Update: 'Narsingh al in Wales voor medische keuring'

Update: 'Narsingh al in Wales voor medische keuring'
11 Januari 2017 15:21

Luciano Narsingh lijkt te zijn begonnen aan zijn laatste uren als speler van PSV. De aanvaller zou volgens het Engelse Daily Mail namelijk binnen 48 uur een contract gaan tekenen bij de club uit Wales.

De Eindhovenaren zouden zo'n 4,6 miljoen euro ontvangen voor de Oranje-international, die bij de regerend landskampioen nog beschikte over een contract tot aankomende zomer. Als de transfersom klopt, dan lijkt dat een uitstekende deal voor PSV. Narsingh werd in de zomer van 2012 namelijk voor ongeveer 4,1 miljoen euro overgenomen van sc Heerenveen.

De rappe vleugelspeler kwam in totaal 159 keer in actie voor PSV. In deze wedstrijden wist de geboren Amsterdammer 26 keer doel te treffen en gaf hij 31 keer een assist.

Update 15:19 uur:

De transfer van Luciano Narsingh naar Swansea City lijkt inmiddels zo goed als rond. De aanvaller is namelijk al in Wales om zich medisch te laten keuren. Dat meldt althans Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad.


Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

44 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • flexen +5197 11 Jan 2017 om 15:53 Rang: Goddelijk
    De Theo Walcott van PSV, daar gaat ie dan
  • mojorisin +12397 11 Jan 2017 om 15:57 Rang: Utopisch
    Op zich een goede deal, maar zo heeft PSV geen vleugelspelers meer over, dus wdb niet erg slim imo..
  • flexen +5197 11 Jan 2017 om 16:00 Rang: Goddelijk
    Op zich een goede deal, maar zo heeft PSV geen vleugelspelers meer over, dus wdb niet erg slim imo..
    Cocu zal proberen om nog wat van dit seizoen te redden, maar ik denk dat Brands al stiekem met volgend seizoen bezig is.

    Tel daarbij op dat het contract van Narsingh af ging lopen, dan moest je weer een nieuwe verbintinis aan.. Soms moet je de pleister er gewoon in 1 keer aftrekken.
  • mojorisin +12397 11 Jan 2017 om 16:02 Rang: Utopisch
    zal proberen om nog wat van dit seizoen te redden, maar ik denk dat Brands al stiekem met volgend seizoen bezig is.

    Tel daarbij op dat het contract van Narsingh af ging lopen, dan moest je weer een nieuwe verbintinis aan.. Soms moet je de pleister er gewoon in 1 keer aftrekken.

    Mee eens hoor, die 4.6 miljoen kun je niet laten schieten..
    Maar PSV heeft geen vleugelspeler met snelheid en diepgang meer..
  • flexen +5197 11 Jan 2017 om 16:05 Rang: Goddelijk
    Mee eens hoor, die 4.6 miljoen kun je niet laten schieten..
    Maar PSV heeft geen vleugelspeler met snelheid en diepgang meer..

    Mwaaah ze zullen op zijn minst een huurspeler erbij halen, maar zou ook zomaar gelijk een aankoop kunnen zijn.

    Zullen wel lijstjes klaar hebben liggen, maar nu Narsingh al zo goed als weg is en je geen wingers meer hebt zit je niet sterk aan de onderhandelingstafel.
  • doncast +578 11 Jan 2017 om 16:19 Rang: Vice-aanvoerder
    opzich netjes gedaan een 5 ton winst met nog een half jaar contract.

    maar dan zeggen ze dat de selectie van ajax niet in balans was maar nu heeft psv voorin helemaal geen balans in de selectie dus hoop dat er dan wel snel gehandeld gaat worden
  • mojorisin +12397 11 Jan 2017 om 16:23 Rang: Utopisch
    opzich netjes gedaan een 5 ton winst met nog een half jaar contract.

    maar dan zeggen ze dat de selectie van ajax niet in balans was maar nu heeft psv voorin helemaal geen balans in de selectie dus hoop dat er dan wel snel gehandeld gaat worden

    Ik hoop het niet, vind het wel prima..
  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 16:38 Rang: Utopisch
    Op zich een goede deal, maar zo heeft PSV geen vleugelspelers meer over, dus wdb niet erg slim imo..


