Klaassen ontvangt belangrijk nieuws uit Zeist richting Klassieker

Klaassen ontvangt belangrijk nieuws uit Zeist richting Klassieker
20 Maart 2017 14:42

Ajax-middenvelder Davy Klaassen hoeft niet te vrezen voor een schorsing. De aanklager betaald voetbal doet geen onderzoek naar zijn actie in de uitwedstrijd tegen Excelsior (1-1).

Klaassen raakte tegenstander Anouar Hadouir van Excelsior zondagmiddag rond de middenlijn met zijn rechterarm in het gezicht. Voor de aanklager zou dat aanleiding kunnen zijn om een vooronderzoek te starten, maar scheidsrechter Pol van Boekel heeft de situatie beoordeeld en daarom is dat niet meer mogelijk.

De KNVB laat aan Voetbal International weten dat Klaassen inderdaad ongeschonden uit deze wedstrijd komt. Dat zal negatieve reacties oproepen, want Feyenoord-middenvelder Tonny Vilhena hangt om een soortgelijke reden een wekenlange schorsing boven het hoofd. En juist op 2 april staat De Klassieker op het programma.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

113 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Snakebite +797 20 Mar 2017 om 14:48 Rang: Vice-aanvoerder
    Zoals ik gisteren zei komt dit Vilhena waarschijnlijk alleen maar goed uit.
    Makkelie had de situatie van Vilhena en Pogba ook beoordeeld maar kwam veel later opeens met een rare verklaring op de proppen.
    Ik verwacht voor Vilhena vrijspraak door meerdere omstandigheden, maar dit zal zeker meegenomen worden.

    En gelukkig maar...de klassieker met Vilhena en Klaassen is veel interessanter dan zonder.
  • mojorisin +13303 20 Mar 2017 om 14:50 Rang: Utopisch
    Ojee, dit gaat de analist leuk vinden..
  • mojorisin +13303 20 Mar 2017 om 14:53 Rang: Utopisch
    Zoals ik gisteren zei komt dit Vilhena waarschijnlijk alleen maar goed uit.
    Makkelie had de situatie van Vilhena en Pogba ook beoordeeld maar kwam veel later opeens met een rare verklaring op de proppen.
    Ik verwacht voor Vilhena vrijspraak door meerdere omstandigheden, maar dit zal zeker meegenomen worden.

    En gelukkig maar...de klassieker met Vilhena en Klaassen is veel interessanter dan zonder.

    Misschien wel, al kan ik het mij niet voorstellen dat ze van 4 wedstrijden naar vrijspraak gaan..
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 14:54 Rang: Goddelijk
    Ojee, dit gaat de analist leuk vinden..


    Zeker, Van Benthem heeft nu genoeg voorbeelden om de aanklagers in Zeist te betichten van 'klasse-justitie'.

    Niet verrassend hoor, Zeist = ajax, al decennia.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:07 Rang: Goddelijk
    Zoals ik gisteren zei komt dit Vilhena waarschijnlijk alleen maar goed uit.
    Makkelie had de situatie van Vilhena en Pogba ook beoordeeld maar kwam veel later opeens met een rare verklaring op de proppen.
    Ik verwacht voor Vilhena vrijspraak door meerdere omstandigheden, maar dit zal zeker meegenomen worden.

    En gelukkig maar...de klassieker met Vilhena en Klaassen is veel interessanter dan zonder.

    Dit is een voorbeeld, van Benthem gaat straks volledig los. Dit kan niet standhouden. Vrijspraak, hoop het maar verwacht sowieso flinke strafvermindering. De aanklager maar ook Makkelie zet zichzelf hier volledig voor schut
  • Mokumstrots +2015 20 Mar 2017 om 15:08 Rang: International
    Zeker, Van Benthem heeft nu genoeg voorbeelden om de aanklagers in Zeist te betichten van 'klasse-justitie'.

    Niet verrassend hoor, Zeist = ajax, al decennia.


    Zij zijn groot en ik ben klein, dat is niet eerlijk....
    Wat een gejammer zeg..

    Als Zeist inderdaad Ajax was geweest dan had Vilhena al lang geschorst geweest..
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:08 Rang: Goddelijk
    Ojee, dit gaat de analist leuk vinden..

    En jij des te leuker
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:08 Rang: Goddelijk
    abp="379">

    Zij zijn groot en ik ben klein, dat is niet eerlijk....
    Wat een gejammer zeg..

    Als Zeist inderdaad Ajax was geweest dan had Vilhena al lang geschorst geweest..

    Proberen ze toch ook? Dus wat is je punt
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 15:12 Rang: Goddelijk
    Zij zijn groot en ik ben klein, dat is niet eerlijk....
    Wat een gejammer zeg..

    Als Zeist inderdaad Ajax was geweest dan had Vilhena al lang geschorst geweest..


    Haha, ga toch weg. Feyenoord is de grootste club van het land. Dat is juist het gejammer wat ajax altijd heeft... Doen alsof zij zo groot zijn Zeist helpt ajax te vaak, een beetje alsof een kleuter zijn juf (Zeist) altijd paraat heeft staan als ze het moeilijk hebben.

    En als het aan Zeist lag, was niet alleen Vilhena geschorst, maar Elia, Kramer, Gustafson en nog wel meer door de jaren heen. Noem een handvol spelers van ajax die een vooronderzoek heeft gehad in de afgelopen 10 jaar (terecht of onterecht)? Ik kan me er geen herinneren, terwijl alles wat Feyenoord doet onder een vergrootglas staat (logisch bij zo'n grote club, maar wees dan consequent).

    Maar naast Zeist en de NOS hebben jullie een nieuwe partner-in-injustice: FOX.
  • Mokumstrots +2015 20 Mar 2017 om 15:12 Rang: International
    Proberen ze toch ook? Dus wat is je punt


    Mijn punt is dat Zeist helemaal niet pro Ajax / Feyenoord / PSV of welk andere club dan ook is. Dat ze Vilhena willen schorsen, wat terecht is, doet daar niets aan af.

    Het heeft echt totaal geen zin om huilie huilie te doen over het feit dat Klaassen zijn actie niet wordt onderzocht, want zijn actie is totaal niet te vergelijken met die van Vilhena. Maar goed, de KNVB kennende zullen ze de zaak wel verliezen, net zoals toen met Kramer.

  • Mokumstrots +2015 20 Mar 2017 om 15:14 Rang: International
    Haha, ga toch weg. Feyenoord is de grootste club van het land.


    Aldus een Feyenoorder met het second city syndroom .
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:16 Rang: Goddelijk
    abp="479">

    Haha, ga toch weg. Feyenoord is de grootste club van het land. Dat is juist het gejammer wat ajax altijd heeft... Doen alsof zij zo groot zijn Zeist helpt ajax te vaak, een beetje alsof een kleuter zijn juf (Zeist) altijd paraat heeft staan als ze het moeilijk hebben.

    En als het aan Zeist lag, was niet alleen Vilhena geschorst, maar Elia, Kramer, Gustafson en nog wel meer door de jaren heen. Noem een handvol spelers van ajax die een vooronderzoek heeft gehad in de afgelopen 10 jaar (terecht of onterecht)? Ik kan me er geen herinneren, terwijl alles wat Feyenoord doet onder een vergrootglas staat (logisch bij zo'n grote club, maar wees dan consequent).

    Maar naast Zeist en de NOS hebben jullie een nieuwe partner-in-injustice: FOX.

    En dat is het punt, de klap van Klaassen wordt niet tig keer herhaald, niet besproken bij de NOS en Zeist denkt, niet nodig. Waarom niet?
  • Maluku071 +872 20 Mar 2017 om 15:18 Rang: Vedette
    Mijn punt is dat Zeist helemaal niet pro Ajax / Feyenoord / PSV of welk andere club dan ook is. Dat ze Vilhena willen schorsen, wat terecht is, doet daar niets aan af.

    Het heeft echt totaal geen zin om huilie huilie te doen over het feit dat Klaassen zijn actie niet wordt onderzocht, want zijn actie is totaal niet te vergelijken met die van Vilhena. Maar goed, de KNVB kennende zullen ze de zaak wel verliezen, net zoals toen met Kramer.

    ''Want zijn actie is totaal niet te vergelijken met die van Vilhena''...
    Omdat?
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:18 Rang: Goddelijk
    abp="512">

    Mijn punt is dat Zeist helemaal niet pro Ajax / Feyenoord / PSV of welk andere club dan ook is. Dat ze Vilhena willen schorsen, wat terecht is, doet daar niets aan af.

    Het heeft echt totaal geen zin om huilie huilie te doen over het feit dat Klaassen zijn actie niet wordt onderzocht, want zijn actie is totaal niet te vergelijken met die van Vilhena. Maar goed, de KNVB kennende zullen ze de zaak wel verliezen, net zoals toen met Kramer.

    Klopt, namelijk:
    - Klaassen ziet zijn tegenstander wel aan komen
    - Klaassen slaat bewust
    - Er is niemand anders dan Klaassen die zijn arm zo doet bewegen
    - Hij is net als die van Vilhena al beoordeeld, alleen kwam Makkelie weer bij na de wedstrijd en moest hij een andere verklaring geven
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:19 Rang: Goddelijk
    abp="617">
    ''Want zijn actie is totaal niet te vergelijken met die van Vilhena''...
    Omdat?

