Ajax ging om deze reden niet in zee met Real Madrid

Ajax ging om deze reden niet in zee met Real Madrid
11 Januari 2017 06:15

Sc Heerenveen verraste in de winterse transferperiode vriend en vijand door er plots vandoor te gaan met Martin Ödegaard. De middenvelder wordt gezien als een gigantisch talent en niet voor niks wilde Ajax hem in het verleden al eens naar Amsterdam halen. Ditmaal meldde de club zich echter niet.

En volgens De Telegraaf is dat zeker niet zonder reden. Ajax deed er tenslotte alles aan om Ödegaard in 2014 binnen te halen. De Noor koos toentertijd echter voor Real Madrid en dat lijkt best wel iets gedaan te hebben met Ajax.

"Ajax was ervan op de hoogte dat de Madrilenen hem deze winter wilden verhuren, maar lieten de Noor links liggen. Hij had zijn kans gehad en Ajax heeft genoeg middenvelders", zo zou de reden zijn dat de Amsterdammers zich niet hebben gemeld voor Ödegaard.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

40 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Seagal +14008 11 Jan 2017 om 07:24 Rang: Goddelijk
    begrijpelijk! je gaat zo een huurling niet halen terwijl talenten als Nouri en Vd Beek eraan zitten te komen
  • pottertje +8 11 Jan 2017 om 07:38 Rang: Supporter
    zo zie je dat de jongere talenten vaak voor het geld kiezen ipv de voetbal. Nederland staat bekend als ideale opstapplaats voor de grotere Europese clubs.
    Had hij idd een paar jaar geleden moeten rijpen in de nederlandse competitie.
  • Seagal +14008 11 Jan 2017 om 07:49 Rang: Goddelijk
    zo zie je dat de jongere talenten vaak voor het geld kiezen ipv de voetbal. Nederland staat bekend als ideale opstapplaats voor de grotere Europese clubs.
    Had hij idd een paar jaar geleden moeten rijpen in de nederlandse competitie.


    ik vind het altijd moeilijk om dat soort dingen te beoordelen. als jij bij een van de grootste clubs van Europa kan spelen en weet ik veel hoe veel geld kan verdienen moet je dan altijd nee zeggen? hij maakt nu alsnog zijn speelminuten straks bij Heerenveen, is nu op zijn 17e of 18e misschien al financieel onafhankelijk en met Real Madrid op je CV kan je altijd wel weer ergens bij een mooie club terecht

  • luckykes +3800 11 Jan 2017 om 08:31 Rang: Vedette
    zo zie je dat de jongere talenten vaak voor het geld kiezen ipv de voetbal. Nederland staat bekend als ideale opstapplaats voor de grotere Europese clubs.
    Had hij idd een paar jaar geleden moeten rijpen in de nederlandse competitie.




    Maar bv een Nouri, die al ouder is, kan niet zeggen dat hij twee jaar al bij één van de grootste clubs van de wereld zat met sterspelers als Bale en Ronaldo om zich heen en een pak geld waar de best betaalde Ajacied nog jaloers op is en nu gewoon 1 1/2 jaar in dezelfde competitie speelt en nog steeds gewoon een Madrid speler is.
  • luckykes +3800 11 Jan 2017 om 08:34 Rang: Vedette
    Vind trouwens met de uitspraak: hij heeft zijn kans gehad wel heel erg zielig.
    Zeg dan gewoon dat je nu genoeg middenvelders heb en de jeugd niet in de weg wil zitten.
    Net als toen met Ziyech
  • jorik1040 +3 11 Jan 2017 om 08:58 Rang: Supporter
    Zeer terecht dat ze hem niet hebben geprobeerd te huren, onze ruwe diamanten hebben speeltijd nodig en er komt juist plek nu gudelj en bazoer verkocht zijn.
  • enigmatisch1 +11649 11 Jan 2017 om 10:18 Rang: Utopisch
    zo zie je dat de jongere talenten vaak voor het geld kiezen ipv de voetbal. Nederland staat bekend als ideale opstapplaats voor de grotere Europese clubs.
    Had hij idd een paar jaar geleden moeten rijpen in de nederlandse competitie.


