Tiental Ajax in geslagen positie toch nog naar euforie

Tiental Ajax in geslagen positie toch nog naar euforie
20 April 2017 23:34
© ProShots

Het is Ajax gelukt om de laastste vier in de Europa League te bereiken. Op bezoek bij Schalke 04 leek het fout te gaan, maar twee goals in de verlenging bleek voldoende om met tien man tóch nog door te stoten: 3-2.

Schalke 04 begon furieus aan de wedstrijd en slaagde erin om Ajax onder druk te zetten. Dat resulteerde in een razendsnelle kans voor Max Meyer, maar hij had pech en mikte de bal op de buitenkant van de paal. Kort daarvoor had de Duitse formatie, dat Klaas-Jan Huntelaar opnieuw op de bank had zitten, ook al een offensieve waarschuwing afgegeven.

Gaandeweg de eerste helft ging de Duitse storm liggen en kwam Ajax beter in het ritme. Nick Viergever stuitte met een knappe omhaal op Ralf Fährmann, die ondanks de twee tegengoals in de ArenA ook al een ware plaag bleek. De doelman van Schalke 04 werd kansloos gelaten door Bertrand Traoré, maar op dat moment was er al gevlagd en gefloten vanwege buitenspel.

Doelman André Onana leek halverwege gewisseld te moeten worden, maar verscheen na rust toch gewoon op het veld. De Kameroener werd binnen elf minuten tweemaal gepasseerd. Leon Goretzka opende de score na een combinatie met Guido Burgstaller, die drie minuten na de openingstreffer zelf de bevrijdende 2-0 tegen de touwen schoot in de Veltins Arena.

Met invaller Huntelaar binnen de lijnen rook Schalke 04 bloed en dat gevoel nam na tachtig minuten alleen maar toe. Joël Veltman incasseerde binnen een minuut of twee gele kaarten en werd door scheidsrechter Ovidiu Hategan uit Roemenië onverbiddelijk naar de kant gestuurd. Het lukte Ajax echter om de verlenging te bereiken.

In de extra dertig minuten leek het doek daadwerkelijk te vallen door een rake kopbal van Daniel Caligiuri. Toch greep Ajax alsnog de laatste strohalm. Doelman Fährmann voorkwam aanvankelijk nog de bevrijdende Ajax-goal, maar Nick Viergever schoot Ajax na een ingooi alsnog naar de laatste vier.

Scoreverloop:
1-0 (53') Leon Goretzka
2-0 (56') Guido Burgstaller
3-0 (101') Daniel Caligiuri
3-1 (111') Nick Viergever
3-2 (120') Amin Younes

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

96 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Seagal +13429 20 Apr 2017 om 23:36 Rang: Goddelijk
    toch heel knap hoor die overwinning! je zit totaal niet in de wedstrijd en komt ook nog met 10 man te staan. dan is het echt een topprestatie als je het nog om weet te draaien. wat mij betreft volledig verdiend in de halve finale

    zondag ga je het wel voelen in de benen tegen PSV maar pak gewoon die EL, dan pakken wij de titel
  • CR7RMFC -21617 20 Apr 2017 om 23:38 Rang: Utopisch
    Yes yes yes yesssssssssss!!!!
    Wat een blijdschap! Viergever wat een held vandaag. Ik vond hem sws een van de weinige goede spelers aan onze kant en wat mooi dat hij hem maakt en wat bleef ie maar gaan! De rest van de wedstrijd kan me gestolen worden. We zijn dik verdiend door op basis van de eerste wedstrijd en de strijd!

    PSV en Feyenoord zullen zich wel in de handen wrijven want never nooit dat je zondag weer helemaal frist en fruitig bent van deze slijtage slag.
  • silva4life +23 20 Apr 2017 om 23:38 Rang: Ballenjongen
    Hulde voor Viergever, bleef maar lopen echt een topper in europese wedstrijden.
  • Seagal +13429 20 Apr 2017 om 23:41 Rang: Goddelijk
    ik hoop dat onze Eredivisiescouts hebben opgelet. die Fahrmann word er eentje
  • MVKgrunn +1459 20 Apr 2017 om 23:44 Rang: Aanvoerder
    Wat een knotsgekke verlenging zeg, congrats Ajax fans!
  • MVKgrunn +1459 20 Apr 2017 om 23:45 Rang: Aanvoerder
    ik hoop dat onze Eredivisiescouts hebben opgelet. die Fahrmann word er eentje

    Voor een prikkie op te halen, Go Ahead Eagles heeft al geïnformeerd volgensmij
  • Spons -358 20 Apr 2017 om 23:48 Rang: Vice-aanvoerder
    Gefeliciteerd vrienden uit Amsterdam.

    Nickyyyyyyyy!!!!
  • Hupweereentrein +4360 20 Apr 2017 om 23:50 Rang: Utopisch
    Slechte pot maar o zo blij. Hou wel mijn hart vast voor zondag maat beter met moraal dan zonder moraal...
  • mojorisin +13926 20 Apr 2017 om 23:51 Rang: Utopisch
    ik hoop dat onze Eredivisiescouts hebben opgelet. die Fahrmann word er eentje

    Haha, niet meer te halen veeo de ED, dat wordt eerder PL..
  • Hupweereentrein +4360 20 Apr 2017 om 23:51 Rang: Utopisch
    nicky nog een snuif.
  • MVKgrunn +1459 20 Apr 2017 om 23:53 Rang: Aanvoerder
    Haha, niet meer te halen veeo de ED, dat wordt eerder PL..

