VIDEO: De goal van Viergever met Titanic-muziek

VIDEO: De goal van Viergever met Titanic-muziek
21 April 2017 11:33
© ProShots

Verdediger Nick Viergever toonde zich op donderdagavond wel heel erg belangrijk voor Ajax tegen Schalke 04 in de Europa League. Op een gegeven moment stond de oud-AZ'er echt overal, voorin, achterin. De stopper zorgde voor de bevrijdende 3-1, die ook nog eens beter is op de muziek van de film Titanic.




Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

9 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Snakebite +788 21 Apr 2017 om 11:58 Rang: Vice-aanvoerder
    Vooropgesteld...het is een hele knappe prestatie!
    En ondanks dat ze slechte speelden, om met 10 man met 3-0 achter op het randje van uitschakeling te staan en dan op karakter door gaan...petje af.

    Maar 15 items over min of meer hetzelfde voor 12en?
    Een doelpunt met Duits commentaar, een doelpunt met Titanic muziek?

    Laten we ook doen of er nog meer nieuws is aub, ik moet echt zoeken naar iets wat niet met ajax te maken heeft.
  • Seagal +13610 21 Apr 2017 om 12:02 Rang: Utopisch
    Vooropgesteld...het is een hele knappe prestatie!
    En ondanks dat ze slechte speelden, om met 10 man met 3-0 achter op het randje van uitschakeling te staan en dan op karakter door gaan...petje af.

    Maar 15 items over min of meer hetzelfde voor 12en?
    Een doelpunt met Duits commentaar, een doelpunt met Titanic muziek?

    Laten we ook doen of er nog meer nieuws is aub, ik moet echt zoeken naar iets wat niet met ajax te maken heeft.


    normaal ook toch. deze halve finale van Ajax en de overwintering van PSV vorig seizoen zijn prestaties om trots op te zijn na al die mindere jaren die we hebben meegemaakt in Europa. internationaal weten ze nu iig dat ze nu weer rekening moeten houden met de Nederlandse clubs en dat het niet meer zomaar een walkover word
  • Hupweereentrein +4422 21 Apr 2017 om 12:16 Rang: Utopisch
    Vooropgesteld...het is een hele knappe prestatie!
    En ondanks dat ze slechte speelden, om met 10 man met 3-0 achter op het randje van uitschakeling te staan en dan op karakter door gaan...petje af.

    Maar 15 items over min of meer hetzelfde voor 12en?
    Een doelpunt met Duits commentaar, een doelpunt met Titanic muziek?

    Laten we ook doen of er nog meer nieuws is aub, ik moet echt zoeken naar iets wat niet met ajax te maken heeft.


    Zullen we dat oo kzometen zeggen als feyenoord de titel binnen haalt de dag erna?

    Is gewoon het bereiken van een halve finale, en das gewoon knap. Logisch te day after.
  • Snakebite +788 21 Apr 2017 om 13:02 Rang: Vice-aanvoerder
    Zullen we dat oo kzometen zeggen als feyenoord de titel binnen haalt de dag erna?

    Is gewoon het bereiken van een halve finale, en das gewoon knap. Logisch te day after.


    Ik begrijp echt wel dat er veel aandacht voor is aangezien het erg lang geleden voor ze is en een knappe prestatie, maar er is toch zeker ook wel ander nieuws van andere clubs?
    Die 15 a 16 ajax berichten vallen minder op als er ook ongeveer zoveel berichten van andere clubs tussendoor gecombineerd zijn.
    Je moet als SN zijnde ook de rest tevreden blijven houden die niet zo veel interesse in ajax hebben.
  • Maikel de Lange +418 21 Apr 2017 om 13:06 Rang: Redactie
    Ik begrijp echt wel dat er veel aandacht voor is aangezien het erg lang geleden voor ze is en een knappe prestatie, maar er is toch zeker ook wel ander nieuws van andere clubs?
    Die 15 a 16 ajax berichten vallen minder op als er ook ongeveer zoveel berichten van andere clubs tussendoor gecombineerd zijn.
    Je moet als SN zijnde ook de rest tevreden blijven houden die niet zo veel interesse in ajax hebben.

    Je hebt gelijk, als Feyenoord straks gehuldigd wordt zal ik er wat Ajax-berichten op zetten
  • Snakebite +788 21 Apr 2017 om 14:41 Rang: Vice-aanvoerder
    Je hebt gelijk, als Feyenoord straks gehuldigd wordt zal ik er wat Ajax-berichten op zetten


    Doe maar van Excelsior dan
  • de Analist -8008 21 Apr 2017 om 18:54 Rang: Goddelijk
    Zullen we dat oo kzometen zeggen als feyenoord de titel binnen haalt de dag erna?

    Is gewoon het bereiken van een halve finale, en das gewoon knap. Logisch te day after.


    alleen gebeurt dat niet
  • de Analist -8008 21 Apr 2017 om 18:55 Rang: Goddelijk
    Je hebt gelijk, als Feyenoord straks gehuldigd wordt zal ik er wat Ajax-berichten op zetten


    Het is algemeen bekend dat men hier lyrisch is over alles wat met Ajax te maken heeft