Te Vrede gaat niet zomaar op de bank zitten: "Elke spits heeft de ambitie om te spelen"

Te Vrede gaat niet zomaar op de bank zitten:
12 Juli 2014 00:19

Mitchell te Vrede lijkt ook na het vertrek van Graziano Pellè geen kans te krijgen. De bankzitter van Feyenoord mag in de oefenduels volop spelen, doordat de Italiaan al in Engeland is voor een aanstaande transfer. Tegelijkertijd wil Feyenoord een nieuwe spits halen.

Volgens diverse media staat Bas Dost al in de startblokken om vanaf VfL Wolfsburg naar Rotterdam te komen. Tegenover RTV Rijnmond legt Te Vrede uit hoe hij tegen de situatie aankijkt. "Elke spits heeft de ambitie om te spelen. Ik heb twee jaar achter Graziano gestaan en veel van hem geleerd."

Dat er een nieuwe spits komt snapt de 23-jarige speler. "Feyenoord is een grote club. Daar moeten alle posities dubbel bezet zijn. Je hebt iedereen nodig, zeker met Europees voetbal in het verschiet."

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

8 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Gestrekt been +1 12 Jul 2014 om 02:17 Rang: Aankomend talent
    Vind dat Tevrede wel een kans verdient om langere tijd in de basis e staan.
  • Maluku071 +878 12 Jul 2014 om 12:38 Rang: Vedette
    Vind dat Tevrede wel een kans verdient om langere tijd in de basis e staan.

    Ik niet.
  • speciaal +3058 12 Jul 2014 om 12:43 Rang: Wereldkampioen
    Ik niet.


    Toen Pellé was geschorst heeft hij het anders prima gedaan hoor
  • J Kiprich +3975 12 Jul 2014 om 13:17 Rang: Goddelijk
    Toen Pellé was geschorst heeft hij het anders prima gedaan hoor


    Wat is prima?
  • speciaal +3058 12 Jul 2014 om 13:19 Rang: Wereldkampioen
    Wat is prima?


    Oké 4 doelpunten lijken niet veel,Maar kunnen het wel zijn.

    En verder had je ook niet echt een goede vervanger Te vrede /(Armenteros?
  • Kain +1355 12 Jul 2014 om 13:20 Rang: Goddelijk
    Is hij niet tevreden?
  • speciaal +3058 12 Jul 2014 om 13:21 Rang: Wereldkampioen
    Is hij niet tevreden?


    WHAHAHAH
  • J Kiprich +3975 12 Jul 2014 om 13:22 Rang: Goddelijk
    Oké 4 doelpunten lijken niet veel,Maar kunnen het wel zijn.

    En verder had je ook niet echt een goede vervanger Te vrede /(Armenteros?


    En tegen wie waren die doelpunten?

    Ben niet overtuigd van deze jongen. Eerlijk is eerlijk, dat had ik ook met Van Beek maar die zie ik wel progressie maken.