Ajax-fans boos op 'Boilesen 2.0': "Stomme gans"

Ajax-fans boos op 'Boilesen 2.0':
20 April 2017 22:50
© ProShots

Joël Veltman heeft Ajax opgezadeld een loodzwaar karwei door in het Europa League-duel met Schalke 04 rood te pakken (twee keer geel). Voor veel supporters is dat aanleiding om stevig uit te halen via Twitter.








































Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

8 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • HanV +1727 21 Apr 2017 om 08:07 Rang: Wereldspeler
    Toen je de overtreding van Viergever terug zag had het best gekund dat als dat eerder was gebeurd dat we nu een soortgelijk artikel hadden gehad. De 2e overtreding van Veltman viel best wel mee.
    Maar deze reacties zijn waarschijnlijk deels omdat er voor de positie van Veltman een alternatief is.
  • doncast +678 21 Apr 2017 om 15:18 Rang: Aanvoerder
    Toen je de overtreding van Viergever terug zag had het best gekund dat als dat eerder was gebeurd dat we nu een soortgelijk artikel hadden gehad. De 2e overtreding van Veltman viel best wel mee.
    Maar deze reacties zijn waarschijnlijk deels omdat er voor de positie van Veltman een alternatief is.



    niet alleen alternatieve gewoon een betere back dan veltman. hij was vanaf het begin de eerste 3 kansen kwamen van zijn kant omdat hij verkeerd stond en vervolgens ook gewoon snelheid te kort komt om het weer goed te maken en dat heeft weer temaken ook met het feit dat hij meer een centrale verdediger is maar ook daar net iets te kort komt voor het niveau wat ajax weer wil gaan halen
  • luckykes +4633 21 Apr 2017 om 15:29 Rang: Wereldkampioen
    niet alleen alternatieve gewoon een betere back dan veltman. hij was vanaf het begin de eerste 3 kansen kwamen van zijn kant omdat hij verkeerd stond en vervolgens ook gewoon snelheid te kort komt om het weer goed te maken en dat heeft weer temaken ook met het feit dat hij meer een centrale verdediger is maar ook daar net iets te kort komt voor het niveau wat ajax weer wil gaan halen




    Dat is het gewoon. Veltman is geen back!
    Maar qua verdedigen met man tegen man vond ik hem gisteren iig een stuk beter nog dan bv Sanchez, die aan alle kanten voorbij werd gelopen alsof hij er niet stond. Ook nog 2x door de benen gespeeld, overkomt een echte goede verdediger niet hoor, die zorgt er wel voor dat de tegenstander het na de eerste keer niet meer durft.
  • doncast +678 21 Apr 2017 om 15:33 Rang: Aanvoerder
    Dat is het gewoon. Veltman is geen back!
    Maar qua verdedigen met man tegen man vond ik hem gisteren iig een stuk beter nog dan bv Sanchez, die aan alle kanten voorbij werd gelopen alsof hij er niet stond. Ook nog 2x door de benen gespeeld, overkomt een echte goede verdediger niet hoor, die zorgt er wel voor dat de tegenstander het na de eerste keer niet meer durft.



    ja bij sanchez heb ik het idee dat hij een beetje erg naar het einde van het seizoen verlangt en dat hij niet sterk speelde klopt maar veltman kon zijn man aleen maar tegen houden met overtredingen en dat vind ik ook niet sterk hoor ook gewoon het verkeerd opstellen bij bal bezit en verlies mag je als 25 bent niet meer overkomen en daardoor kwam schalke ook wel makkelijk in de aanval via zijn kant en dan kun je zeggen dat hij beter was dan een sanchez. maar je kon gister wel zien wie de leider achterin is en dat is viergever ( inzetten op buitenspel, sanchez coachen en een de ligt en dat terwijl hij linksback stond)
  • Milanista +748 21 Apr 2017 om 15:35 Rang: Legende
    Dat is het gewoon. Veltman is geen back!
    Maar qua verdedigen met man tegen man vond ik hem gisteren iig een stuk beter nog dan bv Sanchez, die aan alle kanten voorbij werd gelopen alsof hij er niet stond. Ook nog 2x door de benen gespeeld, overkomt een echte goede verdediger niet hoor, die zorgt er wel voor dat de tegenstander het na de eerste keer niet meer durft.


    Dus Jerome Boateng is geen goede verdediger volgens jou?
  • Bennos52 +239 21 Apr 2017 om 16:15 Rang: Basisspeler
    Veltman de Nelom van Ajax?
    Iedere ploeg schijn een pispaal te moeten hebben.
    Ruilen misschien? ???
  • mojorisin +13895 21 Apr 2017 om 16:21 Rang: Utopisch
    Veltman de Nelom van Ajax?
    Iedere ploeg schijn een pispaal te moeten hebben.
    Ruilen misschien? ???

    Ajb niet zeg, ondanks ze op een andere positie spelen, Nelom kan er echt helemaal niks van.. Veltman maakt nog wel zijn foutjes, maar zo slecht vind ik hem dit seizoen ook weer niet.. Tete heeft overigens wel mijn voorkeur..
  • FR-Zuid! -1126 21 Apr 2017 om 18:15 Rang: Goddelijk
    Veltman de Nelom van Ajax?
    Iedere ploeg schijn een pispaal te moeten hebben.
    Ruilen misschien? ???


    Nee... Dan nog liever Nelom. Rechtsback staan we al stabiel genoeg.

Meer over