    Ja ik denk ook wel dat Odegaard veel en veel beter af geweest was als hij gewoon de afgelopen anderhalf jaar in jong Ajax had mogen ballen op maandagavond. Ideale plek geweest voor hem om te rijpen, in plaats van in Madrid bij het tweede in een heerlijk land met een fijn klimaat en drie keer zoveel geld als bij Ajax. Dan was hij nu inmiddels wel ongeveer klaar geweest om verhuurd te worden door Ajax. Aan een club als, pak-hem-beet, Heerenveen of zoiets.


  • Hupweereentrein +3558 11 Jan 2017 om 10:23 Rang: Utopisch
    Wie wordt er gequote hier SN?

    "Ajax was ervan op de hoogte dat de Madrilenen hem deze winter wilden verhuren, maar lieten de Noor links liggen. Hij had zijn kans gehad en Ajax heeft genoeg middenvelders"

    Is dat Ajax, of is het artikel losjes gebaseerd op een artikel van de telegraaf en wordt hier de journalist van de telegraaf gequote. Erg onduidelijk artikel dus.
  • Hupweereentrein +3558 11 Jan 2017 om 10:29 Rang: Utopisch
    Ja ik denk ook wel dat Odegaard veel en veel beter af geweest was als hij gewoon de afgelopen anderhalf jaar in jong Ajax had mogen ballen op maandagavond. Ideale plek geweest voor hem om te rijpen, in plaats van in Madrid bij het tweede in een heerlijk land met een fijn klimaat en drie keer zoveel geld als bij Ajax. Dan was hij nu inmiddels wel ongeveer klaar geweest om verhuurd te worden door Ajax. Aan een club als, pak-hem-beet, Heerenveen of zoiets.


    Waar had hij het over Ajax?

    Overignes denk ik ook inet dat Odegaard als hij 15 was bij Ajax 1 in de basis had gestaan. Echter had hij als hij echt goed genoeg was geweest nu wel bij het 1e kunnen zitten en misschien al spelen. Ik weet niet of dat waarheid zou zijn, want ik weet zeer weinig van deze jnogen (Gaan we bij Heerenveen nu zien). De stap Real heeft niet echt gebracht tot nu toe wat hij hoopte iig.
  • enigmatisch1 +11649 11 Jan 2017 om 10:33 Rang: Utopisch
    Wie wordt er gequote hier SN?

    "Ajax was ervan op de hoogte dat de Madrilenen hem deze winter wilden verhuren, maar lieten de Noor links liggen. Hij had zijn kans gehad en Ajax heeft genoeg middenvelders"

    Is dat Ajax, of is het artikel losjes gebaseerd op een artikel van de telegraaf en wordt hier de journalist van de telegraaf gequote. Erg onduidelijk artikel dus.


    De Telegraaf is, waar het gaat om Ajax, altijd bijzonder goed op de hoogte van de feiten door alle lijntjes en bronnen die binnen de club alles naar de pers lekken, heb ik begrepen. We kunnen en mogen wat De Telegraaf schrijven, als het over Ajax gaat, blind vertrouwen. Blind!

    Dus als hier wordt beweerd dat Ajax de neus heeft opgehaald voor deze knul omdat hij 'zijn kans heeft gehad en niet heeft genomen', je kent Overmars toch, het is take-it-or-leave-it, dan is dat gewoon zo! Niet zo cynisch doen he, op de vroege morgen.
  • enigmatisch1 +11649 11 Jan 2017 om 10:39 Rang: Utopisch
    Waar had hij het over Ajax?

    Overignes denk ik ook inet dat Odegaard als hij 15 was bij Ajax 1 in de basis had gestaan. Echter had hij als hij echt goed genoeg was geweest nu wel bij het 1e kunnen zitten en misschien al spelen. Ik weet niet of dat waarheid zou zijn, want ik weet zeer weinig van deze jnogen (Gaan we bij Heerenveen nu zien). De stap Real heeft niet echt gebracht tot nu toe wat hij hoopte iig.


