Ajax-ster Ziyech bedankt alsnog voor Marokko

Ajax-ster Ziyech bedankt alsnog voor Marokko
19 Mei 2017 15:07
© ProShots

Ajax-sterspeler Hakim Ziyech heeft de uitnodiging voor Marokko van bondscoach Hervé Renard, die de Ajacied wil selecteren voor de interlandwedstrijdenvan Marokko tegen Nederland en Kameroen, alsnog afgeslagen. Dat meldt de Telegraaf vrijdagmiddag.

Ziyech heeft duidelijk gemaakt dat hij wel degelijk voor zijn land wil uitkomen, maar niet zolang Renard nog aan het roer staat bij de nationale ploeg. De speler zelf wil zich op dit moment niet publiekelijk in de discussie mengen, omdat hij al zijn aandacht wil vestigen op de wedstrijd in Stockholm tegen Manchester United.

De technische leiding van Ajax en de directie zijn op de hoogte gebracht van het standpunt van de speler en respecteren zijn keuze. Renard dacht Ziyech niet meer nodig te hebben, maar ziet dat het hele land druk op hem uitoefent om de spelbepaler van de Europa League-finalist weer op te stellen.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

13 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Spons -243 19 May 2017 om 15:32 Rang: Vice-aanvoerder
    Verstandig Hakim. Laat die coach het maar lekker uitzoeken met El Ahmawie? Op het laatste toernooi waren ze ook weer lekker snel naar huis.. De parallel met Feyenoord is snel getrokken, die lagen er ook onmiddellijk uit in Europees verband. Des te mooier is het dat de beste speler van Marokko nog wel internationaal actief is.
  • enigmatisch1 +12840 19 May 2017 om 15:32 Rang: Utopisch
    Goh wat jammer dat hij niet voor oranje heeft geko.... ach, water under the bridge....
  • Lof der Zotheid +179 19 May 2017 om 15:34 Rang: Basisspeler
    Verstandig Hakim. Laat die coach het maar lekker uitzoeken met El Ahmawie? Op het laatste toernooi waren ze ook weer lekker snel naar huis.. De parallel met Feyenoord is snel getrokken, die lagen er ook onmiddellijk uit in Europees verband. Des te mooier is het dat de beste speler van Marokko nog wel internationaal actief is.


    El Ahmawie? O, je bedoeld El Ahmadi? Van de laatste Nederlandse club die een Europese hoofdprijs heeft gewonnen? Van de laatste Nederlandse club die de Eredivisie-schaal omhoog mocht houden? Van de laatste Nederlandse top 3-club die de beker gewonnen heeft. Bedoel je die El Ahmadi?
  • Lof der Zotheid +179 19 May 2017 om 15:35 Rang: Basisspeler
    Goh wat jammer dat hij niet voor oranje heeft geko.... ach, water under the bridge....



    Ja. Dat blijft jammer.
  • luckykes +4764 19 May 2017 om 15:40 Rang: Wereldkampioen
    Onverstandig Hakim.
    Nu laat je je wel kennen.Had het laten zien dat de bondscoach verkeerd zat.
    Dit getuigt wel één van je mindere karakter eigenschappen!
    Jij wilt gewoon de kop van de bondscoach zodat het volk jou als held kan binnenhalen.
    Beetje egoïstisch en heeft niets met eer voor je land te maken!
  • 333 half evil +1368 19 May 2017 om 15:42 Rang: Landskampioen
    El Ahmawie? O, je bedoeld El Ahmadi? Van de laatste Nederlandse club die een Europese hoofdprijs heeft gewonnen? Van de laatste Nederlandse club die de Eredivisie-schaal omhoog mocht houden? Van de laatste Nederlandse top 3-club die de beker gewonnen heeft. Bedoel je die El Ahmadi?


