Duitsers komen met 'schandaal' rond Real-scheids

Duitsers komen met 'schandaal' rond Real-scheids
20 April 2017 10:15
© ProShots

In Duitsland is men nog altijd witheet over de beslissingen van scheidsrechter Viktor Kassai bij de wedstrijd tussen Real Madrid en Bayern München in het Estadio Santiago Bernabéu. En als klap op de vuurpijl hebben Duitse reporters de arbiter van dienst bij het Champions League-treffen gespot op een opmerkelijke plek

Na de wedstrijd bezocht de Hongaar namelijk het restaurant Mesón Txistu. Dat vindt men in Duitsland bijzonder opmerkelijk, want de eetgelegenheid staat bekend als de ontmoetingsplaats van de spelers van De Koninklijke. In Beieren vermoedt men toch een klein complot: de Duitsers zijn in ieder geval van mening dat de Spaanse topteams worden voorgetrokken, zoals we eerder konden zien bij FC Barcelona tegen Paris Saint-Germain.

Overigens hoeft het bezoekje van Kassai aan het desbetreffende restaurant natuurlijk helemaal niks te betekenen, want Mesón Txistu staat gewoonweg bekend als een van de beste restaurants van Madrid.




Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

7 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • mojorisin +13895 20 Apr 2017 om 10:59 Rang: Utopisch
    Ja natuurlijk, na die dramatisch gefloten wedstrijd gaat hij lekker met de spelers van Real eten..
  • Hattrick +884 20 Apr 2017 om 11:00 Rang: Legende
    Normaal gesproken beetje ver gezocht maar na aanleiding van die wanprestatie as dinsdag staat het toch in een ander daglicht.
  • BHJ -4314 20 Apr 2017 om 13:05 Rang: Utopisch
    Ik ga ook altijd om een uur of 12 nog even naar een restaurant.
  • CR7RMFC -21620 20 Apr 2017 om 13:15 Rang: Utopisch
    Laten we even heel hysterisch gaan denken en denken dat deze scheids is omgekocht. Zou een omgekochte scheids een simpele pingel geven aan Bayern, Real er geen geven in de eerste helft en Vidal er niet eerder hebben afgestuurd? Anders zou ik men geld terugvragen als ik Real was. Daarbij waren het natuurlijk ook de grensrechters die flaters begingen.
  • mojorisin +13895 20 Apr 2017 om 13:16 Rang: Utopisch
    Ik ga ook altijd om een uur of 12 nog even naar een restaurant.

    Blijkt in Spanje vrij normaal te zijn, na een wedstrijd nog uit eten rond zulke tijden..
  • Seagal +13412 20 Apr 2017 om 13:39 Rang: Goddelijk
    pfff...al die complottheorien. die mensen konden gewoon niet fluiten, kan gebeuren
  • Hupweereentrein +4349 20 Apr 2017 om 14:07 Rang: Utopisch
    T schijnt zelfs at ze Paella hebben besteld en geen Goulash! Er stond dan ook wel geen Goulash op de kaart, maar toch blijft t verdacht.