    Klaassen het bewust deed, Vilhena Pogba niet aan zag komen en hij zoals elke speler, zich breed maakt en een zet krijgt waardoor hij hem ongelukkig raakt (lees: verklaring Vilhena)
  • Mokumstrots +2015 20 Mar 2017 om 15:20 Rang: International
    Klaassen het bewust deed, Vilhena Pogba niet aan zag komen en hij zoals elke speler, zich breed maakt en een zet krijgt waardoor hij hem ongelukkig raakt (lees: verklaring Vilhena)


    Wat Vilhena verklaart is niet zo belangrijk. Volgens Ibrahimovic liep zijn directe tegenstander ook tegen zijn elleboog aan. Wij weten allemaal hoe dat is afgelopen..
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 15:21 Rang: Goddelijk
    Aldus een Feyenoorder met het second city syndroom .


    Ook dat is iets verzonnen door ajacieden om zichzelf omhoog te praten Vergeet niet dat amsterdam alleen de hoofdstad geworden is, omdat Rotterdam te dichtbij lag bij de grens

    Daarnaast zijn er veel goede amsterdammers, daar ligt het niet aan. Leuk dat voor hun dat zij de in hoofdstad wonen, verder trekt die grachtenstad ons leeg en is het een schandvlek voor Nederland, maar da's oké.

    Dit gaat om ajax en het feit dat Zeist ajax altijd spaart. Dat Zeist wel altijd Feyenoord wilt pakken en niet alleen Zeist, bij ook sinds jaar en dag de NOS. Nu FOX erbij, nog even en ik ga denken dat elke media tegen Feyenoord is, behalve RTV Rijnmond

  • CR7RMFC -21465 20 Mar 2017 om 15:21 Rang: Utopisch
    Haha, ga toch weg. Feyenoord is de grootste club van het land. Dat is juist het gejammer wat ajax altijd heeft... Doen alsof zij zo groot zijn Zeist helpt ajax te vaak, een beetje alsof een kleuter zijn juf (Zeist) altijd paraat heeft staan als ze het moeilijk hebben.

    En als het aan Zeist lag, was niet alleen Vilhena geschorst, maar Elia, Kramer, Gustafson en nog wel meer door de jaren heen. Noem een handvol spelers van ajax die een vooronderzoek heeft gehad in de afgelopen 10 jaar (terecht of onterecht)? Ik kan me er geen herinneren, terwijl alles wat Feyenoord doet onder een vergrootglas staat (logisch bij zo'n grote club, maar wees dan consequent).

    Maar naast Zeist en de NOS hebben jullie een nieuwe partner-in-injustice: FOX.

    Nog nooit eerder heeft een post zo'n hoog calimero gehalte gehad op SN denk ik. En dan laat ik alle onzin die hier in staat nog even erbuiten. Ik dacht dat toen je pas zei dat KNVB nog een rekening wil vereffenen vanwege een elleboog van Suarez 10 jaar geleden jezelf al overtrof maar dit is helemaal hilarisch. Jij noemt Feyenoord de grootste club, maar wij doen alsof wij de grootste club zijn... hahahahah soms vraag ik me af of je aan t trollen bent of echt in je eigen illusies gelooft. Maar goed prima leesvoer en zeker vermakelijk. Ik raad je aan om er mee door te gaan.
  • Mokumstrots +2015 20 Mar 2017 om 15:23 Rang: International
    Klopt, namelijk:
    - Klaassen ziet zijn tegenstander wel aan komen
    - Klaassen slaat bewust
    - Er is niemand anders dan Klaassen die zijn arm zo doet bewegen
    - Hij is net als die van Vilhena al beoordeeld, alleen kwam Makkelie weer bij na de wedstrijd en moest hij een andere verklaring geven


    Tuurlijk joh. Nog even en Klaassen heeft hem een hoekstoot gegeven...
    Waar je je allemaal wel niet druk om maakt zeg..
    Je cluppie wordt voor het eerst in 18 jaar weer kampioen, dat is veel belangrijker, toch?
  • Snakebite +797 20 Mar 2017 om 15:23 Rang: Vice-aanvoerder
    Aldus een Feyenoorder met het second city syndroom .


    Nog een fabeltje die ze in sommige media kringen met alle macht in stand proberen te houden.
    Als er iets is wat Rotterdammers zijn, is het trots op hun stad...andere steden zijn irrelevant voor de meeste Rotterdammers, er is dus geen second city alleen Rotterdam telt.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:24 Rang: Goddelijk
    abp="712">

    Wat Vilhena verklaart is niet zo belangrijk. Volgens Ibrahimovic liep zijn directe tegenstander ook tegen zijn elleboog aan. Wij weten allemaal hoe dat is afgelopen..

    Klopt, iedereen weet ook waarom hij dat deed. Daarom is het zo afgelopen. Zelfs Pogba en Spartanen zeggen, hij staat er zo dicht op, hij heeft het beoordeeld. Bekijk de beelden, kijk waar Makkelie staat en wat hij beoordeeld
  • Mokumstrots +2015 20 Mar 2017 om 15:24 Rang: International
    Ook dat is iets verzonnen door ajacieden om zichzelf omhoog te praten Vergeet niet dat amsterdam alleen de hoofdstad geworden is, omdat Rotterdam te dichtbij lag bij de grens

    Daarnaast zijn er veel goede amsterdammers, daar ligt het niet aan. Leuk dat voor hun dat zij de in hoofdstad wonen, verder trekt die grachtenstad ons leeg en is het een schandvlek voor Nederland, maar da's oké.

    Dit gaat om ajax en het feit dat Zeist ajax altijd spaart. Dat Zeist wel altijd Feyenoord wilt pakken en niet alleen Zeist, bij ook sinds jaar en dag de NOS. Nu FOX erbij, nog even en ik ga denken dat elke media tegen Feyenoord is, behalve RTV Rijnmond


    Ja inderdaad. Het oh zo geweldige Feyenoord uit dat oh zo geweldige Rotterdam is altijd het mikpunt van zowel de politiek als de KNVB.

    Ik snap echt niet waarom er nog geen initiatief is geweest voor een Rexit.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:26 Rang: Goddelijk
    abp="809">

    Tuurlijk joh. Nog even en Klaassen heeft hem een hoekstoot gegeven...
    Waar je je allemaal wel niet druk om maakt zeg..
    Je cluppie wordt voor het eerst in 18 jaar weer kampioen, dat is veel belangrijker, toch?

    Randzaken richting dat EVENTUELE (niets is zeker) zijn ook belangrijk. Kijk nog even terug naar dat beeld, Klaassen doet het bewust, Vilhena ziet zijn tegenstander niet eens aan komen rennen
  • respect -5 20 Mar 2017 om 15:28 Rang: Supporter
    Haha, ga toch weg. Feyenoord is de grootste club van het land. Dat is juist het gejammer wat ajax altijd heeft... Doen alsof zij zo groot zijn Zeist helpt ajax te vaak, een beetje alsof een kleuter zijn juf (Zeist) altijd paraat heeft staan als ze het moeilijk hebben.

    En als het aan Zeist lag, was niet alleen Vilhena geschorst, maar Elia, Kramer, Gustafson en nog wel meer door de jaren heen. Noem een handvol spelers van ajax die een vooronderzoek heeft gehad in de afgelopen 10 jaar (terecht of onterecht)? Ik kan me er geen herinneren, terwijl alles wat Feyenoord doet onder een vergrootglas staat (logisch bij zo'n grote club, maar wees dan consequent).

    Maar naast Zeist en de NOS hebben jullie een nieuwe partner-in-injustice: FOX.




    wat een gejammer zeg
    accepteer eens gewoon dat je speler hebt die wat feller het duel in gaan en het niet op techniek allemaal af kunnen ..ze werken hard en als je zo voetballer bent/club dan heb je dus kans op meer duels dus overtredingen etc en dan moet je de gevolgen ook accepteren er zijn er al veel te veel vrijgesproken wordt tijd voor een juiste straf ...dit sircus duurt al veel te lang ze hadden gelijk in dezelfde week uitsluitsel moeten geven
  • Mokumstrots +2015 20 Mar 2017 om 15:29 Rang: International
    Randzaken richting dat EVENTUELE (niets is zeker) zijn ook belangrijk. Kijk nog even terug naar dat beeld, Klaassen doet het bewust, Vilhena ziet zijn tegenstander niet eens aan komen rennen


    Je hebt gelijk. KNVB schors Klaassen even voor 4 wedstrijden. Dan kunnen ze in Rotterdam (waar ze het kennelijk al zo zwaar hebben) weer rustig slapen.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:29 Rang: Goddelijk
    En o ja, Mokumtrots, als jij denkt dat ik deze mening over Vilhena na zijn verklaring of zelfs na de actie van Klaassen heb, heb je het mis. Veel leden hier kunnen bevestigen dat ik dit al vanaf het begin zei en nergens bijgedraaid heb/ben
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 15:30 Rang: Goddelijk
    Nog nooit eerder heeft een post zo'n hoog calimero gehalte gehad op SN denk ik. En dan laat ik alle onzin die hier in staat nog even erbuiten. Ik dacht dat toen je pas zei dat KNVB nog een rekening wil vereffenen vanwege een elleboog van Suarez 10 jaar geleden jezelf al overtrof maar dit is helemaal hilarisch. Jij noemt Feyenoord de grootste club, maar wij doen alsof wij de grootste club zijn... hahahahah soms vraag ik me af of je aan t trollen bent of echt in je eigen illusies gelooft. Maar goed prima leesvoer en zeker vermakelijk. Ik raad je aan om er mee door te gaan.


