Botteghin reageert: "Dus als Danny Blind zou bellen..."

Botteghin reageert:
20 Maart 2017 21:46

Eric Botteghin is geboren en getogen in Brazilië, maar komt vooralsnog niet in aanmerking voor de nationale ploeg en woont alweer ruim tien jaar in Nederland. Menigeen ziet hem dan ook graag aansluiten bij Oranje.

Zelf ziet de centrale verdediger dit idee wel zitten. "Het is voor iedereen een droom om voor een nationaal team uit te komen. Dus als Danny Blind zou bellen, zou ik nooit 'nee' zeggen", laat Botteghin optekenen in gesprek met Helden Magazine.

Botteghin rekent ook niet op een telefoontje uit eigen land. "In Brazilië kijken ze niet naar de Eredivisie", weet de Feyenoorder. "Als ik voor het Braziliaanse elftal wil spelen, moet ik bij een grote club in Europa zitten. Vroeger droomde ik van AC Milan, waar de grote spelers zaten. Nu denk ik aan nu. Ik wil succesvol zijn met Feyenoord. Kampioen worden."

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

34 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • de Analist -3488 20 Mar 2017 om 21:48 Rang: Wereldspeler
    Blijf maar lekker voor onze club spelen,Oranje is voor Nederlanders(niets racistisch mee bedoeld)
  • de Analist -3488 20 Mar 2017 om 21:57 Rang: Wereldspeler
    Memphis,bah bah bah
  • MVKgrunn +1204 20 Mar 2017 om 22:02 Rang: Vice-aanvoerder
    Blijf maar lekker voor onze club spelen,Oranje is voor Nederlanders(niets racistisch mee bedoeld)

    Brazilianen zijn geen ras hé of welke nationaliteit dan ook.
  • mojorisin +12383 20 Mar 2017 om 22:02 Rang: Utopisch
    Memphis,bah bah bah

    Idd, arrogante sukkel..
    Ik zou hem keihard aanpakken of zelfs wegsturen..
  • mojorisin +12383 20 Mar 2017 om 22:03 Rang: Utopisch
    Brazilianen zijn geen ras hé of welke nationaliteit dan ook.

    Nee, maar wij hebben Botteghin niet nodig..
  • ronaldpj +7396 20 Mar 2017 om 22:03 Rang: Utopisch
    Idd, arrogante sukkel..
    Ik zou hem keihard aanpakken of zelfs wegsturen..

    ?
  • MVKgrunn +1204 20 Mar 2017 om 22:03 Rang: Vice-aanvoerder
    Idd, arrogante sukkel..
    Ik zou hem keihard aanpakken of zelfs wegsturen..

    Iets gemist?
  • MVKgrunn +1204 20 Mar 2017 om 22:07 Rang: Vice-aanvoerder
    Nee, maar wij hebben Botteghin niet nodig..

    Dat zeg ik toch ook niet?
  • mojorisin +12383 20 Mar 2017 om 22:08 Rang: Utopisch
    Iets gemist?

    Bij de aankomst bij Huis ter Duin, wilde hij niet geinterwiewd worden, maar zette zijn hoodie op en liep door.. Terwijl de andere spelers wel netjes hun woordjes deden..
    Gewoon een misselijkmakend mannetje, die zichzelf compleet overschat, ik zou hem wegsturen..
  • mojorisin +12383 20 Mar 2017 om 22:09 Rang: Utopisch
    ?

    Heb je het niet gezien ?
  • mojorisin +12383 20 Mar 2017 om 22:09 Rang: Utopisch
    Dat zeg ik toch ook niet?

    Nee, oke, da's waar..
  • MVKgrunn +1204 20 Mar 2017 om 22:11 Rang: Vice-aanvoerder
    Bij de aankomst bij Huis ter Duin, wilde hij niet geinterwiewd worden, maar zette zijn hoodie op en liep door.. Terwijl de andere spelers wel netjes hun woordjes deden..
    Gewoon een misselijkmakend mannetje, die zichzelf compleet overschat, ik zou hem wegsturen..