    Wist dat hij goed was, kijk alleen nooit echt Bundesliga. Hoop dat Arsenal ook afgelopen wedstrijden heeft gekeken, zou het een mooie opvolger vinden voor Cech.
  • Hupweereentrein +4360 20 Apr 2017 om 23:53 Rang: Utopisch
    Doe maar Celta in de halve finale.
  • CR7RMFC -21617 20 Apr 2017 om 23:53 Rang: Utopisch
    ik hoop dat onze Eredivisiescouts hebben opgelet. die Fahrmann word er eentje

    Je weet dat ie alweer 29 wordt he?
  • Hupweereentrein +4360 20 Apr 2017 om 23:54 Rang: Utopisch
    t Kan ook nooit makkelijk bij Ajax.
  • MVKgrunn +1459 20 Apr 2017 om 23:54 Rang: Aanvoerder
    Doe maar Celta in de halve finale.

    Zeker, heeft Ajax toch ook beide keren van gewonnen, of was één een gelijkspel?
  • CR7RMFC -21617 20 Apr 2017 om 23:54 Rang: Utopisch
    Doe maar Celta in de halve finale.

    Celta is beter dan ze in de groepsfase hebben laten zien, maar idd Celta zou niet onmogelijk zijn. Ik wil het liefst Lyon ontlopen.
  • Hupweereentrein +4360 20 Apr 2017 om 23:55 Rang: Utopisch
    Je weet dat ie alweer 29 wordt he?


    Kan nog minimaal 8 jaar mee als keeper.
  • Milanista +748 20 Apr 2017 om 23:55 Rang: Legende
    toch heel knap hoor die overwinning! je zit totaal niet in de wedstrijd en komt ook nog met 10 man te staan. dan is het echt een topprestatie als je het nog om weet te draaien. wat mij betreft volledig verdiend in de halve finale

    zondag ga je het wel voelen in de benen tegen PSV maar pak gewoon die EL, dan pakken wij de titel


    Sportief van je
  • Hupweereentrein +4360 20 Apr 2017 om 23:55 Rang: Utopisch
    Celta is beter dan ze in de groepsfase hebben laten zien, maar idd Celta zou niet onmogelijk zijn. Ik wil het liefst Lyon ontlopen.


    En iig de 2e pot thuis. Is echt beter.
  • Seagal +13429 20 Apr 2017 om 23:56 Rang: Goddelijk
    Celta is beter dan ze in de groepsfase hebben laten zien, maar idd Celta zou niet onmogelijk zijn. Ik wil het liefst Lyon ontlopen.


    Sisto en Bongonda zijn hele goede spelers maar Celta kan je beter hebben als Lyon of United. tref je die laatste 2 clubs in de finale zit een stunt er eerder in dan over 2 wedstrijden
  • Milanista +748 20 Apr 2017 om 23:57 Rang: Legende
    Celta is beter dan ze in de groepsfase hebben laten zien, maar idd Celta zou niet onmogelijk zijn. Ik wil het liefst Lyon ontlopen.


    Lyon is ook maar met de hakken over de sloot door en presteert in de competitie echt dramatisch.
  • Seagal +13429 20 Apr 2017 om 23:57 Rang: Goddelijk
    Je weet dat ie alweer 29 wordt he?


    tuurlijk maar wat een topkeeper. als die er niet had gestaan had Schalke over 2 wedstrijden met 9-2 verloren ofzo
  • Seagal +13429 20 Apr 2017 om 23:58 Rang: Goddelijk
    Lyon is ook maar met de hakken over de sloot door en presteert in de competitie echt dramatisch.


    dat is zo maar als die hun dag hebben met spelers als Lacazette, Fekir, Depay etc krijg je het zwaar. Celta lijkt me beter te doen
  • CR7RMFC -21617 20 Apr 2017 om 23:58 Rang: Utopisch
    Lyon is ook maar met de hakken over de sloot door en presteert in de competitie echt dramatisch.

    En toch ontloop ik ze het liefste van de 3.
  • MVKgrunn +1459 20 Apr 2017 om 23:59 Rang: Aanvoerder
    dat is zo maar als die hun dag hebben met spelers als Lacazette, Fekir, Depay etc krijg je het zwaar. Celta lijkt me beter te doen

    Depay kan je afstrepen voor EL wedstrijden.
  • Milanista +748 20 Apr 2017 om 23:59 Rang: Legende
    dat is zo maar als die hun dag hebben met spelers als Lacazette, Fekir, Depay etc krijg je het zwaar. Celta lijkt me beter te doen

    Depay mag niet spelen in de EL. Ik snap de angst voor Lyon wel, zeker na wat ze tegen AZ en Roma hebben laten zien maar tegen Besiktas was het erg matig.
  • CR7RMFC -21617 20 Apr 2017 om 23:59 Rang: Utopisch
    Sisto en Bongonda zijn hele goede spelers maar Celta kan je beter hebben als Lyon of United. tref je die laatste 2 clubs in de finale zit een stunt er eerder in dan over 2 wedstrijden

    Aspas is daar toch (gek genoeg) echt de grote kleine man.
  • Hupweereentrein +4360 21 Apr 2017 om 00:00 Rang: Utopisch
    Lyon is ook maar met de hakken over de sloot door en presteert in de competitie echt dramatisch.


