'Vreemd dat hij niks goed kan doen bij Feyenoord-fans'

'Vreemd dat hij niks goed kan doen bij Feyenoord-fans'
20 Maart 2017 06:26
© ProShots

Feyenoord-icoon Willem van Hanegem constateert dat vleugelverdediger Miquel Nelom van de Rotterdammers wel heel erg vaak het pispaaltje is bij de supporters. En daar snapt De Kromme eigenlijk helemaal niks van, zo schrijft hij in zijn column in het Algemeen Dagblad.

Van Hanegem begint: "Miquel Nelom kreeg bakken vol kritiek. Natuurlijk speelde hij niet geweldig, maar ik krijg al veel langer het idee dat deze jongen niet veel goed kan doen bij zijn eigen supporters. Dat vind ik vreemd. Nelom is een zelf opgeleide speler. Bovendien iemand die ik nooit hoor zeuren, die bescheiden is en nooit nare trekjes vertoont. In Heerenveen lag de hele linkerkant voortdurend open, want Steven Berghuis had er voor de pauze op de voor hem vreemde plek van linkerspits volgens mij geen zin in."

Het icoon gaat verder: "Dat maakte het lastig voor Nelom. Die strafschop tegen, dat kan natuurlijk gebeuren. Een handige speler als Reza, die met snelheid op je afkomt en dan ook nog eens een fraaie schaarbeweging eruit gooit, die kun je per ongeluk raken. Ik praat niets goed hoor, maar als Feyenoord slecht speelt, moet je niet opeens allemaal naar Nelom wijzen. Waar was Botteghin dan voor rust? En Kuyt als rechterspits? En Berghuis en Van der Heijden? Wat dat betreft heeft Nelom geluk dat hij een trainer heeft die zijn oren niet laat hangen naar de schreeuwende massa."

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

6 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • putang ina +677 20 Mar 2017 om 09:05 Rang: Basisspeler
    Zelfs stevie wonder ziet dat nelom er niks van bakt
  • luckykes +4764 20 Mar 2017 om 09:15 Rang: Wereldkampioen
    Zelfs stevie wonder ziet dat nelom er niks van bakt




    Dat kan niet
  • ronaldpj +7716 20 Mar 2017 om 09:59 Rang: Utopisch
    Dat kan niet

    Nou, dat zou je verbazen, kijk hier maar eens https://www.youtube.com/watch?v=Ebts1FMCgb4
    .
  • Seagal +13715 20 Mar 2017 om 10:08 Rang: Goddelijk
    "Natuurlijk speelde hij niet geweldig, maar ik krijg al veel langer het idee dat deze jongen niet veel goed kan doen bij zijn eigen supporters. Dat vind ik vreemd. Nelom is een zelf opgeleide speler. Bovendien iemand die ik nooit hoor zeuren, die bescheiden is en nooit nare trekjes vertoont."

    dus het publiek moet enthousiast zijn over een speler die wekelijks fouten maakt omdat het een aardige gozer is? volgens mij is het logischer dat het publiek een speler liever goed ziet presteren
  • Snakebite +788 20 Mar 2017 om 13:45 Rang: Vice-aanvoerder
    Leuk om op de bank te hebben als back up, maar het is duidelijk geen basismateriaal.
    En wat moet Woudenberg wel niet denken als je concurrent zo slecht speelt (net als tegen Sparta toen hij inviel) en je nog geen kans krijgt.
  • FR-Zuid! -1139 20 Mar 2017 om 13:58 Rang: Goddelijk
    Een geweldig mens, die nooit klaagt en onrust veroorzaakt, maar het is voor Feyenoord geen geweldige linksback. Sterker nog, Kongolo staat nu op links en niet centraal, omdat hij er niks van bakt. Hoe zou Woudenberg zich moeten voelen... Maarja, als we maar kampioen worden en dan moet eerst in amsterdam een goed resultaat gezet worden.

Meer over