Real Madrid geeft voor half miljard zijn ziel weg

Real Madrid geeft voor half miljard zijn ziel weg
29 Januari 2015 23:10
© ProShots

Real Madrid gaat steeds verder zijn ziel verkopen om de strijd om de macht te behouden. Eerder werd het maagdelijk witte shirt al verlaten om plaats te maken voor een shirtsponsor. Nu wordt de naam van het stadion verkocht.

Estadio Santiago Bernabeau zal een nieuwe naam gaan krijgen. International Petroleum Investment Company heeft een half miljard euro overgemaakt naar de Spaanse topclub. Daarvoor zal de naam veranderen. Real Madrid speelt al sinds 1947 in het stadion.

Welke naam er zal worden gekozen is nog niet besloten. Op dit moment wordt er gestreden tussen Abu Dhabi Santiago Bernabeu en Cepsa Santiago Bernabeu. Voorzitter Florentino Perez zal hiervoor binnenkort de beslissende stem in hebben.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

15 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Snorkie +926 29 Jan 2015 om 23:38 Rang: Vedette
    Haha er is al een shirtsponsor sinds 1982 geloof ik? Wel lelijk van het stadion, heel erg lelijk.
  • CR7RMFC -21596 29 Jan 2015 om 23:42 Rang: Utopisch
    Santiago Bernabeu blijft in de naam dus ik kan me er niet druk om maken. Mooi geld!
  • Snorkie +926 29 Jan 2015 om 23:46 Rang: Vedette
    Santiago Bernabeu blijft in de naam dus ik kan me er niet druk om maken. Mooi geld!


    Abu Dhabi Santiago Bernabeu is wel echt lelijk toch? haha
  • CR7RMFC -21596 29 Jan 2015 om 23:54 Rang: Utopisch
    Abu Dhabi Santiago Bernabeu is wel echt lelijk toch? haha

    Voor iedereen blijft het gewoon Santiago Bernabeu. Ik vind het mooi geld!
  • J Kiprich +3975 30 Jan 2015 om 07:03 Rang: Goddelijk
    Abu Dhabi de Kuip.....hmmmmm
  • ehvpsv +1546 30 Jan 2015 om 08:40 Rang: Utopisch
    Ga dan maar voor Cespa

    Wat dat dan ook mag betekenen
  • ronaldpj +7844 30 Jan 2015 om 08:42 Rang: Utopisch
    Ga dan maar voor Cespa

    Wat dat dan ook mag betekenen

    Is een merknaam, een soort Shell.
  • CR7RMFC -21596 30 Jan 2015 om 09:23 Rang: Utopisch
    Is een merknaam, een soort Shell.

    Ronald waarom ben je zo vriendelijk om Ehvpsv van informatie te voorzien! Dat kost je weer een rood duimpje!
    Je moet toch eens een andere tacktiek gaan bedenken hoor Mss moet je wat meer gaan trollen ?
  • bayern9 +449 30 Jan 2015 om 09:25 Rang: Legende
    Schande! Bij Real Madrid mag alles.
  • ronaldpj +7844 30 Jan 2015 om 09:25 Rang: Utopisch
    Ronald waarom ben je zo vriendelijk om Ehvpsv van informatie te voorzien! Dat kost je weer een rood duimpje!
    Je moet toch eens een andere tacktiek gaan bedenken hoor Mss moet je wat meer gaan trollen ?

    Hmmm. daar zeg je zo wat... Maar zelfs met deze reactie loop ik natuurlijk weer enorme risico's....

    Ach weet je, ik moest het toch altijd al hebben van kwantiteit, dus laat die rode duimpjes maar komen!
  • ronaldpj +7844 30 Jan 2015 om 09:27 Rang: Utopisch
    Schande! Bij Real Madrid mag alles.

    Eens even denken, speelde Bayern niet in de Allianz Arena?

    Oh, maar daar zijn natuurlijk weer legio verzachtende omstandigheden en redenen voor, dat dát wel mag...
  • TottiRomanista +2818 30 Jan 2015 om 10:45 Rang: Goddelijk
    Eens even denken, speelde Bayern niet in de Allianz Arena?

    Oh, maar daar zijn natuurlijk weer legio verzachtende omstandigheden en redenen voor, dat dát wel mag...


    Hahahah, scherp, mijn waarde.....
  • flexen +5024 30 Jan 2015 om 10:51 Rang: Goddelijk
    Abu Dhabi de Kuip.....hmmmmm


    Voor een half miljard mogen ze van mij . Bouwen we daarnaast een nieuw stadion uit eigen zak

Meer over