    Het gaat toch altijd en overal over Ajax? Waar anders had die jongen dan moeten rijpen in 'de Nederlandse competitie'?

    Maar even alle gekheid op een stokje, waarom zouden Nouri en Frenkie de Jong nul speeltijd krijgen (zo ongeveer) in het eerste en Odegaard die nog jonger is wél? Lijkt mij op voorhand buitengewoon onwaarschijnlijk. Al is het nooit uitgesloten, dat is waar.

    Mijn punt is simpel. Men doet of hij een enorme blunder heeft gemaakt door naar Madrid te gaan maar als je het nuchter bekijkt had hij met een move naar Ajax nu niet veel verder geweest. Zoals ik al zei, hij had in -19 en Jong Ajax mogen ballen, op maandagavond. Dan is hij nu niet veel slechter af geweest, voetballend, en daarnaast ion alle overige facetten veel beter. En omdat hij nog zo jong is kan hij toch gewoon nu alsnog gewoon beginnen met speeltijd krijgen en ontwikkelen? Voor die jongen zelf is het echt geen nadeel.

    Sterker nog. Hij kan nu gewoon lekker aan profvoetbal op een redelijk niveau wennen en is daarnaast tevens al eigendom van (bij wijze van spreken) de mooiste club van Europa! Geen kans dat hij straks door een club een mooie stap naar de mooiste club door de neus geboord wordt of dat die overgang wordt gefrustreerd door een club die belachelijke bedragen voor hem vraagt. Plus, plus, plus!

  • luckykes +3800 11 Jan 2017 om 10:43 Rang: Vedette
    Het gaat toch altijd en overal over Ajax? Waar anders had die jongen dan moeten rijpen in 'de Nederlandse competitie'?

    Maar even alle gekheid op een stokje, waarom zouden Nouri en Frenkie de Jong nul speeltijd krijgen (zo ongeveer) in het eerste en Odegaard die nog jonger is wél? Lijkt mij op voorhand buitengewoon onwaarschijnlijk. Al is het nooit uitgesloten, dat is waar.

    Mijn punt is simpel. Men doet of hij een enorme blunder heeft gemaakt door naar Madrid te gaan maar als je het nuchter bekijkt had hij met een move naar Ajax nu niet veel verder geweest. Zoals ik al zei, hij had in -19 en Jong Ajax mogen ballen, op maandagavond. Dan is hij nu niet veel slechter af geweest, voetballend, en daarnaast ion alle overige facetten veel beter. En omdat hij nog zo jong is kan hij toch gewoon nu alsnog gewoon beginnen met speeltijd krijgen en ontwikkelen? Voor die jongen zelf is het echt geen nadeel.

    Sterker nog. Hij kan nu gewoon lekker aan profvoetbal op een redelijk niveau wennen en is daarnaast tevens al eigendom van (bij wijze van spreken) de mooiste club van Europa! Geen kans dat hij straks door een club een mooie stap naar de mooiste club door de neus geboord wordt of dat die overgang wordt gefrustreerd door een club die belachelijke bedragen voor hem vraagt. Plus, plus, plus!




    Zoiets zei ik in het kort maar kreeg er wel 2 rode duimpjes voor tot nu toe
  • Hupweereentrein +3558 11 Jan 2017 om 10:45 Rang: Utopisch
    De Telegraaf is, waar het gaat om Ajax, altijd bijzonder goed op de hoogte van de feiten door alle lijntjes en bronnen die binnen de club alles naar de pers lekken, heb ik begrepen. We kunnen en mogen wat De Telegraaf schrijven, als het over Ajax gaat, blind vertrouwen. Blind!

    Dus als hier wordt beweerd dat Ajax de neus heeft opgehaald voor deze knul omdat hij 'zijn kans heeft gehad en niet heeft genomen', je kent Overmars toch, het is take-it-or-leave-it, dan is dat gewoon zo! Niet zo cynisch doen he, op de vroege morgen.