    PSV heeft Bergwijn nog.
  • Seagal +14008 11 Jan 2017 om 16:51 Rang: Goddelijk
    PSV heeft Bergwijn nog.


    misschien bruikbaar als invaller maar die komt nu nog tekort als basisspeler
  • Seagal +14008 11 Jan 2017 om 16:53 Rang: Goddelijk
    Mwaaah ze zullen op zijn minst een huurspeler erbij halen, maar zou ook zomaar gelijk een aankoop kunnen zijn.

    Zullen wel lijstjes klaar hebben liggen, maar nu Narsingh al zo goed als weg is en je geen wingers meer hebt zit je niet sterk aan de onderhandelingstafel.


    zal Sam Larsoon wel worden verwacht ik
  • flexen +5197 11 Jan 2017 om 16:59 Rang: Goddelijk
    zal Sam Larsoon wel worden verwacht ik

    Is geen echte winger toch?
  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 16:59 Rang: Utopisch
    misschien bruikbaar als invaller maar die komt nu nog tekort als basisspeler


    Da's prima. Ik vind Bilal, Kramer, Nelom, Viergever, Veltman, Cassiera en Dijks spelers die gewoon bij Barendrecht thuis horen of bij Excelsior Maassluis in plaats van in de eredivisie. Maar daar gaat het allemaal niet om.

    De stelling van Mojo was dat PSV door het vertrek van Narsingh (hoeraaaaaa!!!!!) 'geen vleugelspelers meer over' zou hebben. Bergwijn is geen back, geen middenvelder en geen centrumspits. Hij is zelfs geen doelman. Hij is vleugelspeler. Dus PSV heeft er wel degelijk eentje.

    Ééntje maar? Ja, als je Pereiro weigert te zien als vleugelspeler en ook Locadia als spits ziet en niet als vleugelspeler (wat ie ook niet is, inderdaad, maar hij speelt daar wel) dan heeft PSV inderdaad maar eentje over.

    Daarom lijkt mij ook dat Brands wel tenminste één alternatief achter de hand heeft, die binnenkort gepresenteerd zal worden. Kan me niet voorstellen dat hij zomaar Narsingh laat lopen zonder er iets voor terug te kunnen halen. Want Beto als alternatief (zoals elders wordt gesuggereerd) dat gaat hem niet worden.


  • flexen +5197 11 Jan 2017 om 17:00 Rang: Goddelijk
    Denk sowieso dat Larsson en Pereiro elkaar niet veel ontlopen, Larsson is alleen meer in vorm of het valt meer op omdat hij bij Heereveen voetbalt.
  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 17:01 Rang: Utopisch
    Mee eens hoor, die 4.6 miljoen kun je niet laten schieten..
    Maar PSV heeft geen vleugelspeler met snelheid en diepgang meer..


    Bergwijn is de naam. Snelheid wijn wapen, diepgang zijn bijnaam. Morf durft het niet te erkennen, maar Bergwijn was in de Ajaxjeugd een groter talent dan Nouri. Was al eens speler van het toernooi bij een EK onder 19.
  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 17:02 Rang: Utopisch
    zal Sam Larsoon wel worden verwacht ik


    Die is te duur.
  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 17:03 Rang: Utopisch
    Denk sowieso dat Larsson en Pereiro elkaar niet veel ontlopen, Larsson is alleen meer in vorm of het valt meer op omdat hij bij Heereveen voetbalt.


    Ik vind het totaal maar ook echt totaal andere types speler. Ze mogen dan allebei op een flank spelen, daar houdt voor mij ongeveer de vergelijking wel op.
  • Hupweereentrein +3778 11 Jan 2017 om 17:09 Rang: Utopisch
    Da's prima. Ik vind Bilal, Kramer, Nelom, Viergever, Veltman, Cassiera en Dijks spelers die gewoon bij Barendrecht thuis horen of bij Excelsior Maassluis in plaats van in de eredivisie. Maar daar gaat het allemaal niet om.

    De stelling van Mojo was dat PSV door het vertrek van Narsingh (hoeraaaaaa!!!!!) 'geen vleugelspelers meer over' zou hebben. Bergwijn is geen back, geen middenvelder en geen centrumspits. Hij is zelfs geen doelman. Hij is vleugelspeler. Dus PSV heeft er wel degelijk eentje.

    Ééntje maar? Ja, als je Pereiro weigert te zien als vleugelspeler en ook Locadia als spits ziet en niet als vleugelspeler (wat ie ook niet is, inderdaad, maar hij speelt daar wel) dan heeft PSV inderdaad maar eentje over.

