Pröpper: "Op dinsdag naar Manchester en op donderdag naar Roemenië"

Pröpper:
26 Mei 2016 12:27
© ProShots

Als het aan Robin Pröpper ligt, is Heracles Almelo niet zijn eindstation. De verdediger annex middenvelder tekende donderdag verrassenderwijs een driejarig contract bij de Overijsselse Eredivisionist. "Ik weet niet waar mijn plafond ligt, maar ik heb natuurlijk wel mijn ambities", vertelt hij.

"In mijn hoofd heb ik wel een traject uitgestippeld en daar past deze transfer uitstekend in", geeft Pröpper aan in gesprek met Voetbal International. "Misschien volgt er ooit nog een mooie stap in Nederland. Voor mij is Heracles nu een mooie gelegenheid om me verder te ontwikkelen. En ook nog Europa in, super om mee te maken."

Het succes van de gebroeders Pröpper heeft ook een keerzijde voor zijn ouders, grapt Robin. "Op dinsdag voor Davy naar Manchester in de Champions League en twee dagen later voor een Europa League-duel van mij in Roemenië, ze moeten er dan wel wat voor over hebben om alles te bekijken", vertelt de van De Graafschap overgekomen speler. "Als we die groepsfase halen dan, we doen ons best."

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

21 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • rodejo +1763 07 Sep 2017 om 11:18 Rang: Wereldkampioen
    Dit item mag ook gesloten worden @SN

    Dit is een spamitem!!!!
  • enigmatisch1 +13236 07 Sep 2017 om 12:58 Rang: Utopisch
    Dit item mag ook gesloten worden @SN

    Dit is een spamitem!!!!


    Voel je je al een beetje een roepende in de woestijn??
  • Seagal +13687 07 Sep 2017 om 13:04 Rang: Utopisch
    Voel je je al een beetje een roepende in de woestijn??


    het zegt wel iets over @SN dat ze deze spammers niet kunnen blokken. ik zie het niet op andere voetbalsites en die zullen toch ook wel eens hebben dat iemand probeert met niet gewenste content de website te infiltreren
  • enigmatisch1 +13236 07 Sep 2017 om 13:19 Rang: Utopisch
    het zegt wel iets over @SN dat ze deze spammers niet kunnen blokken. ik zie het niet op andere voetbalsites en die zullen toch ook wel eens hebben dat iemand probeert met niet gewenste content de website te infiltreren


    Uiteindelijk is het probleem meer basic. De resources zijn beperkt. Dat wil zeggen, alles wat je wilt doen kost uiteindelijk geld. En tijd. En als het ging om een simpele ingreep of actie, dan had het natuurlijk allang gefixt geweest. Maar dat is niet zo. Dus dan is de afweging hoeveel last heb je ervan en wat kost het om dat te fixen. En 'last' moet je dan uitleggen in hoeveel clicks je minder hebt gekregen de afgelopen periode hierdoor. Het is helder hoe die afweging is uitgevallen.



  • Seagal +13687 07 Sep 2017 om 13:23 Rang: Utopisch
    Uiteindelijk is het probleem meer basic. De resources zijn beperkt. Dat wil zeggen, alles wat je wilt doen kost uiteindelijk geld. En tijd. En als het ging om een simpele ingreep of actie, dan had het natuurlijk allang gefixt geweest. Maar dat is niet zo. Dus dan is de afweging hoeveel last heb je ervan en wat kost het om dat te fixen. En 'last' moet je dan uitleggen in hoeveel clicks je minder hebt gekregen de afgelopen periode hierdoor. Het is helder hoe die afweging is uitgevallen.


    het is te merken mij kan het verder ook niet boeien anders was ik lekker op een andere site gaan zitten maar wat wel jammer is is dat je soms de laatste reacties niet meer kan zien omdat al die spamberichten daar staan
  • rodejo +1763 07 Sep 2017 om 13:32 Rang: Wereldkampioen
    Voel je je al een beetje een roepende in de woestijn??


    Ja maar ben niet iemand die het snel opgeeft.

    Uiteraard stoor ik me aan die vervuiling van deze site maar ik stoor me nog meer aan het feit dat @SN niet reageert op degene die er wel wat aan probeert te doen. Ik haal echt honderden van die berichtjes weg.(Dat kost niks) Regelmatig ook s'morgens vroeg en dan zijn een heleboel lezers nog niet actief en zien dus ook die spam niet.

