Ajacieden voelen zich bestolen in Polen: "Het is 2017"

Ajacieden voelen zich bestolen in Polen:
16 Februari 2017 21:31

Ajax heeft het recht om zich bestolen te voelen. Op bezoek bij Legia Warschau leek Davy Klaassen de score te openen, maar de arbitrage kwam tot het oordeel dat de bal niet over de doellijn was geweest. Ten onrechte.

De beelden:

















Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

11 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • de Analist -2477 16 Feb 2017 om 21:28 Rang: Wereldspeler
    Nou Morfeo kom er maar in
  • ronaldpj +7423 16 Feb 2017 om 21:56 Rang: Utopisch
    "Charme van de sport"....

    Onbegrijpelijk dat mensen dit de charme van de sport noemen. Gewoon unfair en met enorme belangen, zowel sportief als financieel.

  • mojorisin +12036 16 Feb 2017 om 22:00 Rang: Utopisch
    Waarom bij deze wedstrijden geen video-ref of id ?
  • ronaldpj +7423 16 Feb 2017 om 22:01 Rang: Utopisch
    Waarom bij deze wedstrijden geen video-ref of id ?

    Omdat dat nog in de test-fase is, onder andere in NL.
  • mojorisin +12036 16 Feb 2017 om 22:01 Rang: Utopisch
    En die 5e scheidsrechter moeten ze meteen afschaffen, die heb ik nog nooit iets goeds zien doen..
  • mojorisin +12036 16 Feb 2017 om 22:03 Rang: Utopisch
    Omdat dat nog in de test-fase is, onder andere in NL.

    Leuk zo'n test-fase, iedereen kan toch wel bedenken dat die van meerwaarde is ?
    Echt ongelofelijk..
  • 333 half evil +1069 16 Feb 2017 om 22:05 Rang: Aanvoerder
    Met alle herhalingen is het makkelijk oordelen, ene keer zit het mee, nu zit het keer tegen. Is wat het is, kan je over videoscheidsrechter of doellijn technologie beginnen maar dat gebruiken ze niet
  • mojorisin +12036 16 Feb 2017 om 22:06 Rang: Utopisch
    Met alle herhalingen is het makkelijk oordelen, ene keer zit het mee, nu zit het keer tegen. Is wat het is, kan je over videoscheidsrechter of doellijn technologie beginnen maar dat gebruiken ze niet

    Nee, en waarom niet ? Bij andere sporten gebruiken ze die al jaren.. En bij het voetbal hebben ze veel meer geld, dus onbegrijpelijk..
  • 333 half evil +1069 16 Feb 2017 om 22:11 Rang: Aanvoerder
    Van mij mogen ze het ook invoeren, zeg alleen dat het zinloos is om het erover te hebben
  • Morfe0 -8583 17 Feb 2017 om 09:38 Rang: Utopisch
    Nou Morfeo kom er maar in


    Ze hebben de doellijn technologie , waarom gebruik je het dan niet?
  • TottiRomanista +2749 17 Feb 2017 om 14:36 Rang: Goddelijk
    Nee, en waarom niet ? Bij andere sporten gebruiken ze die al jaren.. En bij het voetbal hebben ze veel meer geld, dus onbegrijpelijk..


    Ja, maar in landen als Tsjaad en Amerikaans Samoa spelen ze ook voetbal en hebben ze geen geld om die systemen op te hangen. En voetbal moet overal ter wereld hetzelfde zijn. Aldus FIFA..... Ik ben überhaupt al verbaasd dat ze testen met videorefs in NL toestaan.

    Maar zonder gekheid: compleet idioot idd. Aan de andere kant: soms zit het mee, soms zit het tegen. Niet over zeuren of er altijd over zeuren.

Meer over