    Daarom lijkt mij ook dat Brands wel tenminste één alternatief achter de hand heeft, die binnenkort gepresenteerd zal worden. Kan me niet voorstellen dat hij zomaar Narsingh laat lopen zonder er iets voor terug te kunnen halen. Want Beto als alternatief (zoals elders wordt gesuggereerd) dat gaat hem niet worden.


    Volgens mij is Jozefszoon ook nog een echte vleugelspeler. Zelfs op de zelfde vleugel als Narsingh van Oorsprong toch?

    En ja, ik denk dat hij Narsingh wel zo laat lopen. Zonder Europees te spelen zijn er zewer weinig wedstrijden waar hij nuttig in is imo. Zonder ruimte is hij gewoon zeer matig en brengt hij niet al te veel. Dus Feyenoord uit en eventueel Ajax thuis had Narsingh nog echt nuttig kunnen zijn, mar verder zal PSV niet heel veel ruimte van de tegenstanders krijgen. Een bod van 4,6 voor een speler met nog een half jaar contract die niet wil bij bijtekenen en die verre van onomstreden is, laat je dus als Brands zijnde niet lopen.

    Verder denk ik dat die Oekrainsche huurling, met het aantrekken van van Ginkel en Siem nog achter de hand, zich ook meer op de vleugel mag gaan richten. een plek waar hij ook uit de voeten kan.

    Tenzij Cocu het systeem gaat omgooien naar 4-4-2. Iets dat mij met de huidige selectie niet zo onlogisch lijkt.
  • vak104 +6027 11 Jan 2017 om 17:10 Rang: Utopisch
    Ik vind het totaal maar ook echt totaal andere types speler. Ze mogen dan allebei op een flank spelen, daar houdt voor mij ongeveer de vergelijking wel op.


    Toch als flankspeler wel relevant
  • flexen +5197 11 Jan 2017 om 17:10 Rang: Goddelijk
    Ik vind het totaal maar ook echt totaal andere types speler. Ze mogen dan allebei op een flank spelen, daar houdt voor mij ongeveer de vergelijking wel op.
    Okee dat kan, ik volg ze beide niet maar van dat kleine beetje dat ik van ze gezien heb vind ik ze op elkaar lijken. Als in beide technisch en eerder creatief dan vliegensvlug.


  • flexen +5197 11 Jan 2017 om 17:13 Rang: Goddelijk
    Jammer voor PSV dat Kazim net bij zijn 12e club heeft getekend, was anders een goeie geweest voor jullie.
  • vak104 +6027 11 Jan 2017 om 17:15 Rang: Utopisch
    Jammer voor PSV dat Kazim net bij zijn 12e club heeft getekend, was anders een goeie geweest voor jullie.


    Tekent net zo makkelijk bij nr13 denk ik
  • Seagal +14008 11 Jan 2017 om 17:16 Rang: Goddelijk
    Die is te duur.


    je zal toch iets moeten investeren, je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten als je kwaliteit wil. of die benodigde kwaliteit Larsson is durf ik niet te zeggen maar een goede speler zal je geld gaan kosten
  • Hupweereentrein +3778 11 Jan 2017 om 17:17 Rang: Utopisch
    Bergwijn is de naam. Snelheid wijn wapen, diepgang zijn bijnaam. Morf durft het niet te erkennen, maar Bergwijn was in de Ajaxjeugd een groter talent dan Nouri. Was al eens speler van het toernooi bij een EK onder 19.


    Dat laatste is niet geheel waar, mar Bergwijn is idd een talent. Hij moet alleen (net als Nouri overigens) oppassen dat hij niet een eeuwig talent blijft.

    1 doelpunt en 0 assists in 23 wedstrijden (wel is waar lang niet allemaal volledig maar toch ruim 1000 minuten) Is gewoon niet voldoende bij een club als PSV. Je kan niet zeggen dat hij dit jaar niet zijn kansen krijgt namelijk.
  • vak104 +6027 11 Jan 2017 om 17:17 Rang: Utopisch
    je zal toch iets moeten investeren, je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten als je kwaliteit wil. of die benodigde kwaliteit Larsson is durf ik niet te zeggen maar een goede speler zal je geld gaan kosten


    Larsson lijkt me in nl onbetaalbaar
    Assaidi.. oh nee... Haha
  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 17:17 Rang: Utopisch
    Jammer voor PSV dat Kazim net bij zijn 12e club heeft getekend, was anders een goeie geweest voor jullie.