    Inderdaad niet netjes, maakt het zichzelf niet makkelijk zo. Vind wel dat er destijds erg overdreven werd gedaan wat betreft die hoed, dan nog moet je dit soort dingen niet doen. Wegsturen zou ik niet doen, kunnen hem nog wel nodig hebben. Moet er dan zeker weten op worden aangesproken. Nogmaals je werkt je zelf zo alleen verder in de nesten....
  • de Analist -3488 20 Mar 2017 om 22:13 Rang: Wereldspeler
    Inderdaad niet netjes, maakt het zichzelf niet makkelijk zo. Vind wel dat er destijds erg overdreven werd gedaan wat betreft die hoed, dan nog moet je dit soort dingen niet doen. Wegsturen zou ik niet doen, kunnen hem nog wel nodig hebben. Moet er dan zeker weten op worden aangesproken. Nogmaals je werkt je zelf zo alleen verder in de nesten....


    Gewoon misplaatste arrogantie
  • mojorisin +12383 20 Mar 2017 om 22:13 Rang: Utopisch
    Inderdaad niet netjes, maakt het zichzelf niet makkelijk zo. Vind wel dat er destijds erg overdreven werd gedaan wat betreft die hoed, dan nog moet je dit soort dingen niet doen. Wegsturen zou ik niet doen, kunnen hem nog wel nodig hebben. Moet er dan zeker weten op worden aangesproken. Nogmaals je werkt je zelf zo alleen verder in de nesten....

    Nog 1 kans geven, doe je dan nog niet normaal, ciao !
  • ronaldpj +7396 20 Mar 2017 om 22:13 Rang: Utopisch
    Heb je het niet gezien ?

    nope, film gekeken.
  • de Analist -3488 20 Mar 2017 om 22:13 Rang: Wereldspeler
    nope, film gekeken.


    welke
  • de Analist -3488 20 Mar 2017 om 22:14 Rang: Wereldspeler
    Nog 1 kans geven, doe je dan nog niet normaal, ciao !


    heeft gewoon met normen en waarden te maken en je verplichtingen nakomen
  • ronaldpj +7396 20 Mar 2017 om 22:15 Rang: Utopisch
    welke

    The Accountant
  • mojorisin +12383 20 Mar 2017 om 22:16 Rang: Utopisch
    heeft gewoon met normen en waarden te maken en je verplichtingen nakomen

    Jup, ik walg van zulk gedrag.. Ik had 'm er eruit gegooid, niemand is groter dan Oranje.. Wat denk dat jochie wel niet ?
  • de Analist -3488 20 Mar 2017 om 22:16 Rang: Wereldspeler
    The Accountant


    Goeie film??,welke spelers??
  • de Analist -3488 20 Mar 2017 om 22:16 Rang: Wereldspeler
    Jup, ik walg van zulk gedrag.. Ik had 'm er eruit gegooid, niemand is groter dan Oranje.. Wat denk dat jochie wel niet ?


    dat hij Jezus is
  • mojorisin +12383 20 Mar 2017 om 22:17 Rang: Utopisch
    The Accountant

    Ow, ja die wil ik ook nog zien, wel oke toch ?
  • MVKgrunn +1204 20 Mar 2017 om 22:17 Rang: Vice-aanvoerder
    heeft gewoon met normen en waarden te maken en je verplichtingen nakomen

    Ook gewoon erg kinderachtig, maar goed. Dit soort dingen maken mij nooit erg veel uit. Kan mij niet erg veel schelen hoe een voetballer is of zich gedraagt zolang hij in het veld maar normaal en sportief doet, hoef veel persoonlijk denk ik ook niet te kennen hoor....
  • ronaldpj +7396 20 Mar 2017 om 22:17 Rang: Utopisch
    Goeie film??,welke spelers??

    Wel aardig, hoop bekende acteurs, beetje dun verhaal.

    http://www.imdb.com/title/tt2140479
  • mojorisin +12383 20 Mar 2017 om 22:18 Rang: Utopisch
    dat hij Jezus is

    Dan denk ik aan een Sneijder en Robben die hem even bij de kop pakken..
  • de Analist -3488 20 Mar 2017 om 22:20 Rang: Wereldspeler
    Dan denk ik aan een Sneijder en Robben die hem even bij de kop pakken..


