Halve finales Europa League zijn bekend

Halve finales Europa League zijn bekend
21 April 2017 12:45
© ProShots

Lang leek het er op donderdagavond op dat Schalke 04 door zou gaan naar de halve finales van de Europa League, maar in de tweede helft van de verlenging kwam Ajax helemaal tot leven, met goals van Nick Viergever en Amin Younes. Op vrijdagmiddag gaan we loten voor de halve finales. Volg de plichtplegingen hier LIVE!

Halve finale 1:
Ajax - Olympique Lyon

Halve finale 2:
Celta de Vigo - Manchester United

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

98 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Diamant +40 21 Apr 2017 om 12:59 Rang: Amateur
    Hopelijk Lyon, gelijk de sterkste gehad en dan de cup ophalen.
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 13:10 Rang: Utopisch
    Hopelijk Lyon, gelijk de sterkste gehad en dan de cup ophalen.

    Ga weg man , alles behalve Lyon , liefste Celta , maar dan United.
  • pollie -2235 21 Apr 2017 om 13:11 Rang: Wereldkampioen
    Hopelijk Lyon, gelijk de sterkste gehad en dan de cup ophalen.


    Ik denk dat je Lyon beter een wedstrijd kunt treffen dan twee.
  • Diamant +40 21 Apr 2017 om 13:12 Rang: Amateur
    Ga weg man , alles behalve Lyon , liefste Celta , maar dan United.

    Lyon is niet zo sterk en het is tijd voor revanche.
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 13:16 Rang: Utopisch
    Oke doorgestoken kaart, Lyon , GODVERDOMME , de moeilijkste die er is.
  • Milanista +788 21 Apr 2017 om 13:17 Rang: Legende
    Oke doorgestoken kaart, Lyon , GODVERDOMME , de moeilijkste die er is.


    je hebt 33.34% kans dat je ze loot dus zo raar is het niet.
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 13:18 Rang: Utopisch
    United hadden we misschien op tactisch vlak kunnen hebben , Lyon niet , puur doorgestoken kaart

    Lyon-United finale.. Chapeau UEFA, je hebben jullie zin man.!
  • pollie -2235 21 Apr 2017 om 13:18 Rang: Wereldkampioen
    Ajax eerst thuis? Heeft mijn voorkeur.
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 13:19 Rang: Utopisch
    je hebt 33.34% kans dat je ze loot dus zo raar is het niet.


    Celta Da Vigo is voetballend gewoon de minste club van de 4 , moet het toch veelal doen op individuele kwaliteiten , Ajax is beter tactisch gebied niet voor niks won Ajax van Celta Da Vigo in de groepsfase..

    United is minder dan Lyon , United tegen de zwakkere Celta da Vigo ..
    Ajax tegen Lyon..
  • MVKgrunn +1462 21 Apr 2017 om 13:20 Rang: Aanvoerder
    United hadden we misschien op tactisch vlak kunnen hebben , Lyon niet , puur doorgestoken kaart

    Lyon-United finale.. Chapeau UEFA, je hebben jullie zin man.!

    Waarom gelijk zo negatief, ik vind Ajax verre van kansloos. Lyon is dit seizoen ook heel erg wisselvallig.
  • Milanista +788 21 Apr 2017 om 13:20 Rang: Legende
    Celta Da Vigo is voetballend gewoon de minste club van de 4 , moet het toch veelal doen op individuele kwaliteiten , Ajax is beter tactisch gebied niet voor niks won Ajax van Celta Da Vigo in de groepsfase..

    United is minder dan Lyon , United tegen de zwakkere Celta da Vigo ..
    Ajax tegen Lyon..


    Dat zal allemaal wel maar waarom is deze loting dan gelijk match fixing?
  • Diamant +40 21 Apr 2017 om 13:20 Rang: Amateur
    Lyon wordt wel een beetje overschat, die 11-2 tegen AZ was erg geflatteerd tegen een zeer zwakke tegenstander. Besiktas won gister bijna van Lyon, waarom zou Ajax het niet kunnen? Dit wordt gewoon 50/50.
  • Bandito +35 21 Apr 2017 om 13:21 Rang: Semi-prof
    United hadden we misschien op tactisch vlak kunnen hebben , Lyon niet , puur doorgestoken kaart

    Lyon-United finale.. Chapeau UEFA, je hebben jullie zin man.!


    Jij ziet echt dingen die er niet zijn
  • Bandito +35 21 Apr 2017 om 13:21 Rang: Semi-prof
    United hadden we misschien op tactisch vlak kunnen hebben , Lyon niet , puur doorgestoken kaart

    Lyon-United finale.. Chapeau UEFA, je hebben jullie zin man.!


    Jij ziet echt dingen die er niet zijn
  • balakula +2274 21 Apr 2017 om 13:21 Rang: Goddelijk
    United hadden we misschien op tactisch vlak kunnen hebben , Lyon niet , puur doorgestoken kaart

    Lyon-United finale.. Chapeau UEFA, je hebben jullie zin man.!


    Matchfixing

    Vermoeden van matchfixing
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 13:21 Rang: Utopisch
    Kom maar op, ook Lyon is te pakken. We zijn tegen niemand kansloos
  • MVKgrunn +1462 21 Apr 2017 om 13:22 Rang: Aanvoerder
    Matchfixing

    Vermoeden van matchfixing

    Maar daar heb ik natuurlijk geen bewijs voor....
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 13:22 Rang: Utopisch
    Oke doorgestoken kaart, Lyon , GODVERDOMME , de moeilijkste die er is.


    niet zo janken calimero, ff normaal doen.
    Lyon heeft de moeilijkste tegenstander die er is
  • Hupweereentrein +4428 21 Apr 2017 om 13:22 Rang: Utopisch
    Matchfixing