    Volgens mij heeft de security voor het komende half jaar voldoende mensen om aan de deur te staan en is Colin's hulp werkelijk niet nodig.

  • Seagal +14008 11 Jan 2017 om 17:18 Rang: Goddelijk
    Da's prima. Ik vind Bilal, Kramer, Nelom, Viergever, Veltman, Cassiera en Dijks spelers die gewoon bij Barendrecht thuis horen of bij Excelsior Maassluis in plaats van in de eredivisie. Maar daar gaat het allemaal niet om.

    De stelling van Mojo was dat PSV door het vertrek van Narsingh (hoeraaaaaa!!!!!) 'geen vleugelspelers meer over' zou hebben. Bergwijn is geen back, geen middenvelder en geen centrumspits. Hij is zelfs geen doelman. Hij is vleugelspeler. Dus PSV heeft er wel degelijk eentje.

    Ééntje maar? Ja, als je Pereiro weigert te zien als vleugelspeler en ook Locadia als spits ziet en niet als vleugelspeler (wat ie ook niet is, inderdaad, maar hij speelt daar wel) dan heeft PSV inderdaad maar eentje over.

    Daarom lijkt mij ook dat Brands wel tenminste één alternatief achter de hand heeft, die binnenkort gepresenteerd zal worden. Kan me niet voorstellen dat hij zomaar Narsingh laat lopen zonder er iets voor terug te kunnen halen. Want Beto als alternatief (zoals elders wordt gesuggereerd) dat gaat hem niet worden.


    daar heb je misschien wel gelijk in maar die staan niet op cruciale posities. Kramer dan wel maar dat is momenteel een pinchhitter. als buitenspeler moet je rendement hebben en dat heeft Bergwijn nog niet. in de toekomst waarschijnlijk wel maar dit seizoen komt nog te vroeg als ik moet afgaan op zijn prestaties in de eerste seizoenshelft. het is ook lastig voor een jonge speler die net komt kijken om het verschil te maken in een elftal dat niet draait
  • doncast +578 11 Jan 2017 om 17:19 Rang: Vice-aanvoerder
    @ enig

    oke dus met 1 speler mischien dan in jou ogen 3 spelers voor op de flanken is genoeg en dan zit iedereen te zeiken als ze zeggen dat ajax met maar 1 speler voor de linker vleugel te weinig is.

    oke en dat je andere spelers van clubs waar jij niet voor bent naar de amateurs wil schuiven is leuk maar ook een beetje zielig vind je zelf ook niet? of is bergwijn zo heilig in jou ogen dat hij maar beter direct naar real of barca moet gaan met dat is zijn bijnaam

  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 17:19 Rang: Utopisch
    Dat laatste is niet geheel waar, mar Bergwijn is idd een talent.


    Ik moest van jou toegeven als ik het ooit fout zou hebben. Nou daar gaat ie:
    Klopt je hebt gelijk, ik zat er naast. Bergwijn was nooit speler van het toernooi onder 19, hij was speler van het EK onder 17. ...
  • vak104 +6027 11 Jan 2017 om 17:21 Rang: Utopisch
    Ik moest van jou toegeven als ik het ooit fout zou hebben. Nou daar gaat ie:
    Klopt je hebt gelijk, ik zat er naast. Bergwijn was nooit speler van het toernooi onder 19, hij was speler van het EK onder 17. ...


    Dus ook onder 19.....
  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 17:21 Rang: Utopisch
    @ enig

    oke dus met 1 speler mischien dan in jou ogen 3 spelers voor op de flanken is genoeg


    Okay, waar zei ik: 1 speler voor de flanken is genoeg???
    Ik help je nog even: NERGENS!

    Weet niet waar je dus heen wilt, maar probeer mij ergens in te betrekken als het een stelling is die ik inneem en niet over stellingen die je uit je duim zuigt.
  • Hupweereentrein +3778 11 Jan 2017 om 17:22 Rang: Utopisch
    Ik vind het totaal maar ook echt totaal andere types speler. Ze mogen dan allebei op een flank spelen, daar houdt voor mij ongeveer de vergelijking wel op.