    Ja, toen je gisteren refereerde naar Suarez, dacht ik al dat je het over mij had. Gelukkig was begrijpend lezen nooit jouw sterkste punt, dus wil ik graag dat je mijn tekst toentertijd ff hierop plakt en waar aanwijst waar ik zeg, wat jij denkt te zeggen. Elleboog van Suarez was trouwens ongeveer 7 jaar terug

    Calimero... Ik haat dat woordje, bedacht door amsterdammers om hun eigen vertrouwen te doen opvijzelen, door andere clubs die hen betichten van voortrekkerij door oa Zeist, naar beneden te praten.

    Leuk als je ajax zo 'groot' vindt, maar Feyenoord is qua supporters ver buiten jullie reach.

    Alle kritiek op ajax wordt afgedaan als 'calimero'... Jullie hebben teveel Nederland 3 gekeken vroeger. Als FC Amsterdam nog had bestaan, had niet heel Nederland hoeven zien wat voor een poel des verderfs de hoofdstad geworden is.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:30 Rang: Goddelijk
    abp="972">



    wat een gejammer zeg
    accepteer eens gewoon dat je speler hebt die wat feller het duel in gaan en het niet op techniek allemaal af kunnen ..ze werken hard en als je zo voetballer bent/club dan heb je dus kans op meer duels dus overtredingen etc en dan moet je de gevolgen ook accepteren er zijn er al veel te veel vrijgesproken wordt tijd voor een juiste straf ...dit sircus duurt al veel te lang ze hadden gelijk in dezelfde week uitsluitsel moeten geven

    Circus, maar goed. Er zijn er al te veel vrijgesproken, op feiten. Moeten we dan maar accepteren dat de feiten niet kloppen en de straf accepteren? Wat en lol
  • Maluku071 +872 20 Mar 2017 om 15:31 Rang: Vedette
    Ja inderdaad. Het oh zo geweldige Feyenoord uit dat oh zo geweldige Rotterdam is altijd het mikpunt van zowel de politiek als de KNVB.

    Ik snap echt niet waarom er nog geen initiatief is geweest voor een Rexit.

    Kan je ook nog beargumenteren waarom de actie van Klaassen geen schorsing verdiend?

    Jammer dat je je zo laat gaan trouwens, ik vond je namelijk altijd wel objectief overkomen.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:32 Rang: Goddelijk
    abp="1004">

    Je hebt gelijk. KNVB schors Klaassen even voor 4 wedstrijden. Dan kunnen ze in Rotterdam (waar ze het kennelijk al zo zwaar hebben) weer rustig slapen.

    Dit slaat dus nergens op. Het is een feit dat Vilhena hem niet aan ziet komen en Klaassen wel, kan je zo kinderachtig reageren, maar dat gaat nergens over
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 15:32 Rang: Goddelijk
    Je hebt gelijk. KNVB schors Klaassen even voor 4 wedstrijden. Dan kunnen ze in Rotterdam (waar ze het kennelijk al zo zwaar hebben) weer rustig slapen.


    Ook typisch amsterdams... Overdrijven... Om dan in hun hoofd te denken... Ja, nu heb ik ze... Niemand zegt hier hoeveel wedstrijden Klaassen geschorst moet worden, maar er mag wel minstens een onafhankelijk onderzoek komen naar deze in mijn ogen bewuste zwaai met de arm. Die Excelsior verdediger verliest zijn balans zelfs, bij het ontwijken ervan.

    Maar zelfs een onderzoek naar een mogelijk vervolging is niet aan de aanklagers in Zeist besteed.
  • Mokumstrots +2015 20 Mar 2017 om 15:32 Rang: International
    Nog een fabeltje die ze in sommige media kringen met alle macht in stand proberen te houden.
    Als er iets is wat Rotterdammers zijn, is het trots op hun stad...andere steden zijn irrelevant voor de meeste Rotterdammers, er is dus geen second city alleen Rotterdam telt.


    Waar zeg ik dat alle Rotterdammers last hebben van het Second City Syndroom? Dat kan ik niet zeggen, omdat ik weet dat Hazes in Rotjeknor woont.
  • mojorisin +13303 20 Mar 2017 om 15:33 Rang: Utopisch
    En jij des te leuker

    Haha, ja idd..
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:33 Rang: Goddelijk
    abp="1132">
    Kan je ook nog beargumenteren waarom de actie van Klaassen geen schorsing verdiend?

    Jammer dat je je zo laat gaan trouwens, ik vond je namelijk altijd wel objectief overkomen.

    Exact dit
  • CR7RMFC -21465 20 Mar 2017 om 15:36 Rang: Utopisch
    Ja, toen je gisteren refereerde naar Suarez, dacht ik al dat je het over mij had. Gelukkig was begrijpend lezen nooit jouw sterkste punt, dus wil ik graag dat je mijn tekst toentertijd ff hierop plakt en waar aanwijst waar ik zeg, wat jij denkt te zeggen. Elleboog van Suarez was trouwens ongeveer 7 jaar terug

    Calimero... Ik haat dat woordje, bedacht door amsterdammers om hun eigen vertrouwen te doen opvijzelen, door andere clubs die hen betichten van voortrekkerij door oa Zeist, naar beneden te praten.

    Leuk als je ajax zo 'groot' vindt, maar Feyenoord is qua supporters ver buiten jullie reach.

    Alle kritiek op ajax wordt afgedaan als 'calimero'... Jullie hebben teveel Nederland 3 gekeken vroeger. Als FC Amsterdam nog had bestaan, had niet heel Nederland hoeven zien wat voor een poel des verderfs de hoofdstad geworden is.

    Zo heb jij dat gezegd iets met rekening vereffenen en Suarez. Ik haat het woord calimero overigens ook hoor want het woord zo vaak misplaatst gebruikt, maar bij deze kon ik hem toch echt niet weglaten. Jij hebt altijd zon prachtige waanideeën. Bij de laatste onderzoeken is Ajax toch echt nog altijd naar voren gekomen als de club met de meeste supporters of ben jij in Rotterdam gaan rondvragen en heb je daaruit je conclusie getrokken? Ik vind verder helemaal mooi hoor. Ik kan prima om en met je lachen zo nu en dan.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:38 Rang: Goddelijk
    abp="1326">
    Zo heb jij dat gezegd iets met rekening vereffenen en Suarez. Ik haat het woord calimero overigens ook hoor want het woord zo vaak misplaatst gebruikt, maar bij deze kon ik hem toch echt niet weglaten. Jij hebt altijd zon prachtige waanideeën. Bij de laatste onderzoeken is Ajax toch echt nog altijd naar voren gekomen als de club met de meeste supporters of ben jij in Rotterdam gaan rondvragen en heb je daaruit je conclusie getrokken? Ik vind verder helemaal mooi hoor. Ik kan prima om en met je lachen zo nu en dan.

    Het was zo iets van, ongeveer, om en nabij, plus minus. Hij vraagt om het te kopiëren hier heen, waarschijnlijk omdat jij zelf niet eens meer weer wat hij precies zei. CR7 jij zei toen ook iets in de richting van... Ajax is voor kerst Feyenoord weer voorbij
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 15:38 Rang: Goddelijk
    Nog een fabeltje die ze in sommige media kringen met alle macht in stand proberen te houden.
    Als er iets is wat Rotterdammers zijn, is het trots op hun stad...andere steden zijn irrelevant voor de meeste Rotterdammers, er is dus geen second city alleen Rotterdam telt.


    Amen. ajacieden hebben verder niets om trots op te zijn, ja de prijzenkast van hun club... Hè hè, da's ook voor 99% de reden dat ze toeschouwer zijn geworden van die club.

    Wij zijn Rotterdammers, kennen met iedereen omgaan die ons respecteert en zijn recht voor z'n raap. Aan schijnheiligheid kennen wij geen boodschap.
  • CR7RMFC -21465 20 Mar 2017 om 15:41 Rang: Utopisch
    Amen. ajacieden hebben verder niets om trots op te zijn, ja de prijzenkast van hun club... Hè hè, da's ook voor 99% de reden dat ze toeschouwer zijn geworden van die club.

    Wij zijn Rotterdammers, kennen met iedereen omgaan die ons respecteert en zijn recht voor z'n raap. Aan schijnheiligheid kennen wij geen boodschap.

    Hahahaha
  • Mokumstrots +2015 20 Mar 2017 om 15:41 Rang: International
    Dit slaat dus nergens op. Het is een feit dat Vilhena hem niet aan ziet komen en Klaassen wel, kan je zo kinderachtig reageren, maar dat gaat nergens over


    Kinderachtig of niet, heb vannochtend met mijn collega precies dezelfde discussie gehad. Terwijl we na het zien van de beelden van zowel Kluivert als Klaassen toch tot de conclussie kwamen dat er vrij weinig aan de hand was.

