Van Bronckhorst hakt knoop definitief door en wijst eerste keeper aan

Van Bronckhorst hakt knoop definitief door en wijst eerste keeper aan
17 Februari 2017 14:00

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst heeft eindelijk officieel uitgesproken wie de rest van het seizoen zijn eerste keeper is. Brad Jones was dat tijdens de eerste seizoenshelft, maar inmiddels is Kenneth Vermeer weer helemaal fit. Laatstgenoemde zit komend weekend voor het eerst weer bij de wedstrijdselectie.

Toch blijft Jones de eerste doelman. Dat bevestigde Gio vrijdagmiddag tijdens zijn persconferentie.





Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

9 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • BHJ -4327 17 Feb 2017 om 14:07 Rang: Utopisch
    Vermeer is erg bekend met de bank, hij is er geen fan van ;#
  • Hupweereentrein +4297 17 Feb 2017 om 14:14 Rang: Utopisch
    Logische keus. Nu wisselen zou absurd zijn. Zeker voor een keeper zonder Ritme. Kijk bijvoorbeeld naar Krul.
  • Hupweereentrein +4297 17 Feb 2017 om 14:39 Rang: Utopisch
    Hee SN, wat is dit nu! 2 Feyenoord topics die gewoon bovenaan de pagina staan. Wordt echt moe van al die Feyenoord verheerlijking. T is Feyenoord voor en Feyenoord NA. !


  • raimundoehv +7781 17 Feb 2017 om 14:51 Rang: Goddelijk
    Hier valt toch ook verder niet over na te denken? Vermeer is er een behoorlijk tijdje uitgeweest en Jones keept gewoon prima. Maar iedere trainer zou waarschijnlijk deze beslissing hebben gemaakt,behalve als je luistert naar de naam D.Blind,want die passeert zonder pardon zijn eerste doelman voor een doelman die vervolgens weer heerlijk blundert in zijn eerste wedstrijd voor oranje.Ok mooi!
  • J Kiprich +3980 17 Feb 2017 om 15:23 Rang: Goddelijk
    Hee SN, wat is dit nu! 2 Feyenoord topics die gewoon bovenaan de pagina staan. Wordt echt moe van al die Feyenoord verheerlijking. T is Feyenoord voor en Feyenoord NA. !


    SN is maar een ordinaire successite!
  • raimundoehv +7781 17 Feb 2017 om 15:39 Rang: Goddelijk
    SN is maar een ordinaire successite!


    Jazeker, het zou me niets verbazen als de dames van lichte zeden een keer voorbij hobbelen? Alles wat met voetbal te maken heeft komt hier voorbij.
    Waar blijven die voetballen dan om mee te experimenteren?!!
  • TottiRomanista +2792 17 Feb 2017 om 16:18 Rang: Goddelijk
    Vermeer is erg bekend met de bank, hij is er geen fan van ;#


    Noem mij een voetballer, die dat wel is......

    ON: Begrijpelijk, maar persoonlijk ben ik een fan van de stijl van Vermeer. Spectaculairder, katachtiger. Maar goed, ik snap best dat je de minst gepasseerde keeper van de competitie niet gaat wisselen.
  • ronaldpj +7700 17 Feb 2017 om 18:04 Rang: Utopisch
    Noem mij een voetballer, die dat wel is......

    ON: Begrijpelijk, maar persoonlijk ben ik een fan van de stijl van Vermeer. Spectaculairder, katachtiger. Maar goed, ik snap best dat je de minst gepasseerde keeper van de competitie niet gaat wisselen.

    Bogarde
  • Bennos52 +251 17 Feb 2017 om 19:25 Rang: Basisspeler
    Nu maar hopen dat Vermeer niet vindt dat hij een streepje voor dacht te hebben ...