    Vermoeden van matchfixing


    Zou Morf kaal zijn en een snor hebben?
  • Hupweereentrein +4428 21 Apr 2017 om 13:23 Rang: Utopisch
    niet zo janken calimero, ff normaal doen.
    Lyon heeft de moeilijkste tegenstander die er is


    T blijft een Brabo he.
  • balakula +2274 21 Apr 2017 om 13:23 Rang: Goddelijk
    niet zo janken calimero, ff normaal doen.
    Lyon heeft de moeilijkste tegenstander die er is


    Ik denk dat ze in Lyon op de banken staan, eerlijk gezegd.
  • Hupweereentrein +4428 21 Apr 2017 om 13:23 Rang: Utopisch
    benieuwd hoe ze het 4 mei issue gaan oplossen. Tegenstander vind ik minder erg dan dat we eerst thuis moeten.
  • Hupweereentrein +4428 21 Apr 2017 om 13:24 Rang: Utopisch
    Ik denk dat ze in Lyon op de banken staan, eerlijk gezegd.


    Dat stonden ze in gelsenkirchen ook.
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 13:25 Rang: Utopisch
    Ik denk dat ze in Lyon op de banken staan, eerlijk gezegd.


    Dan komen ze nog van een koude kermis thuis, kom maar op. Maakt mij niet uit of het nou Lyon, Man U of Celta was geweest. Als je wil winnen, moet je ze pakken. Zo simpel is het.

    Lyon heeft de vorige ronde al mazzel gehad tegen een tegenstander die zeer matig is. Als Ajax het niveau haalt van Schalke thuis, vreten we ze op.
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 13:26 Rang: Utopisch
    Iemand ook opgevallen dat de namen van Ajax en Lyon al half zichtbaar waren voordat de dop er helemaal werd afgedraaid?
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 13:28 Rang: Utopisch
    Ik denk dat ze in Lyon op de banken staan, eerlijk gezegd.


    En als we niet winnen, dan toch niet. Jammer, met opgeheven hoofd in ieder geval.
  • Hupweereentrein +4428 21 Apr 2017 om 13:28 Rang: Utopisch
    Iemand ook opgevallen dat de namen van Ajax en Lyon al half zichtbaar waren voordat de dop er helemaal werd afgedraaid?


    De hele wereld is tegen je Morf. T is 1 corrupte bende allemaal tegen Morf.
  • mojorisin +14613 21 Apr 2017 om 13:28 Rang: Utopisch
    benieuwd hoe ze het 4 mei issue gaan oplossen. Tegenstander vind ik minder erg dan dat we eerst thuis moeten.

    Wordt woensdag 3 mei om 6 uur/half 7 spelen denk ik, zoiets..
  • balakula +2274 21 Apr 2017 om 13:28 Rang: Goddelijk
    Als je wil winnen, moet je ze pakken. Zo simpel is het.



    Als het regent, wordt de grond nat
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 13:29 Rang: Utopisch
    Iemand ook opgevallen dat de namen van Ajax en Lyon al half zichtbaar waren voordat de dop er helemaal werd afgedraaid?


    Hahahaha, ja, duidelijk Morf.
    Het was al bepaald. Het komt door de UEFA. Had het ook kunnen weten, die F in UEFA staat natuurlijk voor Feyenoord. Alles om Feyenoord te helpen en Ajax tegen te werken.
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 13:29 Rang: Utopisch
    Als het regent, wordt de grond nat


    Zie je nou, zo moeilijk is het niet.
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 13:32 Rang: Utopisch
    Nogmaals Blatter vermeldde het zelf doodleuk dat ze met warme-koude balletjes werkte , maar toch zijn mensen nog zo naief dat alles eerlijk verloopt..

    Niks met Calimero te maken , meer lachwekkend dat mensen niet met hun verstand kunnen nadenken en allemaal als schapen alles geloven! Prima!
  • MVKgrunn +1462 21 Apr 2017 om 13:32 Rang: Aanvoerder
    Iemand ook opgevallen dat de namen van Ajax en Lyon al half zichtbaar waren voordat de dop er helemaal werd afgedraaid?

    Of is het misschien een mogelijkheid dat het allemaal gewoon eerlijk is gegaan en dat Ajax misschien gewoon de pech heeft een wat sterkere tegenstander te hebben geloot? So what? Als je de EL wilt winnen moet je ook van Lyon kunnen winnen.

    Deal with it.... Al die complotten zijn pure onzin.
  • Hupweereentrein +4428 21 Apr 2017 om 13:33 Rang: Utopisch
    Wordt woensdag 3 mei om 6 uur/half 7 spelen denk ik, zoiets..


    pfff...... Maar ik neem er s middags vrij voor als ik kaartje kan krijgen.
  • balakula +2274 21 Apr 2017 om 13:36 Rang: Goddelijk
    Bij eventuele winst EL, is Ajax dan direct geplaatst voor de CL?
  • MVKgrunn +1462 21 Apr 2017 om 13:36 Rang: Aanvoerder

    Niks met Calimero te maken , meer lachwekkend dat mensen niet met hun verstand kunnen nadenken en allemaal als schapen alles geloven! Prima!

    Ik zal hier niet eens serieus op in gaan.....
  • mojorisin +14613 21 Apr 2017 om 13:36 Rang: Utopisch
    Bij eventuele winst EL, is Ajax dan direct geplaatst voor de CL?

    Jup..
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 13:37 Rang: Utopisch
    Nogmaals Blatter vermeldde het zelf doodleuk dat ze met warme-koude balletjes werkte , maar toch zijn mensen nog zo naief dat alles eerlijk verloopt..

    Niks met Calimero te maken , meer lachwekkend dat mensen niet met hun verstand kunnen nadenken en allemaal als schapen alles geloven! Prima!


    Of die loting nou eerlijk is heeft niets met Calimero te maken.