    We kunnen nog een uur doorgaan met welles nietes, maar dat veranderd niets aan het feit dat Klaassen 'vrijuit' gaat.

    Iets wat jullie, gezien Vilhena, nogal dwars zit. (wat niet nodig is gezien de gang van zaken bij de KNVB en de jurist die jullie hebben)

    Maar goed, hoewel ik zeker genoten heb van ons gesprek betreft Feyenoord, Rotterdam, Ajax, Amsterdam, de grachten en de verschillende TV zenders moet ik nu toch echt weer aan het werk.

    Ik hoop dat je dit een plekje weet te geven zodat je alsnog kunt genieten van de avond.

    Zo niet, dan hoop ik het beste voor Vilhena m.b.t. de uitspraak over 1.5 week.
  • CR7RMFC -21465 20 Mar 2017 om 15:42 Rang: Utopisch
    Het was zo iets van, ongeveer, om en nabij, plus minus. Hij vraagt om het te kopiëren hier heen, waarschijnlijk omdat jij zelf niet eens meer weer wat hij precies zei. CR7 jij zei toen ook iets in de richting van... Ajax is voor kerst Feyenoord weer voorbij

    Ben ik met jouw aan t praten En sorry dat ik niet meer weer weet precies welk topic dat was. Ik heb andere dingen die me bezig houden in t dagelijks leven.
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 15:45 Rang: Goddelijk
    Zo heb jij dat gezegd iets met rekening vereffenen en Suarez. Ik haat het woord calimero overigens ook hoor want het woord zo vaak misplaatst gebruikt, maar bij deze kon ik hem toch echt niet weglaten. Jij hebt altijd zon prachtige waanideeën. Bij de laatste onderzoeken is Ajax toch echt nog altijd naar voren gekomen als de club met de meeste supporters of ben jij in Rotterdam gaan rondvragen en heb je daaruit je conclusie getrokken? Ik vind verder helemaal mooi hoor. Ik kan prima om en met je lachen zo nu en dan.


    Nee, had het wel over Suarez, maar wat ik er verder over gezegd heb, mag jij lekker terugzoeken. Ga mezelf niet verdedigen op waanbeelden van iemand

    Welk onderzoek? Ben nog nooit een Feyenoordfan tegengekomen die meedeed aan zoiets. Wij uiten niks op basis van 'onderzoeken' of 'peilingen'. Ja oké, de jaren '80 waren kut, maar het is niets voor niets dat Feyenoord sinds de jaren '30 in een gigantisch bolwerk dat De Kuip genoemd werd, speelt. Nu al jaren onderweg naar een nieuw stadion... Maarja, wij zijn Rotterdammers... Bouwen kennen we als de beste, maar plannen goedkeuren ho maar, zeker als belangverstrengelingen vanuit de politiek meespelen. Zoek maar op hoelang het geduurd heeft voor de Erasmusbrug uiteindelijk gebouwd werd.

    Gerechtigheid is wat wij zoeken, gerechtigheid in de vorm van eerlijkheid. En met enge clubs als ajax, de knvb, de nos en fox is dat verre van realistisch.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:46 Rang: Goddelijk
    abp="1444">
    We kunnen nog een uur doorgaan met welles nietes, maar dat veranderd niets aan het feit dat Klaassen 'vrijuit' gaat.

    Iets wat jullie, gezien Vilhena, nogal dwars zit. (wat niet nodig is gezien de gang van zaken bij de KNVB en de jurist die jullie hebben)

    Ik hoop dat je dit een plekje weet te geven zodat je alsnog kunt genieten van de avond.

    Zo niet, dan hoop ik het beste voor Vilhena m.b.t. de uitspraak over 1.5 week.

    Tuurlijk valt het weer op dat een voor onderzoek niet eens gestart wordt na zo'n klap. Tuurlijk valt het op dat volgens mij tijdens Ajax - PSV een Ajacied vol een elleboog geeft en er geen vooronderzoek gestart wordt. Vilhena raakt hem echt ongelukkig, zeker. Jammer dat dan iedereen behalve de aanklager (die nu echt eens wil straffen, daar heeft hij voor geleerd) het niets vond om te straffen. Het raar is dat je vlakbij het voorval staat, er naar kijkt maar het beoordeeld als niets aan de hand en achteraf ineens zegt, ik zag het niet ook al keek ik er naar terwijl ik vlakbij stond. Hier lijkt de scheids door de KNVB geïnstrueerd te zijn en de aanklager dacht, van al die vrijspraken ga ik nu eens voor de grootste straf dit seizoen, al zag hij hem niet aan komen. Klaassen slaat? Ach geen vooronderzoek nodig, beoordeel hem als niets aan de hand
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:47 Rang: Goddelijk
    abp="1482">
    Ben ik met jouw aan t praten En sorry dat ik niet meer weer weet precies welk topic dat was. Ik heb andere dingen die me bezig houden in t dagelijks leven.

    Je praat er wel over alsof je alles nog weet, en je praat niet met mij maar zodra ik mijn mening geef, spring jij er ook op in (zoals je vaker doet) dus bij deze praten wij nu
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 15:48 Rang: Goddelijk
    Hahahaha


    Ik durf me gezicht tenminste te laten zien als we met SN verzamelen En ik lach niet zomaar mensen uit, uit me eigen onzekerheid Dit... omdat ik helemaal niet onzeker ben over mijn liefde voor Feyenoord, maar toch redelijk objectief onderwerpen kan benaderen, maar met sommige mensen is het nou eenmaal lastig discussiëren, vooral op het internet.

  • Morfe0 -8779 20 Mar 2017 om 15:49 Rang: Utopisch
    Terecht , was eerder een duw , met zijn hand , dan een slaande beweging...
    Hij maakte een Duwende beweging , met zijn hand , Elleboog is het zowiezo niet... en zou een schorsing ook zwaar bestraft vinden.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:50 Rang: Goddelijk
    abp="1612">

    Ik durf me gezicht tenminste te laten zien als we met SN verzamelen En ik lach niet zomaar mensen uit, uit me eigen onzekerheid Dit... omdat ik helemaal niet onzeker ben over mijn liefde voor Feyenoord, maar toch redelijk objectief onderwerpen kan benaderen, maar met sommige mensen is het nou eenmaal lastig discussiëren, vooral op het internet.

    CR7 is 1 van de weinige Ajacieden die trolt in zijn opmerkingen en het liefst een bommetje plaatst om daar op door te gaan. Want slaat Klaassen CR7? Ziet Klaassen hem aan komen CR7?
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:51 Rang: Goddelijk
    Terecht , was eerder een duw , met zijn hand , dan een slaande beweging...
    Hij maakte een Duwende beweging , met zijn hand , Elleboog is het zowiezo niet... en zou een schorsing ook zwaar bestraft vinden.

    Oh, Vilhena maakte die ook, zonder dat hij de tegenstander zag. Vanaf nu noemen we het duwen, geen slaan meer. Geen 100% geen straf Morf?
  • rodejo +1289 20 Mar 2017 om 15:52 Rang: Legende
    Ja, toen je gisteren refereerde naar Suarez, dacht ik al dat je het over mij had. Gelukkig was begrijpend lezen nooit jouw sterkste punt, dus wil ik graag dat je mijn tekst toentertijd ff hierop plakt en waar aanwijst waar ik zeg, wat jij denkt te zeggen. Elleboog van Suarez was trouwens ongeveer 7 jaar terug

    Calimero... Ik haat dat woordje, bedacht door amsterdammers om hun eigen vertrouwen te doen opvijzelen, door andere clubs die hen betichten van voortrekkerij door oa Zeist, naar beneden te praten.

    Leuk als je ajax zo 'groot' vindt, maar Feyenoord is qua supporters ver buiten jullie reach.

    Alle kritiek op ajax wordt afgedaan als 'calimero'... Jullie hebben teveel Nederland 3 gekeken vroeger. Als FC Amsterdam nog had bestaan, had niet heel Nederland hoeven zien wat voor een poel des verderfs de hoofdstad geworden is.



    Ik kan me vergissen maar volgens mij komt Calimero uit de strijd tussen Heracles en Fc Twente waar Heracles altijd het kleine broertje genoemd werd. Dat was al in mijn jeugd zo en toen werd het tussen de andere clubs niet gebruikt (niet dat ik me kan herinneren tenminste)
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 15:52 Rang: Goddelijk
    Terecht , was eerder een duw , met zijn hand , dan een slaande beweging...
    Hij maakte een Duwende beweging , met zijn hand , Elleboog is het zowiezo niet... en zou een schorsing ook zwaar bestraft vinden.

    Oh Morf, kan jij even duidelijk zijn in welke overtreding jij een gestrekte been zag?
  • CR7RMFC -21465 20 Mar 2017 om 15:53 Rang: Utopisch
    Ik durf me gezicht tenminste te laten zien als we met SN verzamelen En ik lach niet zomaar mensen uit, uit me eigen onzekerheid Dit... omdat ik helemaal niet onzeker ben over mijn liefde voor Feyenoord, maar toch redelijk objectief onderwerpen kan benaderen, maar met sommige mensen is het nou eenmaal lastig discussiëren, vooral op het internet.

