Feyenoord-fans drukken PSV op het hart voluit te gaan tegen Ajax

Feyenoord-fans drukken PSV op het hart voluit te gaan tegen Ajax
20 April 2017 15:35

Harrie Timmermans, voorzitter van de supportersvereniging PSV, beseft dat de topper tegen Ajax van komende zondag vooral op prestige draait. Althans, voor de Eindhovenaren. De Amsterdammers strijden nog volop om het kampioenschap. Koploper Feyenoord kan alleen maar toekijken.

"Ik krijg veel reacties van Feyenoord-supporters. Ze drukken ons op het hart om toch vooral voluit te gaan tegen Ajax en in die wedstrijd fanatiek achter de ploeg te gaan staan", vertelt Timmermans aan Omroep Brabant.

"Natuurlijk is er op dit moment een malaise-gevoel bij PSV en hangt er zondag wat chagrijn boven het stadion. Maar als we de ploeg steunen kan dat net het zetje geven wat de ploeg nodig heeft. Bij een slecht resultaat kan dat ook omslaan en neemt de druk alleen maar toe. Zoals dat ook hoort bij een topclub."

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

10 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • NMachiavelli -225 20 Apr 2017 om 16:06 Rang: Aankomend talent
    Hahahaha!
  • NMachiavelli -225 20 Apr 2017 om 16:10 Rang: Aankomend talent
    Totaal geen schaamte gevoel hè
  • Snakebite +797 20 Apr 2017 om 16:28 Rang: Vice-aanvoerder
    Het zou een bonus zijn als de concurrent daar punten verspeeld, maar Feyenoord heeft het helemaal in eigen hand en is dus gelukkig niet afhankelijk van anderen.
    3 keer winnen en je bent kampioen ongeacht wat de concurrentie doet.
  • BHJ -4390 20 Apr 2017 om 16:55 Rang: Utopisch
    hahahahaha pure angst, schijtbakken
  • Frevol54 +14 20 Apr 2017 om 17:04 Rang: Amateur
    Even goed hun best doen als Vitesse.
    Dat maakt sport zo mooi.
  • Morfe0 -8859 20 Apr 2017 om 17:06 Rang: Utopisch
    Het zou bizar zijn als Ajax gelijkspeeld in Eindhoven en Feyenoord verliest van Vitesse.

    Ajax heeft dan nog Schiettent Go Ahead over , waar ze dus in dat geval 8 goals moeten goedmaken...

    Is mogelijk , en vervolgens tegen Willem 2..

    Maar ik zie het dan wel gebeuren dat Excelsior gewoon open huis houd... ik blijf het bizar vinden , een sattelietclub , van een Topclub , beide in de Eredivisie.. dat moet eigenlijk niet kunnen.
  • enigmatisch1 +11951 20 Apr 2017 om 17:08 Rang: Utopisch
    Het is echt nergens voor nodig om de PSV spelers dit op het hart te drukken. Dat zullen ze uit zichzelf toch al doen namelijk.
  • enigmatisch1 +11951 20 Apr 2017 om 17:10 Rang: Utopisch
    Het zou bizar zijn als Ajax gelijkspeeld in Eindhoven en Feyenoord verliest van Vitesse.

    Ajax heeft dan nog Schiettent Go Ahead over , waar ze dus in dat geval 8 goals moeten goedmaken...

    Is mogelijk , en vervolgens tegen Willem 2..

    Maar ik zie het dan wel gebeuren dat Excelsior gewoon open huis houd... ik blijf het bizar vinden , een sattelietclub , van een Topclub , beide in de Eredivisie.. dat moet eigenlijk niet kunnen.


    Excelsior is geen satellietclub (meer) van Feyenoord. Al sinds 2005 niet meer! Wel op blijven letten he!

  • Morfe0 -8859 20 Apr 2017 om 17:24 Rang: Utopisch
    Excelsior is geen satellietclub (meer) van Feyenoord. Al sinds 2005 niet meer! Wel op blijven letten he!

    Toch zijn ze heel dicht met elkaar verbonden kijk maar hoeveel ex feyenoorders bij Excelsior jaarlijks spelen.
  • NielsK +9248 21 Apr 2017 om 08:29 Rang: Goddelijk
    Toch zijn ze heel dicht met elkaar verbonden kijk maar hoeveel ex feyenoorders bij Excelsior jaarlijks spelen.


    Het zou bizar zijn als Ajax gelijkspeeld in Eindhoven en Feyenoord verliest van Vitesse.

    Ajax heeft dan nog Schiettent Go Ahead over , waar ze dus in dat geval 8 goals moeten goedmaken...

    Is mogelijk , en vervolgens tegen Willem 2..

    Maar ik zie het dan wel gebeuren dat Excelsior gewoon open huis houd... ik blijf het bizar vinden , een sattelietclub , van een Topclub , beide in de Eredivisie.. dat moet eigenlijk niet kunnen.

    Wat een zoeken naar excuses weer Morfe0, zonder de feiten (te kennen). Volgens jou wat Utrecht de beslissende wedstrijd en daarna was het over want de rest zat in het complot

Meer over