De 11 namen bij Schalke 04 en Ajax: Traoré spits

De 11 namen bij Schalke 04 en Ajax: Traoré spits
20 April 2017 19:46
© ProShots

Ajax-trainer Peter Bosz kiest toch weer voor Bertrand Traoré als diepste spits. In het uitduel bij Schalke 04 mag de huurling van Chelsea starten in plaats van Kasper Dolberg.

Tijdens de absentie van Dolberg maakte Traoré op die plek een uitstekende indruk, zo ook in het met 2-0 gewonnen thuisduel van vorige week. Dolberg mocht afgelopen zondag dan weer starten tegen sc Heerenveen (5-1). Bosz heeft besloten om bij deze luxe-beslissing voor de Afrikaan te kiezen.

Ten opzichte van vorige week keert Lasse Schöne terug in de ploeg in plaats van Donny van de Beek. Daley Sinkgraven viel toen uit en is nu niet van de partij. Links achterin kiest de Ajax-trainer voor Nick Viergever.

De opstellingen:

Schalke 04: Fahrmann; Riether, Nastasic, Höwedes, Kolasinac; Stambouli, Bentaleb; Goretzka, Meyer, Caligiuri; Burgstaller.

Ajax: Onana; Veltman, Sánchez, De Ligt, Viergever; Klaassen, Schöne, Ziyech; Kluivert, Traoré, Younes.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

177 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 20:01 Rang: Utopisch
    Nou kom op boys !
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 20:02 Rang: Legende
    voor Ajax is het te hopen dat Man U niet door gaat, tegen de rest valt wat te halen.
  • Erik Bevaart +1457 20 Apr 2017 om 20:32 Rang: Vedette
    Klinkt heel luxe dat Ajax zelfs met 3-1 mag verliezen, maar ik reken eigenlijk op winst.
  • luckykes +4818 20 Apr 2017 om 20:34 Rang: Wereldkampioen
    Hup Ajax!
    Zeg ik niet vaak, maar is wel gemeend!
    Maak er een mooie wedstrijd van en laat Schalke maar nog een keer alle hoeken van het veld zien.
  • CR7RMFC -21623 20 Apr 2017 om 20:58 Rang: Utopisch
    voor Ajax is het te hopen dat Man U niet door gaat, tegen de rest valt wat te halen.

    Ik vrees united echt niet. Dat doe ik al jaren niet meer. Denk als je die onder druk zet dat die al helemaal er een potje van gaan maken. Heb ze nu een fiks aantal keren gezien dit seizoen en het is nog steeds niet om aan te gluren dat voetbal van hun. Ik vrees Zlatan wel, maar verder nee.
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 21:01 Rang: Legende
    Ik vrees united echt niet. Dat doe ik al jaren niet meer. Denk als je die onder druk zet dat die al helemaal er een potje van gaan maken. Heb ze nu een fiks aantal keren gezien dit seizoen en het is nog steeds niet om aan te gluren dat voetbal van hun. Ik vrees Zlatan wel, maar verder nee.


    Prima dat je het niet vreest, dat lijkt mij hoogst onverstandig met spelers als Zlatan, Pogba, Mata, Martial, Rooney, Rashford en de Gea. United heeft op elke positie een betere speler EN ze moeten die beker echt winnen om CL voetbal te kunnen spelen.
  • CR7RMFC -21623 20 Apr 2017 om 21:02 Rang: Utopisch
    Prima dat je het niet vreest, dat lijkt mij hoogst onverstandig met spelers als Zlatan, Pogba, Mata, Martial, Rooney, Rashford en de Gea. United heeft op elke positie een betere speler EN ze moeten die beker echt winnen om CL voetbal te kunnen spelen.

    Ja ja leuk op papier maar nog steeds loshangend zand. Duidelijk dat jij ze nooit ziet spelen in ieder geval. Mata Martial en Rooney zitten meer op de bank dan dat ze in t veld staan overigens.
  • CR7RMFC -21623 20 Apr 2017 om 21:04 Rang: Utopisch
    Komaan boys gewoon voor de winst gaan. Zou echt een statement zijn en een boost geven voor de volgende ronde. Je mag dit eigenlijk niet meer weggeven vooral niet als je er zelf 1tje inprikt nog.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 21:05 Rang: Utopisch
    Hup Ajax. Doe maar gauw de 0-1, dan kunnen we bijtijds naar bed .
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 21:06 Rang: Utopisch
    Ik vrees united echt niet. Dat doe ik al jaren niet meer. Denk als je die onder druk zet dat die al helemaal er een potje van gaan maken. Heb ze nu een fiks aantal keren gezien dit seizoen en het is nog steeds niet om aan te gluren dat voetbal van hun. Ik vrees Zlatan wel, maar verder nee.


    het is niet meer het United van weleer maar samen met Olympique Lyon waarschijnlijk wel het beste team in deze Europa League. Ajax is in deze vorm niet kansloos tegen ze maar United lijkt me toch wel de favoriet normaal gesproken
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 21:06 Rang: Legende
    Ja ja leuk op papier maar nog steeds loshangend zand. Duidelijk dat jij ze nooit ziet spelen in ieder geval. Mata Martial en Rooney zitten meer op de bank dan dat ze in t veld staan overigens.