    1 stukje uit ene krant quoten wat een mening is van een journalist en op die manier als de waarheid neerzetten is vrij dubieuze berichtgeving van de kant van SN. Ondanks dat de telegraaf over t algemeen erg goed is geïnformeerd is, is leg je zo mensen wel heel erg woorden in de mond die niet gedaan zijn. Zelfs in t riool zijn ze van dit soort methodes niet gediend.

  • Hupweereentrein +3558 11 Jan 2017 om 10:47 Rang: Utopisch
    Het gaat toch altijd en overal over Ajax? Waar anders had die jongen dan moeten rijpen in 'de Nederlandse competitie'?

    Maar even alle gekheid op een stokje, waarom zouden Nouri en Frenkie de Jong nul speeltijd krijgen (zo ongeveer) in het eerste en Odegaard die nog jonger is wél? Lijkt mij op voorhand buitengewoon onwaarschijnlijk. Al is het nooit uitgesloten, dat is waar.

    Mijn punt is simpel. Men doet of hij een enorme blunder heeft gemaakt door naar Madrid te gaan maar als je het nuchter bekijkt had hij met een move naar Ajax nu niet veel verder geweest. Zoals ik al zei, hij had in -19 en Jong Ajax mogen ballen, op maandagavond. Dan is hij nu niet veel slechter af geweest, voetballend, en daarnaast ion alle overige facetten veel beter. En omdat hij nog zo jong is kan hij toch gewoon nu alsnog gewoon beginnen met speeltijd krijgen en ontwikkelen? Voor die jongen zelf is het echt geen nadeel.

    Sterker nog. Hij kan nu gewoon lekker aan profvoetbal op een redelijk niveau wennen en is daarnaast tevens al eigendom van (bij wijze van spreken) de mooiste club van Europa! Geen kans dat hij straks door een club een mooie stap naar de mooiste club door de neus geboord wordt of dat die overgang wordt gefrustreerd door een club die belachelijke bedragen voor hem vraagt. Plus, plus, plus!


    Was Frenkei de Jong uberhaupt gehaald als Odegaard al bij JAax rondliep? Dat is een aanname die niet zeker is natuurlijk. En of Odegaard hun wel of inet voorbij zou zijn, ligt voornamelijk an hoe goed hij speelt en of hij de aansluiting bij het 1e kan vinden.Daar kan ik niet over oordelen of hij dat niveau heeft. Maar leeftijd is niet alles zeggend. Kijk maar naar de Ligt. Er spelen nog steeds oudere verdedigers in Jong Ajax die de stap (nog) niet gemaakt hebben.
  • enigmatisch1 +11649 11 Jan 2017 om 10:48 Rang: Utopisch
    Zoiets zei ik in het kort maar kreeg er wel 2 rode duimpjes voor tot nu toe


    Don't worry, Morfe0 is nog niet wakker dus de rode duimpjes bij mij komen straks nog wel.
  • enigmatisch1 +11649 11 Jan 2017 om 10:49 Rang: Utopisch
    1 stukje uit ene krant quoten wat een mening is van een journalist en op die manier als de waarheid neerzetten is vrij dubieuze berichtgeving van de kant van SN. Ondanks dat de telegraaf over t algemeen erg goed is geïnformeerd is, is leg je zo mensen wel heel erg woorden in de mond die niet gedaan zijn. Zelfs in t riool zijn ze van dit soort methodes niet gediend.


    Wij zijn wij om een winstgevend verdienmodel af te kraken Hup?
  • enigmatisch1 +11649 11 Jan 2017 om 10:51 Rang: Utopisch
    Was Frenkei de Jong uberhaupt gehaald als Odegaard al bij JAax rondliep? Dat is een aanname die niet zeker is natuurlijk. En of Odegaard hun wel of inet voorbij zou zijn, ligt voornamelijk an hoe goed hij speelt en of hij de aansluiting bij het 1e kan vinden.Daar kan ik niet over oordelen of hij dat niveau heeft. Maar leeftijd is niet alles zeggend. Kijk maar naar de Ligt. Er spelen nog steeds oudere verdedigers in Jong Ajax die de stap (nog) niet gemaakt hebben.