    Als Lyon hun dag heeft, zijn ze geweldig. Maar ze hebben niet altijd hun dag. Echterdenk ik dat Ajax wel is moeite kan hebben met t spel van Lyon.

    United mss zonder Zlatan, is nog steeds lastig. Maar is ander spel. Maar we gaan t allemaal zien. halve finale is al prachtig. en alles kan. Ook al ben je underdog.
  • Seagal +13429 21 Apr 2017 om 00:00 Rang: Goddelijk
    Depay kan je afstrepen voor EL wedstrijden.


    ok, dat wist ik niet maar dan hebben ze nog Cornet lopen ook voor op links. ook een hele gevaarlijke linksbuiten
  • Seagal +13429 21 Apr 2017 om 00:00 Rang: Goddelijk
    Aspas is daar toch (gek genoeg) echt de grote kleine man.


    ook een goede speler idd
  • Milanista +748 21 Apr 2017 om 00:00 Rang: Legende
    Als Lyon hun dag heeft, zijn ze geweldig. Maar ze hebben niet altijd hun dag. Echterdenk ik dat Ajax wel is moeite kan hebben met t spel van Lyon.

    United mss zonder Zlatan, is nog steeds lastig. Maar is ander spel. Maar we gaan t allemaal zien. halve finale is al prachtig. en alles kan. Ook al ben je underdog.


    Elke loting zal gigantisch moeilijk worden.
  • mojorisin +13926 21 Apr 2017 om 00:01 Rang: Utopisch
    Celta lijkt me nu de beste loting..
  • Hupweereentrein +4360 21 Apr 2017 om 00:01 Rang: Utopisch
    Elke loting zal gigantisch moeilijk worden.


    Maar elke loting is ook niet onmogelijk.
  • Hupweereentrein +4360 21 Apr 2017 om 00:02 Rang: Utopisch
    Younes korte hoek moet ie vaker doen.
  • mojorisin +13926 21 Apr 2017 om 00:03 Rang: Utopisch
    De Mos ziet er ook uit als een soort capo di mafia
  • Seagal +13429 21 Apr 2017 om 00:05 Rang: Goddelijk
    Younes korte hoek moet ie vaker doen.


    goed afgemaakt idd van Younes maar die vooractie van Ziyech was echt geweldig bij die goal en dan ook nog zo een geniale pass geven. heel knap. klote Blind
  • Hupweereentrein +4360 21 Apr 2017 om 00:07 Rang: Utopisch
    goed afgemaakt idd van Younes maar die vooractie van Ziyech was echt geweldig bij die goal en dan ook nog zo een geniale pass geven. heel knap. klote Blind


    Maar oo kZiyech speelde verder geen gelukkige pot. MotM was verreweg Viergever.
  • Seagal +13429 21 Apr 2017 om 00:08 Rang: Goddelijk
    Maar oo kZiyech speelde verder geen gelukkige pot. MotM was verreweg Viergever.


    klopt maar wel weer een geniale actie die een goal oplevert. Viergever en Onana waren imo idd de beste mensen op het veld
  • Hupweereentrein +4360 21 Apr 2017 om 00:10 Rang: Utopisch
    klopt maar wel weer een geniale actie die een goal oplevert. Viergever en Onana waren imo idd de beste mensen op het veld


    Vond Onana niet zo geweldig.
  • Seagal +13429 21 Apr 2017 om 00:11 Rang: Goddelijk
    Vond Onana niet zo geweldig.


    had een hoop van die voorzetten van Schalke toch in 1 keer klemvast. zo een Cillisen bv had daar altijd meer moeite mee
  • Hupweereentrein +4360 21 Apr 2017 om 00:12 Rang: Utopisch
    had een hoop van die voorzetten van Schalke toch in 1 keer klemvast. zo een Cillisen bv had daar altijd meer moeite mee


    Maar alle 3 de doelpunten waren niet totaal onhoudbaar.
  • Seagal +13429 21 Apr 2017 om 00:13 Rang: Goddelijk
    zo wat kan die Vd Sar veel lullen zeg. dat had je ook allemaal in 2 zinnen kunnen zeggen maar hij maakt overal een heel nikszeggend verhaal van
  • Seagal +13429 21 Apr 2017 om 00:14 Rang: Goddelijk
    Maar alle 3 de doelpunten waren niet totaal onhoudbaar.


    dat wel maar ik vond de tegengoals meer aan de verdedigers liggen. komt het niet gewoon dat je hem minder vond omdat er aan de andere kant die Fahrmann weer een wereldpartij stond te keepen?
  • Milanista +748 21 Apr 2017 om 00:15 Rang: Legende
    Maar alle 3 de doelpunten waren niet totaal onhoudbaar.