    Mata was gewoon een vaste waarde tot zijn blessure hoor, en dan zeg jij dat ik nooit kijk . Prima dat het loshangend zand is volgens jou, ik vind dat wat overtrokken. Het is ook wel typerend dat na een paar goede wedstrijden van Ajax de fans ineens denken dat Ajax oppermachtig is. Het vervelende van United treffen is juist dat zij niet goed hoeven te spelen om een goal te maken, dus ondanks dat Ajax misschien zal domineren is de kans groot dat United gewoon scoort wanneer het aanzet.
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 21:08 Rang: Legende
    het is niet meer het United van weleer maar samen met Olympique Lyon waarschijnlijk wel het beste team in deze Europa League. Ajax is in deze vorm niet kansloos tegen ze maar United lijkt me toch wel de favoriet normaal gesproken


    Volgens de gokkantoren is het verruit de grootste kanshebber. Die gokkantoren werken allemaal met algoritmes die aan de hand van een multitude aan input het beste team berekenen. Met andere woorden: United is gewoon favoriet. Daarom zeg ik dus ook: ontlopen!
  • CR7RMFC -21623 20 Apr 2017 om 21:10 Rang: Utopisch
    Mata was gewoon een vaste waarde tot zijn blessure hoor, en dan zeg jij dat ik nooit kijk . Prima dat het loshangend zand is volgens jou, ik vind dat wat overtrokken. Het is ook wel typerend dat na een paar goede wedstrijden van Ajax de fans ineens denken dat Ajax oppermachtig is. Het vervelende van United treffen is juist dat zij niet goed hoeven te spelen om een goal te maken, dus ondanks dat Ajax misschien zal domineren is de kans groot dat United gewoon scoort wanneer het aanzet.

    Typerend als je een mening hebt over een elftal wat je heel vaak hebt zien spelen dat je dan zogenaamd Ajax oppermachtig acht.
  • CR7RMFC -21623 20 Apr 2017 om 21:10 Rang: Utopisch
    het is niet meer het United van weleer maar samen met Olympique Lyon waarschijnlijk wel het beste team in deze Europa League. Ajax is in deze vorm niet kansloos tegen ze maar United lijkt me toch wel de favoriet normaal gesproken

    Er zal niemand zeggen dat ze op papier het beste team hebben van de rest. Ik speel liever tegen United dan tegen Lyon.
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 21:16 Rang: Legende
    Er zal niemand zeggen dat ze op papier het beste team hebben van de rest. Ik speel liever tegen United dan tegen Lyon.


    Oke nou dan zien de gok kantoren of beter gezegd, de wiskundige die zij betalen om uit te rekenen wat de beste ploeg is het fout.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 21:19 Rang: Utopisch
    Oke nou dan zien de gok kantoren of beter gezegd, de wiskundige die zij betalen om uit te rekenen wat de beste ploeg is het fout.

    Ze kijken niet zo zeer naar de "beste ploeg", ze kijken naar de ploeg die de meeste kans maakt om te winnen en op basis daarvan geven ze "odds" af. En uiteraard doen ze dat met als doel om te winnen. Ze zijn daar dus over het algemeen wel behoorlijk bedreven in, maar het is zeker geen garantie dat ze het juist inschatten.

    De Brexit zaten ze er behoorlijk naast, bijvoorbeeld.
  • CR7RMFC -21623 20 Apr 2017 om 21:19 Rang: Utopisch
    Oke nou dan zien de gok kantoren of beter gezegd, de wiskundige die zij betalen om uit te rekenen wat de beste ploeg is het fout.

    Hahaha ok... wat moet je hier mee? Nogal logisch dat een team van 250 miljoen of wat t ook is als sterkste wordt geacht. Hoef je geen wiskundige voor te zijn. Het is echt niet om aan te gluren dat voetbal en al helemaal niet als Fellaini speelt. Ik vrees ze nog steeds niet.
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 21:21 Rang: Utopisch
    Had wel verwacht dat Schalke sterk zou beginnen, gewoon rustig blijven en het straks voetballend oplossen..
  • CR7RMFC -21623 20 Apr 2017 om 21:23 Rang: Utopisch
    Sanchez moet zich wel ef herpakken en snel. Verder gewoon Schalke laten stormen en niet in paniek raken. 1 goaltje moet voldoende zijn.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 21:23 Rang: Utopisch
    Ze kijken niet zo zeer naar de "beste ploeg", ze kijken naar de ploeg die de meeste kans maakt om te winnen en op basis daarvan geven ze "odds" af. En uiteraard doen ze dat met als doel om te winnen. Ze zijn daar dus over het algemeen wel behoorlijk bedreven in, maar het is zeker geen garantie dat ze het juist inschatten.

    De Brexit zaten ze er behoorlijk naast, bijvoorbeeld.


    daar heb je toch ook geen kantoor voor nodig. je kijkt naar welke club de beste selectie heeft en die heeft normaal de beste kans om zo een toernooi te winnen. dan kan er wel eens een verrassing zijn maar het is imo logisch dat zo een bureau denkt dat United gaat winnen
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 21:24 Rang: Legende
    Hahaha ok... wat moet je hier mee? Nogal logisch dat een team van 250 miljoen of wat t ook is als sterkste wordt geacht. Hoef je geen wiskundige voor te zijn. Het is echt niet om aan te gluren dat voetbal en al helemaal niet als Fellaini speelt. Ik vrees ze nog steeds niet.


    Maakt niet uit of het wel of niet aan te gluren is, denk maar niet dat die berekeningen gebaseerd zijn op waarde van een elftal. Maar goed als Ajax zoals nu speelt in de volgende ronde maak je sowieso weinig kans.
  • CR7RMFC -21623 20 Apr 2017 om 21:26 Rang: Utopisch
    Maakt niet uit of het wel of niet aan te gluren is, denk maar niet dat die berekeningen gebaseerd zijn op waarde van een elftal. Maar goed als Ajax zoals nu speelt in de volgende ronde maak je sowieso weinig kans.

