Elia vindt cover Algemeen Dagblad helemaal niks

Elia vindt cover Algemeen Dagblad helemaal niks
04 April 2017 12:17
© ProShots

Wij vragen ons toch een beetje af wat er zo vervelend is aan de onderstaande cover van het Algemeen Dagblad. Buitenspeler Eljero Elia van Feyenoord heeft er zijn afschuw in ieder geval over uitgesproken via zijn Twitter-account. De vleugelspits vindt de voorpagina van het AD helemaal niks!




Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

10 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Spons -232 04 Apr 2017 om 12:21 Rang: Vice-aanvoerder
    Rare interpunctie. Even de reactie ontleden:

    Jullie willen ons belachelijk maken.

    Dat hebben jullie zelf al gedaan.

    Maar als wij geen interview willen geven.

    Dan..? Een gedeelte van de zin ontbreekt. Of is het cryptisch bedoeld?

    Zijn we arrogant of verwende jochie s.

    Een vraagteken ontbreekt. Bedoelt hij te zeggen dat ze zowel arrogant als verwende jochies zijn? Dat moet het zijn.
  • Snorkie +926 04 Apr 2017 om 12:59 Rang: Vedette
    Mwah. Ben het nooit met de beste man eens, maar in dit geval snap ik hem wel enigszins.
    Al is het ook wel humor ergens, satirisch haast. Maar blijkbaar is deze vorm van humor niet aan Elia besteed.
  • mojorisin +14568 04 Apr 2017 om 13:11 Rang: Utopisch
    Ik vind het wel een creatieve cover, beetje satirisch idd..
    Dat Elia dat niet snapt verder verbaast me ook niks.. Het is ook helemaal niet bedoelt om ze belachelijk te maken, het AD is nota bene een Rotterdamse krant..
    Of zijn zij ook anti-Feyenoord zoals de rest van NL ?
  • FR-Zuid! -1139 04 Apr 2017 om 13:13 Rang: Goddelijk
    Ik vind het wel een creatieve cover, beetje satirisch idd..
    Dat Elia dat niet snapt verder verbaast me ook niks.. Het is ook helemaal niet bedoelt om ze belachelijk te maken, het AD is nota bene een Rotterdamse krant..
    Of zijn zij ook anti-Feyenoord zoals de rest van NL ?


    Nee, De Telegraaf is amsterdams-gezind, betekent niet dat het AD Rotterdams-gezind is. Die zijn redelijk objectief over alles en vaak hard over Feyenoord. De enige media die ons echt toejuichen zijn die een paar commentatoren van RTV Rijnmond.
  • mojorisin +14568 04 Apr 2017 om 13:17 Rang: Utopisch
    Nee, De Telegraaf is amsterdams-gezind, betekent niet dat het AD Rotterdams-gezind is. Die zijn redelijk objectief over alles en vaak hard over Feyenoord. De enige media die ons echt toejuichen zijn die een paar commentatoren van RTV Rijnmond.

    Klopt, ik lees het AD vaak, zijn idd vrij objectief, zoals het hoort..
    Maar vind deze cover prima/leuk gevonden, dat Elia zich daar zo druk over maakt zegt meer over hem dan over het AD imo..
  • FR-Zuid! -1139 04 Apr 2017 om 13:21 Rang: Goddelijk
    Klopt, ik lees het AD vaak, zijn idd vrij objectief, zoals het hoort..
    Maar vind deze cover prima/leuk gevonden, dat Elia zich daar zo druk over maakt zegt meer over hem dan over het AD imo..


    Een harde cover, maar zeker niet misplaatst idd. Teveel blessures en een satirische opmerking refererend naar een helikopter die elk jaar op de Open Dag komt.

    Het is voor ons te hopen dat iedereen snel opgelapt is.
  • Hupweereentrein +4428 04 Apr 2017 om 13:27 Rang: Utopisch
    Nee, De Telegraaf is amsterdams-gezind, betekent niet dat het AD Rotterdams-gezind is. Die zijn redelijk objectief over alles en vaak hard over Feyenoord. De enige media die ons echt toejuichen zijn die een paar commentatoren van RTV Rijnmond.


    Yup en radio Rijnmond is ook totaal niet partijdig.

    het AD weet echt wel waar hun schare lezers zitten. Dat is Rotterdam, den Haag, Utrecht en groene Hart, waar t echte hart dus toch Rotterdam is.. Ook grote spnsor contracten gehad met Feyenoord en ADO bijvoorbeeld. Betekent niet dat alles geweldig is over Feyenoord, maar als t op de discussie Ajax-Feyenoord aankomt zullen ze echt wel kleur bekennen. Je strijkt namelijk je lezers niet tegen de haren.. Net als de Telegraaf natuurlijk.
  • FR-Zuid! -1139 04 Apr 2017 om 13:33 Rang: Goddelijk
    Yup en radio Rijnmond is ook totaal niet partijdig.

    het AD weet echt wel waar hun schare lezers zitten. Dat is Rotterdam, den Haag, Utrecht en groene Hart, waar t echte hart dus toch Rotterdam is.. Ook grote spnsor contracten gehad met Feyenoord en ADO bijvoorbeeld. Betekent niet dat alles geweldig is over Feyenoord, maar als t op de discussie Ajax-Feyenoord aankomt zullen ze echt wel kleur bekennen. Je strijkt namelijk je lezers niet tegen de haren.. Net als de Telegraaf natuurlijk.


    Radio Rijnmond... Over die commentatoren had ik het, maar leuk dat je je sarcasme niet verleerd hebt

    En nee, dat zie je verkeerd. Natuurlijk is een krant niet 100% objectief, maar als ik er 3 mocht uitkiezen zijn het NRC, het AD en de Volkskrant toch kranten die redelijk objectief hun werk kunnen doen.

    Zie het als Willem van Hanegem, een man die kritiek heeft op veel dingen, maar nog het meest hard is voor Feyenoord. Dat vele (waaronder ook wat Feyenoordfans) zijn kritiek niet kunnen luchten of zien, is hun pakkie an.
  • HanV +1785 04 Apr 2017 om 13:36 Rang: Legende
    >
    Een vraagteken ontbreekt. Bedoelt hij te zeggen dat ze zowel arrogant als verwende jochies zijn? Dat moet het zijn.


    Hij bedoelt natuurlijk : "Jullie willen ons belachelijk maken, maar als wij geen interview willen geven zijn we arrogant of verwende jochies".

    Topvoetballers beginnen vast op de bank want anders is het maar basismateriaal.
  • FR-Zuid! -1139 04 Apr 2017 om 13:40 Rang: Goddelijk
    Hij bedoelt natuurlijk : "Jullie willen ons belachelijk maken, maar als wij geen interview willen geven zijn we arrogant of verwende jochies".

    Topvoetballers beginnen vast op de bank want anders is het maar basismateriaal.


    Kan me nog een wedstrijd herinneren dat ie ook licht geblesseerd was en toch in de basis begon... Nee, het was een goede keuze om Elia op de bank te houden, helaas voor Jorgensen speelde hij wel.

Meer over