    Het gejank over dat het Lyon is, dat heeft met Calimero te maken.
    Wij zijn GVD Ajax. Wie is Lyon dan? Geen Real, Geen Barca oid. Het is maar Lyon, die gister ternauwernood door is gegaan ten kosten van facking Besiktas en afgelopen week in de Franse competitie heeft verloren.....

    Dus waar maak je, je zo druk om? Dat ze AZ van de mat hebben geveegd? Wij hebben ook 4-1 van AZ gewonnen, in een week met 3 wedstrijden. Niet huilen, borst vooruit, kop omhoog. We pakken ze gewoon.
  • MVKgrunn +1462 21 Apr 2017 om 13:37 Rang: Aanvoerder
    Bij eventuele winst EL, is Ajax dan direct geplaatst voor de CL?

    Ja, evenals Feyenoord indien jullie kampioen worden dacht ik. Zou mooi zijn voor het Nederlandse voetbal.
  • Hupweereentrein +4428 21 Apr 2017 om 13:39 Rang: Utopisch
    Na elk doelpunt dat we maken ff een knipoogje maken iig.
  • mojorisin +14613 21 Apr 2017 om 13:42 Rang: Utopisch
    Waarom maken sommigen zich zo druk om Lyon, staan 4e in Frankrijk met 19 punten achterstand op de nummer 3 Nice..
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 13:44 Rang: Utopisch
    Waarom maken sommigen zich zo druk om Lyon, staan 4e in Frankrijk met 19 punten achterstand op de nummer 3 Nice..


    Omdat ze op Fifa 17 wel aardig zijn en AZ alle hoeken van het veld hebben laten zien. Het menselijk brein kan simpel werken.

    Ik zie het ook niet, we kunnen ze hebben. Ik acht Man U een stuk sterker, ook zonder Zlatan.
  • doncast +677 21 Apr 2017 om 13:47 Rang: Aanvoerder
    niet de club die je wil op zich maar denk dat je als speelt als de eerste wedstrijd tegen schalke je wel een echte kans maakt
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 13:54 Rang: Utopisch
    Krijg allemaal afgunst appjes joh , al die PSVers zijn blij dat Ajax geen Celta heeft geloot want ze gunnen Ajax de Uefa Cup niet.. man man man ... triest..!!
    Zonder Ajax hadden we niet zoveel punten behaald, nu nog maar 2 punten achter Turkije voor 2019 , dus als je die nog goedmaakt dit jaar en volgend jaar , heb je in 2019 kampioen=CL
  • mojorisin +14613 21 Apr 2017 om 13:56 Rang: Utopisch
    Krijg allemaal afgunst appjes joh , al die PSVers zijn blij dat Ajax geen Celta heeft geloot want ze gunnen Ajax de Uefa Cup niet.. man man man ... triest..!!
    Zonder Ajax hadden we niet zoveel punten behaald, nu nog maar 2 punten achter Turkije voor 2019 , dus als je die nog goedmaakt dit jaar en volgend jaar , heb je in 2019 kampioen=CL

    Waarom ben je zo bang voor Lyon ? Zoals ik eerder zei, die staan 4e in Frankrijk met 19 punten achter op de nummer 3.. En gister met alle moeite Besiktas uitgeschakeld, ook niet bepaald een wereldteam.. Ik begrijp die angst niet..
  • Hupweereentrein +4428 21 Apr 2017 om 13:57 Rang: Utopisch
    Krijg allemaal afgunst appjes joh , al die PSVers zijn blij dat Ajax geen Celta heeft geloot want ze gunnen Ajax de Uefa Cup niet.. man man man ... triest..!!
    Zonder Ajax hadden we niet zoveel punten behaald, nu nog maar 2 punten achter Turkije voor 2019 , dus als je die nog goedmaakt dit jaar en volgend jaar , heb je in 2019 kampioen=CL


    En dat terwijl jij altijd hoopt dat PSV europees gezien de sterren van de hemel speelt en eigenlijk jaarlijks wel ergens een finale haalt op Europees niveau. En dat zeg je ook altijd op deze manier tegen je PSv vriendjes. Wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld.
  • DeSteek +5951 21 Apr 2017 om 14:00 Rang: Goddelijk
    Als het regent, wordt de grond nat

    Op zee dan?
  • DeSteek +5951 21 Apr 2017 om 14:03 Rang: Goddelijk
    Jammer, tegen United in mindere mate en met name Celta de Vigo zouden we meer kans hebben. Nu gaan we als underdog de halve finale in, maar moeten we nog steeds thuis en uit spelen om uit te maken wie er naar de finale gaat. De bal is rond en we hebben één groot voordeel: Veltman is geschorst
  • Milanista +788 21 Apr 2017 om 14:05 Rang: Legende
    Waarom ben je zo bang voor Lyon ? Zoals ik eerder zei, die staan 4e in Frankrijk met 19 punten achter op de nummer 3.. En gister met alle moeite Besiktas uitgeschakeld, ook niet bepaald een wereldteam.. Ik begrijp die angst niet..


    Omdat Lyon een type voetbal speelt wat Ajax niet ligt en ook nog eens een geweldige selectie heeft voor EL begrippen.
  • DeSteek +5951 21 Apr 2017 om 14:05 Rang: Goddelijk
    Ik denk dat ze in Lyon op de banken staan, eerlijk gezegd.

    Wat staan ze daar dan te doen? Ik ga er namelijk van uit dat Lyon het liefst Celta de Vigo had geloot. Maar zij wilden natuurlijk United het liefst ontlopen.
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 14:06 Rang: Utopisch
    Maar hoe verklaar je dit dan,

    Kwartfinales dus

    Ajax-Schalke (Nederland-Duitsland)
    Anderlecht-United(Belgie-Engeland)
    Besiktas-Lyon (Turkije-Frankrijk)
    Genk-Celta Da Vigo(Belgie-Spanje)

    Alle top 5 landen tegen kleinere landen clubs , vervolgens gaat Ajax als enige kleine land club door , en Celta Da Vigo is dan ook een kleinere club , tov Lyon en United, en Lyon en United hoeven niet tegen elkaar.