    Elke wedstrijd is anders. Natuurlijk is het spelbeeld zo.. volkomen logisch. En ja de berekening is vooral gebaseerd op wat er op het veld staat ja.
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 21:26 Rang: Legende
    daar heb je toch ook geen kantoor voor nodig. je kijkt naar welke club de beste selectie heeft en die heeft normaal de beste kans om zo een toernooi te winnen. dan kan er wel eens een verrassing zijn maar het is imo logisch dat zo een bureau denkt dat United gaat winnen


    Dat heeft echt niks met de berekening te maken, dat zou veel te veel geld kosten (afhankelijk van welk algoritme je gebruikt). Het is echt geen natte vingerwerk hoor hoe dat berekent wordt.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 21:26 Rang: Utopisch
    daar heb je toch ook geen kantoor voor nodig. je kijkt naar welke club de beste selectie heeft en die heeft normaal de beste kans om zo een toernooi te winnen. dan kan er wel eens een verrassing zijn maar het is imo logisch dat zo een bureau denkt dat United gaat winnen

    Niet als je maar één wedstrijd aanbiedt om op te gokken, maar in Engeland kan je op alles gokken en aangezien gokkantoren toch wel graag geld willen verdienen, is het hun vak om juiste inschattingen te maken.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 21:27 Rang: Utopisch
    Hahaha ok... wat moet je hier mee? Nogal logisch dat een team van 250 miljoen of wat t ook is als sterkste wordt geacht. Hoef je geen wiskundige voor te zijn. Het is echt niet om aan te gluren dat voetbal en al helemaal niet als Fellaini speelt. Ik vrees ze nog steeds niet.


    United's beleid slaat ook nergens op. eerst laat je Moyes dure miskopen doen, daarna mag LvG 350 miljoen weggooien en nu begint het weer van vooraf aan met Mourinho die mag kopen. bij zo een club moet er iemand zijn die de lange termijn bewaakt en de aankopen doet
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 21:27 Rang: Legende
    Elke wedstrijd is anders. Natuurlijk is het spelbeeld zo.. volkomen logisch. En ja de berekening is vooral gebaseerd op wat er op het veld staat ja.


    Nee algoritmes zijn veel complexer dan dat.
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 21:28 Rang: Legende
    Wat een verschil met kolasinac erbij.
  • pollie -2251 20 Apr 2017 om 21:29 Rang: Wereldkampioen
    Er zit niet veel voetbalgogme in de verdediging van Ajax. Ze weten gewoon niet waar ze lopen moeten. Ik heb er een hard hoofd in.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 21:30 Rang: Utopisch
    Nee algoritmes zijn veel complexer dan dat.


    ik geloof sowieso niet in al die gekke wiskundige berekeningen. imo bepaalt de kwaliteit van de spelers, schorsingen/blessures, de vorm van de dag en de beslissingen van de scheidsrechter uiteindelijk wie er wint. daar kan je geen nauwkeurige rekensommen op los laten
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 21:32 Rang: Legende
    ik geloof sowieso niet in al die gekke wiskundige berekeningen. imo bepaalt de kwaliteit van de spelers, schorsingen/blessures, de vorm van de dag en de beslissingen van de scheidsrechter uiteindelijk wie er wint. daar kan je geen nauwkeurige rekensommen op los laten

    Dat zijn nou juist allemaal factoren die wel meegenomen worden. Het is niet omdat een Leicester tegen de verwachting in kampioen wordt dat het model ineens niet meer werkt, dat geeft eigenlijk juist aan dat het wel werkt aangezien de return past bij de verwachtingswaarde vooraf aan het seizoen.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 21:34 Rang: Utopisch
    ik geloof sowieso niet in al die gekke wiskundige berekeningen. imo bepaalt de kwaliteit van de spelers, schorsingen/blessures, de vorm van de dag en de beslissingen van de scheidsrechter uiteindelijk wie er wint. daar kan je geen nauwkeurige rekensommen op los laten

    Tja, dan geloof je er niet in, maar gokkantoren leven ervan, dus die zullen echt wel in staat zijn om op basis van die "gekke" wiskundige berekeningen een juiste inschatting te maken. Anders waren ze al lang failliet.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 21:37 Rang: Utopisch
    Tja, dan geloof je er niet in, maar gokkantoren leven ervan, dus die zullen echt wel in staat zijn om op basis van die "gekke" wiskundige berekeningen een juiste inschatting te maken. Anders waren ze al lang failliet.


    ligt eraan, als Feyenoord tegen NEC speelt dan kan ik ook nog wel inschatten wie er wint. een Excelsior tegen Roda is dan weer moeilijker in te schatten. ik vraag me af hoe secuur hun calculaties dan uitkomen
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 21:37 Rang: Utopisch
    Dat zijn nou juist allemaal factoren die wel meegenomen worden. Het is niet omdat een Leicester tegen de verwachting in kampioen wordt dat het model ineens niet meer werkt, dat geeft eigenlijk juist aan dat het wel werkt aangezien de return past bij de verwachtingswaarde vooraf aan het seizoen.


    dat zou ik dan weer knap vinden, dat je inschat dat Leicester kampioen word. dat een Chelsea of Man City kampioen kan worden kan een leek je ook nog wel vertellen
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 21:38 Rang: Legende
    Tja, dan geloof je er niet in, maar gokkantoren leven ervan, dus die zullen echt wel in staat zijn om op basis van die "gekke" wiskundige berekeningen een juiste inschatting te maken. Anders waren ze al lang failliet.


