56 Rang: Aanvoerder
    Het is weer eens uitverkoop in de kuip
  • 333 half evil +1239 19 Jun 2017 om 18:56 Rang: Aanvoerder
    Het is weer eens uitverkoop in de kuip
  • Frevol54 +124 19 Jun 2017 om 18:58 Rang: Aankomend talent
    Vanwaar die haast? De transfermarkt is nog twee en halve maand open.
  • enigmatisch1 +12340 19 Jun 2017 om 19:36 Rang: Utopisch
    Vanwaar die haast? De transfermarkt is nog twee en halve maand open.


    Je wilt hem liever 30 augustus verkopen, zodat je geen tijd meer hebt een vervanger te vinden?

    Denk dat dit beter is.
  • enigmatisch1 +12340 19 Jun 2017 om 19:38 Rang: Utopisch
    Weet niet wat ik moet geloven in dit geval.

    Stel dat het wél zou kloppen dan is dit wel een klap voor Van Geel. Als je echt 18 zou hebben gevraagd om dan met 12 ook genoegen te nemen dan ondergraaf je hiermee je eigen onderhandelingspositie volledig! Gaat Everton je dan nog serieus nemen als je 20 vraagt voor Jorgenson??

  • NielsK +9111 19 Jun 2017 om 19:44 Rang: Goddelijk
    Weet niet wat ik moet geloven in dit geval.

    Stel dat het wél zou kloppen dan is dit wel een klap voor Van Geel. Als je echt 18 zou hebben gevraagd om dan met 12 ook genoegen te nemen dan ondergraaf je hiermee je eigen onderhandelingspositie volledig! Gaat Everton je dan nog serieus nemen als je 20 vraagt voor Jorgenson??

    Feyenoord geeft doorgaans ook geen hoogte van transfer waardes voor er akkoord is en daarna vaak in het begin ook nog niet. Wat ik hier van moet geloven weet ik niet
  • Frevol54 +124 19 Jun 2017 om 21:27 Rang: Aankomend talent
    Je wilt hem liever 30 augustus verkopen, zodat je geen tijd meer hebt een vervanger te vinden?

    Denk dat dit beter is.


    nee doe hem lekker nu van de hand voor een prikkie. 31-july komt een maand voor 31 aug.
  • Seagal +13695 19 Jun 2017 om 21:31 Rang: Goddelijk
    12 miljoen is in deze tijden waarin middelmatige spelers voor absurde bedragen worden getransfereerd wel erg povertjes. voor een jonge, talentvolle international moet je toch meer kunnen vangen dan een 12 miljoen euro lijkt mij
  • Frevol54 +124 19 Jun 2017 om 21:31 Rang: Aankomend talent
    Je wilt hem liever 30 augustus verkopen, zodat je geen tijd meer hebt een vervanger te vinden?

    Denk dat dit beter is.


    Zijn opvolger staat al te trappelen dus neem lekker de tijd en wijs de bieding onder de 15 milj euro lachend af.
  • Seagal +13695 19 Jun 2017 om 21:32 Rang: Goddelijk
    Je wilt hem liever 30 augustus verkopen, zodat je geen tijd meer hebt een vervanger te vinden?

    Denk dat dit beter is.


    we hebben het over een back, niet over een spits of nummer 10. de backposities zijn nooit de meest moeilijke posities om te vervangen, dan kan je best wat langer geduld hebben
  • Frevol54 +124 19 Jun 2017 om 21:45 Rang: Aankomend talent
    Het hedendaagse voetbal draait om opkomende backs die over de linksbenige rechter wingers gaan. Zie het duo Lahm Robben. Nu zal je mij niet horen beweren dat Karsdorp van het kaliber Lahm is maar hij is nog jong en kan 2 x 45 minuten opkomen. Heel wat clubs zitten op een speler als Karsdorp te wachten.

Meer over