Eén Ajacied onder vuur: "Hele zwakke schakel!"

Eén Ajacied onder vuur:
20 April 2017 21:50
© ProShots

Ajax heeft de rust van het uitduel bij Schalke 04 gehaald met een 0-0 stand en dat is ruimschoots voldoende na de 2-0 in Amsterdam. Toch moet de ploeg van Peter Bosz oppassen en dan in het bijzonder Davinson Sánchez, die vooralsnog wel erg onrustig oogt. Een rondgang op Twitter bewijst dat...


















































Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

6 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • luckykes +4546 21 Apr 2017 om 07:51 Rang: Wereldkampioen
    Zie mijn comment ergens anders.
    Ik vond hem ook buitengewoon zwak.
  • Bennos52 +251 21 Apr 2017 om 15:43 Rang: Basisspeler
    Eerste helft idd erg zwak, maar goed herstel in 2e helft.
  • luckykes +4546 21 Apr 2017 om 15:51 Rang: Wereldkampioen
    Eerste helft idd erg zwak, maar goed herstel in 2e helft.




    Zo goed ook weer niet.
    Ja hij won bijna alle kopballen maar geen één daarvan kwam bij een medespeler terecht.
    Hij was gewoon niet zichzelf. Ik zag een hele andere speler.
    Ook bij de 3-0 (of 2-0?)liet hij eerst zijn man de bal aannemen en passen, daar liep hij op af maar kon de voorzet niet blokken (te laat) waarna......juist 3-0 (of 2-0?).
    Maar gelukkig heeft dit geen negatief vervolg gegeven.
  • mojorisin +13452 21 Apr 2017 om 15:53 Rang: Utopisch
    Vergeet niet dat deze (jonge) jongen al bijna 2 seizoenen achter elkaar heeft gespeeld zonder noemenswaardige vakantie.. Bij hem zal de vermoeidheid ook wel ingekickt zijn zo langzamerhand lijkt me..
    Het is voor heel Ajax wel even lekker dat na zondag ze anderhalf week geen wedstrijden hebben, ik zou de selectie maandag en dinsdag vrij geven..
  • luckykes +4546 21 Apr 2017 om 15:56 Rang: Wereldkampioen
    Vergeet niet dat deze (jonge) jongen al bijna 2 seizoenen achter elkaar heeft gespeeld zonder noemenswaardige vakantie.. Bij hem zal de vermoeidheid ook wel ingekickt zijn zo langzamerhand lijkt me..
    Het is voor heel Ajax wel even lekker dat na zondag ze anderhalf week geen wedstrijden hebben, ik zou de selectie maandag en dinsdag vrij geven..





    Ooh, ik hoop dat ik niet verkeerd overkom of zo.
    Ik vind Sanchez juist een rots in de branding!
    Ik vind hem momenteel juist één van de betere verdedigers in onze competitie.
    Maar wat ik gisteren van hem zag, was onherkenbaar. Gewoon zachtjes uitgedrukt: Heel zwak.
  • mojorisin +13452 21 Apr 2017 om 16:06 Rang: Utopisch
    Ooh, ik hoop dat ik niet verkeerd overkom of zo.
    Ik vind Sanchez juist een rots in de branding!
    Ik vind hem momenteel juist één van de betere verdedigers in onze competitie.
    Maar wat ik gisteren van hem zag, was onherkenbaar. Gewoon zachtjes uitgedrukt: Heel zwak.

    Hij is ook een topper, maar maakt de laatste tijd wel wat foutjes die hij normaal niet maakte.. Ik denk dus dat dat door wat vermoeidheid komt, hij speelt ook alles..
    Zondag nog even bikkelen tegen PSV en dan anderhalve week 'rust'..

Meer over