    Idd en niet alleen de gokkantoren maar ook de hele financiële sector, de maximum snelheid en zwaarte van een lift, hoe lang een stoplicht op rood moet staan en nog zoveel meer van dat soort beslissingen worden allemaal de genomen aan de hand van wiskundige modellen.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 21:43 Rang: Utopisch
    Ajax gaat wel door. dat Schalke heeft balbezit maar ze creëren amper een kans
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 21:51 Rang: Utopisch
    Ajax gaat wel door. dat Schalke heeft balbezit maar ze creëren amper een kans

    Ajax speelt niet best, maar Schalke is ook weinig idd..
    Lelijke wedstrijd eigenlijk..
  • Bandito +35 20 Apr 2017 om 21:55 Rang: Semi-prof
    Ajax speelt niet best, maar Schalke is ook weinig idd..
    Lelijke wedstrijd eigenlijk..


    We zijn vorige week verwend.
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 22:00 Rang: Utopisch
    Ik zou na zo'n 15-20 minuten Dolberg en Neres inzetten..
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 22:14 Rang: Utopisch
    Goede uitbraak, maar bal leek me niet onhoudbaar. Ajax moet echt scoren, want als dit zo gaat blijven, gaat het geloof komen.
  • CR7RMFC -21623 20 Apr 2017 om 22:14 Rang: Utopisch
    Ook dit is Onana
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 22:16 Rang: Utopisch
    En zo is het ineens helemaal anders...
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:16 Rang: Utopisch
    zo dat gaat snel
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:16 Rang: Legende
    Zo daar ga je.
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 22:17 Rang: Utopisch
    Gaat lekker zo..
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 22:17 Rang: Utopisch
    En die keeper van Schalke blijft echt uitstekend.
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 22:18 Rang: Utopisch
    Erg slecht tegen zo'n matig team, maar ja..
  • CR7RMFC -21623 20 Apr 2017 om 22:18 Rang: Utopisch
    Je begint goed aan de 2de helft maar toch 2-0 achter helaas. 1tje prikken moet nog steeds voldoende zijn denk ik moet het wel de 2-1 zijn.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:19 Rang: Utopisch
    En die keeper van Schalke blijft echt uitstekend.


    daar hebben die Duisters een handje van. keepers als Leno, Trapp en Horn zijn ook echt top
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 22:19 Rang: Utopisch
    Laat er alsjeblieft nog een goal vallen in de reguliere tijd, verlenging zit ik echt niet op te wachten.
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:19 Rang: Legende
    Betaal je toch de prijs voor het niet afmaken van de kansen in Amsterdam.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:19 Rang: Utopisch
    Erg slecht tegen zo'n matig team, maar ja..


    dat kan je wel zeggen maar Ajax is wel de zwaar onderliggende partij momenteel dus dat zegt dan ook wel wat over Ajax
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 22:19 Rang: Utopisch
    En die keeper van Schalke blijft echt uitstekend.

    Die is nu al man of the 2 matches..
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:20 Rang: Utopisch
    Laat er alsjeblieft nog een goal vallen in de reguliere tijd, verlenging zit ik echt niet op te wachten.


    wie wel?
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:20 Rang: Legende
    daar hebben die Duisters een handje van. keepers als Leno, Trapp en Horn zijn ook echt top

    Zelfs HSV heeft een buitengewoon goede keeper.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:20 Rang: Utopisch
    Zelfs HSV heeft een buitengewoon goede keeper.


    Mathenia?
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 22:21 Rang: Utopisch
    dat kan je wel zeggen maar Ajax is wel de zwaar onderliggende partij momenteel dus dat zegt dan ook wel wat over Ajax

    Ajax speelt ook niet goed, maar Schalke stelt ook niks voor, allebei slecht..
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:21 Rang: Legende
    Ben na vanavond wel overtuigd geraakt dat Ajax een goede kans zou maken tegen Man U.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 22:21 Rang: Utopisch
    wie wel?

    Nou ja, eergisteren was dat wel aardig, maar heb wat korte nachten gehad en morgen een vroege wekker, dus verlenging hoeft voor mij niet.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:22 Rang: Utopisch
    Ben na vanavond wel overtuigd geraakt dat Ajax een goede kans zou maken tegen Man U.


    zou het nou liggen aan het feit dat Schalke zo goed speelt of is Ajax gewoon slecht?
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:22 Rang: Legende
    Mathenia?


    Ik bedoelde eigenlijk Adler.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:22 Rang: Utopisch
    Nou ja, eergisteren was dat wel aardig, maar heb wat korte nachten gehad en morgen een vroege wekker, dus verlenging hoeft voor mij niet.


    begrijpelijk! ik ben er iig geen fan van. vooral als er na 120 minuten ook nog strafschoppen bij gaan komen
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 22:23 Rang: Utopisch
    Drie van de vier wedstrijden staan momenteel op een verlenging...
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 22:23 Rang: Utopisch
    Ik bedoelde eigenlijk Adler.

    Die haalde ik vroeger altijd met FM, werd jarenlang de beste keeper ter wereld in dat spel .
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:24 Rang: Utopisch
    Ik bedoelde eigenlijk Adler.


    ook een goede keeper idd en dan heb je ok nog die Baumann van Hoffenheim die goed is
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:24 Rang: Legende
    Haal Traore er dan uit als Dolberg komt, aan de flank is hij echt kansloos.
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:25 Rang: Legende
    ook een goede keeper idd en dan heb je ok nog die Baumann van Hoffenheim die goed is


    Ja en Sommer ook nog van BMG!
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:26 Rang: Utopisch
    word lastig voor Ajax. ze zitten er al heel de wedstrijd niet lekker in dus ik zie het nu niet opeens omkeren naar het punt dat ze de wedstrijd alsnog gaan domineren
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:27 Rang: Legende
    Die haalde ik vroeger altijd met FM, werd jarenlang de beste keeper ter wereld in dat spel .


