'Misdadiger' Vilhena is boos op FOX Sports

'Misdadiger' Vilhena is boos op FOX Sports
20 Maart 2017 08:16

Feyenoorder Tonny Vilhena kon nog meedoen in de wedstrijd van zijn werkgever tegen sc Heerenveen, maar de kans is groot dat hij binnenkort een aantal wedstrijden geschorst wordt. De middenvelder deelde in het duel met Sparta een elleboogstoot uit aan Mathias Pogba. Volgens het Algemeen Dagblad is Vilhena nu boos op FOX Sports.

De krant schrijft namelijk: "De linkspoot wilde niet met iedereen van gedachten wisselen over het duel met Heerenveen. FOX Sports kreeg hem niet voor de camera omdat Vilhena geïrriteerd is over het feit dat de beelden van het incident met Pogba destijds in het programma 'Dit was het weekend' werden getoond. Bij Feyenoord lieten ze eerder ook al weten dat Vilhena een slecht gevoel had bij de eerdere zitting in tuchtcommissie." Van Bronckhorst vertelde toen: "Hij kreeg toen het idee dat hij een misdaad had begaan."

Het AD kreeg Vilhena wel eventjes te spreken. De mannetjesputter reageert: "Over die hele beroepszaak wil ik niets zeggen. We zijn gewoon enorm blij met weer drie belangrijke punten."

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

13 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • NielsK +9225 20 Mar 2017 om 08:27 Rang: Goddelijk
    Oké Maikel, kan je deze schandalige titel even veranderen? Misdadiger? WTF
  • Maikel de Lange +380 20 Mar 2017 om 08:32 Rang: Redactie
    Oké Maikel, kan je deze schandalige titel even veranderen? Misdadiger? WTF

    Hahaha, zo noemen wij hem niet hè, is omdat hij zich een 'misdadiger' voelt (aldus Kuyt, Van Bronckhorst). Vandaar tussen aanhalingstekens!
  • vak104 +6248 20 Mar 2017 om 08:33 Rang: Utopisch
    Oké Maikel, kan je deze schandalige titel even veranderen? Misdadiger? WTF


    Staat tussen aanhalingstekens he....
  • vak104 +6248 20 Mar 2017 om 08:33 Rang: Utopisch
    Hahaha, zo noemen wij hem niet hè, is omdat hij zich een 'misdadiger' voelt (aldus Kuyt, Van Bronckhorst). Vandaar tussen aanhalingstekens!


    Ja, Pcies
  • NielsK +9225 20 Mar 2017 om 08:38 Rang: Goddelijk
    Staat tussen aanhalingstekens he....

    Dan nog, een misdadiger voelt hij zich door hoe neergezet wordt, is hij niet En zo staat het in de titel
  • NielsK +9225 20 Mar 2017 om 08:39 Rang: Goddelijk
    Hahaha, zo noemen wij hem niet hè, is omdat hij zich een 'misdadiger' voelt (aldus Kuyt, Van Bronckhorst). Vandaar tussen aanhalingstekens!

    Zo noemen jullie hem nu wel, het staat in de titel, die maak jij niet Kuyt of GIO
  • Maikel de Lange +380 20 Mar 2017 om 08:44 Rang: Redactie
    Nah, stel Gio noemt Botteghin een oetlul en dat staat in het artikel. Dan kunnen we an sich neerzetten: 'Oetlul' Botteghin aangewezen als schuldige bij Feyenoord. Niet dat Eric een oetlul is, ik vind dat hij het goed doet.
  • NielsK +9225 20 Mar 2017 om 08:46 Rang: Goddelijk
    En Maikel, nog iets. Over Vilhena was meteen een topic toen hij Pogba raakte, waar zijn de topics over Kluivert en Klaassen? Zelfs gister over Vilhena meteen een topic, toen hij Karsdorp in zijn dansje raakte. Is er hier een voorkeur?
  • NielsK +9225 20 Mar 2017 om 08:47 Rang: Goddelijk
    Nah, stel Gio noemt Botteghin een oetlul en dat staat in het artikel. Dan kunnen we an sich neerzetten: 'Oetlul' Botteghin aangewezen als schuldige bij Feyenoord. Niet dat Eric een oetlul is, ik vind dat hij het goed doet.

    Dat mag jij vinden, dan nog is misdadiger in zoiets wat veel aandacht en commotie getrokken heeft, niet gepast
  • Maikel de Lange +380 20 Mar 2017 om 08:49 Rang: Redactie
    En Maikel, nog iets. Over Vilhena was meteen een topic toen hij Pogba raakte, waar zijn de topics over Kluivert en Klaassen? Zelfs gister over Vilhena meteen een topic, toen hij Karsdorp in zijn dansje raakte. Is er hier een voorkeur?

    http://www.soccernews.nl/news/385451/Kritiek_op_FOX_Sports_tijdens_Excelsior_-_Ajax:_Waar_blijft_de_herhaling?
  • vak104 +6248 20 Mar 2017 om 09:01 Rang: Utopisch
    http://www.soccernews.nl/news/385451/Kritiek_op_FOX_Sports_tijdens_Excelsior_-_Ajax:_Waar_blijft_de_herhaling?


    Het is als gebruiker al tenenkrommend om te moeten lezen, hoe is hetvdab als mod om er ook nog eens inhoudelijk op te "moeten" reageren? 😂😂😂😂😂

  • J Kiprich +3972 20 Mar 2017 om 09:06 Rang: Goddelijk
    Het is als gebruiker al tenenkrommend om te moeten lezen, hoe is hetvdab als mod om er ook nog eens inhoudelijk op te "moeten" reageren? 😂😂😂😂😂


    Wat zien ik nu?
  • vak104 +6248 20 Mar 2017 om 09:11 Rang: Utopisch
    Wat zien ik nu?


    Doe mij konde?