    Het is een opmerking van spons, zonde van je tijd om daar op te reageren maar ik denk dat Ziyech achteraf toch spijt heeft dat hij Marokko heeft gekozen
  • 333 half evil +1368 19 May 2017 om 15:45 Rang: Landskampioen
    Verstandig Hakim. Laat die coach het maar lekker uitzoeken met El Ahmawie? Op het laatste toernooi waren ze ook weer lekker snel naar huis.. De parallel met Feyenoord is snel getrokken, die lagen er ook onmiddellijk uit in Europees verband. Des te mooier is het dat de beste speler van Marokko nog wel internationaal actief is.


    Ajax heeft na jaren baggeren in Europa ook weer eens een goede prestatie
  • luckykes +4764 19 May 2017 om 15:48 Rang: Wereldkampioen
    Ajax heeft na jaren baggeren in Europa ook weer eens een goede prestatie




    zonde van je tijd dat je daar op reageert
  • mojorisin +14459 19 May 2017 om 15:48 Rang: Utopisch
    Hij heeft groot gelijk dat hij niet meer onder deze trainer wil spelen..
    Dit vind ik nog een tandje erger dan onder Blind namelijk, die het natuurlijk ook niet goed heeft aangepakt..
    Maar ten tijde van de Afrika-Cup zo ongeveer de beste speler van de ED en Ajax niet selecteren was natuurlijk helemaal lachwekkend..
    Blind was wdb wat dom en naief, omdat hij er wel vanuit ging dat Ziyech uiteindelijk wel voor Oranje zou kiezen.. Renard roept 1 van de beste Marokkaanse spelers ter wereld niet op voor een eindtoernooi..
    En 123, kom er maar in Seagal !
  • mojorisin +14459 19 May 2017 om 15:53 Rang: Utopisch
    Onverstandig Hakim.
    Nu laat je je wel kennen.Had het laten zien dat de bondscoach verkeerd zat.
    Dit getuigt wel één van je mindere karakter eigenschappen!
    Jij wilt gewoon de kop van de bondscoach zodat het volk jou als held kan binnenhalen.
    Beetje egoïstisch en heeft niets met eer voor je land te maken!

    Het is een jongen met veel eergevoel, dat weten we nu wel, maar onverstandig vind ik het niet.. Een paar maanden geleden niet selecteren voor een eindtoernooi, maar nu wel voor een nietszeggend oefenduel met uitgerekend Nederland..
    En dat terwijl hij daar ook een sterspeler is, snap wel dat hij het wdb het niet begrijpt het het wel een beetje zat is..
  • Seagal +13715 19 May 2017 om 16:35 Rang: Goddelijk
    Goh wat jammer dat hij niet voor oranje heeft geko.... ach, water under the bridge....


    Oranje had Blind die er nog minder van snapte dan die Renard. Marokko heeft nog creatieve spelers, Oranje niet en dan passeer je je enige creatieve talent die wekelijks nog eens geweldig presteerde ook
  • de Analist -6839 19 May 2017 om 19:02 Rang: Legende
    Verstandig Hakim. Laat die coach het maar lekker uitzoeken met El Ahmawie? Op het laatste toernooi waren ze ook weer lekker snel naar huis.. De parallel met Feyenoord is snel getrokken, die lagen er ook onmiddellijk uit in Europees verband. Des te mooier is het dat de beste speler van Marokko nog wel internationaal actief is.


    Hoe oud ben je kleutertje,met je naamsverkrachtingen(dat dat nog steeds ongestraft mag hier)echt ongelofelijk kinderachtig
  • de Analist -6839 19 May 2017 om 19:03 Rang: Legende
    Het is een jongen met veel eergevoel, dat weten we nu wel, maar onverstandig vind ik het niet.. Een paar maanden geleden niet selecteren voor een eindtoernooi, maar nu wel voor een nietszeggend oefenduel met uitgerekend Nederland..
    En dat terwijl hij daar ook een sterspeler is, snap wel dat hij het wdb het niet begrijpt het het wel een beetje zat is..


    toen niet goed genoeg voor de coach,ging daarna pas spelen op het niveau wat hij hoort te halen

Meer over