Jörgensen krijgt tip van voormalig publiekslieveling Feyenoord

Jörgensen krijgt tip van voormalig publiekslieveling Feyenoord
11 Januari 2017 08:15
© ProShots

Nicolai Jörgensen heeft een belangrijke tip meegekregen van John Guidetti. De spits van Feyenoord doet het momenteel goed als de goalgetter van de Rotterdammers, alleen mist voormalig publiekslieveling Guidetti nog wel iets.

"Hij vertelde me dat ik misschien wat uitbundiger moet juichen, daar houden ze van in Rotterdam. Maar ik ben zoals ik ben. Ik probeer mijn rol zo goed als mogelijk in te vullen", zo vertelde Jörgensen aan Voetbal International.

Toch is de spits wel bereid om een uitzondering te maken, maar dat gebeurt pas als de landstitel binnen is. "Als we straks hopelijk op de Coolsingel staan, misschien is het dan wel tijd uit m'n dak te gaan. Tot dan is het wat ik al zei: Gefocust blijven", aldus de spits.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

9 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • 333 half evil +1328 11 Jan 2017 om 08:23 Rang: Aanvoerder
    Goeie tip man, heb je ook echt wat aan
  • NielsK +9449 11 Jan 2017 om 10:18 Rang: Goddelijk
    Goeie tip man, heb je ook echt wat aan

    Hij juicht nu prima, niet te overdreven! Guidetti moet eens bedenken waarom hij niet meer in Rotterdam voetbalt (of niet nog een keer)
  • BHJ -4314 11 Jan 2017 om 12:03 Rang: Utopisch
    Wat is die Guidetti toch een ongelofelijke grap. Als je het mij vraagt een vent die een geestelijke beperking heeft en nooit ouder dat 16 zal worden.

    Gelukkig is Jörgensen wel verstandig en volwassen in zijn hoofd. Heb je veel meer aan dan die rare kwibus.
  • NielsK +9449 11 Jan 2017 om 12:22 Rang: Goddelijk
    Wat is die Guidetti toch een ongelofelijke grap. Als je het mij vraagt een vent die een geestelijke beperking heeft en nooit ouder dat 16 zal worden.

    Gelukkig is Jörgensen wel verstandig en volwassen in zijn hoofd. Heb je veel meer aan dan die rare kwibus.

    Jorgensen doet gewoon waar hij goed in is en heeft zo'n act gelukkig niet nodig
  • mojorisin +13895 11 Jan 2017 om 12:50 Rang: Utopisch
    Die Jorgensen is gelukkig wel normaal..
  • Hupweereentrein +4349 11 Jan 2017 om 12:52 Rang: Utopisch
    Die Jorgensen is gelukkig wel normaal..


    Bij zowle Guidetti als Graziano als KAzim als Kramer zat natuurlijk allemaal in de kop wel een klein steekje los. De ene iets erger dan de ander weliswaar. Maar Jorgemsen is qua persoon hoe hij zich gedraagt in het veld idd een verademing tov deze spitsen. Alleen scoort hij iets te veel, maar verder prima gozer.
  • mojorisin +13895 11 Jan 2017 om 12:55 Rang: Utopisch
    Bij zowle Guidetti als Graziano als KAzim als Kramer zat natuurlijk allemaal in de kop wel een klein steekje los. De ene iets erger dan de ander weliswaar. Maar Jorgemsen is qua persoon hoe hij zich gedraagt in het veld idd een verademing tov deze spitsen. Alleen scoort hij iets te veel, maar verder prima gozer.

    Ja, dat scoren mag idd wel wat minder..
  • NielsK +9449 11 Jan 2017 om 13:16 Rang: Goddelijk
    abp="366">

    Bij zowle Guidetti als Graziano als KAzim als Kramer zat natuurlijk allemaal in de kop wel een klein steekje los. De ene iets erger dan de ander weliswaar. Maar Jorgemsen is qua persoon hoe hij zich gedraagt in het veld idd een verademing tov deze spitsen. Alleen scoort hij iets te veel, maar verder prima gozer.

    Haha mooie reactie
  • NielsK +9449 11 Jan 2017 om 13:16 Rang: Goddelijk
    abp="395">
    Ja, dat scoren mag idd wel wat minder..

    Van mij mag het gelijk blijven, net zoveel als in de eerste seizoenshelft, meer mag maar hoeft niet

Meer over