    Ik zoek op allerlei mogelijke manieren contact met @SN. Heb zelfs mijn mailadres naar Maikel de Lnge gestuurd maar krijg nergens een antwoord. Ik vraag alleen wat meer mogelijkheden om ze te bestrijden. Maar geen antwoord! Dat stoort wel!
  • rodejo +1763 07 Sep 2017 om 13:34 Rang: Wereldkampioen
    het is te merken mij kan het verder ook niet boeien anders was ik lekker op een andere site gaan zitten maar wat wel jammer is is dat je soms de laatste reacties niet meer kan zien omdat al die spamberichten daar staan


    Zoals ik al zei haal ik s'morgens vaak al een heleboel (vanmorgen zeker meer dan 150) reacties weg zodat je de 5 laatste reacties alweer ziet.

  • enigmatisch1 +13236 07 Sep 2017 om 13:41 Rang: Utopisch
    Ja maar ben niet iemand die het snel opgeeft.

    Uiteraard stoor ik me aan die vervuiling van deze site maar ik stoor me nog meer aan het feit dat @SN niet reageert op degene die er wel wat aan probeert te doen. Ik haal echt honderden van die berichtjes weg.(Dat kost niks) Regelmatig ook s'morgens vroeg en dan zijn een heleboel lezers nog niet actief en zien dus ook die spam niet.

    Ik zoek op allerlei mogelijke manieren contact met @SN. Heb zelfs mijn mailadres naar Maikel de Lnge gestuurd maar krijg nergens een antwoord. Ik vraag alleen wat meer mogelijkheden om ze te bestrijden. Maar geen antwoord! Dat stoort wel!


    Maar jij weet ook wat er speelt achter de schermen, toch?
    SN draait op vrijwilligers, zoals jij er ook een bent. De bereidheid dus van mensen om dit soort dingen te doen, voor niks. Dit probleem structureel aanpakken, kost gewoon veel geld zoals je weet. En ik weet dat ook Michael zijn stinkende best doet, maar hij kan ook geen ijzer met handen breken. Ook hij is afhankelijk van wat de eigenaar doet en wil. Je frustratie is gewoon heel herkenbaar.

  • rodejo +1763 07 Sep 2017 om 13:48 Rang: Wereldkampioen
    Maar jij weet ook wat er speelt achter de schermen, toch?
    SN draait op vrijwilligers, zoals jij er ook een bent. De bereidheid dus van mensen om dit soort dingen te doen, voor niks. Dit probleem structureel aanpakken, kost gewoon veel geld zoals je weet. En ik weet dat ook Michael zijn stinkende best doet, maar hij kan ook geen ijzer met handen breken. Ook hij is afhankelijk van wat de eigenaar doet en wil. Je frustratie is gewoon heel herkenbaar.


    Ja ik weet dat het op vrijwilligers draait maar juist vrijwilligers zijn fanatiek (als het goed is) want anders moeten ze stoppen. Antwoord geven is het minste wat je kunt doen. Ook Maikel geeft me geen antwoord (meer). Ik wil graag overleggen wat er mogelijk is en aangezien pb niet helpt heb ik mijn mailadres gegeven maar daar krijg ik niks!
    Het enige wat ik kan is berichten verwijderen, meer niet! Ik wil graag dat het makkelijker en overzichtelijker kan en dat ik ze ook kan bannen e.d.

    Misschien haal je het er niet mee weg maar je kunt het ze dan i.i.g. wat moeilijker maken. Dat Maikel het niet alleen kan is logisch maar juist daarom wil ik helpen.
  • enigmatisch1 +13236 07 Sep 2017 om 13:55 Rang: Utopisch
    Ja ik weet dat het op vrijwilligers draait maar juist vrijwilligers zijn fanatiek (als het goed is) want anders moeten ze stoppen. Antwoord geven is het minste wat je kunt doen. Ook Maikel geeft me geen antwoord (meer). Ik wil graag overleggen wat er mogelijk is en aangezien pb niet helpt heb ik mijn mailadres gegeven maar daar krijg ik niks!
    Het enige wat ik kan is berichten verwijderen, meer niet! Ik wil graag dat het makkelijker en overzichtelijker kan en dat ik ze ook kan bannen e.d.