    Ik wist het op voorhand gewoon al, dat wij geen Celta Da Vigo zouden loten, ik had een voorgevoel United, maar Lyon zou ook kunnen , dit kan gewoon geen toeval zijn..

    Of vond je die winstpartij van Madrid ook geen Doorgestoken kaart ??. 2 buitenspelgoals Rode kaart etc...

    Ja.. Nogmaals , veel Naievelingen hier.
  • DeSteek +5951 21 Apr 2017 om 14:06 Rang: Goddelijk
    Omdat Lyon een type voetbal speelt wat Ajax niet ligt en ook nog eens een geweldige selectie heeft voor EL begrippen.

    Hoe kom je daar bij? Ajax is niet vergelijkbaar met het Ajax van vorig seizoen. Lyon is in zijn algemeenheid gewoon een sterke ploeg en kansloos ben je bij voorbaat nooit.
  • Milanista +788 21 Apr 2017 om 14:06 Rang: Legende
    Omdat ze op Fifa 17 wel aardig zijn en AZ alle hoeken van het veld hebben laten zien. Het menselijk brein kan simpel werken.

    Ik zie het ook niet, we kunnen ze hebben. Ik acht Man U een stuk sterker, ook zonder Zlatan.


    met alle respect maar Ajax is de zwakste van de overgebleven vier, als je 10 keer tegen lyon speelt win je er misschien 3.
  • Mokumstrots +2075 21 Apr 2017 om 14:07 Rang: International
    United hadden we misschien op tactisch vlak kunnen hebben , Lyon niet , puur doorgestoken kaart

    Lyon-United finale.. Chapeau UEFA, je hebben jullie zin man.!


    Stel je toch niet zo aan joh.
    Er zijn maar 3 clubs over. In dit stadium maakt het niet zoveel uit wie je loot, ze zijn éen voor een sterkte ploegen.
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 14:07 Rang: Utopisch
    Waarom ben je zo bang voor Lyon ? Zoals ik eerder zei, die staan 4e in Frankrijk met 19 punten achter op de nummer 3.. En gister met alle moeite Besiktas uitgeschakeld, ook niet bepaald een wereldteam.. Ik begrijp die angst niet..

    Heel die voorhoede is super behendig +snel.
  • Milanista +788 21 Apr 2017 om 14:08 Rang: Legende
    Hoe kom je daar bij? Ajax is niet vergelijkbaar met het Ajax van vorig seizoen. Lyon is in zijn algemeenheid gewoon een sterke ploeg en kansloos ben je bij voorbaat nooit.


    Zeg ik dat Ajax kansloos is? Nee, ik zeg alleen dat Lyon sterker is. En Ajax heeft 3 goeie potjes gespeeld don't get carried away. Gisteren zag ik gewoon weer het Ajax van de afgelopen jaren.
  • Mokumstrots +2075 21 Apr 2017 om 14:10 Rang: International
    Maar hoe verklaar je dit dan,

    Kwartfinales dus

    Ajax-Schalke (Nederland-Duitsland)
    Anderlecht-United(Belgie-Engeland)
    Besiktas-Lyon (Turkije-Frankrijk)
    Genk-Celta Da Vigo(Belgie-Spanje)

    Alle top 5 landen tegen kleinere landen clubs , vervolgens gaat Ajax als enige kleine land club door , en Celta Da Vigo is dan ook een kleinere club , tov Lyon en United, en Lyon en United hoeven niet tegen elkaar.

    Ik wist het op voorhand gewoon al, dat wij geen Celta Da Vigo zouden loten, ik had een voorgevoel United, maar Lyon zou ook kunnen , dit kan gewoon geen toeval zijn..

    Of vond je die winstpartij van Madrid ook geen Doorgestoken kaart ??. 2 buitenspelgoals Rode kaart etc...

    Ja.. Nogmaals , veel Naievelingen hier.


    Jezus, wat moet jij een zwaar leven hebben..
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 14:11 Rang: Utopisch
    Stel je toch niet zo aan joh.
    Er zijn maar 3 clubs over. In dit stadium maakt het niet zoveel uit wie je loot, ze zijn éen voor een sterkte ploegen.

    Whoehaha , ik acht Celta-Ajax bijvoorbeeld op 55-45 , voor Celta

    Ajax-United 40-60

    Ajax-Lyon zonder gekheid schat ik in op 35-65 ..

    United heeft goede spelers , maar kan je met goed positiespel nog kapotspelen... is niet mogelijk tegen Lyon want die zijn daar ook goed in... Sterkte ermee,

    Ik zeg thuis een 1-2
    Uit een 3-1

  • DeSteek +5951 21 Apr 2017 om 14:11 Rang: Goddelijk
    Zeg ik dat Ajax kansloos is? Nee, ik zeg alleen dat Lyon sterker is. En Ajax heeft 3 goeie potjes gespeeld don't get carried away. Gisteren zag ik gewoon weer het Ajax van de afgelopen jaren.

    Het gaat zich mij erom wat je zegt over het type voetbal dat Ajax niet zou liggen. Op basis waarvan concludeer je dat dan?
  • Milanista +788 21 Apr 2017 om 14:12 Rang: Legende
    Wat staan ze daar dan te doen? Ik ga er namelijk van uit dat Lyon het liefst Celta de Vigo had geloot. Maar zij wilden natuurlijk United het liefst ontlopen.


    Ik heb een paar vrienden die voor Lyon zijn en dit was precies hun reactie.
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 14:12 Rang: Utopisch
    Jezus, wat moet jij een zwaar leven hebben..


    Mijn leven is niet zwaar , ik kijk gewoon rationeel naar dit soort dingen , je kan wel naief zeggen van doen we eventjes, en het klopt allemaal wat de UEFA doet , maar dat is het niet man .
  • mojorisin +14613 21 Apr 2017 om 14:13 Rang: Utopisch
    Heel die voorhoede is super behendig +snel.

