Woede richt zich op Bosz: "Alle reden om pissed te zijn"

Woede richt zich op Bosz:
16 Februari 2017 23:05
© ProShots

Ajax-trainer Peter Bosz heeft zich niet populair gemaakt in de Europa League-wedstrijd tegen Legia Warschau (0-0). Zo'n twintig minuten voor tijd liet hij Justin Kluivert invallen, maar na de rode kaart voor Kenny Tete werd de tiener alweer vervangen door Heiko Westermann. Op Twitter is weinig begrip voor deze laatste wissel.

Een greep uit de reacties:





































Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

26 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Benjosy +1 17 Feb 2017 om 00:10 Rang: Supporter
    Wordt hier wel heel heftig op Bosz gereageerd. We moeten niet vergeten dat dit nog wel maar zijn eerste jaar is. De beste man zal toch hopelijk niet zo snel al worden afgeschreven?
  • mojorisin +14459 17 Feb 2017 om 00:18 Rang: Utopisch
    Nogal overdreven dit..
    Niet leuk voor Kluivert dat hij snel gewisseld werd, maar wie anders ?
    Wordt die jongen alleen maar sterker van..
  • luckykes +4764 17 Feb 2017 om 07:48 Rang: Wereldkampioen
    Ik denk dat de twitteraars geen kijk op het spelletje hebben maar Kluivert geil zijn.
    Als een verdediger een domme rode kaart pakt, ook nog je enigste back (Sinkgraven bakte er als verdediger ook niet veel van), Ajax eigenlijk niet meer aan voetballen is gekomen de tweede helft, is het logisch dat je er een andere verdediger erin zet.
    Dan haal je een aanvaller eruit.
    Ik had Dolberg eruit gehaald want die had ook een hele slechte avond, alhoewel hij zich in de tweede helft wel iets verbeterde maar nog altijd dikke onvoldoende.
    Bosz koos echter voor Kluivert want die was zijn man ook nog niet voorbij gegaan omdat hij het fysiek af moest leggen (heel normaal voor zo'n knulletje in een EL).
    Nee, de twitteraars hadden zich moeten afgeven op Tete, want hij is de enigste die schuldig was dat Kluivert gewisseld moest worden!
  • BHJ -4247 17 Feb 2017 om 10:00 Rang: Utopisch
    Ik zie mensen Dolberg eraf roepen, maar volgens mij had Younes al niet horen te beginnen en had die er ook af gemoeten.

    Ik weet het niet, maar Younes heeft een rendement van niks en wordt er alleen maar egoïstischer van. Hoe lang houd hij hem nog ze hand boven het hoofd.

    Volgens mij draait alles om rendement bij voorhoede spelers. Nou, die is er dus niet bij Younes. Mag er af en toe leuk uitzien, maar daar win je niks mee.
  • Morfe0 -9550 17 Feb 2017 om 10:01 Rang: Utopisch
    Younes speelde gewoon een goede partij waarom Younes dan wisselen?

    Younes hield de laatste minuten ook nog de bal bij zich , ...
  • BHJ -4247 17 Feb 2017 om 10:03 Rang: Utopisch
    Younes speelde gewoon een goede partij waarom Younes dan wisselen?

    Younes hield de laatste minuten ook nog de bal bij zich , ...


    Ja, speelde ontzettend goed.....maar wederom zonder rendement. Dus wat heb je er aan?
  • BHJ -4247 17 Feb 2017 om 10:04 Rang: Utopisch
    Younes speelde gewoon een goede partij waarom Younes dan wisselen?

    Younes hield de laatste minuten ook nog de bal bij zich , ...


    Het is niet dat er iemand in de wereld denkt, goh die kan als een duveltje uit het doosje een briljante assist geven, laat staan een goal scoren. Dat kan Dolberg wel
  • DeSteek +5785 17 Feb 2017 om 10:06 Rang: Goddelijk
    Ik denk dat de twitteraars geen kijk op het spelletje hebben maar Kluivert geil zijn.
    Als een verdediger een domme rode kaart pakt, ook nog je enigste back (Sinkgraven bakte er als verdediger ook niet veel van), Ajax eigenlijk niet meer aan voetballen is gekomen de tweede helft, is het logisch dat je er een andere verdediger erin zet.
    Dan haal je een aanvaller eruit.
    Ik had Dolberg eruit gehaald want die had ook een hele slechte avond, alhoewel hij zich in de tweede helft wel iets verbeterde maar nog altijd dikke onvoldoende.
    Bosz koos echter voor Kluivert want die was zijn man ook nog niet voorbij gegaan omdat hij het fysiek af moest leggen (heel normaal voor zo'n knulletje in een EL).
    Nee, de twitteraars hadden zich moeten afgeven op Tete, want hij is de enigste die schuldig was dat Kluivert gewisseld moest worden!