    Ja kom op man hoe kan je hier niet om moeten lachen? Jij objectief, ik durf mijn gezicht niet te laten zien en ik ben onzeker. Toch prachtig wat jij voor conclusies trekt aan iets onzinnigs als een voetbalsite. Blijkbaar speelt SN een grote rol in je leven. Ieder zo zen ding he.
  • Morfe0 -8779 20 Mar 2017 om 15:55 Rang: Utopisch
    Oh, Vilhena maakte die ook, zonder dat hij de tegenstander zag. Vanaf nu noemen we het duwen, geen slaan meer. Geen 100% geen straf Morf?


    Heel andere situatie,

    Vilhena springt omhoog en maakt overduidelijk met de elleboog naar achteren naar het hoofd van Pogba.

    Klaassen , heeft niet eens zijn elleboog gebruikt , laat dan maar eens zien waar Klaassen zijn Elleboog gebruikt... Klaassen wappert met zijn handen eens, maar als je bekijkt gaat hij met zijn hand naar die speler van Excelsior en geeft kracht met zijn hand , dat hij omvalt...

    Dat is toch geen slaande beweging man , dat is gewoon Duwen... jezus..
  • CR7RMFC -21465 20 Mar 2017 om 15:56 Rang: Utopisch
    CR7 is 1 van de weinige Ajacieden die trolt in zijn opmerkingen en het liefst een bommetje plaatst om daar op door te gaan. Want slaat Klaassen CR7? Ziet Klaassen hem aan komen CR7?

    Ik kan altijd met Seagal prima praten over voetbal, dus ja aan hem ligt het niet. Ik wil mensen best mijn mening geven over Klaassen, maar dan wel aan mensen die ik serieus kan nemen en niet alleen maar kunnen roepen dat ik bommetjes plaats of w/e.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:00 Rang: Goddelijk
    abp="1820">

    Heel andere situatie,

    Vilhena springt omhoog en maakt overduidelijk met de elleboog naar achteren naar het hoofd van Pogba.

    Klaassen , heeft niet eens zijn elleboog gebruikt , laat dan maar eens zien waar Klaassen zijn Elleboog gebruikt... Klaassen wappert met zijn handen eens, maar als je bekijkt gaat hij met zijn hand naar die speler van Excelsior en geeft kracht met zijn hand , dat hij omvalt...

    Dat is toch geen slaande beweging man , dat is gewoon Duwen... jezus..

    Morf, zeker andere situatie. Vertel eens, voor Pogba hem raakt, maakt hij een natuurlijke sprong met zijn armen waar hij zich breed mee maakt toch? Kan je op de video zien. Daar ziet Vilhena hem niet aan komen. Dat Vilhena dan een zwaai maakt met zijn arm en Pogba raakt is volledig waar, maar jij doet alsof hij hem bewust met de elleboog wil raken wat niet waar is. Kijk naar alle verklaringen. Ik zeg nergens dat Klaassen een elleboog gebruikt, toch? SLAAN is wat ik zeg. En dat jij slaan gaat beschrijven als met zijn hand naar de speler en zet kracht, das vaak als je slaat want hij doet het met zijn hele arm. Het is niet dat hij hem vast pakt en duwt, hij slaat Morf. Kijk ook eens heel goed naar het beeld van Vilhena, want zoals ik al eerder zei, betwijfel ik of hij hem met de elleboog raakt. Volgens mij zeggen Vilhena en Pogba allebei dat ze de onder arm hebben gemerkt. Wel vol, dat wel Morf maar kom jij even mijn kant op, zal de bal net iets boven jou gooien en jij mag dan springen, geef ik je een zetje en dan kijken wij hoe jij je beweegt. Zelfde als Vilhena kan ik je verzekeren
  • luckykes +4473 20 Mar 2017 om 16:01 Rang: Wereldkampioen
    Ik wil geen vuurtje stoken maar dit is al de zoveelste keer dat een speler van Ajax er genadig van afkomt.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:01 Rang: Goddelijk
    abp="1854">
    Ik kan altijd met Seagal prima praten over voetbal, dus ja aan hem ligt het niet. Ik wil mensen best mijn mening geven over Klaassen, maar dan wel aan mensen die ik serieus kan nemen en niet alleen maar kunnen roepen dat ik bommetjes plaats of w/e.

    Ah, een excuus om er niet op in te gaan. Mijn dank, zal dit onthouden bij de komende discussies tussen ons
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:01 Rang: Goddelijk
    Ik wil geen vuurtje stoken maar dit is al de zoveelste keer dat een speler van Ajax er genadig van afkomt.

    Juist
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 16:02 Rang: Goddelijk
    Ik kan me vergissen maar volgens mij komt Calimero uit de strijd tussen Heracles en Fc Twente waar Heracles altijd het kleine broertje genoemd werd. Dat was al in mijn jeugd zo en toen werd het tussen de andere clubs niet gebruikt (niet dat ik me kan herinneren tenminste)


    Ik ken calimero alleen van ajacieden die Feyenoordfans zo noemen (naast de gebruikelijke bijnamen) en van de gelijknamige tekenfilm. Verder probeer ik me zo min mogelijk bezig te houden met andere clubs.

    Terecht , was eerder een duw , met zijn hand , dan een slaande beweging...
    Hij maakte een Duwende beweging , met zijn hand , Elleboog is het zowiezo niet... en zou een schorsing ook zwaar bestraft vinden.


    Van Benthem kent wel een fysisch expert die het verschil tussen duwen en slaan prima kan uitleggen Een echte elleboog was het niet nee, maar hij slaat toch stevig naar achteren met de intentie de tegenstander te raken.

    Ja kom op man hoe kan je hier niet om moeten lachen? Jij objectief, ik durf mijn gezicht niet te laten zien en ik ben onzeker. Toch prachtig wat jij voor conclusies trekt aan iets onzinnigs als een voetbalsite. Blijkbaar speelt SN een grote rol in je leven. Ieder zo zen ding he.


    Zijn idd enkele conclusies die ik trek, zijn we het ergens over eens ja.

    Daarnaast is SN mijn lust en mijn leven, ga naar bed ermee, sta ermee op. Waar andere mensen porno hebben, kick ik op het beledigen van ajacieden

    Kom op, niet iedereen niet kritiek heeft op ajax, is alleen met ajax bezig, sterker nog ik denk dat niemand dat is. Dat speelt zich allemaal in de denkbeeldige fantasieën van de ajacieden. Al het kritiek is alleen maar, omdat niemand het kan hebben dat ajax zo succesvol... Uhhu...

    Kijk, dit is dus het niveau, wat discussiëren overbodig maakt EN dit vind ik dus wel om te lachen.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:05 Rang: Goddelijk
    abp="2017">

    Zijn idd enkele conclusies die ik trek, zijn we het ergens over eens ja.

    Daarnaast is SN mijn lust en mijn leven, ga naar bed ermee, sta ermee op. Waar andere mensen porno hebben, kick ik op het beledigen van ajacieden

    Kom op, niet iedereen niet kritiek heeft op ajax, is alleen met ajax bezig, sterker nog ik denk dat niemand dat is. Dat speelt zich allemaal in de denkbeeldige fantasieën van de ajacieden. Al het kritiek is alleen maar, omdat niemand het kan hebben dat ajax zo succesvol... Uhhu...

    Kijk, dit is dus het niveau, wat discussiëren overbodig maakt EN dit vind ik dus wel om te lachen.

    Het leuke is, als een Feyenoorder (Vilhena) zoiets doet, kijkt men alleen naar de beweging in het filmpje. Als Klaassen het doet, wordt overal naar gekeken en dan daarbij zegt niemand hier volgens mij dat Klaassen een elleboog geeft
  • mojorisin +13303 20 Mar 2017 om 16:06 Rang: Utopisch
    Dat de KNVB pro 1 bepaalde club is lijkt mij wel heel sterk..
    Natuurlijk zullen de mensen die er werken een favoriete club hebben, maar toch niet allemaal collectief voor 1 club en dan vervolgens proberen met allerlei truukjes die club kampioen proberen te laten worden ? Gaat wel een beetje ver heh ? Zacht uitgedrukt..
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:06 Rang: Goddelijk
    Nogmaals Morf, welke overtreding maakt een Excelsior speler een gestrekte been die volgens jou '100% rood' had moeten zijn? Ik zag alleen een Excelsior speler die vol over de bal gaat (bewust of niet laat ik in het midden) en dan de Ajax speler vol raakt, maar nooit een gestrekte been. Dat was bewust even frustratie uitten door bewust over de bal te 'maaien'. Graag zie ik jou antwoord, zoals RonaldPJ ook al een tijd wacht op een antwoord over AZ spelers van 16 en 17 in de wedstrijd tegen PSV
  • Morfe0 -8779 20 Mar 2017 om 16:07 Rang: Utopisch
    Morf, zeker andere situatie. Vertel eens, voor Pogba hem raakt, maakt hij een natuurlijke sprong met zijn armen waar hij zich breed mee maakt toch? Kan je op de video zien. Daar ziet Vilhena hem niet aan komen. Dat Vilhena dan een zwaai maakt met zijn arm en Pogba raakt is volledig waar, maar jij doet alsof hij hem bewust met de elleboog wil raken wat niet waar is. Kijk naar alle verklaringen. Ik zeg nergens dat Klaassen een elleboog gebruikt, toch? SLAAN is wat ik zeg. En dat jij slaan gaat beschrijven als met zijn hand naar de speler en zet kracht, das vaak als je slaat want hij doet het met zijn hele arm. Het is niet dat hij hem vast pakt en duwt, hij slaat Morf. Kijk ook eens heel goed naar het beeld van Vilhena, want zoals ik al eerder zei, betwijfel ik of hij hem met de elleboog raakt. Volgens mij zeggen Vilhena en Pogba allebei dat ze de onder arm hebben gemerkt. Wel vol, dat wel Morf maar kom jij even mijn kant op, zal de bal net iets boven jou gooien en jij mag dan springen, geef ik je een zetje en dan kijken wij hoe jij je beweegt. Zelfde als Vilhena kan ik je verzekeren