    Die van ons ook..
  • Mokumstrots +2075 21 Apr 2017 om 14:14 Rang: International
    Whoehaha , ik acht Celta-Ajax bijvoorbeeld op 55-45 , voor Celta

    Ajax-United 40-60

    Ajax-Lyon zonder gekheid schat ik in op 35-65 ..

    United heeft goede spelers , maar kan je met goed positiespel nog kapotspelen... is niet mogelijk tegen Lyon want die zijn daar ook goed in... Sterkte ermee,

    Ik zeg thuis een 1-2
    Uit een 3-1


    Ruig verhaal man, lekker kort ook..

    Nee serieus, denk aan je hart!!

    We moeten tegen Lyon, en zullen wel zien wat 3 mei en 11 mei ons gaan brengen.
    Janken over de loting heeft totaal geen zin.

    Al die complottheorien.. Je zou er gek van worden zeg.
  • DeSteek +5951 21 Apr 2017 om 14:15 Rang: Goddelijk
    Ik heb een paar vrienden die voor Lyon zijn en dit was precies hun reactie.

    Ik heb ook een paar vrienden die voor Lyon zijn en die hoopten op Celta de Vigo.
  • Hupweereentrein +4428 21 Apr 2017 om 14:15 Rang: Utopisch
    Maar hoe verklaar je dit dan,

    Kwartfinales dus

    Ajax-Schalke (Nederland-Duitsland)
    Anderlecht-United(Belgie-Engeland)
    Besiktas-Lyon (Turkije-Frankrijk)
    Genk-Celta Da Vigo(Belgie-Spanje)

    Alle top 5 landen tegen kleinere landen clubs , vervolgens gaat Ajax als enige kleine land club door , en Celta Da Vigo is dan ook een kleinere club , tov Lyon en United, en Lyon en United hoeven niet tegen elkaar.

    Ik wist het op voorhand gewoon al, dat wij geen Celta Da Vigo zouden loten, ik had een voorgevoel United, maar Lyon zou ook kunnen , dit kan gewoon geen toeval zijn..

    Of vond je die winstpartij van Madrid ook geen Doorgestoken kaart ??. 2 buitenspelgoals Rode kaart etc...

    Ja.. Nogmaals , veel Naievelingen hier.


    Velta de Vigo is de club die uit het nr. 1 land komt Morf.....
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 14:15 Rang: Utopisch
    Het gaat zich mij erom wat je zegt over het type voetbal dat Ajax niet zou liggen. Op basis waarvan concludeer je dat dan?


    Simpel, Ajax houd van aanvallend voetbal
    Lyon heeft hele technichsvaardige middenvelders en Pijlsnelle aanvallers gemixed met een hoop techniek..

    Ajax gaat volle bak aanvallen , kijk eens hoeveel ruimtes hun spitsen gaan krijgen..

    Lyon is gewoon de slechts mogelijke tegenstander voor Ajax..
    Maar duidelijk dat veel mensen zich niet verdiepen in de materie.
  • Hupweereentrein +4428 21 Apr 2017 om 14:16 Rang: Utopisch
    Mijn leven is niet zwaar , ik kijk gewoon rationeel naar dit soort dingen , je kan wel naief zeggen van doen we eventjes, en het klopt allemaal wat de UEFA doet , maar dat is het niet man .


    rationeel.
  • Hupweereentrein +4428 21 Apr 2017 om 14:16 Rang: Utopisch
    Mijn leven is niet zwaar , ik kijk gewoon rationeel naar dit soort dingen , je kan wel naief zeggen van doen we eventjes, en het klopt allemaal wat de UEFA doet , maar dat is het niet man .


    rationeel.
  • Mokumstrots +2075 21 Apr 2017 om 14:16 Rang: International
    Mijn leven is niet zwaar , ik kijk gewoon rationeel naar dit soort dingen , je kan wel naief zeggen van doen we eventjes, en het klopt allemaal wat de UEFA doet , maar dat is het niet man .


    Jij kijkt niet rationeel naar dingen. Jij kijkt emotioneel naar dingen en ziet vervolgens achter elke boom een vijand.

    Ik kan je uit de droom helpen, de UEFA heeft niets tegen Ajax.
    We zitten in de halve finales waar wij de mindere zijn. Dus het maakt niet zoveel uit wie je zou hebben geloot.

    Nu is dat Lyon. Big deal.
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 14:18 Rang: Utopisch
    Velta de Vigo is de club die uit het nr. 1 land komt Morf.....


    Celta Da Vigo speelt puur op ingeving van hun sterspelers , net zoals United doet... beide tactisch niet ijzersterk , waar je als Ajax zijnde dus hun op kan overklassen simpel.
    Daarbij heeft Celta Da Vigo mindere spelers dan United , je zag ook niet voor niks dat Ajax-Celta Da Vigo thuis met 3-2 voor Ajax eindigde , zegt wel iets , uit 2-2 , waarbij hun in de 85e minuut de gelijkmaker uit een afstandsschot maakte..

    Nee... daar zag ik zeer zeker kansen... Lyon is gewoon boek dicht... als je echt denkt dat je kansen maakt tegen Lyon , dan zou ik zeggen , veel plezier op jullie roze wolk , maar dan komt de Baksteen hard aan , dit is gewoon een gelopen race..

    Finale in zicht , maar toch zo ver weg na deze loting.
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 14:19 Rang: Utopisch
    Die van ons ook..