    Durf vooral geen kritiek op de arbitrage te hebben!!
  • raimundoehv +7789 17 Feb 2017 om 10:07 Rang: Goddelijk
    Het is niet dat er iemand in de wereld denkt, goh die kan als een duveltje uit het doosje een briljante assist geven, laat staan een goal scoren. Dat kan Dolberg wel


    Dat komt waarschijnlijk omdat hij áltijd hetzelfde doet? Er zit geen verrassing meer in zijn aanvalspatroon..
  • raimundoehv +7789 17 Feb 2017 om 10:15 Rang: Goddelijk
    Durf vooral geen kritiek op de arbitrage te hebben!!


    Wanneer was dat moment? Ik wil dat moment ook wel eens terugzien.Is daar een filmpje van?

    Wat ik wel kan zeggen is dat ómdat je zelf wordt vastgehouden je geen vrijbrief hebt dat je dan zelf ook maar mag vasthouden.Als de scheids het vasthouden van jou(Tete) wel heeft waargenomen en van de andere speler niet,heb je in dit geval gewoon pech.
  • Morfe0 -9550 17 Feb 2017 om 10:17 Rang: Utopisch
    Ja, speelde ontzettend goed.....maar wederom zonder rendement. Dus wat heb je er aan?


    Als Dolberg die bal erin knalde had hij toch een assist?
    Kan hij toch niks aan doen dat Dolberg het verkloot?
  • NielsK +9484 17 Feb 2017 om 10:22 Rang: Goddelijk
    Ik zie mensen Dolberg eraf roepen, maar volgens mij had Younes al niet horen te beginnen en had die er ook af gemoeten.

    Ik weet het niet, maar Younes heeft een rendement van niks en wordt er alleen maar egoïstischer van. Hoe lang houd hij hem nog ze hand boven het hoofd.

    Volgens mij draait alles om rendement bij voorhoede spelers. Nou, die is er dus niet bij Younes. Mag er af en toe leuk uitzien, maar daar win je niks mee.

    Klopt, Dolberg scoort zo uit het niets en Younes, zoals je al zegt, schiet de bal nog eerder een stadion uit dan dat hij belangrijk is. Vergeleken met Dolberg
  • BHJ -4247 17 Feb 2017 om 10:25 Rang: Utopisch
    Als Dolberg die bal erin knalde had hij toch een assist?
    Kan hij toch niks aan doen dat Dolberg het verkloot?


    Heb je het nu echt over die ene bal in 25 wedstrijden.
  • NielsK +9484 17 Feb 2017 om 10:31 Rang: Goddelijk
    abp="674">

    Heb je het nu echt over die ene bal in 25 wedstrijden.

    Haha das Morf, selectief in zijn feiten als het om zijn mening gaat. Dolberg is een paar klasse belangrijker dan Younes
  • luckykes +4764 17 Feb 2017 om 10:42 Rang: Wereldkampioen
    Haha das Morf, selectief in zijn feiten als het om zijn mening gaat. Dolberg is een paar klasse belangrijker dan Younes




    Ik moet Morf toch dit keer gelijk geven.
    Die voorzet van Younes was uit het boekje.
    Het "afmaken" van Dolberg was kinderlijk slecht geschoten.
    Dolberg zat niet in de wedstrijd en deed eerder dingen verkeerd dan goed.
    Dus ik zou ook eerder kiezen om Dolberg te wisselen.
    Ondanks dat hij 100 keer meer potentie heeft dan Younes, die het gister helemaal niet zo slecht deed.
    Als je wisselt telt het verleden of heden niet maar wat er op dat moment het beste is.
  • Hupweereentrein +4421 17 Feb 2017 om 10:44 Rang: Utopisch
    Heb je het nu echt over die ene bal in 25 wedstrijden.