    Dat is zeker waar , maar dat is gewoon een lastigere situatie omdat beide zich breed maken, maar ik vind dit soort situaties altijd lastig , hoevaak gebeuren dit soort dingen wel niet in een wedstrijd?
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:07 Rang: Goddelijk
    Dat de KNVB pro 1 bepaalde club is lijkt mij wel heel sterk..
    Natuurlijk zullen de mensen die er werken een favoriete club hebben, maar toch niet allemaal collectief voor 1 club en dan vervolgens proberen met allerlei truukjes die club kampioen proberen te laten worden ? Gaat wel een beetje ver heh ?

    Hier ga ik niet op in, er zijn genoeg supporters die dat zien maar zo ver wil ik in een discussie niet gaan
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:09 Rang: Goddelijk
    abp="2145">
    Dat is zeker waar , maar dat is gewoon een lastigere situatie omdat beide zich breed maken, maar ik vind dit soort situaties altijd lastig , hoevaak gebeuren dit soort dingen wel niet in een wedstrijd?

    Vaak zat, hij maakt zich breed, zie je al voor hij met zijn arm zwaait, staat ook in zijn verklaring. Ik heb hier vanaf het begin af aan met details verteld waar je aan kan zien dat Vilhena met de linkarm van Pogba een zet krijgt, je ziet zijn lichaam mee gaan met de beweging van de arm terwijl hij al deels in de lucht hangt. Op dat moment gaat Vilhena evenwicht verliezen en zie je dat zijn arm, daar waar hij ook een zet krijgt, gaat zwaaien. Doe je ook als je evenwicht verliest. Nogmaals, hij raakt hem vol met sowieso zijn onderarm, dat is zeker waar. Alleen veel details kloppen niet
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 16:09 Rang: Goddelijk
    Dat de KNVB pro 1 bepaalde club is lijkt mij wel heel sterk..
    Natuurlijk zullen de mensen die er werken een favoriete club hebben, maar toch niet allemaal collectief voor 1 club en dan vervolgens proberen met allerlei truukjes die club kampioen proberen te laten worden ? Gaat wel een beetje ver heh ? Zacht uitgedrukt..


    Het valt iig op dat 1 club wel heel erg vaak gematst wordt. Dat is eigenlijk het enige wat opvalt... Vele jaren lang.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:11 Rang: Goddelijk
    abp="2151">
    Dat is zeker waar , maar dat is gewoon een lastigere situatie omdat beide zich breed maken, maar ik vind dit soort situaties altijd lastig , hoevaak gebeuren dit soort dingen wel niet in een wedstrijd?

    Oh en dit gebeurd heel vaak in een wedstrijd aangezien iedereen zo springt als je krachtig wil springen. Soms wordt iemand geraakt, zoals nu bij Vilhena
  • mojorisin +13303 20 Mar 2017 om 16:11 Rang: Utopisch
    Hier ga ik niet op in, er zijn genoeg supporters die dat zien maar zo ver wil ik in een discussie niet gaan

    Ik vind het bizar dat sommige anderen dat dus wel echt geloven..
    De ene keer heeft 1 club het geluk wat aan haar zijde, de andere keer een andere club..
    Ik geloof iig niet in die conspiracy theories, tenminste, niet hier in NL..
  • Morfe0 -8779 20 Mar 2017 om 16:12 Rang: Utopisch
    Nogmaals Morf, welke overtreding maakt een Excelsior speler een gestrekte been die volgens jou '100% rood' had moeten zijn? Ik zag alleen een Excelsior speler die vol over de bal gaat (bewust of niet laat ik in het midden) en dan de Ajax speler vol raakt, maar nooit een gestrekte been. Dat was bewust even frustratie uitten door bewust over de bal te 'maaien'. Graag zie ik jou antwoord, zoals RonaldPJ ook al een tijd wacht op een antwoord over AZ spelers van 16 en 17 in de wedstrijd tegen PSV


    Van Duinen .. die actie bedoelde ik inderdaad, schopte vol over zijn enkels, Donkerrood , zelfs PSVers op PSV Fora , meldde dat het donkerpaars was, zelfs collegas van mij (allemaal PSVers ) , meldde ook dat het gewoon rood moest zijn..

    Neemt niet weg , dat Ajax natuurlijk niks verdiende gister, man wat was het slecht.. goeiendag..

    Was er al bang voor , nummer 9 is zeer belangrijk , Traore is je slechtse speler en uitgerekend hij op 9 zetten , hield niks vast , waardoor we niet tot aanvallen kwamen.
  • Morfe0 -8779 20 Mar 2017 om 16:13 Rang: Utopisch
    Hoezo is KNVB pro Ajax?
    Gijs De Jong (directeur KNVB ) heeft openlijk gemeld dat hij het wel leuk zou vinden als Feyenoord kampioen zou worden!
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:14 Rang: Goddelijk
    abp="2295">
    Ik vind het bizar dat sommige anderen dat dus wel echt geloven..
    De ene keer heeft 1 club het geluk wat aan haar zijde, de andere keer een andere club..
    Ik geloof iig niet in die conspiracy theories, tenminste, niet hier in NL..

    Weet je wat het probleem is, de drukte om het Vilhena gebeuren is zo hoog nu. Zelfs nu er veel niet klopt, verklaringen tegen de scheids zijn probeert de aanklager hem alsnog te vervolgen (Vilhena). Dan komt Klaassen met een slaande beweging die zeker een onderzoek waard is, wat krijg je dan als de aanklager zegt, die doe ik niet? Waarom de 1 wel en de ander niet. Je ziet dat Makkelie naar de situatie kijkt en hem dus beoordeeld, dus deze zou ook niet bestraft moeten/mogen worden
  • Morfe0 -8779 20 Mar 2017 om 16:15 Rang: Utopisch
    Ik vind het bizar dat sommige anderen dat dus wel echt geloven..
    De ene keer heeft 1 club het geluk wat aan haar zijde, de andere keer een andere club..
    Ik geloof iig niet in die conspiracy theories, tenminste, niet hier in NL..



    Uh , waanzin..

    Over Nijhuis btw , heb al meerdere verhalen gehoord, (of het klopt weet ik niet ) dat hij gemeld heeft dat hij een bloedje hekel aan Ajax heeft...


    Van Boekel en Nijhuis zijn de 2 scheidsrechters waar Ajax structureel meer punten verlies lijd dan andere scheidsrechters, dat zijn feiten die ook keihard op te zoeken zijn.

    Daarentegen hebben we met Makkelie weer een scheids die weer flink het voordeel van ons fluit de laatste jaren.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:15 Rang: Goddelijk
    abp="2330">

    Van Duinen .. die actie bedoelde ik inderdaad, schopte vol over zijn enkels, Donkerrood , zelfs PSVers op PSV Fora , meldde dat het donkerpaars was, zelfs collegas van mij (allemaal PSVers ) , meldde ook dat het gewoon rood moest zijn..

    Neemt niet weg , dat Ajax natuurlijk niks verdiende gister, man wat was het slecht.. goeiendag..

    Was er al bang voor , nummer 9 is zeer belangrijk , Traore is je slechtse speler en uitgerekend hij op 9 zetten , hield niks vast , waardoor we niet tot aanvallen kwamen.

    Die PSV'ers boeien mij niet, genoeg supporters die met geel genoegen nemen. Het was geen gestrekte been, daar ging mij het om, het was een in mijn ogen bewuste schop over de bal heen. Was rood op zijn plaats? Voor mij als Feyenoorder niet
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 16:15 Rang: Goddelijk
    Ik vind het bizar dat sommige anderen dat dus wel echt geloven..
    De ene keer heeft 1 club het geluk wat aan haar zijde, de andere keer een andere club..
    Ik geloof iig niet in die conspiracy theories, tenminste, niet hier in NL..


    Er is een verschil in geloven en dingen daadwerkelijk zien/opvallen. Feyenoord wordt altijd gezocht door de herhalingen en Zeist die dan aanklagers uit hun broekzak toveren (dit seizoen vooral).

    Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag bovenaan:

    Kan iemand 5 ajaxspelers uit de laatste 10 jaar bij ajax die een onderzoek naar hun gedrag in een wedstrijd hebben gekregen?
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:16 Rang: Goddelijk
    Hoezo is KNVB pro Ajax?
    Gijs De Jong (directeur KNVB ) heeft openlijk gemeld dat hij het wel leuk zou vinden als Feyenoord kampioen zou worden!