    Ja wij hebben zo een complete spits als Lacazette... mijn god.
  • Mokumstrots +2075 21 Apr 2017 om 14:19 Rang: International
    Celta Da Vigo speelt puur op ingeving van hun sterspelers , net zoals United doet... beide tactisch niet ijzersterk , waar je als Ajax zijnde dus hun op kan overklassen simpel.
    Daarbij heeft Celta Da Vigo mindere spelers dan United , je zag ook niet voor niks dat Ajax-Celta Da Vigo thuis met 3-2 voor Ajax eindigde , zegt wel iets , uit 2-2 , waarbij hun in de 85e minuut de gelijkmaker uit een afstandsschot maakte..

    Nee... daar zag ik zeer zeker kansen... Lyon is gewoon boek dicht... als je echt denkt dat je kansen maakt tegen Lyon , dan zou ik zeggen , veel plezier op jullie roze wolk , maar dan komt de Baksteen hard aan , dit is gewoon een gelopen race..

    Finale in zicht , maar toch zo ver weg na deze loting.


    Als ik jou was zou ik aangifte doen voor matchfixing Morf..
    Het is ook allemaal zo oneerlijk wat er is gebeurt.
  • Milanista +788 21 Apr 2017 om 14:21 Rang: Legende
    Ik heb ook een paar vrienden die voor Lyon zijn en die hoopten op Celta de Vigo.


    Dat beaam ik toch ook
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 14:22 Rang: Utopisch
    Jij kijkt niet rationeel naar dingen. Jij kijkt emotioneel naar dingen en ziet vervolgens achter elke boom een vijand.

    Ik kan je uit de droom helpen, de UEFA heeft niets tegen Ajax.
    We zitten in de halve finales waar wij de mindere zijn. Dus het maakt niet zoveel uit wie je zou hebben geloot.

    Nu is dat Lyon. Big deal.


    Ach kijk maar eens in het verleden hoeveel rare dingen er zijn gebeurt bij de UEFA.

    Hoevaak hadden wij Real Madrid achter elkaar geloot in de CL , 3 x achter elkaar of was dat 4 x?

    Op basis van 8 clubs in pot 1..

    Nogmaals.. denk maar dat de UEFA niks te verwijten valt en alles netjes doet..

    Blatter heeft zelfs alles al onthult dat het zo er niet aan toegaat.. dat er gewoon dingen vastgestelt worden van tevoren.. maakt niet uit hoor.. maar de Uefa en de Fifa is al jarenlang flink corrupt.. als je dat niet wilt bekennen , dan heb je toch wel echt een plaat voor je kop.
  • Milanista +788 21 Apr 2017 om 14:22 Rang: Legende
    Het gaat zich mij erom wat je zegt over het type voetbal dat Ajax niet zou liggen. Op basis waarvan concludeer je dat dan?


    Ik vind Ajax nog steeds vrij zwak ogen wanneer het aankomt op het verdedigen van snelle spelers wanneer ze ver van de goal staan.
  • mojorisin +14613 21 Apr 2017 om 14:23 Rang: Utopisch
    Ja wij hebben zo een complete spits als Lacazette... mijn god.

    Als Lyon zo enorm goed is, dan nogmaals, waarom staan ze dan 4e in Frankrijk met 19 punten afstand op de nummer 3 ? Ze hebben een paar goede spelers, maar wij ook..
  • mojorisin +14613 21 Apr 2017 om 14:24 Rang: Utopisch
    Ach kijk maar eens in het verleden hoeveel rare dingen er zijn gebeurt bij de UEFA.

    Hoevaak hadden wij Real Madrid achter elkaar geloot in de CL , 3 x achter elkaar of was dat 4 x?

    Op basis van 8 clubs in pot 1..

    Nogmaals.. denk maar dat de UEFA niks te verwijten valt en alles netjes doet..

    Blatter heeft zelfs alles al onthult dat het zo er niet aan toegaat.. dat er gewoon dingen vastgestelt worden van tevoren.. maakt niet uit hoor.. maar de Uefa en de Fifa is al jarenlang flink corrupt.. als je dat niet wilt bekennen , dan heb je toch wel echt een plaat voor je kop.

    Blatter is ook wel echt een betrouwbare bron, dit heeft hij vast gezegd nadat hij uit de Fifa gegooid werd..
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 14:25 Rang: Utopisch
    Als ik jou was zou ik aangifte doen voor matchfixing Morf..
    Het is ook allemaal zo oneerlijk wat er is gebeurt.

    Heeft geen nut , maar als een Oud voorzitter het meld dat er gemanupileerd is met de lotingen , en jij blijft geloven dat dat niet zo is , ....lol.... mijn god....
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 14:26 Rang: Utopisch
    Wie vonden United dan lastiger dan Lyon,,, Engelse Clubs liggen Ajax veel meer dan Fransen Clubs...
  • Mokumstrots +2075 21 Apr 2017 om 14:26 Rang: International
    Ach kijk maar eens in het verleden hoeveel rare dingen er zijn gebeurt bij de UEFA.

    Hoevaak hadden wij Real Madrid achter elkaar geloot in de CL , 3 x achter elkaar of was dat 4 x?

    Op basis van 8 clubs in pot 1..

    Nogmaals.. denk maar dat de UEFA niks te verwijten valt en alles netjes doet..

    Blatter heeft zelfs alles al onthult dat het zo er niet aan toegaat.. dat er gewoon dingen vastgestelt worden van tevoren.. maakt niet uit hoor.. maar de Uefa en de Fifa is al jarenlang flink corrupt.. als je dat niet wilt bekennen , dan heb je toch wel echt een plaat voor je kop.


    Maar jij denkt dat je daar door te mekkeren op soccernews iets aan gaat veranderen?
    Is het niet dezelfde UEFA die ervoor zorgde dat wij een relatief makkelijke groep hadden? Is het niet dezelfde UEFA die ervoor zorgde dat we tegen Kopenhagen moesten? Is het niet dezelfde UEFA die er voor zorgde dat we tegen Schalke moeten?

    Als je werkelijk waar achter elke boom een vijand ziet omdat het even tegen zit, dan ga je het moeilijk krijgen.