    Nou de 2-0 is het duo De Ligt Viergever aan te rekenen niet Onana.
  • Hupweereentrein +4360 21 Apr 2017 om 00:17 Rang: Utopisch
    dat wel maar ik vond de tegengoals meer aan de verdedigers liggen. komt het niet gewoon dat je hem minder vond omdat er aan de andere kant die Fahrmann weer een wereldpartij stond te keepen?


    Nope, Een keeper staat er om ballen te houden. De verdediging was niet zo geweldig. Maar al met al, was Onana niet slecht, maar niet geweldig. Dan hou je tegen.
  • Seagal +13429 21 Apr 2017 om 00:18 Rang: Goddelijk
    Nope, Een keeper staat er om ballen te houden. De verdediging was niet zo geweldig. Maar al met al, was Onana niet slecht, maar niet geweldig. Dan hou je tegen.


    weet ik niet! Fahrmann krijgt er over 2 wedstrijden ook 4 om zijn oren maar die stond imo toch echt heel goed te keepen
  • Hupweereentrein +4360 21 Apr 2017 om 00:20 Rang: Utopisch
    Nou de 2-0 is het duo De Ligt Viergever aan te rekenen niet Onana.


    Alle 3 zijn niet Onana aan te rekenen. Maar bij alle 3 excelleert hij ook niet. Maar voetbal is een spel van fouten uiteindelijk. Anders blijft elke pot 0-0. Echter is Onana zeker geen MotM voor me. dat is eigenlijk alleen Viergever deze pot. Die gaf echt alles. En is de enige reden dat Ajax door is. Die liet zien met 10 man dat t niet over hoeft te zijn. En niet alleen t doelpunt, maar zijn hele houding en inzet.
  • NMachiavelli -228 21 Apr 2017 om 00:21 Rang: Aankomend talent
    Altijd al geweten dat mijn cluppie door zou gaan. Geen moment lopen stressen. De kwaliteit druipt er vanaf bij Viergever. Hiervoor kom je naar het stadion. Die gaat volgend seizoen bij Bayern Alaba uit de basis spelen.
  • Milanista +748 21 Apr 2017 om 00:21 Rang: Legende
    weet ik niet! Fahrmann krijgt er over 2 wedstrijden ook 4 om zijn oren maar die stond imo toch echt heel goed te keepen


    Nou nou wat een keeper is dat zeg! Wel ongelooflijk dat Konoplyanka weer niet mee deed.
  • Hupweereentrein +4360 21 Apr 2017 om 00:22 Rang: Utopisch
    weet ik niet! Fahrmann krijgt er over 2 wedstrijden ook 4 om zijn oren maar die stond imo toch echt heel goed te keepen


    Yup, maar die houdt 100% kansen eruit. Dat heeft Onana niet gedaan. Paar goede ingroepen van uit de zijkant, maar niet degene die er bovenuit stak. Dan had hij minmaal 1, maar mss wel 2 van deze 3 ballen moeten houden. Nognmaals Onana is geen MotM voor me. ben blij met hem als keeper. Was oo kbang dat hij nog geel ging pakken met tijdrekken en geschorst zou zijn, maar MotM, dat was hij vandaag zeker niet.
  • Seagal +13429 21 Apr 2017 om 00:23 Rang: Goddelijk
    Alle 3 zijn niet Onana aan te rekenen. Maar bij alle 3 excelleert hij ook niet. Maar voetbal is een spel van fouten uiteindelijk. Anders blijft elke pot 0-0. Echter is Onana zeker geen MotM voor me. dat is eigenlijk alleen Viergever deze pot. Die gaf echt alles. En is de enige reden dat Ajax door is. Die liet zien met 10 man dat t niet over hoeft te zijn. En niet alleen t doelpunt, maar zijn hele houding en inzet.


    Veltman was iig weer de slechtste van het veld. hoe dom kan je zijn door zo een gele kaart te pakken? je zou denken van al die fouten in Europa heeft hij wel geleerd maar na vandaag twijfel ik daaraan. die Tete is echt zoveel beter
  • Seagal +13429 21 Apr 2017 om 00:25 Rang: Goddelijk
    Yup, maar die houdt 100% kansen eruit. Dat heeft Onana niet gedaan. Paar goede ingroepen van uit de zijkant, maar niet degene die er bovenuit stak. Dan had hij minmaal 1, maar mss wel 2 van deze 3 ballen moeten houden. Nognmaals Onana is geen MotM voor me. ben blij met hem als keeper. Was oo kbang dat hij nog geel ging pakken met tijdrekken en geschorst zou zijn, maar MotM, dat was hij vandaag zeker niet.


    de rest van Ajax was ook slecht natuurlijk vandaag op Viergever na. Onana vond ik gewoon een betrouwbare schakel vandaag. je bent nooit bang dat hij een domme fout maakt wat ik bij Cillisen wel vaak had in dit soort wedstrijden
  • Hupweereentrein +4360 21 Apr 2017 om 00:30 Rang: Utopisch
    Veltman was iig weer de slechtste van het veld. hoe dom kan je zijn door zo een gele kaart te pakken? je zou denken van al die fouten in Europa heeft hij wel geleerd maar na vandaag twijfel ik daaraan. die Tete is echt zoveel beter