    Vond het ook echt een wereld keeper in zijn Leverkussen tijd maar hij is daarna aan lagerwal geraakt blijkbaar.
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:27 Rang: Legende
    word lastig voor Ajax. ze zitten er al heel de wedstrijd niet lekker in dus ik zie het nu niet opeens omkeren naar het punt dat ze de wedstrijd alsnog gaan domineren


    Maarja Ajax scoort zo moeilijk, in tegenstelling tot Schalke.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:28 Rang: Utopisch
    Ja en Sommer ook nog van BMG!


    dat is een Zwitser zover ik weet maar wel een hele goede keeper idd
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:28 Rang: Utopisch
    Maarja Ajax scoort zo moeilijk, in tegenstelling tot Schalke.


    dat ook. dit is wel een ander Schalke dan vorige week toen ze echt helemaal werden weggespeeld
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:30 Rang: Legende
    dat is een Zwitser zover ik weet maar wel een hele goede keeper idd


    Ah ik dacht dat je het over BuLi keepers had. Schalke iid een stuk beter dan vorige week, zelfs nu spelen ze nog met een half b elftal.
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 22:31 Rang: Utopisch
    Haal Traore er dan uit als Dolberg komt, aan de flank is hij echt kansloos.

    Neres erin voor Traore idd..
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:31 Rang: Utopisch
    wel lekker voor PSV als Ajax moet verlengen. dat zal ze aardig wat energie kosten
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 22:32 Rang: Utopisch
    wel lekker voor PSV als Ajax moet verlengen. dat zal ze aardig wat energie kosten

    Ligt dan ook nog sterk aan het resultaat.
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:32 Rang: Legende
    wel lekker voor PSV als Ajax moet verlengen. dat zal ze aardig wat energie kosten


    Het zou helemaal drama zijn als ze er dan via penalties uit gaan.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:33 Rang: Utopisch
    Ligt dan ook nog sterk aan het resultaat.


    klopt! word je uitgeschakeld zal dat wel een mentaal tikkie opleveren. ik denk dat Ajax er toch al een beetje vanuit ging dat ze door waren na die eerste wedstrijd
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:33 Rang: Utopisch
    Het zou helemaal drama zijn als ze er dan via penalties uit gaan.


    ik zou iig niet de Nederlanders in je selectie de penalty's laten nemen
  • Erik Bevaart +1457 20 Apr 2017 om 22:35 Rang: Vedette
    Neres erin voor Traore idd..


    Bosz blijft maar vasthouden aan Traore, jammer. Had vorige week al beslist moeten zijn.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:35 Rang: Utopisch
    Younes komt weer constant naar binnen. hoe voorspelbaar wil je het hebben
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:37 Rang: Legende
    Younes komt weer constant naar binnen. hoe voorspelbaar wil je het hebben


    Heeft ook telkens dubbele dekking in tegenstelling tot vorige week.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:37 Rang: Utopisch
    nou Huntelaar, als je toch teruggaat naar Ajax maak dan maar een eigen goal
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:38 Rang: Utopisch
    Heeft ook telkens dubbele dekking in tegenstelling tot vorige week.


    idd maar dat zou betekenen dat er ergens anders in de voorhoede een mannetje vrij zou moeten komen maar daar is nog weinig van te zien
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:40 Rang: Utopisch
    dat liep maar net goed af voor Ajax
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 22:40 Rang: Utopisch
    En nou wordt het echt lastig...
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:40 Rang: Legende
    Veltmannetje hoeveel hersencellen heb jij eigenlijk?
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:40 Rang: Utopisch
    hoe dom is die Veltman? die heeft al heel wat Europese campagnes van Ajax om zeep geholpen
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 22:41 Rang: Utopisch
    Overigens gewoon een terechte kaart hoor, meneer de commentator.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 22:41 Rang: Utopisch
    Ah, dat heeft hij nu ook zelf door.
  • CR7RMFC -21623 20 Apr 2017 om 22:41 Rang: Utopisch
    Hoe ongelooflijk stom kan je zijn.. bedankt he
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:41 Rang: Utopisch
    Overigens gewoon een terechte kaart hoor, meneer de commentator.


    zeker omdat Veltman het nooit gaat leren met zijn onnodige cruciale fouten blijkt nu maar weer
  • NielsK +9567 20 Apr 2017 om 22:42 Rang: Goddelijk
    Morf zat nog te smullen, die doet niet mer, die niet maar nu zit Ajax toch echt in de problemen! Kom op voor Nederland
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:42 Rang: Utopisch
    eeuwig zonde en onnodig dat je het zo makkelijk weg geeft die wedstrijd. dit Schalke is geen wonderelftal
  • CR7RMFC -21623 20 Apr 2017 om 22:43 Rang: Utopisch
    Helaas het zag er zo mooi uit. Het kan nog maar hoop is een beetje heel erg ver weg atm. Hadden ze het thuis maar af moeten maken toen ze rijp voor de slacht waren.
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 22:44 Rang: Utopisch
    Verlies je dit, dan komt dat door de wedstrijd in Amsterdam, Schalke heeft ook echt geen goed team, zwak uitgedrukt..
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:44 Rang: Utopisch
    Helaas het zag er zo mooi uit. Het kan nog maar hoop is een beetje heel erg ver weg atm. Hadden ze het thuis maar af moeten maken toen ze rijp voor de slacht waren.


    idd maar vandaag is het andersom
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:45 Rang: Legende
    Verlies je dit, dan komt dat door de wedstrijd in Amsterdam, Schalke heeft ook echt geen goed team, zwak uitgedrukt..