    Dingen gaan nu eenmaal niet altijd zoals jij zou willen. Daar doe je niets aan, je moet het doen met de kaarten die je gedeelt krijgt.
  • Morfe0 -9829 21 Apr 2017 om 14:31 Rang: Utopisch
    Maar jij denkt dat je daar door te mekkeren op soccernews iets aan gaat veranderen?
    Is het niet dezelfde UEFA die ervoor zorgde dat wij een relatief makkelijke groep hadden? Is het niet dezelfde UEFA die ervoor zorgde dat we tegen Kopenhagen moesten? Is het niet dezelfde UEFA die er voor zorgde dat we tegen Schalke moeten?

    Als je werkelijk waar achter elke boom een vijand ziet omdat het even tegen zit, dan ga je het moeilijk krijgen.

    Dingen gaan nu eenmaal niet altijd zoals jij zou willen. Daar doe je niets aan, je moet het doen met de kaarten die je gedeelt krijgt.


    Ik begrijp gewoon niet dat mensen na al die debacles van Uefa/Fifa nog de Uefa/Fifa geloven dat alles netjes verloopt ... zelfde als Qatar en Rusland Bids.. noem maar op.. kan dat gewoon niet geloven dat mensen dat soort dingen nog geloven dat het eerlijk verloopt, kan er met mijn kop niet bij.
  • mojorisin +14613 21 Apr 2017 om 14:44 Rang: Utopisch
    Ik begrijp gewoon niet dat mensen na al die debacles van Uefa/Fifa nog de Uefa/Fifa geloven dat alles netjes verloopt ... zelfde als Qatar en Rusland Bids.. noem maar op.. kan dat gewoon niet geloven dat mensen dat soort dingen nog geloven dat het eerlijk verloopt, kan er met mijn kop niet bij.

    Ow, ik geloof ook niet dat alles eerlijk verloopt hoor, vooral in het tijdperk Blatter.. Maar om nu achter elke boom een beer te zien gaat ook wat te ver imo..
    En waarom zou de Uefa Lyon liever in de finale zien dan Ajax ? Ook nog 2 teams die aan elkaar gewaagd zijn imo, en Ajax heeft altijd nog de grotere naam..
    En kijk naar de lotingen in de CL, werden ook grootmachten aan ekaar gekoppeld..
    Dus in die paranoide-theorie geloof ik niet..
  • Milanista +788 21 Apr 2017 om 14:49 Rang: Legende
    Ow, ik geloof ook niet dat alles eerlijk verloopt hoor, vooral in het tijdperk Blatter.. Maar om nu achter elke boom een beer te zien gaat ook wat te ver imo..
    En waarom zou de Uefa Lyon liever in de finale zien dan Ajax ? Ook nog 2 teams die aan elkaar gewaagd zijn imo, en Ajax heeft altijd nog de grotere naam..
    En kijk naar de lotingen in de CL, werden ook grootmachten aan ekaar gekoppeld..
    Dus in die paranoide-theorie geloof ik niet..


    Lyon heeft Europees wel een grotere naam hoor, ik ken geen enkele buitenlander die ook maar een greintje respect heeft voor het Nederlandse voetbal.
  • mojorisin +14613 21 Apr 2017 om 14:52 Rang: Utopisch
    Lyon heeft Europees wel een grotere naam hoor, ik ken geen enkele buitenlander die ook maar een greintje respect heeft voor het Nederlandse voetbal.

    Pardon ? Ajax (en ook Oranje) staan nog steeds wereldwijd heel goed bekend..
    Wat heeft Lyon nou internationaal laten zien ooit ?
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 14:53 Rang: Utopisch
    Krijg allemaal afgunst appjes joh , al die PSVers zijn blij dat Ajax geen Celta heeft geloot want ze gunnen Ajax de Uefa Cup niet.. man man man ... triest..!!
    Zonder Ajax hadden we niet zoveel punten behaald, nu nog maar 2 punten achter Turkije voor 2019 , dus als je die nog goedmaakt dit jaar en volgend jaar , heb je in 2019 kampioen=CL


    Ik snap ze en ben het volkomen. Des te leuker het is juist.

    Voor de rest maakt die hele puntentelling in Europa geen flikker uit, want Europees voetbal is toch een grap. Het enige waar het goed voor is, is de ontwikkeling van je talenten.
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 14:55 Rang: Utopisch
    Omdat Lyon een type voetbal speelt wat Ajax niet ligt en ook nog eens een geweldige selectie heeft voor EL begrippen.


    En dat het Ajax niet ligt baseer je op?
    een wedstrijd van 5 jaar geleden of zo?
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 14:57 Rang: Utopisch


    Ja.. Nogmaals , veel Naievelingen hier.



    Oh sorry, al wetende Morfeo. Ik ben naief, u heeft gelijk.
    Amen......


    Lekker belangrijk......Uiteindelijk moet je iedereen (kunnen) verslaan om kampioen te worden dus zeik niet. En Lyon? Who the fuck is Lyon. Wij zijn Ajax.
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 15:00 Rang: Utopisch
    met alle respect maar Ajax is de zwakste van de overgebleven vier, als je 10 keer tegen lyon speelt win je er misschien 3.


    En we hoeven er maar 1 te winnen en 1 gelijk te spelen.

    Ik denk overigens dat Ajax in potentie één van de sterkste is, het is alleen jammer dat de meeste talenten nog niet ver genoeg ontwikkeld zijn.

    Hoe dan ook, wat er nu neergezet is, is al klasse. Als ze niet verder komen, dan niet. Ik heb nooit de illusie gehad dat wij deze cup gaan winnen en die heb ik nog niet. Hoop ja, maar geloof? Nauwelijks

    Gewoon realistisch zijn, dit is al knap in de huidige voetbalwereld. Het kan meer worden, maar makkelijk wordt dat niet.
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 15:01 Rang: Utopisch


    United heeft goede spelers , maar kan je met goed positiespel nog kapotspelen... is niet mogelijk tegen Lyon want die zijn daar ook goed in... Sterkte ermee,

    Ik zeg thuis een 1-2
    Uit een 3-1


    Lyon is daar goed in?
    Lyon is goed in counteren man. Hoeveel wedstrijden heb je gezien van ze? Alleen die tegen AZ....?