    Dan had Frenkie de Jong nu bij PSV gezeten inderdaad!

    Maar nogmaals, de kern is dat er wordt geopperd dat die jongen dom is geweest om destijds voor Madrid te kiezen. Dat vind ik overdreven. Hij was en is nog zo jong dat het weinig uit had gemaakt of hij in jong Ajax of bij de reserves van Madrid had meegebald. Voor zijn ontwikkeling had dat niets uitgemaakt, dat is mijn punt vooral.
  • Hupweereentrein +3558 11 Jan 2017 om 10:52 Rang: Utopisch
    Het gaat toch altijd en overal over Ajax? Waar anders had die jongen dan moeten rijpen in 'de Nederlandse competitie'?

    Maar even alle gekheid op een stokje, waarom zouden Nouri en Frenkie de Jong nul speeltijd krijgen (zo ongeveer) in het eerste en Odegaard die nog jonger is wél? Lijkt mij op voorhand buitengewoon onwaarschijnlijk. Al is het nooit uitgesloten, dat is waar.

    Mijn punt is simpel. Men doet of hij een enorme blunder heeft gemaakt door naar Madrid te gaan maar als je het nuchter bekijkt had hij met een move naar Ajax nu niet veel verder geweest. Zoals ik al zei, hij had in -19 en Jong Ajax mogen ballen, op maandagavond. Dan is hij nu niet veel slechter af geweest, voetballend, en daarnaast ion alle overige facetten veel beter. En omdat hij nog zo jong is kan hij toch gewoon nu alsnog gewoon beginnen met speeltijd krijgen en ontwikkelen? Voor die jongen zelf is het echt geen nadeel.

    Sterker nog. Hij kan nu gewoon lekker aan profvoetbal op een redelijk niveau wennen en is daarnaast tevens al eigendom van (bij wijze van spreken) de mooiste club van Europa! Geen kans dat hij straks door een club een mooie stap naar de mooiste club door de neus geboord wordt of dat die overgang wordt gefrustreerd door een club die belachelijke bedragen voor hem vraagt. Plus, plus, plus!


    Overignes zeg ik inet dat de stap naar real slecht is geweest. Maar om te zeggen dat dit de juiste stap is wil ik ook niet zeggen. Het is voor elk individu anders, welke taal die ook spreekt, of uit welke cultuur deze ook afkomstig is ) . als er een gouden weg was, zou een ieder die wel bewandelen. Wel denk ik dat de stap voor odegaards op zijn leeftijd naar Real te gaan en hlee grote is geweest en dat hij waarschijnlijk met andere verwachtingen daarheen ging dan dat hij 2 jaar later bij Heerenveen zou spelen.

  • Hupweereentrein +3558 11 Jan 2017 om 10:56 Rang: Utopisch
    Dan had Frenkie de Jong nu bij PSV gezeten inderdaad!

    Maar nogmaals, de kern is dat er wordt geopperd dat die jongen dom is geweest om destijds voor Madrid te kiezen. Dat vind ik overdreven. Hij was en is nog zo jong dat het weinig uit had gemaakt of hij in jong Ajax of bij de reserves van Madrid had meegebald. Voor zijn ontwikkeling had dat niets uitgemaakt, dat is mijn punt vooral.


    Je weet overigens dat ik dit ook vaker heb geroepen. Sterker nog, ik vrag me af als Bruma voor een Nederlandse topper had gekozen (dus bijv blijven bij feyenoord) en daar niet direct basis speler te worden, of hij nu op zijn huidige niveau zou spelen of ergens in de subtop van de eredivisie. Zowel sportief als financieel heeft de naam chelsea m kansen laten bieden die Feyenoord m niet geboden had denk ik.
  • Hupweereentrein +3558 11 Jan 2017 om 10:57 Rang: Utopisch
    Wij zijn wij om een winstgevend verdienmodel af te kraken Hup?


    Ach, de handel in cocaïne kan ook winstgevend zij.n Niets mis mee toch.
  • Hupweereentrein +3558 11 Jan 2017 om 10:57 Rang: Utopisch
    Wij zijn wij om een winstgevend verdienmodel af te kraken Hup?


