Raiola beweert: 'AC Milan bedreigde Donnarumma met de dood'

Raiola beweert: 'AC Milan bedreigde Donnarumma met de dood'
19 Juni 2017 12:24
© ProShots

Doelman Gianluigi Donnarumma weigert zijn contract bij AC Milan te verlengen, maar volgens zijn zaakwaarnemer Mino Raiola heeft dat niets met financiële redenen te maken. Bedreigingen zouden het wonderkind van gedachten veranderd hebben.

"De situatie was te vijandig en gewelddadig geworden", vertelt Raiola op een speciaal door hem belegde persconferentie in zijn huis in Monaco. "We zagen daardoor geen andere uitweg dan af te zien van contractverlenging."

Volgens Raiola werd niet alleen de doelman zelf, maar ook zijn omgeving bedreigd. "De familie van Donnarumma werd ook bedreigd. Ze dreigden hem met een plek op de tribune, maar er waren ook doodsbedreigingen. Op zo’n manier kun je een speler niet behouden."

"Het gaat niet om geld. Gianluigi kende ook geen enkele twijfel. Hij wilde bijtekenen. Maar daarna kwamen de bedreigingen. Hij vertelde me dat hij de onderhandelingen niet wilde voortzetten met mensen die hem en zijn familie beledigen."

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

6 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • BHJ -4273 19 Jun 2017 om 13:30 Rang: Utopisch
    Kunnen ze Raiola niet pakken, schiet de voetbalwereld meer mee op. Mafklapper.
  • putang ina +677 19 Jun 2017 om 14:14 Rang: Basisspeler
    Kunnen ze Raiola niet pakken, schiet de voetbalwereld meer mee op. Mafklapper.

    Hoezo?gewoon een slimme zakenman.kan je m toch niet kwalijk nemen dat die zijn werk meer dan goed uitvoert?
  • Morfe0 -9819 19 Jun 2017 om 14:16 Rang: Utopisch
    Hoezo?gewoon een slimme zakenman.kan je m toch niet kwalijk nemen dat die zijn werk meer dan goed uitvoert?

    Voor zichzelf is hij goed ja, maar veel talenten zijn onder hem Kapot gegaan..

    Denk maar aan een Ricardo Kishna, Ousim Bouy , Kenny Tete gaat die weg ook op, goed bezig Raiola.. goed gedaan, carrieres naar de klote helpen is hij nummer 1 in.
  • Milanista +790 19 Jun 2017 om 14:44 Rang: Legende
    Hoezo?gewoon een slimme zakenman.kan je m toch niet kwalijk nemen dat die zijn werk meer dan goed uitvoert?


    Idd wat zal Pogba blij zijn dat hij dit jaar finale EL mocht spelen inplaats van finale CL.
  • doncast +678 19 Jun 2017 om 14:44 Rang: Aanvoerder
    hijis een slimme zakenman al zou ik wel de jongere spelers adviseren niet met hem in zee te gaan tot ze een jaar of 23 en ouder zijn want voor die catogorie is hij goed maar bij de jeugd doet juist vaak de domme dingen als

    snel inpraten weg te gaan meer eisen dan mogelijk is bij de club om zo een break te forseren te snel en vroeg naar de grote clubs brengen waar juist spelers behoefde aan rust en groei mogelijkheden gooit hij ze in de zee ipv het poolbadje.

    maar voor de spelers als een sneijders zlatans enz van nu is hij perfect weet ze bij de juiste clubs voor een goed loon te plaatsen en ook bij clubs waar ze kwa niveau ook horen
  • enigmatisch1 +13236 19 Jun 2017 om 16:04 Rang: Utopisch
    Idd wat zal Pogba blij zijn dat hij dit jaar finale EL mocht spelen inplaats van finale CL.


    Inderdaad! Je kan vinden van Raiola wat je van hem wilt vinden, maar ontken maar eens dat de man visie heeft! Want het winnen van de EL finale is natuurlijk te prefereren boven het verliezen van de CL finale. Lijkt me duidelijk.