    Ajax een nog minder team blijkbaar dan.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:46 Rang: Utopisch
    Verlies je dit, dan komt dat door de wedstrijd in Amsterdam, Schalke heeft ook echt geen goed team, zwak uitgedrukt..


    gelijkwaardig aan Ajax blijkbaar. de nummer 10 van de Bundesliga is dus net zo goed als onze nummer 2. niet verrassend maar wel schrijnend voor de staat van het Nederlandse voetbal dat na de wedstrijd van vorige week nog zo werd opgehemeld
  • CR7RMFC -21623 20 Apr 2017 om 22:46 Rang: Utopisch
    idd maar vandaag is het andersom

    Dit is echt niet te vergelijken met vorige wedstrijd. Ajax had paar sterke fases nog.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 22:46 Rang: Utopisch
    gelijkwaardig aan Ajax blijkbaar. de nummer 10 van de Bundesliga is dus net zo goed als onze nummer 2. niet verrassend maar wel schrijnend voor de staat van het Nederlandse voetbal dat na de wedstrijd van vorige week nog zo werd opgehemeld

    11
  • NielsK +9567 20 Apr 2017 om 22:47 Rang: Goddelijk
    Ajax een nog minder team blijkbaar dan.

    Dit is zonde, Ajax stond al met 1 been in de halve finale maar het lijken jongetjes te zijn die niet tegen hoge druk kunnen
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:48 Rang: Utopisch
    Dit is echt niet te vergelijken met vorige wedstrijd. Ajax had paar sterke fases nog.


    Ajax speelde mooier maar is vandaag ook gewoon kansloos. ze lopen al heel de wedstrijd achter de feiten aan en niet alleen kansen creëren is een kwaliteit, kansen benutten is ook een kwaliteit die Schalke beter blijkt te beheersen
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:48 Rang: Utopisch
    11


    nog schrijnender
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:50 Rang: Legende
    nog schrijnender


    Het is natuurlijk niet de nummer 11 op kwaliteit. Leicester was vorig jaar ook de nummer 1 maar niet gelijk de beste ploeg in de PL.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 22:51 Rang: Utopisch
    Pfff, Viergever nog mazzel met geel.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:52 Rang: Utopisch
    als Ajax nu nog Veltman zijn contract nog verlengd weet ik het ook niet meer. zet volgend seizoen gewoon die Tete erin want hij heeft het nu Ajax weer heel moeilijk gemaakt in een Europees avontuur
  • DeSteek +5960 20 Apr 2017 om 22:52 Rang: Goddelijk
    Hoe kan een verval binnen een week zo gigantisch zijn. Schalke speelt gewoon slecht en krijgt twee doelpunten en een onnodige rode kaart in de schoot geworpen. Is wachten op een onnodige strafschop, dat zou het compleet maken.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:52 Rang: Utopisch
    Het is natuurlijk niet de nummer 11 op kwaliteit. Leicester was vorig jaar ook de nummer 1 maar niet gelijk de beste ploeg in de PL.


    ze hebben een paar goede spelers maar ook een hele hoop pure middelmaat lopen
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:53 Rang: Utopisch
    Hoe kan een verval binnen een week zo gigantisch zijn. Schalke speelt gewoon slecht en krijgt twee doelpunten en een onnodige rode kaart in de schoot geworpen. Is wachten op een onnodige strafschop, dat zou het compleet maken.


    Ajax is thuis blijkbaar heel sterk en uit minder en Schalke blijkbaar ook
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 22:54 Rang: Utopisch
    Nou, verlengen dus... .
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:55 Rang: Utopisch
    nou, dat Schalke heeft dus ook al twee hele flinke kansen verprutst
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:55 Rang: Utopisch
    als Feyenoord zoveel kaarten kreeg als Ajax nu hadden ze het kampioensstress genoemd
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:57 Rang: Legende
    ze hebben een paar goede spelers maar ook een hele hoop pure middelmaat lopen


    Nouja voeg nog even moting, Naldo, baba en Embolo aan dit elftal toe en het wordt wel een stuk beter hoor. Komt toch richting de top 6.
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 22:57 Rang: Legende
    Ajax is thuis blijkbaar heel sterk en uit minder en Schalke blijkbaar ook

    Schalke veegt ook BMG thuis 3-0 van de mat en dat is toch ook een flinke ploeg.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 22:58 Rang: Utopisch
    Nouja voeg nog even moting, Naldo, baba en Embolo aan dit elftal toe en het wordt wel een stuk beter hoor. Komt toch richting de top 6.


    goede spelers idd. vooral Embolo maar die is al heel het seizoen geblesseerd
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:00 Rang: Utopisch
    Schalke veegt ook BMG thuis 3-0 van de mat en dat is toch ook een flinke ploeg.



    ze kunnen wel voetballen maar hadden vorige week een totale offday en Ajax had juist een topdag. nu is het een beetje andersom

    Feyenoord had dat ook tegen Ajax die offday en dan word het moeilijk al misten die toen wel 4 belangrijke spelers
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 23:00 Rang: Utopisch
    Nu Ziyech en Younes een vrije rolgeven als je nog wil scoren, anders penals..
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:02 Rang: Utopisch
    Nu Ziyech en Younes een vrije rolgeven als je nog wil scoren, anders penals..