    Ach, de handel in cocaïne kan ook winstgevend zij.n Niets mis mee toch.
  • enigmatisch1 +11649 11 Jan 2017 om 11:03 Rang: Utopisch
    Ach, de handel in cocaïne kan ook winstgevend zij.n Niets mis mee toch.


    Maar aangezien jij nog steeds, na al die jaren, hier op de site verschijnt, hoeveel lijntjes haal jij per dag door je neus heen dan? Vanwaar anders dat vergelijk?
  • Hupweereentrein +3558 11 Jan 2017 om 11:06 Rang: Utopisch
    Maar aangezien jij nog steeds, na al die jaren, hier op de site verschijnt, hoeveel lijntjes haal jij per dag door je neus heen dan? Vanwaar anders dat vergelijk?


    Omdat dat ook een winstegevend Business model kan zij.n Daarom de vergelijking.

    En waarom lijntjes, rondjes en bergjes zijn veel leuker....
  • enigmatisch1 +11649 11 Jan 2017 om 11:10 Rang: Utopisch
    Omdat dat ook een winstegevend Business model kan zij.n Daarom de vergelijking.

    En waarom lijntjes, rondjes en bergjes zijn veel leuker....


    Ja dat snap ik wel, maar het ging mij erom dat je een business model afkraakt maar er wel nog steeds (veel) gebruik van maakt. Ik schatte in, maar daar kan ik naast zitten, dat jij geen vaste en standaard gebruiker bent van de cocaïne markt. Dus vandaar mijn opmerking.
  • balakula +2127 11 Jan 2017 om 11:14 Rang: Goddelijk
    Is dat Rijkaard op die foto? Grijze postduif...
  • Hupweereentrein +3558 11 Jan 2017 om 11:17 Rang: Utopisch
    Ja dat snap ik wel, maar het ging mij erom dat je een business model afkraakt maar er wel nog steeds (veel) gebruik van maakt. Ik schatte in, maar daar kan ik naast zitten, dat jij geen vaste en standaard gebruiker bent van de cocaïne markt. Dus vandaar mijn opmerking.


    Sorry van t antwoord, was een beetje duf, dus moest ff naar de WC op kantoor, maar voel me nu wee kiplekker. Jij als Advocaat zal wel weten wat ik bedoel.

    Maar mijn gebruik op SN is mede door hun kwaliteit enorm gekelderd. alleen kan ik van jou hoogstaande reacties gewoon geen afscheid nemen.




  • enigmatisch1 +11649 11 Jan 2017 om 11:20 Rang: Utopisch
    Is dat Rijkaard op die foto? Grijze postduif...


    Yup!
  • enigmatisch1 +11649 11 Jan 2017 om 11:22 Rang: Utopisch
    Sorry van t antwoord, was een beetje duf, dus moest ff naar de WC op kantoor, maar voel me nu wee kiplekker. Jij als Advocaat zal wel weten wat ik bedoel.

    Maar mijn gebruik op SN is mede door hun kwaliteit enorm gekelderd. alleen kan ik van jou hoogstaande reacties gewoon geen afscheid nemen.


    Ah, dus je bent voorlopig weer even zo scherp als een mes!!

    Niet alleen jouw gebruik van SN is gekelderd naar wat ik zie. Ik ben ook tijdje nauwelijks geweest maar er is bijna niemand meer over en reacties zijn ook zeldzaam (geworden).
  • J Kiprich +3894 11 Jan 2017 om 11:23 Rang: Goddelijk
    Bijna ouderwets gezellig.....bijna.....
  • enigmatisch1 +11649 11 Jan 2017 om 11:27 Rang: Utopisch
    Ah, Morf is ook onder ons zie ik!
    Goede morgen Morf. In plaats van rode duimpjes uitdelen kan je ook gewoon proberen om het debat te voeren. ..
  • balakula +2127 11 Jan 2017 om 11:36 Rang: Goddelijk
    Ah, Morf is ook onder ons zie ik!
    Goede morgen Morf. In plaats van rode duimpjes uitdelen kan je ook gewoon proberen om het debat te voeren. ..


