'Internazionale gaat ervandoor met Ajacied'

'Internazionale gaat ervandoor met Ajacied'
17 Februari 2017 07:38

Ajax beschikt over een aantal spelers die zich niet zo op hun plek meer voelen in de Amsterdam ArenA. Jaïro Riedewald is daar een van en de centrumverdediger kon in de afgelopen transferperiode al naar VfL Wolfsburg, een overgang die geblokkeerd werd door Ajax. Ook back Kenny Tete komt niet zo heel veel aan spelen toe. Mogelijk biedt Internazionale uitkomst.

Volgens diverse Italiaanse media is de voormalige werkgever van coach Frank de Boer geïnteresseerd in de vleugelverdediger van Ajax. In Amsterdam is Tete natuurlijk voorbijgestreefd door Joël Veltman en het is een publiek geheim dat zaakwaarnemer Mino Raiola al de boer op is gegaan met zijn cliënt. Tete heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2018 en zal dus verkocht moeten worden als directeur spelerszaken Marc Overmars nog wat aan hem wil verdienen.

Serie A-ploeg SS Lazio werd in een eerder stadium al in verband gebracht met Tete en nu is het de beurt dus aan Internazionale. De Nerazzurri beschikken als gevolg van een overname door Chinezen over ongelooflijk veel geld en zullen dit ook wel uit gaan geven in de aankomende zomer. Tete is daarbij niet het belangrijkste doelwit, dat is iemand als Alexis Sánchez of Marco Verratti, maar in Italië gelooft men wel dat Inter naar Amsterdam zal trekken met ongeveer vier miljoen euro.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

8 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • raimundoehv +7669 17 Feb 2017 om 08:58 Rang: Goddelijk
    Nou,eens kijken hoe lang het duurt voordat er hier weer allerlei rekenwonders tevoorschijn komen die met hun 'natuurlijk zeer geliefd en zeer begeerd glazenbolletje' allerlei voorspellinkjes gaan doen wat Tete 'waard' zou zijn?
  • flexen +5207 17 Feb 2017 om 09:19 Rang: Goddelijk
    Inter is niet overgenomen door de Chinese Super Ligue, dat snappen jullie zelf toch ook wel?
  • luckykes +3961 17 Feb 2017 om 09:22 Rang: Wereldkampioen
    Nou,eens kijken hoe lang het duurt voordat er hier weer allerlei rekenwonders tevoorschijn komen die met hun 'natuurlijk zeer geliefd en zeer begeerd glazenbolletje' allerlei voorspellinkjes gaan doen wat Tete 'waard' zou zijn?





    Euh.......zou het niet weten...........reserve speler..........krijgt kans........niet bijzonder opgevallen.........ja één goede redding met sliding en één keer weg gestuurd................50 miljoen?
  • flexen +5207 17 Feb 2017 om 09:24 Rang: Goddelijk
    Nou,eens kijken hoe lang het duurt voordat er hier weer allerlei rekenwonders tevoorschijn komen die met hun 'natuurlijk zeer geliefd en zeer begeerd glazenbolletje' allerlei voorspellinkjes gaan doen wat Tete 'waard' zou zijn?
    Bruma ging voor 15, dus Tete kost minstens 60 miljoen
  • Morfe0 -8583 17 Feb 2017 om 09:31 Rang: Utopisch
    4 miljoen verwacht ik geen bal van , dat heeft Ajax al voor Dijks gevraagt bijvoorbeeld.

    Nee.. ik schaal hem in tussen de 6-8 miljoen euro , ook al is hij bankzitter.. dat heet marktwerking..

    Een simpele back als Dijks brengt al 4 miljoen op (als Dijks daar wilt blijven ) of een Fischer ging al voor 8 miljoen naar Middelsbrough , of wat te denken van die Antonucci (17 jaar ) voor 3 miljoen euro .... etc...
  • flexen +5207 17 Feb 2017 om 09:35 Rang: Goddelijk
    4 miljoen verwacht ik geen bal van , dat heeft Ajax al voor Dijks gevraagt bijvoorbeeld.

    Nee.. ik schaal hem in tussen de 6-8 miljoen euro , ook al is hij bankzitter.. dat heet marktwerking..

    Een simpele back als Dijks brengt al 4 miljoen op (als Dijks daar wilt blijven ) of een Fischer ging al voor 8 miljoen naar Middelsbrough , of wat te denken van die Antonucci (17 jaar ) voor 3 miljoen euro .... etc...
    Goedemorgen Morf, Kenny heeft een contract tot 2018.

    Jij verwacht 8 miljoen?
  • luckykes +3961 17 Feb 2017 om 09:37 Rang: Wereldkampioen
    emorgen Morf, Kenny heeft een contract tot 2018.

    Jij verwacht 8 miljoen?




    Zo weinig?
  • Morfe0 -8583 17 Feb 2017 om 09:39 Rang: Utopisch
    emorgen Morf, Kenny heeft een contract tot 2018.

    Jij verwacht 8 miljoen?


    Ja , Fischer had ook maar een 1 jarig contract , ook 8 miljoen euro..