Volg hier LIVE de woensdagwedstrijden in de E-Divisie!

Volg hier LIVE de woensdagwedstrijden in de E-Divisie!
16 Februari 2017 15:00

De E-Divisie is inmiddels in volle gang. Het speelschema loopt na de inhaalslag helemaal gelijk met die van de Eredivisie. Dat betekent dat de eSporters van de Eredivisie-clubs deze week toe zijn aan hun zesde speelronde. Ook deze woensdagmiddag staan er weer drie duels op het programma.

Het nog wat tegenvallende PSV neemt het op tegen NEC Nijmegen. FC Utrecht en PEC Zwolle gaan ook de strijd aan. De derde wedstrijd gaat tussen Willem II en AZ. De wedstrijden gaan om 15:00 uur van start en zijn LIVE te volgen via onderstaande stream. Een uur later verschijnen de duels ook op YouTube.

Bekijk live video van E_Divisie op www.twitch.tv

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

6 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • mojorisin +12890 16 Feb 2017 om 15:12 Rang: Utopisch
    Haha, en ook nog echt commentaar erbij, grappig..
    Niks voor mij, maar snap wel dat de jeugd dit leuk vindt..
  • 333 half evil +1160 16 Feb 2017 om 15:30 Rang: Aanvoerder
    Dat gamen gaat nog best wat geld in om maar de link met het echte voetbal zie ik niet
  • 333 half evil +1160 16 Feb 2017 om 15:35 Rang: Aanvoerder
    Trouwens ook lekker realistisch, aubameyang bij Zwolle, hou dan in ieder geval je teams nog gelijk aan de echte selecties. Ikzelf heb niks met gamen, kan me voorstellen dat mensen het leuk vinden om zelf te spelen maar om daar nu naar te gaan kijken is weer wat anders, lijkt mij niet heel boeiend maar ja dat kan met leeftijd te maken hebben. Niet mijn ding dit
  • HanV +1688 16 Feb 2017 om 15:39 Rang: Wereldspeler
    Hup DSC?
  • 333 half evil +1160 16 Feb 2017 om 15:45 Rang: Aanvoerder
    Zitten er überhaupt wel spelers in die bij de echte clubs spelen, zou al leuker zijn dan alle echte top spelers die hier ineens bij Zwolle of weet ik bij welke club spelen. Robben bij Willem II, zelfs als die 45 is kunnen ze hem niet betalen,snap dat van de clubs ook niet, ze halen een espeler binnen om je club te vertegenwoordigen en vervolgens staat er geen speler uit het echte team in het veld, de enige link is de clubnaam en verder heeft het geen raakvlak
  • HanV +1688 16 Feb 2017 om 15:56 Rang: Wereldspeler
    Bij PEC hebben ze in ieder geval nog een fan gekozen. Hij is ook een ex-jeugdspeler van PEC, een keeper. Ze hadden beter de eigen teams kunnen aanhouden, maar het mooiste is natuurlijk als de teams even sterk zijn en hier de beste speler al dan niet met geluk wint. Nu kun je krijgen dat Bale, Messi, Ronaldo tegen Bale, Messi, Ronaldo spelen. Dan gaat het wel weer om het eigen kunnen van de speler.

Meer over