FC Groningen houdt veel meer over dan 435.000 euro

FC Groningen houdt veel meer over dan 435.000 euro
11 Januari 2017 17:30

Albert Rusnák heeft ervoor gekozen om FC Groningen in de winterse transferperiode achter zich te laten om in Amerika aan de slag te gaan. hij gaat voetballen voor Real Salt Lake City en FC Groningen krijgt 'slechts' 435.000 euro voor de middenvelder.

Het Dagblad van het Noorden bekijkt het echter heel anders en is van mening dat FC Groningen meer overhoudt aan Rusnák. Indirect heeft hij namelijk veel meer opgeleverd. "Zijn doelpunten in de bekerfinale hebben FC Groningen geen windeieren gelegd."

"De deelname aan de groepsfase van de Europa League, de beloning voor de cupzege, leverde de club circa vijf miljoen euro op. Hoe verder ook over hem mag worden gedacht, Albert Rusnák heeft zijn voetafdruk bij FC Groningen achtergelaten. Hij is de bekerheld voor altijd", aldus de krant.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

7 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • vak104 +6248 11 Jan 2017 om 19:04 Rang: Utopisch
    Real Salt Lake City, bestaat Fake Salt Lake City ook?
  • ronaldpj +7649 11 Jan 2017 om 19:08 Rang: Utopisch
    Real Salt Lake City, bestaat Fake Salt Lake City ook?

    Net als Fake Madrid
  • vak104 +6248 11 Jan 2017 om 19:13 Rang: Utopisch
    Net als Fake Madrid


    Nou ja, in het Spaans snap ik Real best.. maar in de USA?
  • ronaldpj +7649 11 Jan 2017 om 19:14 Rang: Utopisch
    Nou ja, in het Spaans snap ik Real best.. maar in de USA?

    "Real Salt Lake is een voetbalclub uit de Amerikaanse stad Salt Lake City. De club werd in 2005 opgericht. De clubkleuren zijn rood, blauw en geel en verwijzen naar de kleuren van het Spaans nationaal elftal. Het woord Real in de clubnaam verwijst min of meer naar Real Madrid."

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Real_Salt_Lake

    (en dus is dat waar ).
  • vak104 +6248 11 Jan 2017 om 19:16 Rang: Utopisch
    "Real Salt Lake is een voetbalclub uit de Amerikaanse stad Salt Lake City. De club werd in 2005 opgericht. De clubkleuren zijn rood, blauw en geel en verwijzen naar de kleuren van het Spaans nationaal elftal. Het woord Real in de clubnaam verwijst min of meer naar Real Madrid."

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Real_Salt_Lake

    (en dus is dat waar ).


    Amerika en koninklijk.....
  • HanV +1697 11 Jan 2017 om 19:19 Rang: Wereldspeler
    Net als Fake Madrid

    Ik ken wel Take Manhattan van de late Cohen. Maar in de USA hebben ze nooit een koningshuis gehad. In Spanje ook niet meer dus dat moet eigenlijk weer gewoon Sociedad Madrid FC worden.
  • Mestreech +403 11 Jan 2017 om 20:09 Rang: Vice-aanvoerder
    Ik ken wel Take Manhattan van de late Cohen. Maar in de USA hebben ze nooit een koningshuis gehad. In Spanje ook niet meer dus dat moet eigenlijk weer gewoon Sociedad Madrid FC worden.


    In Spanje hebben ze wel nog een koningshuis. Zijn zo gek geweest om dat na Franco weer in ere te herstellen.