    Was dom, maar heb hardere overtredingen gezien dan de 2e waar geen geel voor gegeven wer.d Was best een lullige 2e gele kaart. En niet zo dat hij er al 3 voor maakte.
  • NMachiavelli -228 21 Apr 2017 om 00:32 Rang: Aankomend talent
    de rest van Ajax was ook slecht natuurlijk vandaag op Viergever na. Onana vond ik gewoon een betrouwbare schakel vandaag. je bent nooit bang dat hij een domme fout maakt wat ik bij Cillisen wel vaak had in dit soort wedstrijden

    Celta de Vigo vergeten? Hield Ajax op 3-2!
  • Seagal +13429 21 Apr 2017 om 00:37 Rang: Goddelijk
    Was dom, maar heb hardere overtredingen gezien dan de 2e waar geen geel voor gegeven wer.d Was best een lullige 2e gele kaart. En niet zo dat hij er al 3 voor maakte.


    je kan hem geven hoor. een speler als Veltman met zo veel ervaring zou iig beter moeten weten en speelde tot die 2e gele kaart ook echt wel een hele belabberde pot
  • Hupweereentrein +4360 21 Apr 2017 om 00:38 Rang: Utopisch
    wie? Cillisen?


    Nee onana,
  • Seagal +13429 21 Apr 2017 om 00:39 Rang: Goddelijk
    Celta de Vigo vergeten? Hield Ajax op 3-2!


    prima keeper idd! keept al heel het seizoen goed
  • luckykes +4630 21 Apr 2017 om 07:43 Rang: Wereldkampioen
    Veltman was iig weer de slechtste van het veld. hoe dom kan je zijn door zo een gele kaart te pakken? je zou denken van al die fouten in Europa heeft hij wel geleerd maar na vandaag twijfel ik daaraan. die Tete is echt zoveel beter




    Allereerst feli Ajax! Wat een thriller.
    Ik vond Veltman dit keer juist niet de slechtste.
    Ik vond hem, buiten die domme kaarten, juist redelijk.
    Sanchez vond ik dit keer de zwakste schakel.
    Verwacht je niet van hem maar hij liet zich 2x poorten, een paar keer liepen ze hem voorbij alsof hij er niet stond, won wel bijna elke kopduel maar niet één keer kwam de bal bij een medespeler terecht.
    Nee, absoluut geen goede dag voor hem.
    Maar wat boeit het.
    Ajax is doorrrrrrrrrr.
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 08:11 Rang: Goddelijk
    Gefeliciteerd Ajacieden, zag er even slecht uit maar om zo te winnen van Duitsers is natuurlijk heerlijk (lijkt mij)
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 08:23 Rang: Goddelijk
    Wel een enorme slijtageslag voor Ajax zeg
  • BHJ -4306 21 Apr 2017 om 08:47 Rang: Utopisch
    De spanning vooraf, de spanning tijdens de wedstrijd, de deceptie tijdens de wedstrijd, de euforie tijdens de wedstrijd en het gevoel bij de 3-2.......dat was lang geleden zeg, tjonge. Denk dat het bij de 30ste landstitel was.

    Trots op me cluppie, we hebben weer een beetje aanzien in Europa verdiend. We zijn weer heel even een kleine glimp van wat we ooit waren, voor zolang het duurt. We staan weer op de kaart.

    Dat zondag PSV wacht, met dit moraal en hopelijk een fitte Riedewald en Sinkgraven, is ondanks de 120 minuten die wedstrijd nog niet direct verloren. Gelukkig is de selectie vrij breed.
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 08:49 Rang: Goddelijk
    De spanning vooraf, de spanning tijdens de wedstrijd, de deceptie tijdens de wedstrijd, de euforie tijdens de wedstrijd en het gevoel bij de 3-2.......dat was lang geleden zeg, tjonge. Denk dat het bij de 30ste landstitel was.

    Trots op me cluppie, we hebben weer een beetje aanzien in Europa verdiend. We zijn weer heel even een kleine glimp van wat we ooit waren, voor zolang het duurt. We staan weer op de kaart.

    Dat zondag PSV wacht, met dit moraal en hopelijk een fitte Riedewald en Sinkgraven, is ondanks de 120 minuten die wedstrijd nog niet direct verloren. Gelukkig is de selectie vrij breed.

    Tuurlijk is die niet direct verloren, dan kan je beter niet gaan! Europa heeft toch wel wat hé, die emoties zo. Zijn altijd mooie wedstrijden
  • Morfe0 -9619 21 Apr 2017 om 08:55 Rang: Utopisch
    Als we Celta Da Vigo loten heb ik zelfs hoop op de finale.
    United hoop ik vervolgens

    Lyon wil ik absoluut ontlopen spel licht ons niet.
  • BHJ -4306 21 Apr 2017 om 09:02 Rang: Utopisch
    Yes yes yes yesssssssssss!!!!
    Wat een blijdschap! Viergever wat een held vandaag. Ik vond hem sws een van de weinige goede spelers aan onze kant en wat mooi dat hij hem maakt en wat bleef ie maar gaan! De rest van de wedstrijd kan me gestolen worden. We zijn dik verdiend door op basis van de eerste wedstrijd en de strijd!