    Perreiro is nu zo'n voetballer die een begenadigd technicus is, Soms geweldige dingen laat zien, maar imo teveel drive mist. Het lukt m maar inet om dat cconstant te laten zien, en als t allemaal niet lukt loop je je aan hem te ergeren. Helaas zijn er momenteel voor de PSV supporters meer momenten van ergernis dan dat je blij wordt door zijn spel. Het ergste is dat je wet dat het ergens allemaal in hem zit. Vraag is of het er ooit uit gaat komen. En dan bedoel ik niet ooit, want soms is dat zo, maar elke keer. Dat hij i een serie goede wedstrijden gaat spelen. Want het is veel meer een begenadigd voetballer dan Narsingh natuurlijk.

    Larson heeft iig veel meer drivve dan Perreiro. Oogt veel minder flegmatiek.
  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 17:26 Rang: Utopisch
    of is bergwijn zo heilig in jou ogen dat hij maar beter direct naar real of barca moet gaan met dat is zijn bijnaam


    Wie zei dat precies, dat Bergwijn naar Real moest gaan? Ik niet, beste man. Dus mag ik je misschien even vragen waarom jij mij eigenlijk lastig valt met allerlei hersenspinsels van jezelf? Kan je niet gewoon jezelf lastig vallen met die onzin?

    En als je echt totaal geen benul hebt waarom ik zei wat ik zei (lees even terug wát ik dan exact zei) dan zou jij je kunnen bedenken dat ik alleen reageerde op de stelling van Mojorsin die stelde da PSV 'geen vleugelspelers meer' zou hebben. Heb je dat niet gelezen? Oh, doe dat dan eerst nog maar even dan! Als je dat hebt gelezen kan je denk ik best begrijpen dat ik erop heb gewezen dat die stelling niet klopte. Want PSV heeft niet alleen Bergwijn nog, dat is een vleugelspeler dat weet jij toch ook wel? En sterker nog, dankzij onze Hupweereentrein blijkt PSV zelfs ook nog over Jozefzoon te beschikken. Je weet wel, dat is óók al een vleugelspeler.

    Dus mijn vraag aan jou is: ben jij het mij eens dat PSV dus nog wel degelijk vleugelspelers heeft, of ben jij dat met mij oneens? Ik ben zeer benieuwd naar je reactie.

  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 17:28 Rang: Utopisch
    daar heb je misschien wel gelijk in maar die staan niet op cruciale posities. Kramer dan wel maar dat is momenteel een pinchhitter. als buitenspeler moet je rendement hebben en dat heeft Bergwijn nog niet. in de toekomst waarschijnlijk wel maar dit seizoen komt nog te vroeg als ik moet afgaan op zijn prestaties in de eerste seizoenshelft. het is ook lastig voor een jonge speler die net komt kijken om het verschil te maken in een elftal dat niet draait


    Viergever staat behoorlijk cruciaal en als de positie van Cassiera (centraal of rechtsbuiten) iet cruciaal is, waarom is de positie van PSV rechtsvoor dan 'wel cruciaal???
  • doncast +578 11 Jan 2017 om 17:32 Rang: Vice-aanvoerder
    [quote]Wie zei dat precies, dat Bergwijn naar Real moest gaan? Ik niet, beste man. Dus mag ik je misschien even vragen waarom jij mij eigenlijk lastig valt met allerlei hersenspinsels van jezelf? Kan je niet gewoon jezelf lastig vallen met die onzin?

    En als je echt totaal geen benul hebt waarom ik zei wat ik zei (lees even terug wát ik dan exact zei) dan zou jij je kunnen bedenken dat ik alleen reageerde op de stelling van Mojorsin die stelde da PSV 'geen vleugelspelers meer' zou hebben. Heb je dat niet gelezen? Oh, doe dat dan eerst nog maar even dan! Als je dat hebt gelezen kan je denk ik best begrijpen dat ik erop heb gewezen dat die stelling niet klopte. Want PSV heeft niet alleen Bergwijn nog, dat is een vleugelspeler dat weet jij toch ook wel? En sterker nog, dankzij onze Hupweereentrein blijkt PSV zelfs ook nog over Jozefzoon te beschikken. Je weet wel, dat is óók al een vleugelspeler.