    Ajax zit totaal niet in de wedstrijd. ik had de bus geparkeerd en gewacht op die penalty's. veel kansen ga je niet creëren vandaag, dit slechte spel ga je niet opeens in de verlenging meer omdraaien naar goed spel. dat zou zelfs een Real niet lukken
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:03 Rang: Utopisch
    at aanvallen van Ajax gaat verkeerd aflopen. die krijgen dalijk een counter om de oren. ik had het helemaal dicht gegooid achterin
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 23:09 Rang: Legende
    at aanvallen van Ajax gaat verkeerd aflopen. die krijgen dalijk een counter om de oren. ik had het helemaal dicht gegooid achterin


    Op penalties gokken lijkt mij ook niet de beste strategie.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:10 Rang: Utopisch
    Op penalties gokken lijkt mij ook niet de beste strategie.


    je moet iets! kansen proberen af te dwingen als je totaal niet in de wedstrijd zit word lastiger als een penalty serie

  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 23:11 Rang: Legende
    Kolasinac maakt de hele wedstrijd al het verschil.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:11 Rang: Utopisch
    Nou ja, in ieder geval geen pingels...
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:11 Rang: Utopisch
    over en uit
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:11 Rang: Utopisch
    Kolasinac maakt de hele wedstrijd al het verschil.


    staat ook in de belangstelling van Arsenal
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 23:12 Rang: Legende
    staat ook in de belangstelling van Arsenal


    Ja en Milan !
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:12 Rang: Utopisch
    over en uit

    Je weet het niet... Ajax heeft aan 1 goal genoeg en kansloos zijn ze toch niet echt.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:13 Rang: Utopisch
    Je weet het niet... Ajax heeft aan 1 goal genoeg en kansloos zijn ze toch niet echt.


    ik zie het niet gebeuren, ze zitten totaal niet in de wedstrijd maar laten we hopen dat ik ernaast zit
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 23:13 Rang: Legende
    Haha ontstaat er een mogelijkheid fluit de scheids af.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:14 Rang: Utopisch
    Pff, natuurlijk is dat een overtreding, sterker nog, het is een vieze overtreding.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:14 Rang: Utopisch
    ik zie het niet gebeuren, ze zitten totaal niet in de wedstrijd maar laten we hopen dat ik ernaast zit

    Bal is rond...
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:14 Rang: Utopisch
    mede mogelijk gemaakt door Veltman
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:15 Rang: Utopisch
    Bal is rond...


    wie weet uit een afvallende bal ofzo idd maar uit een uitgespeelde kans zie ik het zeker niet gebeuren
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:16 Rang: Utopisch
    wie weet uit een afvallende bal ofzo idd maar uit een uitgespeelde kans zie ik het zeker niet gebeuren

    Keer een corner of een vrije trap, je weet het niet.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:16 Rang: Utopisch
    Klaassen lijd ook weer erg makkelijk balverlies
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 23:16 Rang: Legende
    Jezus, twee uur gestopt met werken aan mn dissertatie en dan gaan ze er nog uit ook haha
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:17 Rang: Utopisch
    Jezus, twee uur gestopt met werken aan mn dissertatie en dan gaan ze er nog uit ook haha

    Ach, ik heb in de tijd toch zo'n anderhalve maand FM doorgedraaid .
  • Erik Bevaart +1457 20 Apr 2017 om 23:17 Rang: Vedette
    mede mogelijk gemaakt door Veltman


    Ja, Bosz ziet liever Veltman dan Tete. Zeg het maar, hoe goed dan de coach Bosz is.
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 23:17 Rang: Utopisch
    Het is gewoon verre van goed genoeg, Schalke is beter..
    Hadden ze in Amsterdam er maar 5 moeten maken, was er niks aan de hand..
    Life goes on..
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:18 Rang: Utopisch
    Keer een corner of een vrije trap, je weet het niet.


    kan ook nog. ik hoop het voor ze want ze hebben wel geweldig gespeeld in die eerste wedstrijd en een beetje vermoeidheid van Ajax in de strijd om de titel is ook niet verkeerd voor Feyenoord

  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:18 Rang: Utopisch
    Ja, Bosz ziet liever Veltman dan Tete. Zeg het maar, hoe goed dan de coach Bosz is.


    wel een goede coach maar weer net zo koppig als FdB die ook dacht dat hij van Veltman een topverdediger kon maken
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 23:19 Rang: Legende
    Ach, ik heb in de tijd toch zo'n anderhalve maand FM doorgedraaid .


    Kijk dat is dan weer multitasken van een hogere orde
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:21 Rang: Utopisch
    Sanchez een matige pot, overigens.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:21 Rang: Utopisch
    Kijk dat is dan weer multitasken van een hogere orde

    En straks nog even de finale van de LC tegen Watford meepikken .
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:22 Rang: Utopisch
    Sanchez een matige pot, overigens.


    zeker! een verdediger met veel potentie maar die stap naar de absolute top moet hij nu nog niet maken is gebleken. eerst nog 1 of 2 seizoenen Ajax
  • Erik Bevaart +1457 20 Apr 2017 om 23:22 Rang: Vedette
    wel een goede coach maar weer net zo koppig als FdB die ook dacht dat hij van Veltman een topverdediger kon maken


    Nou, als hij echt zo goed is, was het rendement van de buitenspelers, met name Traore, beter geweest en was het talent van Tete beter benut.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:23 Rang: Utopisch
    Potdomme wat een goede keeper.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:23 Rang: Utopisch
    het wonder geschied
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:23 Rang: Utopisch
    Maar hierop is hij ook kansloos .
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:23 Rang: Utopisch
    het wonder geschied