    PSV en Feyenoord zullen zich wel in de handen wrijven want never nooit dat je zondag weer helemaal frist en fruitig bent van deze slijtage slag.


    Het leek wel alsof Viergever na 70 minuten met wind tegen liep, ik zei nog die moet er uit. Die is op.....en dan na 113 minuten flikt hij dit op karakter. Dikke respect.

    Zonder twijfel de man van de wedstrijd voor mij in ieder geval.
  • BHJ -4306 21 Apr 2017 om 09:07 Rang: Utopisch
    Tuurlijk is die niet direct verloren, dan kan je beter niet gaan! Europa heeft toch wel wat hé, die emoties zo. Zijn altijd mooie wedstrijden


    Die emoties zijn leuk, maar ik blijf tegen. Tegen het moderne voetbal en tegen de Uefa.

    Ik blijf erbij dat er heel veel landen de handen in 1 moeten slaan en gewoon moeten zeggen, Uefa de tyfus met je toernooien. Speel ze maar lekker met die particulieren clubjes en clubjes met mega schulden. Want aan die oneerlijke concurrentie willen wij niet meer mee doen.

    Maar goed, dat is een droom, gaat toch niet gebeuren.
  • Morfe0 -9619 21 Apr 2017 om 09:14 Rang: Utopisch
    Ben wel heel benieuwd naar de loting ,

    Ik ben bang dat ze weer warme/koude balletjes gebruiken

    Let maar op

    Lyon of United tegen Ajax
    Lyon of United tegen Celta Da Vigo

    Finale United-Lyon

    Let maar op... dat gaat gebeuren..

    Vorige loting , alle Toplanden clubs , tegen alle Kleinere Landen clubs geloot , waarvan Ajax als enige kleine land club door is gestoten.
  • luckykes +4630 21 Apr 2017 om 09:16 Rang: Wereldkampioen
    Die emoties zijn leuk, maar ik blijf tegen. Tegen het moderne voetbal en tegen de Uefa.

    Ik blijf erbij dat er heel veel landen de handen in 1 moeten slaan en gewoon moeten zeggen, Uefa de tyfus met je toernooien. Speel ze maar lekker met die particulieren clubjes en clubjes met mega schulden. Want aan die oneerlijke concurrentie willen wij niet meer mee doen.

    Maar goed, dat is een droom, gaat toch niet gebeuren.




    Maar waar wil je in de competitie dan voor spelen?
    Alleen om het kampioenschap?
    Wat dan ook geen vervolg zal hebben!
    Dan ben ik bang dat de rest van de clubs dan zullen zeggen, bekijk het KNVB met je drie topclubs. Wij doen niet meer mee. Wij hebben niets aan deze oneerlijke concurrentie.
  • DeSteek +5478 21 Apr 2017 om 09:18 Rang: Goddelijk
    Ben wel heel benieuwd naar de loting ,

    Ik ben bang dat ze weer warme/koude balletjes gebruiken

    Let maar op

    Lyon of United tegen Ajax
    Lyon of United tegen Celta Da Vigo

    Finale United-Lyon

    Let maar op... dat gaat gebeuren..

    Vorige loting , alle Toplanden clubs , tegen alle Kleinere Landen clubs geloot , waarvan Ajax als enige kleine land club door is gestoten.

    Oh, vandaar dat in de CL Real-Bayern geloot werd. Morfje toch...
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 09:23 Rang: Goddelijk
    Ben wel heel benieuwd naar de loting ,

    Ik ben bang dat ze weer warme/koude balletjes gebruiken

    Let maar op

    Lyon of United tegen Ajax
    Lyon of United tegen Celta Da Vigo

    Finale United-Lyon

    Let maar op... dat gaat gebeuren..

    Vorige loting , alle Toplanden clubs , tegen alle Kleinere Landen clubs geloot , waarvan Ajax als enige kleine land club door is gestoten.

    Calimero gehalte stijgt! Nu nog even het complot theorie over Feyenoord
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 09:23 Rang: Goddelijk
    Oh, vandaar dat in de CL Real-Bayern geloot werd. Morfje toch...

    Barca Juve ook zoiets, Morf is weer Calimero aan het spelen
  • Morfe0 -9619 21 Apr 2017 om 09:30 Rang: Utopisch
    Calimero gehalte stijgt! Nu nog even het complot theorie over Feyenoord



    Zowel de Belgische als Turkse media werd er melding gemaakt dat er bij de Kwartfinale warme en koude balletjes aanwezig waren , en dat de Grote landen clubs de kleine landen clubs loten.

    Blatter meldde dat overigens ook dat dat gewoon gebeurde toen hij aftrad bij de Fifa.. maar doe maar lekker naief jongen , denk dat er alles schoon word gespeeld.
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 09:38 Rang: Goddelijk
    Zowel de Belgische als Turkse media werd er melding gemaakt dat er bij de Kwartfinale warme en koude balletjes aanwezig waren , en dat de Grote landen clubs de kleine landen clubs loten.

    Blatter meldde dat overigens ook dat dat gewoon gebeurde toen hij aftrad bij de Fifa.. maar doe maar lekker naief jongen , denk dat er alles schoon word gespeeld.