    Nr. 4 in frankrijk, ver achter op de rest. Oh oh wat zijn ze goed. Frankrijk is ook zo een extreme top competitie....
  • pollie -2235 21 Apr 2017 om 15:02 Rang: Wereldkampioen
    En we hoeven er maar 1 te winnen en 1 gelijk te spelen.



    Of twee keer gelijk.
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 15:03 Rang: Utopisch
    Mijn leven is niet zwaar , ik kijk gewoon rationeel naar dit soort dingen , je kan wel naief zeggen van doen we eventjes, en het klopt allemaal wat de UEFA doet , maar dat is het niet man .


    Rationeel? Dat breng je dan niet echt rationeel op de site beste Morfeo,

    Niemand die zegt, dat doen we wel eventjes, maar wat denk jij? Dat ze in Lyon denken, dat doen we wel eventjes?
  • DeSteek +5951 21 Apr 2017 om 15:06 Rang: Goddelijk
    Ik vind Ajax nog steeds vrij zwak ogen wanneer het aankomt op het verdedigen van snelle spelers wanneer ze ver van de goal staan.

    Ik vind Lyon een sterke ploeg hebben. Weliswaar een straatlengte achter op de top drie in Frankrijk, maar desondanks de sterkste van de overgebleven ploegen in de EL in mijn optiek. Dus om dan te zeggen dat het spel van Lyon Ajax niet ligt, vind ik erg gemakkelijk om te zeggen omdat ze zoveel beter zijn op papier.
    Zo ligt het spel van Real Madrid en Barcelona Ajax ook niet, terwijl zij beiden een compleet andere speelstijl hanteren.
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 15:06 Rang: Utopisch
    Simpel, Ajax houd van aanvallend voetbal
    Lyon heeft hele technichsvaardige middenvelders en Pijlsnelle aanvallers gemixed met een hoop techniek..

    Ajax gaat volle bak aanvallen , kijk eens hoeveel ruimtes hun spitsen gaan krijgen..

    Lyon is gewoon de slechts mogelijke tegenstander voor Ajax..
    Maar duidelijk dat veel mensen zich niet verdiepen in de materie.


    Oh alwetende, ik ben zo blij dat je ons naïevelingen op de hoogte brengt.

    Dit maakt ons iets meer dan nietswetende.

    Morfeo, wil je een ieder op deze website (en metname de echte Ajacieden) een lol doen en gewoon je waffel houden. Je loopt te janken over fraude, je loopt te huilen als een klein kind dat het Lyon is....etc. etc.

    Je loopt een ieder op deze website voor niets wetende naïeveling uit te maken.

    Je draait door. Je bent niet goed bij je hoofd en dat heeft niets met je autisme te maken. Gewoon stoppen een paar dagen van de website af en daarna nog eens terugkomen om normaal te doen.

    Je swets hier maar raak, ik word moe en schijtziek van je Brabantse kut gebrabbel en ik denk met mij vele. Dus aub. Stop ermee.
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 15:07 Rang: Utopisch
    Ja wij hebben zo een complete spits als Lacazette... mijn god.


    Klopt. Dolberg is de naam
  • BHJ -4253 21 Apr 2017 om 15:09 Rang: Utopisch
    Of twee keer gelijk.


    Dan ligt het er nog aan, 1x winnen en 1x gelijk weet je het zeker.
  • doncast +677 21 Apr 2017 om 15:11 Rang: Aanvoerder
    denk dat het verschil op dit moment tussen united en lyon niet zo groot is en dat je ook wel een kans hebt alleen het is je staat in de halve finale en dan kun je geen makelijke wedstrijden meer hebben en vergeet ook niet dat een ploeg uit oekranie ook gewoon de finale haalde 2 of 3 jaar terug dus waarom kunnen een ajax psv of feyenoord dat dan niet en nogmaals een lyon is geen onmogelijke tegenstander al ben je wel gewoon underdog.

    en je kunt wel complotten gaan zoeken maar dat werk ook niet en dan in die complot van jou had je dus het zelfde kunnen zeggen als we united hadden geloot dus in jou ogen kunnen ze het alleen maar goed doen als we celta geloot hadden en ook dat is wel een beetje makkelijk indekken vind je ook niet.

    ja ze waren/zijn corupt daar maar dat zie ik niet direct terug in deze loting of de loting van de cl hoor
  • Milanista +788 21 Apr 2017 om 15:21 Rang: Legende
    Oh alwetende, ik ben zo blij dat je ons naïevelingen op de hoogte brengt.

    Dit maakt ons iets meer dan nietswetende.

    Morfeo, wil je een ieder op deze website (en metname de echte Ajacieden) een lol doen en gewoon je waffel houden. Je loopt te janken over fraude, je loopt te huilen als een klein kind dat het Lyon is....etc. etc.

    Je loopt een ieder op deze website voor niets wetende naïeveling uit te maken.

    Je draait door. Je bent niet goed bij je hoofd en dat heeft niets met je autisme te maken. Gewoon stoppen een paar dagen van de website af en daarna nog eens terugkomen om normaal te doen.

    Je swets hier maar raak, ik word moe en schijtziek van je Brabantse kut gebrabbel en ik denk met mij vele. Dus aub. Stop ermee.


    Dit gaat echt te ver.
  • Plankgas +3663 21 Apr 2017 om 21:33 Rang: Legende
    Alsof dat Lyon zon wereldploeg is, staan 19 punten achter nummer 3 Nice in Frankrijk. Gewoon een Europese middenmoter hooguit.

Meer over