    Sneijder is te klein,die kan hij makkelijk aan
  • mojorisin +12383 20 Mar 2017 om 22:20 Rang: Utopisch
    Wel aardig, hoop bekende acteurs, beetje dun verhaal.

    http://www.imdb.com/title/tt2140479

    Ik heb nog wel wat aanraders..
  • mojorisin +12383 20 Mar 2017 om 22:21 Rang: Utopisch
    Sneijder is te klein,die kan hij makkelijk aan

    Haha, Sneijder is nog 10x zo groot als Depay, die zichzelf heel wat vindt..
    Wmb niet eens meer oproepen voor Oranje, als je zo arrogant bent..
  • de Analist -3488 20 Mar 2017 om 22:22 Rang: Wereldspeler
    heren,en dames welterusten of nog een fijne avond
  • MVKgrunn +1204 20 Mar 2017 om 22:23 Rang: Vice-aanvoerder
    heren,en dames welterusten of nog een fijne avond

    Insgelijks!
  • mojorisin +12383 20 Mar 2017 om 22:27 Rang: Utopisch
    Haha, het is nog niet eens half 11..
  • FR-Zuid! -861 20 Mar 2017 om 23:46 Rang: Goddelijk
    Inderdaad niet netjes, maakt het zichzelf niet makkelijk zo. Vind wel dat er destijds erg overdreven werd gedaan wat betreft die hoed, dan nog moet je dit soort dingen niet doen. Wegsturen zou ik niet doen, kunnen hem nog wel nodig hebben. Moet er dan zeker weten op worden aangesproken. Nogmaals je werkt je zelf zo alleen verder in de nesten....


    Ik het hetzelfde gedaan hebben. Je kan net als Van Gaal wel steeds de confrontatie zoeken, maar waarom steeds met media praten die je woorden verdraaien of je belachelijk gaan maken om de kleren die draagt? Depay is nog een jonge speler die al zijn focus nu nodig heeft op zijn spel en de Nederlandse media past (misschien later wel) nu niet in dat plaatje.
  • MVKgrunn +1204 21 Mar 2017 om 00:03 Rang: Vice-aanvoerder
    Ik het hetzelfde gedaan hebben. Je kan net als Van Gaal wel steeds de confrontatie zoeken, maar waarom steeds met media praten die je woorden verdraaien of je belachelijk gaan maken om de kleren die draagt? Depay is nog een jonge speler die al zijn focus nu nodig heeft op zijn spel en de Nederlandse media past (misschien later wel) nu niet in dat plaatje.

    Tja, heb zelf niks met al die interviews, voor mijn part schrappen ze het. Maar er zijn blijkbaar mensen die het wel belangrijk vinden, deze reacties kan je dan verwachten. Als dat zijn rede is juich ik het alleen maar toe, zal ik als ik hem was dan alleen wel naar buiten brengen. En mee eens dat het belachelijk is dat hij wordt beoordeeld op wat hij wil dragen, lekker zelf weten.
  • FR-Zuid! -861 21 Mar 2017 om 00:37 Rang: Goddelijk
    Tja, heb zelf niks met al die interviews, voor mijn part schrappen ze het. Maar er zijn blijkbaar mensen die het wel belangrijk vinden, deze reacties kan je dan verwachten. Als dat zijn rede is juich ik het alleen maar toe, zal ik als ik hem was dan alleen wel naar buiten brengen. En mee eens dat het belachelijk is dat hij wordt beoordeeld op wat hij wil dragen, lekker zelf weten.


    Als de media met Depay wilt praten, moeten ze maar proberen een afspraak te maken. Met de Telegraaf zou ik als ik hem was nooit praten, krijg je ineens Valentijn Driessen of een andere woordenverdaaier/sensatiezoeker voor je snufferd.

    Bulgarije is trouwens voor dit Oranje al lastig genoeg, dus dat wordt nog wat. Als Sneijder op linksbuiten boven Depay verkozen wordt... Nja, die kans zit er eigenlijk wel dik in.

    Cillessen
    Tete-Veltman-Viergever-Blind
    Klaassen-Strootman
    Sneijder
    Robben-Janssen-Promes

    Dit kutelftal zal die wel opstellen.