    Om vooraf alweer te roepen voor er iets gebeurd is dat alles niet eerlijk gaat (net als over de complottheorie over Feyenoord) noem ik Calimero gedrag. Wacht nou eerst eens af voor je roept. Meteen al roepen dat alles niet eerlijk is voor je weet tegen wie ze moeten noem ik Calimero gedrag
  • Morfe0 -9619 21 Apr 2017 om 09:42 Rang: Utopisch
    Om vooraf alweer te roepen voor er iets gebeurd is dat alles niet eerlijk gaat (net als over de complottheorie over Feyenoord) noem ik Calimero gedrag. Wacht nou eerst eens af voor je roept. Meteen al roepen dat alles niet eerlijk is voor je weet tegen wie ze moeten noem ik Calimero gedrag

    Wat krijg ik van je als Ajax tegen United of Lyon moet?
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 09:43 Rang: Goddelijk
    Zowel de Belgische als Turkse media werd er melding gemaakt dat er bij de Kwartfinale warme en koude balletjes aanwezig waren , en dat de Grote landen clubs de kleine landen clubs loten.

    Blatter meldde dat overigens ook dat dat gewoon gebeurde toen hij aftrad bij de Fifa.. maar doe maar lekker naief jongen , denk dat er alles schoon word gespeeld.

    Trouwens dat jij Turkse media serieus neemt zegt al genoeg over jou 'ik zoek bevestiging voor mijn gedachtes'. In België nemen ze alles over. Volgens Turkse media is Elia ook al 50x verkocht aan verschillende Turkse clubs en zijn wij een Gulen land dat terrorisme steunt
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 09:43 Rang: Goddelijk
    Wat krijg ik van je als Ajax tegen United of Lyon moet?

    Dan mag je klagen maar niet dat vooraf gejammer altijd. Daar ben jij te goed in
  • mojorisin +13926 21 Apr 2017 om 09:47 Rang: Utopisch
    Wat krijg ik van je als Ajax tegen United of Lyon moet?

    Die kans is sowieso vrij groot..
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 09:48 Rang: Goddelijk
    Wat krijg ik van je als Ajax tegen United of Lyon moet?

    AZ - PSV en Ajax - Feyenoord (Dolberg deed niet mee, begon je alweer). Buitenspelers van Ajax (Kluivert was te licht) en na Feyenoord - Utrecht je complot theorie. Alles van te voren roepen maar vaak niet waar of je feiten klopten niet (Ronald wacht nog steeds op antwoord op zijn vraag wie de tweede 16 of 17 jarige was )
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 09:49 Rang: Goddelijk
    Die kans is sowieso vrij groot..

    Precies, er is nog maar 1 andere club dus snap dat vooraf gejank niet!
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 09:51 Rang: Goddelijk
    Wat krijg ik van je als Ajax tegen United of Lyon moet?

    Dus als het van de 3 clubs niet Celta wordt is alles weer beïnvloed? Is 1 van de 3 clubs
  • Morfe0 -9619 21 Apr 2017 om 09:53 Rang: Utopisch
    Dus als het van de 3 clubs niet Celta wordt is alles weer beïnvloed? Is 1 van de 3 clubs

    Ja en de voorgaande loting dan , de kans was veel groter dat Ajax , een GEnk,Anderlecht,Celta Da Vigo ofzo zou loten dan een Schalke.
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 09:58 Rang: Goddelijk
    Ja en de voorgaande loting dan , de kans was veel groter dat Ajax , een GEnk,Anderlecht,Celta Da Vigo ofzo zou loten dan een Schalke.

    En het is zo beïnvloed dat Ajax de nummer 11 van de BL moest loten? Houd toch op man. Nee Ajax heeft de hele tijd een zware loting gehad, het zwaarst van het zwaarste
  • Morfe0 -9619 21 Apr 2017 om 10:02 Rang: Utopisch
    En het is zo beïnvloed dat Ajax de nummer 11 van de BL moest loten? Houd toch op man. Nee Ajax heeft de hele tijd een zware loting gehad, het zwaarst van het zwaarste

    Nou wel een van de zwaardere in de kwartfinale..

    Als je kijkt naar de kwaliteiten dan denk ik dat dit de juiste afspiegeling was van moeilijk naar makkelijk

    Lyon
    United
    Besiktas
    Schalke 04
    Celta Da Vigo
    Anderlecht
    Genk

    Dus Celta da Vigo,Anderlecht en Genk makkelijker.
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 10:10 Rang: Goddelijk
    Nou wel een van de zwaardere in de kwartfinale..

    Als je kijkt naar de kwaliteiten dan denk ik dat dit de juiste afspiegeling was van moeilijk naar makkelijk

    Lyon
    United
    Besiktas
    Schalke 04
    Celta Da Vigo
    Anderlecht
    Genk

    Dus Celta da Vigo,Anderlecht en Genk makkelijker.