    Is iets anders dan supporter zijn van. Ook Sjaakkie zei het, is die Feyenoorder?
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:17 Rang: Goddelijk
    abp="2426">


    Uh , waanzin..

    Over Nijhuis btw , heb al meerdere verhalen gehoord, (of het klopt weet ik niet ) dat hij gemeld heeft dat hij een bloedje hekel aan Ajax heeft...


    Van Boekel en Nijhuis zijn de 2 scheidsrechters waar Ajax structureel meer punten verlies lijd dan andere scheidsrechters, dat zijn feiten die ook keihard op te zoeken zijn.

    Daarentegen hebben we met Makkelie weer een scheids die weer flink het voordeel van ons fluit de laatste jaren.

    Gister kwam iemand met de details dat onder Nijhuis (volgens mij) Ajax 4 van de 3 wedstrijden niet verloren heeft. Dan daarbij, is allang uitgelegd hoe hij fluit en ook daar maakt hij wel eens een fout in, net als elke scheidsrechter
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:18 Rang: Goddelijk
    abp="2423">
    Daarentegen hebben we met Makkelie weer een scheids die weer flink het voordeel van ons fluit de laatste jaren.

    Vandaar zijn niet gegeven penalty's en zijn verklaring achteraf over de situatie Vilhena terwijl hij er met zijn 'neus' (sorry, moest ff) op staat
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 16:20 Rang: Goddelijk
    Hoezo is KNVB pro Ajax?
    Gijs De Jong (directeur KNVB ) heeft openlijk gemeld dat hij het wel leuk zou vinden als Feyenoord kampioen zou worden!


    Haha ja Blind ook... Iets zeggen is 1 ding, het menen is een tweede.
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:20 Rang: Goddelijk
    abp="2633">

    Haha ja Blind ook... Iets zeggen is 1 ding, het menen is een tweede.

    Sjaak Swart ook

    http://www.vi.nl/nieuws/ajaxicoon-swart-ik-gun-feyenoord-de-titel-wel.htm
  • mojorisin +13303 20 Mar 2017 om 16:21 Rang: Utopisch
    Er is een verschil in geloven en dingen daadwerkelijk zien/opvallen. Feyenoord wordt altijd gezocht door de herhalingen en Zeist die dan aanklagers uit hun broekzak toveren (dit seizoen vooral).

    Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag bovenaan:

    Kan iemand 5 ajaxspelers uit de laatste 10 jaar bij ajax die een onderzoek naar hun gedrag in een wedstrijd hebben gekregen?

    Ik niet, maar dat houd ik ook niet bij allemaal..
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:23 Rang: Goddelijk
    abp="2694">
    Ik niet, maar dat houd ik ook niet bij allemaal..

    Die van Feyenoord zijn kort geleden dus die onthouden we allemaal
  • Morfe0 -8779 20 Mar 2017 om 16:24 Rang: Utopisch
    Die PSV'ers boeien mij niet, genoeg supporters die met geel genoegen nemen. Het was geen gestrekte been, daar ging mij het om, het was een in mijn ogen bewuste schop over de bal heen. Was rood op zijn plaats? Voor mij als Feyenoorder niet

    Jaja , dat dacht ik wel!
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:26 Rang: Goddelijk
    abp="2780">
    Jaja , dat dacht ik wel!

    Voor jou als Ajacied wel, niet voor niets dat jij op alle forums aan het zoeken ben naar ondersteuning. PSV forum, best lachen voor iemand die alles tegen PSV heeft
  • Morfe0 -8779 20 Mar 2017 om 16:26 Rang: Utopisch
    Gister kwam iemand met de details dat onder Nijhuis (volgens mij) Ajax 4 van de 3 wedstrijden niet verloren heeft. Dan daarbij, is allang uitgelegd hoe hij fluit en ook daar maakt hij wel eens een fout in, net als elke scheidsrechter

    Nouja je gaat mij in ieder geval niet vertellen , dat bepaalde scheidsrechters geen invloed hebben op bepaalde clubs, want dat is wel zo.
    Ik wil niet de Calimero uithangen , maar als PSV een Van Boekel heeft als scheids krijgen ze ook voor een poep en een scheet een penalty , terwijl hij in dezelfde situaties voor ons geen penalty geeft..

    Daarentegen met Makkelie weer andersom.
    Als je goed oplet , dan zie je dat gewoon constant terug, maakt ook niet uit , scheidsrechters zijn ook mensen , en hebben ook clubvoorkeuren , en dat neem je toch gewoon mee.

    Vroeger hadden we ook een aantal Ajax scheidsrechters die altijd voor Ajax floten, vond ik altijd wel lekker, moet niet kunnen , gebeurt wel degelijk.
  • Morfe0 -8779 20 Mar 2017 om 16:27 Rang: Utopisch
    Voor jou als Ajacied wel, niet voor niets dat jij op alle forums aan het zoeken ben naar ondersteuning. PSV forum, best lachen voor iemand die alles tegen PSV heeft


    Ben gewoon vaak benieuwd wat PSVers willen zien aan spelers met Transferperiodes , hoe hun bepaalde dingen willen zien, doe ik ook bij Feyenoord overigens,.
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 16:27 Rang: Goddelijk
    Sjaak Swart ook

    http://www.vi.nl/nieuws/ajaxicoon-swart-ik-gun-feyenoord-de-titel-wel.htm


    Da's 1 van de weinige die ik geloof, geen schijnheil.


    Die van Feyenoord zijn kort geleden dus die onthouden we allemaal


    Haha, die van Feyenoord overstijgt alleen dit seizoen al de 5... Laat staan van de afgelopen 10 jaar
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:30 Rang: Goddelijk
    abp="2817">
    Nouja je gaat mij in ieder geval niet vertellen , dat bepaalde scheidsrechters geen invloed hebben op bepaalde clubs, want dat is wel zo.
    Ik wil niet de Calimero uithangen , maar als PSV een Van Boekel heeft als scheids krijgen ze ook voor een poep en een scheet een penalty , terwijl hij in dezelfde situaties voor ons geen penalty geeft..

    Daarentegen met Makkelie weer andersom.
    Als je goed oplet , dan zie je dat gewoon constant terug, maakt ook niet uit , scheidsrechters zijn ook mensen , en hebben ook clubvoorkeuren , en dat neem je toch gewoon mee.

    Vroeger hadden we ook een aantal Ajax scheidsrechters die altijd voor Ajax floten, vond ik altijd wel lekker, moet niet kunnen , gebeurt wel degelijk.

    Nu heb je er sowieso 1 tegen je en piep je als een gek, het is ook nooit goed
  • NielsK +9111 20 Mar 2017 om 16:33 Rang: Goddelijk
    abp="2844">

    Ben gewoon vaak benieuwd wat PSVers willen zien aan spelers met Transferperiodes , hoe hun bepaalde dingen willen zien, doe ik ook bij Feyenoord overigens,.

    Sorry maar ik kom niet op hun sites, zeker niet om ondersteuning te zoeken! Krijg je het hier niet, ga je daar meningen zoeken
  • rodejo +1289 20 Mar 2017 om 17:33 Rang: Legende
    Het valt iig op dat 1 club wel heel erg vaak gematst wordt. Dat is eigenlijk het enige wat opvalt... Vele jaren lang.



    Het valt op dat de traditionele top 3 vaker gematst worden dan de kleinere clubs. Ik ben niet echt voor een bepaalde club en dat valt dus op!
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 18:06 Rang: Goddelijk
    Het valt op dat de traditionele top 3 vaker gematst worden dan de kleinere clubs. Ik ben niet echt voor een bepaalde club en dat valt dus op!


    Daar ben ik het bijna helemaal mee eens. Het klopt dat kleinere clubs vaak (helaas) benadeeld worden, maar als er iets in het voordeel valt voor Feyenoord, heeft men vaak het er nog heel lang over. Bij ajax en in mindere mate psv wordt dat vaak weggewuifd alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

    Maar ik vind wel dat kleinere clubs het nu wat minder lastig hebben dan enkele jaren terug. Toen was het namelijk echt heel erg. Het enige wat hetzelfde gebleven is... is ajax... Triest genoeg.

    Wat nu mijn absolute ajax-complottheorie (volgens sommigen hier) compleet zou maken, is Kevin Blom als scheidsrechter aangesteld zien worden voor 2 april
  • Morfe0 -8779 20 Mar 2017 om 18:11 Rang: Utopisch
    Daar ben ik het bijna helemaal mee eens. Het klopt dat kleinere clubs vaak (helaas) benadeeld worden, maar als er iets in het voordeel valt voor Feyenoord, heeft men vaak het er nog heel lang over. Bij ajax en in mindere mate psv wordt dat vaak weggewuifd alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

    Maar ik vind wel dat kleinere clubs het nu wat minder lastig hebben dan enkele jaren terug. Toen was het namelijk echt heel erg. Het enige wat hetzelfde gebleven is... is ajax... Triest genoeg.

