Halve finales Champions League bekend

Halve finales Champions League bekend
21 April 2017 11:45

Juventus bleek de afgelopen weken een maatje te groot voor FC Barcelona, waar Real Madrid in de extra tijd won van Bayern München. Ook Atlético Madrid en de supertalentenploeg van AS Monaco zijn echter nog in de race voor de Champions League. Op vrijdagmiddag gaan we loten en hier kun je het rollen van de balletjes LIVE volgen!

Halve finale 1:
Real Madrid - Atlético Madrid

Halve finale 2:
AS Monaco - Juventus

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

13 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Morfe0 -9104 21 Apr 2017 om 11:50 Rang: Utopisch
    Ik zal nog maar eventjes paar klusjes doen , ben ik optijds terug voor de EL loting , ben zenuwachtig , GEEN LYON AUB.
  • Seagal +13696 21 Apr 2017 om 11:58 Rang: Goddelijk
    hopen dat het Celta word.ik heb gisteren United met die Rashford en Pogba weer gezien en Lacazette en Tolisso bij Lyon. dat zijn teams die je liever vermijd
  • Hupweereentrein +4300 21 Apr 2017 om 12:14 Rang: Utopisch
    hopen dat het Celta word.ik heb gisteren United met die Rashford en Pogba weer gezien en Lacazette en Tolisso bij Lyon. dat zijn teams die je liever vermijd


    tss, Ik heb gisteren Ajax met Nick Viergever gezien.
  • MVKgrunn +1425 21 Apr 2017 om 12:22 Rang: Vice-aanvoerder
    Jammer, had gehoopt dat AS Monaco en Juventus elkaar in de finale zouden treffen....
  • Milanista +746 21 Apr 2017 om 12:23 Rang: Legende
    hopen dat het Celta word.ik heb gisteren United met die Rashford en Pogba weer gezien en Lacazette en Tolisso bij Lyon. dat zijn teams die je liever vermijd


    Idd maar zelfs dan wordt het moeilijk die aanval is ook erg goed.
  • mojorisin +13452 21 Apr 2017 om 12:25 Rang: Utopisch
    Prima, iig 2 clubs uit verschillende landen in de finale..
  • luckykes +4546 21 Apr 2017 om 12:25 Rang: Wereldkampioen
    tss, Ik heb gisteren Ajax met Nick Viergever gezien.




    Ja maar ook met Veltman en Sachez


    Maar jij hebt gelijk, dat kan niet opboksen tegen Viergever
  • mojorisin +13452 21 Apr 2017 om 12:26 Rang: Utopisch
    De 4 clubs hoeven iig niet ver te reizen..
  • Hupweereentrein +4300 21 Apr 2017 om 12:27 Rang: Utopisch
    Ja maar ook met Veltman en Sachez


    Maar jij hebt gelijk, dat kan niet opboksen tegen Viergever


    Bij Lyon ging t ook niet bij alle 11 goed. En t was ook niet dat United Anderlecht helemaal weg gespeeld heeft. Alles lag heel dicht bij elkaar. Kortom, je maakt tegen een ieder kans.
  • doncast +690 21 Apr 2017 om 12:28 Rang: Aanvoerder
    leuke wedstrijden en al is het jammer dat je niet weer de madrid clash in de finale hebt
  • Hupweereentrein +4300 21 Apr 2017 om 12:30 Rang: Utopisch
    De 4 clubs hoeven iig niet ver te reizen..


    Mocht Ajax door kmoen, moeten ze nog wel 1 goede oefenpot te zien regelen. Hoewel 10 dagen ook met goed trainen te overbruggen.
  • mojorisin +13452 21 Apr 2017 om 12:31 Rang: Utopisch
    leuke wedstrijden en al is het jammer dat je niet weer de madrid clash in de finale hebt

    Vind ik juist niet jammer, finale tussen 2 clubs uit verschillende landen vind ik veel leuker..
  • Hupweereentrein +4300 21 Apr 2017 om 12:31 Rang: Utopisch
    leuke wedstrijden en al is het jammer dat je niet weer de madrid clash in de finale hebt


    Blij om juist. Kan me ook voorstellen dat ze daar blij mee zijn bij de UEfa.

Meer over