    Jullie hadden al een makkelijke poule en daarna ook geen moeilijke tot Schalke gehad dus houd eens op met dat gejammer. Hoe hoger je komt hoe moeilijker de tegenstanders worden of wou je de rode loper uit naar de finale? Je hebt nu 3 tegenstanders maar wordt het niet die makkelijke is het weer beïnvloed? Denk zelf eens na wat voor een gejammer dit is
  • Morfe0 -9619 21 Apr 2017 om 10:16 Rang: Utopisch
    Jullie hadden al een makkelijke poule en daarna ook geen moeilijke tot Schalke gehad dus houd eens op met dat gejammer. Hoe hoger je komt hoe moeilijker de tegenstanders worden of wou je de rode loper uit naar de finale? Je hebt nu 3 tegenstanders maar wordt het niet die makkelijke is het weer beïnvloed? Denk zelf eens na wat voor een gejammer dit is

    In de EL toernooi van de knockout fase , hadden alleen Schalke/Lyon en United een hogere ranking dan Ajax, niet gek dus.
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 10:20 Rang: Goddelijk
    In de EL toernooi van de knockout fase , hadden alleen Schalke/Lyon en United een hogere ranking dan Ajax, niet gek dus.

    Nou wat zeur je dan over nu mogelijk een zware tegenstander terwijl je zelf weet dat er nog maar 3 tegenstanders over zijn en je al niet een te zware weg naar de halve finale had? 1 lichtere en 2 zware maar vooraf al praten over beïnvloeden. In dat geval had Ajax een zware poule gehad en daarna stuk voor stuk een zware tegenstander, maar dat hadden jullie niet dus snap je vooraf geklaag niet
  • Milanista +748 21 Apr 2017 om 10:22 Rang: Legende
    hoelaat zijn de CL en EL lotingen?
  • DeSteek +5478 21 Apr 2017 om 10:26 Rang: Goddelijk
    Nou wel een van de zwaardere in de kwartfinale..

    Als je kijkt naar de kwaliteiten dan denk ik dat dit de juiste afspiegeling was van moeilijk naar makkelijk

    Lyon
    United
    Besiktas
    Schalke 04
    Celta Da Vigo
    Anderlecht
    Genk

    Dus Celta da Vigo,Anderlecht en Genk makkelijker.

    Morf ik snap niet waarom je zo zit te zoeken naar "iets". Wees toch blij en trots!!
  • mojorisin +13926 21 Apr 2017 om 10:26 Rang: Utopisch
    hoelaat zijn de CL en EL lotingen?

    CL om 12 uur en EL om 1 uur, live op uefa.com
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 10:28 Rang: Goddelijk
    Morf ik snap niet waarom je zo zit te zoeken naar "iets". Wees toch blij en trots!!

    Precies dit! Wauw je krijgt Manchester of Lyon
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 10:29 Rang: Goddelijk
    CL om 12 uur en EL om 1 uur, live op uefa.com

    Dan lees ik de tegenstander later wel
  • Frevol54 +126 21 Apr 2017 om 10:31 Rang: Supertalent
    ik hoop dat onze Eredivisiescouts hebben opgelet. die Fahrmann word er eentje

    Voor de rest liep er niet veel bruikbaars tussen vind je niet?
  • luckykes +4630 21 Apr 2017 om 10:42 Rang: Wereldkampioen
    Ja en de voorgaande loting dan , de kans was veel groter dat Ajax , een GEnk,Anderlecht,Celta Da Vigo ofzo zou loten dan een Schalke.




    Nee hoor, net zo groot
  • NielsK +9434 21 Apr 2017 om 10:43 Rang: Goddelijk
    Nee hoor, net zo groot

    Hij zoekt, laat hem voor de rest maar. Al zijn feitjes blijken zoals gewoonlijk geen feitjes te zijn maar zijn gedachten
  • luckykes +4630 21 Apr 2017 om 10:45 Rang: Wereldkampioen
    Nou wel een van de zwaardere in de kwartfinale..

    Als je kijkt naar de kwaliteiten dan denk ik dat dit de juiste afspiegeling was van moeilijk naar makkelijk

    Lyon
    United
    Besiktas
    Schalke 04
    Celta Da Vigo
    Anderlecht
    Genk

    Dus Celta da Vigo,Anderlecht en Genk makkelijker.



    Besiktas, Lyon en United dus moeilijker toch?

    Staat Schalke mooi er tussen in
  • luckykes +4630 21 Apr 2017 om 10:49 Rang: Wereldkampioen
    Hij zoekt, laat hem voor de rest maar. Al zijn feitjes blijken zoals gewoonlijk geen feitjes te zijn maar zijn gedachten




    Ik wijs hem alleen maar met zijn eigen theorie aan, dat dit juist aangeeft dat Ajax net zoveel kans had om een makkelijkere of moeilijkere tegenstander kon loten.
    Schalke stond er precies tussen in.
    Beste oplossing toch?
  • DeSteek +5478 21 Apr 2017 om 10:49 Rang: Goddelijk
    Voor de rest liep er niet veel bruikbaars tussen vind je niet?

    Zeker niet nee, Schalke was feitelijk een aanfluiting. Die konden er niet veel van, behalve die uitstekende keeper dan. Maar het zegt nog meer over Ajax gisteren dan Schalke. Ajax gaf door enorm slecht verdedigen 3 doelpunten echt weg plus een domme rode kaart.
    Het grote pluspunt was de enorme veerkracht die ze toonden.
    Ik had als ik Bosz was geweest sowieso Schöne eerder gewisseld. Die speelde ver onder zijn kunnen, zowel offensief als (en met name) defensief.

Meer over