Update: PSV maakt melding van huurling en bedingt optie tot koop

Update: PSV maakt melding van huurling en bedingt optie tot koop
27 Juni 2016 13:27

PSV staat op het punt om de komst van Thomas Deng officieel te bevestigen. De Eindhovenaren huren de verdediger voor één seizoen van het Australische Melbourne Victory en maandagochtend arriveerde Deng op De Herdgang.

Het is nog niet duidelijk of de negentienjarige verdediger de medische keuring al heeft doorstaan, of dat die nog moet plaatsvinden. Ook is nog onzeker of PSV een optie tot koop heeft bedongen. Deng wordt in eerste instantie waarschijnlijk gestald bij Jong PSV.

Update, 27 juni 2016, 13.27 uur
Thomas Deng maakt definitief de overstap naar PSV. De Eindhovenaren hebben de verdediger maandagmiddag gepresenteerd. Hij wordt voor een seizoen gehuurd van Melbourne Victory en begint bij Jong PSV. Volgens het Eindhovens Dagblad is een optie tot koop bedongen in het huurcontract.




Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

17 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • speciaal +2987 11 Jan 2017 om 11:38 Rang: Wereldkampioen
    Gaan de moderators nog wat doen aan deze spammers? Of proberen jullie zoveel mogelijk clicks te verzamelen?
  • HanV +1620 11 Jan 2017 om 12:03 Rang: Wereldspeler
    Gaan de moderators nog wat doen aan deze spammers? Of proberen jullie zoveel mogelijk clicks te verzamelen?


    Het direct signaleren en bekijken van posts buiten Nederland / België? Het verbieden van posts uit Rusland of tekst met gespiegelde n's al dan niet met een tilde? Zou de niet-oké-toets werken?
  • Maikel de Lange +359 12 Jan 2017 om 07:00 Rang: Redactie
    Ik gooi ze allemaal van de site jongens, maar die gasten zijn hardleers
  • MVKgrunn +1208 12 Jan 2017 om 09:21 Rang: Vice-aanvoerder
    Ik gooi ze allemaal van de site jongens, maar die gasten zijn hardleers

    Misschien beter om dit artikel gewoon te verwijderen? Neem aan dat mensen dit niet meer zoveel zal interesseren.
  • ronaldpj +7388 12 Jan 2017 om 15:37 Rang: Utopisch
    Ik gooi ze allemaal van de site jongens, maar die gasten zijn hardleers

    Je kunt het artikel blokkeren voor reacties, gezien het feit dat ze heel gericht op dit artikel schrijven, zou dat nog wel eens afdoende kunnen zijn.
  • mojorisin +12397 13 Jan 2017 om 16:05 Rang: Utopisch
    Kunnen jullie dit topic niet gewoon sluiten ?
  • mojorisin +12397 15 Jan 2017 om 01:41 Rang: Utopisch
    Nogmaals, kunnen jullie dit topic niet sluiten, erg irritant dit..
  • mojorisin +12397 16 Jan 2017 om 01:37 Rang: Utopisch
    Nogmaals SN, haal dit topic weg, man o man , neem je leden wat serieus aub..
  • Maikel de Lange +359 16 Jan 2017 om 06:29 Rang: Redactie
    Nogmaals SN, haal dit topic weg, man o man , neem je leden wat serieus aub..

    Ja, kan op de een of andere manier niet, krijg een errorcode, moet ff naar gekeken worden
  • mojorisin +12397 16 Jan 2017 om 17:49 Rang: Utopisch
    Ja, kan op de een of andere manier niet, krijg een errorcode, moet ff naar gekeken worden

    Hmm oke, gehacked ofzo ?
  • mojorisin +12397 16 Jan 2017 om 17:52 Rang: Utopisch
    Ja, kan op de een of andere manier niet, krijg een errorcode, moet ff naar gekeken worden

    Mijn excuses dan, neem ik mijn woorden terug..
  • mojorisin +12397 21 Jan 2017 om 15:59 Rang: Utopisch
    Apart dat deze 'bots' steeds bij PSV topics opduiken..
    Is er niks aan te doen SN ?
  • pollie -1990 04 Feb 2017 om 18:06 Rang: Wereldkampioen
    En altijd bij een item over Psv, hoe kan dat?
  • Maikel de Lange +359 25 Mar 2017 om 16:05 Rang: Redactie
    ze zijn er weer hoor onze Russische vrienden

    Да, и это очень раздражает