    Niet helemaal waar.

    - Bij het niet gegeven doelpunt zorgt Younes op zeer goede wijze dat Ziyech helmaal vrij voor kan geven op Klaassen.

    -De bal dat Ziyech 1 op 1 staat was net nite geod van younes (sterker nog dat moet beter), maar hij vcreeert die kans en ruimte helemaal zelf.

    -De bal op Dolberg was perfect, goed overzicht. Dat had een doelpunt ometen zijn

    - In de 2e hleft gaat hij een keer zeer geod buitenom en geeft de bal op Klaassen die mis schiet. Was voor Klassen niet makkelijk, mar hij creeert het helemaal zelf.

    Al met al was dit niet zo'n hele slechte wedstrijd van younes.

    Daarnaast liet Kluivert in die korte tijd dat hij in het veld stond 2 keer zijn man lopen. Met het gebrek ana rugdekking kan ik begrijpen dat BOsz er keist om hem uit te halen. vooral ook omdat dit duel wel heel erg fysiek was voor hem. Het is natuurlijk wel zuur voor zo'n jongen dat hij zo snel er weer uit gehaald wordt en je had ook voor Dolberg of Younes kunnen kiezen. Daarnaast had ik denk ik Riedewald ingebracht ipv Westerman. Die werd bijna op snelheid geklopt, ik hield m'n hart vast.

  • Hupweereentrein +4421 17 Feb 2017 om 10:45 Rang: Utopisch
    Haha das Morf, selectief in zijn feiten als het om zijn mening gaat. Dolberg is een paar klasse belangrijker dan Younes


    Misshien, maar gisteren was younes de betere van de 2. Dolberg speelde ene zeer ongelukkige wedstirjd. Overigens samen met Sinkgraven, Zoyech en ook Schone. Traore had 20 minuten in de eerste helft dat het leuk was, maar de 2e helft was ook bijzonder slecht.
  • luckykes +4764 17 Feb 2017 om 10:48 Rang: Wereldkampioen
    Niet helemaal waar.

    - Bij het niet gegeven doelpunt zorgt Younes op zeer goede wijze dat Ziyech helmaal vrij voor kan geven op Klaassen.

    -De bal dat Ziyech 1 op 1 staat was net nite geod van younes (sterker nog dat moet beter), maar hij vcreeert die kans en ruimte helemaal zelf.

    -De bal op Dolberg was perfect, goed overzicht. Dat had een doelpunt ometen zijn

    - In de 2e hleft gaat hij een keer zeer geod buitenom en geeft de bal op Klaassen die mis schiet. Was voor Klassen niet makkelijk, mar hij creeert het helemaal zelf.

    Al met al was dit niet zo'n hele slechte wedstrijd van younes.

    Daarnaast liet Kluivert in die korte tijd dat hij in het veld stond 2 keer zijn man lopen. Met het gebrek ana rugdekking kan ik begrijpen dat BOsz er keist om hem uit te halen. vooral ook omdat dit duel wel heel erg fysiek was voor hem. Het is natuurlijk wel zuur voor zo'n jongen dat hij zo snel er weer uit gehaald wordt en je had ook voor Dolberg of Younes kunnen kiezen. Daarnaast had ik denk ik Riedewald ingebracht ipv Westerman. Die werd bijna op snelheid geklopt, ik hield m'n hart vast.


    100% gelijk
  • luckykes +4764 17 Feb 2017 om 10:49 Rang: Wereldkampioen
    Misshien, maar gisteren was younes de betere van de 2. Dolberg speelde ene zeer ongelukkige wedstirjd. Overigens samen met Sinkgraven, Zoyech en ook Schone. Traore had 20 minuten in de eerste helft dat het leuk was, maar de 2e helft was ook bijzonder slecht.




    Ook 100% gelijk.
    Ga zo door jongen
  • NielsK +9484 17 Feb 2017 om 10:52 Rang: Goddelijk
    abp="734">



    Ik moet Morf toch dit keer gelijk geven.
    Die voorzet van Younes was uit het boekje.
    Het "afmaken" van Dolberg was kinderlijk slecht geschoten.
    Dolberg zat niet in de wedstrijd en deed eerder dingen verkeerd dan goed.
    Dus ik zou ook eerder kiezen om Dolberg te wisselen.
    Ondanks dat hij 100 keer meer potentie heeft dan Younes, die het gister helemaal niet zo slecht deed.
    Als je wisselt telt het verleden of heden niet maar wat er op dat moment het beste is.