    Misschien haal je het er niet mee weg maar je kunt het ze dan i.i.g. wat moeilijker maken. Dat Maikel het niet alleen kan is logisch maar juist daarom wil ik helpen.



    Ja. IK schat echt in dat Maikel gewoon niet meer kan doen dan hij gedaan heeft. Hij kan jou niet in de positie brengen dat je (ook) kunt bannen. Daar is, als ik me niet vergis, een reparatie in het systeem voor ndoig. Een jaar of twee ruim geleden is het systeem een keer enorm hard geraakt en geinfecteerd. Sindsdien is er heel veel niet meer mogelijk. Dat repareren kost een helebeol geld, want dan moet er een extern bedrijf ingehuurd worden om dat allemaal te verhelpen. En die afweging is dan kennelijk dat het niks oplevert, dat het dus allemaal geld kost en de schade door die spammers zelf valt mee. Dus why bother, zeg maar?!



  • rodejo +1763 07 Sep 2017 om 13:59 Rang: Wereldkampioen
    Ja. IK schat echt in dat Maikel gewoon niet meer kan doen dan hij gedaan heeft. Hij kan jou niet in de positie brengen dat je (ook) kunt bannen. Daar is, als ik me niet vergis, een reparatie in het systeem voor ndoig. Een jaar of twee ruim geleden is het systeem een keer enorm hard geraakt en geinfecteerd. Sindsdien is er heel veel niet meer mogelijk. Dat repareren kost een helebeol geld, want dan moet er een extern bedrijf ingehuurd worden om dat allemaal te verhelpen. En die afweging is dan kennelijk dat het niks oplevert, dat het dus allemaal geld kost en de schade door die spammers zelf valt mee. Dus why bother, zeg maar?!


    Dan nog kun je antwoord geven toch?
  • Seagal +13687 07 Sep 2017 om 13:59 Rang: Utopisch
    Zoals ik al zei haal ik s'morgens vaak al een heleboel (vanmorgen zeker meer dan 150) reacties weg zodat je de 5 laatste reacties alweer ziet.


    ik waardeer ook dat je dat doet hoor. natuurlijk zit ik ook liever op een website zonder spam. SN vind het allemaal wel best zo maar als straks door deze troep iedereen overstapt naar een andere website kunnen ze SN opdoeken. er zijn genoeg alternatieven maar blijkbaar vinden ze het hier allemaal niet zo belangrijk
  • rodejo +1763 07 Sep 2017 om 14:41 Rang: Wereldkampioen
    ik waardeer ook dat je dat doet hoor. natuurlijk zit ik ook liever op een website zonder spam. SN vind het allemaal wel best zo maar als straks door deze troep iedereen overstapt naar een andere website kunnen ze SN opdoeken. er zijn genoeg alternatieven maar blijkbaar vinden ze het hier allemaal niet zo belangrijk


    Dat overstappen probeer ik dus te voorkomen al zijn er al een aantal 'namen' weg volgens mij. Zijn nog maar een paar mensen die reageren Denk dat als ik 20 a 30 zeg dat ik er niet ver naast zit
  • Maikel de Lange +413 08 Sep 2017 om 07:10 Rang: Redactie
    Dan nog kun je antwoord geven toch?

    Ik was op vakantie in Italië, vandaar ook geen hulp bij het verwijderen van de spamreacties. Ga vandaag even zoveel mogelijk van dit soort artikelen (proberen te) verwijderen.
  • rodejo +1763 10 Sep 2017 om 08:20 Rang: Wereldkampioen
    Ik was op vakantie in Italië, vandaar ook geen hulp bij het verwijderen van de spamreacties. Ga vandaag even zoveel mogelijk van dit soort artikelen (proberen te) verwijderen.


    Je bent toch niet alleen verantwoordelijk voor deze site?

    Maar je gaf vorige keer wel een reactie hier maar een mail heb ik niet van je gehad om het contact wat makkelijker te laten verlopen
  • tobiasdew +4307 13 Sep 2017 om 16:46 Rang: Wereldkampioen
    wh0cd8368740 <a href=http://buyadvair.shop/>advair</a> <a href=http://propecia.news/>propecia</a>

    Hebben jullie hier een developer want zo moeilijk is het niet om dit tegen te houden.