    Wat nu mijn absolute ajax-complottheorie (volgens sommigen hier) compleet zou maken, is Kevin Blom als scheidsrechter aangesteld zien worden voor 2 april



    Vind je , Vroeger hadden we veel vaker de scheids mee dan nu hoor.. is een feit , ga maar opzoeken..


    Een Nijhuis en een Van Boekel fluiten vaak in het nadeel van Ajax , Makkelie is tegenwoordig de enige scheids die ons altijd matst , net zoals vroeger legio aan scheidsrechters waren...


    Van de 8 wedstrijden waar Ajax puntverlies leed, werden er 5 geleid door Van Boekel en Nijhuis..

    Zeg het maar...!!!..
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 18:21 Rang: Goddelijk
    Vind je , Vroeger hadden we veel vaker de scheids mee dan nu hoor.. is een feit , ga maar opzoeken..


    Een Nijhuis en een Van Boekel fluiten vaak in het nadeel van Ajax , Makkelie is tegenwoordig de enige scheids die ons altijd matst , net zoals vroeger legio aan scheidsrechters waren...


    Van de 8 wedstrijden waar Ajax puntverlies leed, werden er 5 geleid door Van Boekel en Nijhuis..

    Zeg het maar...!!!..


    Ja, het was vroeger idd echt veel erg ja, maar ik dacht ergens gezien te hebben dat Nijhuis 4 duels dit seizoen floot van ajax... en ajax er 3 won en 1 gelijk.

    Je noemt nu 8 wedstrijden op, maar hoeveel wedstrijden in totaal hebben Van Boekel en Nijhuis eigenlijk gefloten van ajax? Daarnaast laten die 2 scheidsrechters meer toe dan andere, heeft er denk ik ook wel mee te maken.

    ajax heeft gebaat bij zaalvoetbalscheidsrechters, Feyenoord heeft baat bij een scheidsrechter die fysiek contact toestaat, binnen de grenzen van het toelaatbare.

    Zie het als verschillende voetbalvelden, sommige houden van kunstgras, andere hebben er een bloedhekel aan.
  • FR-Zuid! -1007 20 Mar 2017 om 18:21 Rang: Goddelijk
    Vind je , Vroeger hadden we veel vaker de scheids mee dan nu hoor.. is een feit , ga maar opzoeken..


    Een Nijhuis en een Van Boekel fluiten vaak in het nadeel van Ajax , Makkelie is tegenwoordig de enige scheids die ons altijd matst , net zoals vroeger legio aan scheidsrechters waren...


    Van de 8 wedstrijden waar Ajax puntverlies leed, werden er 5 geleid door Van Boekel en Nijhuis..

    Zeg het maar...!!!..


    Ja, het was vroeger idd echt veel erg ja, maar ik dacht ergens gezien te hebben dat Nijhuis 4 duels dit seizoen floot van ajax... en ajax er 3 won en 1 gelijk.

    Je noemt nu 8 wedstrijden op, maar hoeveel wedstrijden in totaal hebben Van Boekel en Nijhuis eigenlijk gefloten van ajax? Daarnaast laten die 2 scheidsrechters meer toe dan andere, heeft er denk ik ook wel mee te maken.

    ajax heeft gebaat bij zaalvoetbalscheidsrechters, Feyenoord heeft baat bij een scheidsrechter die fysiek contact toestaat, binnen de grenzen van het toelaatbare.

    Zie het als verschillende voetbalvelden, sommige houden van kunstgras, andere hebben er een bloedhekel aan.
  • de Analist -5011 20 Mar 2017 om 19:21 Rang: Legende
    ach ik zei het gisteren al,Kluivert word niet eens onderzocht,wist dit van te voren.

  • de Analist -5011 20 Mar 2017 om 19:22 Rang: Legende
    het zou Ajax sieren als ze hem zelf schorsen voor 1 wedstrijd,maar dat zie ik ook niet gebeuren
  • de Analist -5011 20 Mar 2017 om 19:23 Rang: Legende
    Kijken wat de snor en gijpie hiervan vinden,want bij studio voetbal zullen ze het er niet eens over gehad hebben,schat ik zo in
  • mojorisin +13303 20 Mar 2017 om 19:24 Rang: Utopisch
    ach ik zei het gisteren al,Kluivert word niet eens onderzocht,wist dit van te voren.

    Dat zei ik ook al, was ook niet ernstig ofzo, Klaassen had ik wel wat bij verwacht..
    Beetje hetzelfde als Vilhena, alleen iets minder erg..
  • mojorisin +13303 20 Mar 2017 om 19:25 Rang: Utopisch
    Kijken wat de snor en gijpie hiervan vinden,want bij studio voetbal zullen ze het er niet eens over gehad hebben,schat ik zo in

    Jawel, kwam ter sprake..
  • de Analist -5011 20 Mar 2017 om 19:25 Rang: Legende
    Dat zei ik ook al, was ook niet ernstig ofzo, Klaassen had ik wel wat bij verwacht..
    Beetje hetzelfde als Vilhena, alleen iets minder erg..


    Kluivert was gewoon een slaande beweging hoor
  • de Analist -5011 20 Mar 2017 om 19:25 Rang: Legende
    Jawel, kwam ter sprake..


    30 seconden??
  • de Analist -5011 20 Mar 2017 om 19:26 Rang: Legende
    Dat zei ik ook al, was ook niet ernstig ofzo, Klaassen had ik wel wat bij verwacht..
    Beetje hetzelfde als Vilhena, alleen iets minder erg..


    verschil of je met de rug naar de situatie staat(vilhena)of er vol in rent(klaassen)
  • de Analist -5011 20 Mar 2017 om 19:27 Rang: Legende
    maar de inconsequentie ten top in Zeist weer,das wel duidelijk
  • mojorisin +13303 20 Mar 2017 om 19:29 Rang: Utopisch
    30 seconden??

    Nee, wel wat langer..
  • de Analist -5011 20 Mar 2017 om 19:30 Rang: Legende
    Nee, wel wat langer..


    en wat vonden de heren??
  • mojorisin +13303 20 Mar 2017 om 19:31 Rang: Utopisch
    verschil of je met de rug naar de situatie staat(vilhena)of er vol in rent(klaassen)

    Imo was de actie van Vilhena meer een echte elleboog (niet ernstig) en die van Klaassen zat tussen een duw en elleboog in.. Waren beide niet heel erg ofzo imo..
    Maar goed, dat is mijn interpretatie..
  • mojorisin +13303 20 Mar 2017 om 19:32 Rang: Utopisch
    en wat vonden de heren??

    Kluivert vonden ze niet veel voorstellen, Klaassen wel wat meer..
  • de Analist -5011 20 Mar 2017 om 20:11 Rang: Legende
    Kluivert vonden ze niet veel voorstellen, Klaassen wel wat meer..


    nee ok,dan lag het toch aan mij,sorry mijn schuld
  • de Analist -5011 20 Mar 2017 om 21:05 Rang: Legende
    de heren bij VI vonden het ook niks van klaassen,dus bij deze mijn nederige excuses dat ik hier weer zo,n heisa van gemaakt heb
  • Bennos52 +245 20 Mar 2017 om 21:16 Rang: Basisspeler
    Straffen op basis van tv beelden is pure competitie vervalsing. Heeft in principe niets te maken met Ajax en Feyenoord. Scheidsrechters die er bij bepaalde situaties met de neus bovenop staan maar niets gezien zeggen te hebben, terwijl anderen eigenlijk een gele of zelfs rode kaart haddn moeten trekken maar dan zeggen dat ze "het beoordeeld hebben". Er is maar één woord voor: belachelijk!
  • MVKgrunn +1352 20 Mar 2017 om 21:35 Rang: Vice-aanvoerder
    de heren bij VI vonden het ook niks van klaassen,dus bij deze mijn nederige excuses dat ik hier weer zo,n heisa van gemaakt heb

    Aha nu valt de puzzel op z'n plaats, hierdoor af en toe die rare kreten van jou. Ik zal je adviseren naar Studio Voetbal te gaan kijken, elke zondagavond rond 20 over 10. Daar zitten de mensen met verstand en gaat het altijd over jou favoriete club.
  • de Analist -5011 20 Mar 2017 om 21:40 Rang: Legende
    Aha nu valt de puzzel op z'n plaats, hierdoor af en toe die rare kreten van jou. Ik zal je adviseren naar Studio Voetbal te gaan kijken, elke zondagavond rond 20 over 10. Daar zitten de mensen met verstand en gaat het altijd over jou favoriete club.


    nou nee bedankt
  • MVKgrunn +1352 20 Mar 2017 om 21:44 Rang: Vice-aanvoerder
    nou nee bedankt

    Haha, echt niet? Lekker naar Tom Egbers staren, wie wil dat nou niet?!
  • de Analist -5011 20 Mar 2017 om 21:45 Rang: Legende
    Haha, echt niet? Lekker naar Tom Egbers staren, wie wil dat nou niet?!


    heette vroeger toen die kale Jack daar zat,niet voor niets studio Ajax
  • MVKgrunn +1352 20 Mar 2017 om 21:48 Rang: Vice-aanvoerder
    heette vroeger toen die kale Jack daar zat,niet voor niets studio Ajax

    Kon het proberen, ik zie jou hier ook altijd bij de Ajax artikelen, misschien iets voor jou dacht ik.....