Swart: dát wil ik horen van Vitesse

Swart: dát wil ik horen van Vitesse
20 April 2017 09:45
© ProShots

Vitesse speelt in het aankomende weekend een wedstrijd tegen Feyenoord en het is niet helemaal uitgesloten dat de Arnhemmers met hun hoofd al bij de aankomende KNVB-bekerfinale zitten. Sjaak Swart denkt echter dat de ploeg van coach Henk Fraser een resultaat neer gaat zetten tegen de Rotterdammers.

Het Ajax-icoon zegt tegen Harry Vermeegen: "Als Vitesse ertegenaan gaat tegen Feyenoord, net als PSV tegen Ajax, dan verwacht ik dat Vitesse minstens een punt haalt. Dan kon het weleens heel mooi worden. Een gelijkspelletje? Dat moet kunnen, ze hebben voor de beker ook gewonnen van Feyenoord. Een uitwedstrijd voor Feyenoord, dat scheelt ook."

Vermeegen: "Sjaak spreekt Vitesse even toe." Swart gaat verder: "Dat zal tijd worden, want ik lees wel van PSV dat ze Ajax gaan aanpakken, maar ik wil het van Vitesse ook horen."



Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

6 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • luckykes +4630 20 Apr 2017 om 09:36 Rang: Wereldkampioen
    Hee, de POLL geschreven door Geert Wilders?
  • Jhc1978 +100 20 Apr 2017 om 15:47 Rang: Amateur
    Jankert die Sjaak. Nou moet Vitesse opeens zn best gaan doen, maar toen Graafschap vorig jaar zn best deed was het onsportief. Ga eens deaud sjaak
  • Seagal +13429 20 Apr 2017 om 16:06 Rang: Goddelijk
    "Dat moet kunnen, ze hebben voor de beker ook gewonnen van Feyenoord."

    scherp weer van Swart! dat was een B-elftal van Feyenoord in de beker. of moeten we Cambuur nu ook hoger in gaan schalen als Ajax?
  • HanV +1729 20 Apr 2017 om 17:16 Rang: Wereldspeler
    Scherp weer van Swart! dat was een B-elftal van Feyenoord in de beker. of moeten we Cambuur nu ook hoger in gaan schalen als Ajax?


    Dus Jones, Karsdorp, Botteghin, vdHeijden, Kongolo, Toornstra, Tapia, Gustafson, Elia, Jorgensen en Berghuis vormen samen een B-elftal?

  • Seagal +13429 20 Apr 2017 om 18:46 Rang: Goddelijk
    Dus Jones, Karsdorp, Botteghin, vdHeijden, Kongolo, Toornstra, Tapia, Gustafson, Elia, Jorgensen en Berghuis vormen samen een B-elftal?


    je weet dat Tapia en Gustafson het niveau niet aankunnen. haal bij Ajax Ziyech en Klaassen weg van je middenveld of bij PSV Guardado en Propper en het word ook een heel stuk minder allemaal
  • Bennos52 +239 20 Apr 2017 om 20:30 Rang: Basisspeler
    Wat ik van Vitesse ( en alle andere clubs waar Sjakie wat over te zeggen heeft) wil horen is: "Laat die Swart de kolere krijgen"

Meer over