    Dolberg is een jongen die een wedstrijd kan beslissen uit het niets. Feyenoord - Ajax. Dolberg niet gezien, totdat. 0-1! Younes kwam een lantaarn nog niet voorbij, het hele seizoen is hij al niet belangrijk. Je gaat toch ook niet een Suares wisselen ipv een veel mindere speler omdat die veel mindere speler net toevallig een mooie voorzet gaf en voor de rest het hele seizoen al niks presteert. Zondag, Bilal moet noodgedwongen starten, 60ste minuut rode kaart vd Heijden, Jorgensen zit niet zo lekker in de wedstrijd en miste een voorzet van Bilal, die het hele seizoen al niks presteert. Wie haal je er uit? Jorgensen die zo de wedstrijd kan beslissen of Bilal om die ene voorzet?
  • NielsK +9484 17 Feb 2017 om 10:53 Rang: Goddelijk
    abp="818">

    Misshien, maar gisteren was younes de betere van de 2. Dolberg speelde ene zeer ongelukkige wedstirjd. Overigens samen met Sinkgraven, Zoyech en ook Schone. Traore had 20 minuten in de eerste helft dat het leuk was, maar de 2e helft was ook bijzonder slecht.

    Een Dolberg beslist zo je wedstrijd, net als Schone, Ziyech. Dat doet Younes niet, daarom zeg ik Dolberg altijd laten staan. Of kan hij er ineens niks meer van en is zijn krediet op dat je hem meteen wil wisselen??
  • flexen +5014 17 Feb 2017 om 10:57 Rang: Goddelijk
    Anne Pernille moet haar tieten laten zien ipv zeiken. En die Lars Delnoy weet tenminste hoe je frustratie moet kanaliseren, ook al ben je pas 17
  • flexen +5014 17 Feb 2017 om 10:59 Rang: Goddelijk
    Die Twittermensen zijn echt dom zeg, ben blij dat ik zo alles kan lezen wat in hun simpele koppies rondgaat
  • Hupweereentrein +4421 17 Feb 2017 om 11:02 Rang: Utopisch
    Een Dolberg beslist zo je wedstrijd, net als Schone, Ziyech. Dat doet Younes niet, daarom zeg ik Dolberg altijd laten staan. Of kan hij er ineens niks meer van en is zijn krediet op dat je hem meteen wil wisselen??


    O nee hoor, deze 3 spelers zijn heel belangrijk voor Ajax. zelfs gisteren waren ze nog behoorlijk gevaarlijk. Toch waren ze veel minder dan normaal en zorgde dit wel voor problemen voor Ajax.

    Younes daarentegen was beter dan de afgelopen weken. Dat t geen doelpunnt opleverde was niet alleen zijn fout, maar ook die van de arbitrage/uefa en Dolberg.
  • NielsK +9484 17 Feb 2017 om 11:08 Rang: Goddelijk
    abp="1036">

    O nee hoor, deze 3 spelers zijn heel belangrijk voor Ajax. zelfs gisteren waren ze nog behoorlijk gevaarlijk. Toch waren ze veel minder dan normaal en zorgde dit wel voor problemen voor Ajax.

    Younes daarentegen was beter dan de afgelopen weken. Dat t geen doelpunnt opleverde was niet alleen zijn fout, maar ook die van de arbitrage/uefa en Dolberg.

    Daarom, een Dolberg mag ook eens een keer missen, als je hem al wisselt om 1 gemiste kans, wat voor signaal geef je dan af gezien het rest van het seizoen waar hij ook wel eens slecht speelde maar wel scoorde? Vertrouwen in die jongen, ik begrijp Bosz wel
  • Bennos52 +255 17 Feb 2017 om 19:20 Rang: Basisspeler
    Joep Schreuder let op: Ajax supporters vinden dat Kluivert een streepje voor heeft. Kom ook in Amsterdam lekker stoken .....
    Maar ik vond de wissel ook vreemd. Niet alleen omdat Justin er af werd gehaald, maar (bijna) nog meer omdat Westermann er in kwam!