    Told you .
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 23:24 Rang: Utopisch
    Gekkenhuis !
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:24 Rang: Utopisch
    En nou weer even 10 minuten billenknijpen...
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:25 Rang: Utopisch
    Told you .


    ik zat er weer een keer naast idd ik gun het ze ook wel na die eerste wedstrijd en voor Feyenoord is dit ook ideaal. dit worden weer 2 zware EL wedstrijden en een fysiek loodzware pot tegen PSV aanstaande zondag
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 23:25 Rang: Legende
    Hehe toch nog niet voor niks gekeken (hopelijk).
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:26 Rang: Utopisch
    Nou, als hij echt zo goed is, was het rendement van de buitenspelers, met name Traore, beter geweest en was het talent van Tete beter benut.


    hij brengt ze nu wel naar de halve finale
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:26 Rang: Utopisch
    Wel een enerverende wedstrijd. Niet goed, wel boeiend.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:27 Rang: Utopisch
    die Sanchez heeft wel een conditie. die loopt in de 2e verlenging nog flink door te jagen
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:29 Rang: Utopisch
    die Fahrmann zou wel een goede vervanger van Krul zijn bij AZ
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 23:29 Rang: Legende
    Wat een wereldkeeper kan niet anders zeggen.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:30 Rang: Utopisch
    Maar ja, Duitsers en voetbal...
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:31 Rang: Utopisch
    Wat een wereldkeeper kan niet anders zeggen.


    hij ziet eruit of hij net van de set van een L'Oreal reclame komt maar hij kan idd geweldig keepen
  • Snakebite +788 20 Apr 2017 om 23:31 Rang: Vice-aanvoerder
    Ik kwam er vlak voor het einde van de 90 minuten voorbij gezapt en ben toen blijven hangen gezien de stand, maar wat een slijtage slag zeg...typische knock out Europa Cup wedstrijd.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:33 Rang: Utopisch
    Zo dan maar...
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:33 Rang: Utopisch
    knappe goal en geweldig opgezet door Ziyech
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 23:33 Rang: Utopisch
    Yesssss!!!!!
  • CR7RMFC -21623 20 Apr 2017 om 23:33 Rang: Utopisch
    YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
  • Erik Bevaart +1457 20 Apr 2017 om 23:34 Rang: Vedette
    hij brengt ze nu wel naar de halve finale


    Younes!
  • Milanista +788 20 Apr 2017 om 23:34 Rang: Legende
    ajoh 3-2 geen vuiltje aan de lucht.
  • ronaldpj +7911 20 Apr 2017 om 23:35 Rang: Utopisch
    Feli @Ajacieden.
  • Snakebite +788 20 Apr 2017 om 23:35 Rang: Vice-aanvoerder
    Netjes hoor!...vooral de manier waarop, knap op karakter door.
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:36 Rang: Utopisch
    Younes!


    die maakt hem goed af maar die goal komt imo voor 80% op het conto van Ziyech. wat een actie en wat een pass!
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 23:36 Rang: Utopisch
    Ik gaf er eerlijk gezegd geen stuiver meer voor..
  • Seagal +13612 20 Apr 2017 om 23:38 Rang: Utopisch
    Ik gaf er eerlijk gezegd geen stuiver meer voor..


    niemand denk ik! des te knapper dat je toch nog doorgaat
  • mojorisin +14638 20 Apr 2017 om 23:41 Rang: Utopisch
    Trouwens, ik heb nu 2x Huntelaar zien invallen tegen Ajax, laat die maar niet komen naar Amsterdam, dat is niks meer..
  • DeSteek +5960 21 Apr 2017 om 08:27 Rang: Goddelijk
    Overigens gewoon een terechte kaart hoor, meneer de commentator.

    Vond ik ook. Maar zei niet iets over dat het billijk zou zijn wanneer ie hem niet zou geven, omdat het zijn tweede was en dit nou niet echt een "dikke" gele kaart was zoals die van Viergever?
    Bij Toornstra (afgelopen weekend) zou jij geen tweede geel geven en hier wel?
  • NielsK +9567 21 Apr 2017 om 08:34 Rang: Goddelijk
    Vond ik ook. Maar zei niet iets over dat het billijk zou zijn wanneer ie hem niet zou geven, omdat het zijn tweede was en dit nou niet echt een "dikke" gele kaart was zoals die van Viergever?
    Bij Toornstra (afgelopen weekend) zou jij geen tweede geel geven en hier wel?

    Tuurlijk niet, is een Feyenoorder
  • Morfe0 -9844 21 Apr 2017 om 08:44 Rang: Utopisch
    Vond DOlberg wel beter dan Traore gisteren , en man man man wat een wedstrijd niet goed voor je hart.

    In de rust dacht ik nou het gaat nog wel , na 60 minuten dacht ik het is gedaan , Veltman speelde ect ruk , en die linksback van hun heel goed.
    Toen kreeg Veltman ook rood , toen zei ik ook al , het is helemaal gedaan , laatste sprankje hoop is weg , vervolgens maken hun 3-0 , je denkt van helemaal gedaan , toen begon Ajax in de 2e helft verlenging te razen , toen dacht ik van wow wat gebeurt hier .. Viergever goede kans rand 16 , ik dacht misschien kan het nog , daarna goal .. ik ging uit mijn dak.. de 2e , ik wist niet waar ik het moest hebben..
    Hopen op Celta loten nu , dan is de kans aanzienlijk dat we de finale bereiken.

Meer over