    Ik krijg nog 100 euro van hem. Weet jij of er een juridische grond is voor deze weddenschap? Duidelijk sprake van een aanbod en aanvaarding.


    http://www.soccernews.nl/news/376299/KNVB_zet_bekritiseerde_scheids_op_Ajax_tegen_PSV
  • enigmatisch1 +11649 11 Jan 2017 om 12:06 Rang: Utopisch
    Ik krijg nog 100 euro van hem. Weet jij of er een juridische grond is voor deze weddenschap? Duidelijk sprake van een aanbod en aanvaarding.


    http://www.soccernews.nl/news/376299/KNVB_zet_bekritiseerde_scheids_op_Ajax_tegen_PSV


    Hahaha, Morf en zijn Van Boekel fetish. Hij beweert al jaren dat Van Boekel PSV fan is, wat een Calimero!

    Maar goed, zoals ik het lees zou je inderdaad kunnen spreken van een 'verbintenis' omdat hij een uitnodiging doet voor een weddenschap en jij die vervolgens aanvaardt.

    Maar, de wet kent dit type verbintenis geen rechtvordering toe. Oftewel, deze verbintenis is niet in rechte afdwingbaar. Het is dus een vorm van een 'natuurlijke verbintenis'. Je hoort die uit jezelf na te komen maar als je dat niet doet dan is het niet rechtens af te dwingen.

    Helaas!

  • NielsK +9130 11 Jan 2017 om 12:25 Rang: Goddelijk
    begrijpelijk! je gaat zo een huurling niet halen terwijl talenten als Nouri en Vd Beek eraan zitten te komen

    Normaal gesproken prijs jij spelers van wereldklasse die je wel MOET huren, wat een draai
  • NielsK +9130 11 Jan 2017 om 12:34 Rang: Goddelijk
    Ah, Morf is ook onder ons zie ik!
    Goede morgen Morf. In plaats van rode duimpjes uitdelen kan je ook gewoon proberen om het debat te voeren. ..

    Valt op dat als hij ergens in het forum aanwezig is, je meteen rode duimpjes is als je iets tegen hem zegt wat hem niet aanstaat
  • NielsK +9130 11 Jan 2017 om 12:37 Rang: Goddelijk
    abp="1159">

    Ik krijg nog 100 euro van hem. Weet jij of er een juridische grond is voor deze weddenschap? Duidelijk sprake van een aanbod en aanvaarding.


    http://www.soccernews.nl/news/376299/KNVB_zet_bekritiseerde_scheids_op_Ajax_tegen_PSV

    Morf is geen man van zijn woord. Die roept uit emotie vaak dingen. '100% penalty, dikke hands/overtreding! Ajax wordt bestolen'. Dat is 1 van zijn favorieten. OMG, WHAHA, Enough said zijn er ook een paar
  • Hupweereentrein +3558 11 Jan 2017 om 12:50 Rang: Utopisch
    We hebben een grappenmaker die het leuk vindt om nieuwe wachtwoorden aan te vragen.

    Zucht.
  • mojorisin +11893 11 Jan 2017 om 12:52 Rang: Utopisch
    We hebben een grappenmaker die het leuk vindt om nieuwe wachtwoorden aan te vragen.

    Zucht.

    ?
  • Hupweereentrein +3558 11 Jan 2017 om 13:04 Rang: Utopisch
    ?


    Mn wachtwoord as net opnieuw aangevraagd. En dat had ik niet zelf gedaan.
  • mojorisin +11893 11 Jan 2017 om 13:07 Rang: Utopisch
    Mn wachtwoord as net opnieuw aangevraagd. En dat had ik niet zelf gedaan.

    Ow ? Vaag ja..
  • NielsK +9130 11 Jan 2017 om 13:08 Rang: Goddelijk
    abp="1375">

    Mn wachtwoord as net opnieuw aangevraagd. En dat had ik niet zelf gedaan.

    Iemand van de NS?