    Dus mijn vraag aan jou is: ben jij het mij eens dat PSV dus nog wel degelijk vleugelspelers heeft, of ben jij dat met mij oneens? Ik ben zeer benieuwd naar je reactie.[/

    er is er maar 1 met hersenspinsels en dat ben jij dus hou dat minachtige gelul van je even voor jezelf!

    verder oke yippie 2 spelers op de flanken en dan spelers bij amateurs plaatsen en blij zijn met josefzoon leuk hoor koop een lekkere lollie en ga vieren dat je dus 2 spelers hebt die de veters van een veltman en een kramer nog niet mogen strikken in wat hun hebben laten zien
  • Morfe0 -8724 11 Jan 2017 om 18:30 Rang: Utopisch
    5 miljoen voor een halfjaar contract, doet PSV toch goed moet ik zeggen.

    Maar over Larsson , Vakkie jij meld dat hij onhaalbaar is in NL , AJax kan hem makkelijk betalen , maar ik hoop het gewoonweg niet, te groot voor een servet maar te klein voor een tafellaken.
  • Morfe0 -8724 11 Jan 2017 om 18:32 Rang: Utopisch
    Bergwijn een groter talent dan Nouri??
    Sjezus... dat gaat mij ogen echt 10 stappen te ver, ik zie die Technichse hoogstandjes van Nouri , Bergwijn echt niet nadoen , dan breekt hij zijn been nog...

    Niet dat Bergwijn slecht is , want die kan zeker zeer goed voetballen , maar Nouri is beduidend een stuk betere voetballer dan Bergwijn... geen discussie over mogelijk.
  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 18:44 Rang: Utopisch
    [quote]Wie zei dat precies, dat Bergwijn naar Real moest gaan? Ik niet, beste man. Dus mag ik je misschien even vragen waarom jij mij eigenlijk lastig valt met allerlei hersenspinsels van jezelf? Kan je niet gewoon jezelf lastig vallen met die onzin?

    En als je echt totaal geen benul hebt waarom ik zei wat ik zei (lees even terug wát ik dan exact zei) dan zou jij je kunnen bedenken dat ik alleen reageerde op de stelling van Mojorsin die stelde da PSV 'geen vleugelspelers meer' zou hebben. Heb je dat niet gelezen? Oh, doe dat dan eerst nog maar even dan! Als je dat hebt gelezen kan je denk ik best begrijpen dat ik erop heb gewezen dat die stelling niet klopte. Want PSV heeft niet alleen Bergwijn nog, dat is een vleugelspeler dat weet jij toch ook wel? En sterker nog, dankzij onze Hupweereentrein blijkt PSV zelfs ook nog over Jozefzoon te beschikken. Je weet wel, dat is óók al een vleugelspeler.

    Dus mijn vraag aan jou is: ben jij het mij eens dat PSV dus nog wel degelijk vleugelspelers heeft, of ben jij dat met mij oneens? Ik ben zeer benieuwd naar je reactie.[/


    verder oke yippie 2 spelers op de flanken


    Ah, dus je was het toch gewoon eens met me! Zeg dat dan gewoon, in plaats van die prietpraat van je die ik maar heb weggelaten. Nu lijkt het alsof je alleen maar probeert te zuigen óm het zuigen. Niet meer doen he!

    Verder nog een tip. Leestekens zijn bedacht om je proza leesbaar te houden. Gebruik ze dan ook, al is het maar af en toe. Nou, nog welterusten verder he!


  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 18:45 Rang: Utopisch
    5 miljoen voor een halfjaar contract, doet PSV toch goed moet ik zeggen.

    Maar over Larsson , Vakkie jij meld dat hij onhaalbaar is in NL , AJax kan hem makkelijk betalen , maar ik hoop het gewoonweg niet, te groot voor een servet maar te klein voor een tafellaken.


    Narsingh had allang aangegeven dat als hij niet zou vertrekken hij, net als Willems, zijn contract zou verlengen. Dus zo knap is dit totaal niet dit bedrag.
  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 18:47 Rang: Utopisch

    Maar over Larsson , Vakkie jij meld dat hij onhaalbaar is in NL , AJax kan hem makkelijk betalen , maar ik hoop het gewoonweg niet, te groot voor een servet maar te klein voor een tafellaken.


    PSV kan hem óók 'makkelijk betalen'. 30 miljoen eigen vermogen, maar dat was je kennelijk alweer vergeten. Net zoals je laatst ook wist te melden dat Ajax een begroting had van 90 miljoen en PSV eentje van 70. Dat blijkt dus gewoon voor PSV een begeoting van 85 miljoen en van Ajax van 80 miljoen te zijn. Jij bent niet echt van de feiten he (ja, als in De Telegraaf iets wordt beweert zeker)?

