VIDEO: Leuke beelden: 12-jarige Kluivert en De Ligt doen potje 'latjetrappen'

VIDEO: Leuke beelden: 12-jarige Kluivert en De Ligt doen potje 'latjetrappen'
20 Maart 2017 18:40

Gisteren stonden er twee piepjonge spelers in de basisformatie van Ajax; mandekker Matthijs de Ligt en flankspeler Justin Kluivert (beiden 17). Nog niet zo gek lang geleden, een jaartje of vijf, waren de twee samen te zien bij het populaire programma Zapp Sport.

Hierin nam een jeugdelftal van Ajax, waaronder dus Kluivert en De Ligt, het tegen elkaar op in een potje 'latjetrappen'. Leuke beelden!

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

9 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • de Analist -4636 20 Mar 2017 om 19:28 Rang: Legende
    pffffff
  • mojorisin +12903 20 Mar 2017 om 19:40 Rang: Utopisch
    pffffff

    Hahaha, jij hebt een hater die bij SN werkt, dat is wel duidelijk toch ?
  • CR7RMFC -21535 20 Mar 2017 om 19:42 Rang: Utopisch
    pffffff

    Titel weer niet goed ?
  • de Analist -4636 20 Mar 2017 om 20:22 Rang: Legende
    Hahaha, jij hebt een hater die bij SN werkt, dat is wel duidelijk toch ?


    nee hoor vind dit gewoon typisch soccernews,net effe wat meer aandacht voor het lievelings cluppie
  • DeSteek +5009 20 Mar 2017 om 20:34 Rang: Goddelijk
    nee hoor vind dit gewoon typisch soccernews,net effe wat meer aandacht voor het lievelings cluppie

    Zit jij daarmee als je over een paar wedstrijden op de Coolsingel staat?
  • balakula +2176 20 Mar 2017 om 20:41 Rang: Goddelijk
    pffffff


    Je kan ook op alle slakken zout leggen.

    Leuk filmpje, toch?
  • balakula +2176 20 Mar 2017 om 20:42 Rang: Goddelijk
    Zit jij daarmee als je over een paar wedstrijden op de Coolsingel staat?


    Staat? De Analist ligt knetterbezopen op het Hofplein.
  • CR7RMFC -21535 20 Mar 2017 om 20:48 Rang: Utopisch
    Je kan ook op alle slakken zout leggen.


    Das Kuur zen hobby
  • de Analist -4636 20 Mar 2017 om 21:01 Rang: Legende
    je mag hier kennelijk geen eigen mening hebben,jammer