'Tattookoning' ontwerpt bal voor nieuw Eredivisie-seizoen

'Tattookoning' ontwerpt bal voor nieuw Eredivisie-seizoen
17 Februari 2017 19:20
© ProShots

De Eredivisie is nog in volle gang en toch is er nu al nieuws voor het volgende seizoen. Onder aanvoering van tatoeëerder Henk Schiffmacher is namelijk de nieuwe wedstrijdbal onthuld.

De nieuwe wedstrijdbal staat in het teken van het zestigjarige jubileum van de Eredivisie. "Dat ik de officiële Eredivisie-bal heb mogen ontwerpen is een droom die werkelijkheid wordt", reageert Schiffmacher op de website van de competitie. "Ik ben een groot voetballiefhebber en heb gedurende mijn loopbaan ook diverse voetballers onder mijn naald gehad."

De in Nederland zeer bekende tatoeëerder vervolgt: "In het ontwerp van de bal heb ik symbolen gebruikt die staan voor kracht en verbinding. Dat is voor mij ook waar de Eredivisie en voetbal voor staat. Ik hoop dat de spelers, clubs en supporters dit zullen herkennen en waarderen." Op de laatste speelronde zal de nieuwe bal voor de eerste keer worden ingezet.


Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

6 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • pollie -2061 17 Feb 2017 om 21:37 Rang: Wereldkampioen
    We zijn goed bezig in Nederland, we laten schorem onder de tattoes, als beloning voor zijn a-sociale uitstraling, de bal ontwerpen. En dan maar lullen over verloedering.
    Even kort door de bocht, tattoes zijn (in mijn ogen) een toonbeeld voor patjepeeer gedrag.

    "In het ontwerp van de bal heb ik symbolen gebruikt die staan voor kracht en verbinding. Dat is voor mij ook waar de Eredivisie en voetbal voor staat. Ik hoop dat de spelers, clubs en supporters dit zullen herkennen en waarderen."

    Ga bij DWDD zitten, applaus volk zat.
  • pollie -2061 17 Feb 2017 om 22:32 Rang: Wereldkampioen
    Levendige site weer. Alle dames zijn weg, een wijvenprogramma op teevee?
  • RotterdamFR +64 17 Feb 2017 om 22:38 Rang: Semi-prof
    We zijn goed bezig in Nederland, we laten schorem onder de tattoes, als beloning voor zijn a-sociale uitstraling, de bal ontwerpen. En dan maar lullen over verloedering.
    Even kort door de bocht, tattoes zijn (in mijn ogen) een toonbeeld voor patjepeeer gedrag.

    "In het ontwerp van de bal heb ik symbolen gebruikt die staan voor kracht en verbinding. Dat is voor mij ook waar de Eredivisie en voetbal voor staat. Ik hoop dat de spelers, clubs en supporters dit zullen herkennen en waarderen."

    Ga bij DWDD zitten, applaus volk zat.


    Wat een slap gelul
    Hoezo nou weer schorem?
    Omdat ie er anders uitziet als jou en een paar plaatjes op zn lichaam heeft?
    En ik denk dat het geen beloning is zal best wel bij nagedacht zijn die man heeft hele mooie tattoos gemaakt en is erg creatief.
    Legt ook goed uit wat ie wil gaan doen met die bal dus in mijn ogen niks mis mee
    (En nee ik heb geen tattoos)
  • Hupweereentrein +4300 17 Feb 2017 om 22:51 Rang: Utopisch
    We zijn goed bezig in Nederland, we laten schorem onder de tattoes, als beloning voor zijn a-sociale uitstraling, de bal ontwerpen. En dan maar lullen over verloedering.
    Even kort door de bocht, tattoes zijn (in mijn ogen) een toonbeeld voor patjepeeer gedrag.

    "In het ontwerp van de bal heb ik symbolen gebruikt die staan voor kracht en verbinding. Dat is voor mij ook waar de Eredivisie en voetbal voor staat. Ik hoop dat de spelers, clubs en supporters dit zullen herkennen en waarderen."

    Ga bij DWDD zitten, applaus volk zat.


    Ff Humberto kijken. Je zal genieten verzeker ik je.
  • pollie -2061 17 Feb 2017 om 22:55 Rang: Wereldkampioen
    Ff Humberto kijken. Je zal genieten verzeker ik je.


    Humberto, leuke gast met een slap programma. Waren er weer uitgerangeerde derderangs Bn-ers die een kookboekje hebben geschreven en het even voor de camera mochten houden? Nee, dank je, niet mijn pakian.
  • Hupweereentrein +4300 17 Feb 2017 om 23:02 Rang: Utopisch
    Humberto, leuke gast met een slap programma. Waren er weer uitgerangeerde derderangs Bn-ers die een kookboekje hebben geschreven en het even voor de camera mochten houden? Nee, dank je, niet mijn pakian.

    Henk himself zit er