    Alleen is de vraag of je dat nog zou moeten doen tegenwoordig. In die zin vind ik de opmerking van Vak104 genuanceerd en redelijk.

  • vak104 +6027 11 Jan 2017 om 18:53 Rang: Utopisch
    PSV kan hem óók 'makkelijk betalen'. 30 miljoen eigen vermogen, maar dat was je kennelijk alweer vergeten. Net zoals je laatst ook wist te melden dat Ajax een begroting had van 90 miljoen en PSV eentje van 70. Dat blijkt dus gewoon voor PSV een begeoting van 85 miljoen en van Ajax van 80 miljoen te zijn. Jij bent niet echt van de feiten he (ja, als in De Telegraaf iets wordt beweert zeker)?

    Alleen is de vraag of je dat nog zou moeten doen tegenwoordig. In die zin vind ik de opmerking van Vak104 genuanceerd en redelijk.


    Dat is zijn naam: Vak "nuance" 104
  • vak104 +6027 11 Jan 2017 om 18:55 Rang: Utopisch
    5 miljoen voor een halfjaar contract, doet PSV toch goed moet ik zeggen.

    Maar over Larsson , Vakkie jij meld dat hij onhaalbaar is in NL , AJax kan hem makkelijk betalen , maar ik hoop het gewoonweg niet, te groot voor een servet maar te klein voor een tafellaken.


    Tja dan zou ook Depay wel haalbaar zijn voor Ajax, want die zal geen 100 mln kosten en toch is die onhaalbaar voor Ajax. Ik denk dat Larsson niet haalbaar is voor de NL top, zou onverantwoord zijn denk ik. Niet a la Sulejmani onverantwoord maar toch.
  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 18:56 Rang: Utopisch
    Bergwijn een groter talent dan Nouri??
    Sjezus... dat gaat mij ogen echt 10 stappen te ver, ik zie die Technichse hoogstandjes van Nouri , Bergwijn echt niet nadoen , dan breekt hij zijn been nog...

    Niet dat Bergwijn slecht is , want die kan zeker zeer goed voetballen , maar Nouri is beduidend een stuk betere voetballer dan Bergwijn... geen discussie over mogelijk.


    Ik had het over destijds, in de jeugd. Nouri is nu al een enorm tenger en kwestbaar ventje, dat was ie in onder 17 nog veel meer. Bergwijn was toen al veel meer een volwassen speler(tje) en dus gecombineerd met zijn technische vaardigheden gewoon veel verder. Verkozen tot speler van het toernooi EK onder 17! Hoe vaak is Nouri die eer te beurt gevallen Morf?

    Maar sowieso, over álles is een discussie mogelijk. En het mooie is, het is onmogelijk om daarin gelijk of ongelijk te hebben. Want wie bepaalt dat exact, wie de beste speler is? En dit probleem zal zich voordoen net zolang als dat jij weigert te snappen dat bepaalbare grootheden (eindstand bij voetbal, hoeveel goals iemand maakt of hoeveel gele kaarten er vallen, hoeveel corners er zijn gegeven) vast staan maar andere grootheden waardeoordelen in zich herbergen (dat is mooi, die is lelijk, dat is gemeen, Coca Cola is lekkerder dan Pepsi, Audi is beter dan BMW, etc.) en dat daar dus geen waarheden of feiten in bestaan. Nouri IS geen betere voetballer dan Nick Viergever. Waarom niet? Omdat wie of wat een betere voetballer is subjectief is en dus aan meningen onderhevig. En helaas, jouw mening is nu eenmaal echt niet minder waard dan die van mij, bijvoorbeeld! Dus we hebben dan allebei gelijk en ongelijk. En ook allebei tegelijk.

    Kort: een feit is geen mening. En zolang je moeite hebt om dit te aanvaarden, zal je hier altijd een hoop problemen hebben én houden. En doe me nou gewoon eens één keer een lol en ga, als je nog wat te melden hebt, gewoon eens inhoudelijk hierop in met argumenten in plaats van als een laffaard op die rode duimpjes te drukken wat je nu al dagen doet. Ontstijg het kinderachtige eens Morf!



  • enigmatisch1 +11808 11 Jan 2017 om 18:57 Rang: Utopisch
    Dat is zijn naam: Vak "nuance" 104


    Zag ik nou dat je jezelf inmiddels een korte haardos hebt aangemeten trouwens? Is zakelijk wat aantrekkelijker zeker...