SN-Café

SN-Café
16 Juni 2013 00:00
© ProShots

Beste leden van Soccernews.nl,

In het geval je een ban krijgt en het daar niet mee eens bent, kun je een aantal methodes gebruiken om te reclameren. Je kunt eventueel via een ander SN-lid een PM laten sturen naar een moderator of Ben Slimmen (hoofd moderatie).

Je kunt een mail sturen naar moderators@soccernews.nl
Jouw bericht zal bekeken en beoordeeld worden en er zal verder gecommuniceerd worden hierover.

In principe wordt er door een drietal moderators een oordeel gevormd over de ontstane situatie. Dat gebeurt overigens altijd in overleg met de moderator die de ban heeft uitgedeeld. In sommige gevallen wordt een 'beroep' toegekend.

Op zondag 9 juni vond de de door leden af en toe georganiseerde SN-borrel plaats in het schone Utrecht. Een nieuwe borrel staat voor oktober gepland.


Met vriendelijke groeten,

Ben Slimmen
Namens het Moderatie-team van Soccernews.nl

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

417 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • FCT-For-Life +11 16 Jun 2013 om 00:02 Rang: International
    Goedenacht mannen
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 00:02 Rang: Amateur
    Goedemorgen,
    Ik ben nieuw hier maar zit al een tijd op soccernews de berichten te lezen.
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 00:03 Rang: Aanvoerder
    Goedemorgen,
    Ik ben nieuw hier maar zit al een tijd op soccernews de berichten te lezen.

    Ik ben er ook nog maar ven daarstraks.
  • trotsvanhetnoorden +132 16 Jun 2013 om 00:04 Rang: Legende
    Welkom landskampioen en Goedemorgen. Van welke club(s) ben je fan?
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 00:06 Rang: Vedette
    Welkom landskampioen en Goedemorgen. Van welke club(s) ben je fan?

    Vast niet voor Ajax
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 00:07 Rang: Amateur
    Welkom landskampioen en Goedemorgen. Van welke club(s) ben je fan?

    Bedankt. Ik ben voor Ajax en heb in het buitenland niet echt een voorkeur (zolang het maar mooi voetbal is en niet zoals die italianen vanavond)
  • trotsvanhetnoorden +132 16 Jun 2013 om 00:09 Rang: Legende
    Ach ja stiekem zijn we toch allemaal fan van Groningen. De meesten willen het gewoon niet toegeven
  • Kain +1351 16 Jun 2013 om 00:09 Rang: Goddelijk
    Bedankt. Ik ben voor Ajax en heb in het buitenland niet echt een voorkeur (zolang het maar mooi voetbal is en niet zoals die italianen vanavond)

    Dan ben je de eerste hier. Iedereen hier is of voor Feyenoord of PSV. We hebben 1 gek die voor Groningen is en dat is Trotsvanhetnoorden. Leuk dat we ook eindelijk een Ajacied hebben. Hoe is het vertoeven in Amsterdam?
  • trotsvanhetnoorden +132 16 Jun 2013 om 00:11 Rang: Legende
    Ok nou aangezien jij je al hebt ingelezen hoef ik je niet te vertellen wie de vervelende types hier zijn
  • RudmerLFC +2 16 Jun 2013 om 00:12 Rang: Basisspeler
    @kain ik ben ook voor Groningen haha. Woon in haren. Stuudje is toch voor Groningen
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 00:12 Rang: Amateur
    Dan ben je de eerste hier. Iedereen hier is of voor Feyenoord of PSV. We hebben 1 gek die voor Groningen is en dat is Trotsvanhetnoorden. Leuk dat we ook eindelijk een Ajacied hebben. Hoe is het vertoeven in Amsterdam?

    Zal vast goed gaan in Amsterdam woon er zelf niet.
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 00:12 Rang: Goddelijk
    Goedemorgen beste mensen
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 00:14 Rang: Utopisch
    [quote]Bedankt. Ik ben voor Ajax
    Dat is dus al een minpunt
    Goedenmorgen allemaal.
  • Generaal +13 16 Jun 2013 om 00:14 Rang: International
    Nu duurt die zomerstop langer, met die 4 dagen dat Jong Oranje eerder is uitgeschakeld :@
  • Boeba -14 16 Jun 2013 om 00:15 Rang: Vedette
    Na Italie -Nederland ga ik echt weer de serie a volgen!
  • RudmerLFC +2 16 Jun 2013 om 00:15 Rang: Basisspeler
    Ik ben trouwens ook voor Ajax hahaha
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 00:15 Rang: Amateur
    [quote]Bedankt. Ik ben voor Ajax
    Dat is dus al een minpunt
    Goedenmorgen allemaal.

    Tja sorry we kunnen niet allemaal zo slim zijn om voor feyenoord te zijn
  • trotsvanhetnoorden +132 16 Jun 2013 om 00:16 Rang: Legende
    @rudmer idd. We zijn zeker met 3 en types als abraksas en mojorisin hebben ook grote sympathie voor grunn.
  • RudmerLFC +2 16 Jun 2013 om 00:16 Rang: Basisspeler
    @Boeba vond je dat irritante gedrag leuk of zo
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 00:16 Rang: Vedette
    Na Italie -Nederland ga ik echt weer de serie a volgen!

    Kan je beter naar het theater gaan, spelen een stuk beter.
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 00:16 Rang: Aanvoerder
    Goedemorgen allemaal!!!
  • RudmerLFC +2 16 Jun 2013 om 00:17 Rang: Basisspeler
    @tvhn haha MoOI man.. ga jij vaak naar de Euroborg?
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 00:17 Rang: Utopisch
    Kan je beter naar het theater gaan, spelen een stuk beter.

    Dat weet ik nog zo net niet
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 00:17 Rang: Utopisch
    Tja sorry we kunnen niet allemaal zo slim zijn om voor feyenoord te zijn

    Hoe weet jij dat ik voor Feyenoord ben?
  • Boeba -14 16 Jun 2013 om 00:18 Rang: Vedette
    @Cééntweedrie

    Goedenavond.
  • Kain +1351 16 Jun 2013 om 00:18 Rang: Goddelijk
    @rudmer idd. We zijn zeker met 3 en types als abraksas en mojorisin hebben ook grote sympathie voor grunn.

    Sympathie nog wel.
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 00:18 Rang: Aanvoerder
    @Cééntweedrie

    Goedenavond.

    Bedankt jij ook
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 00:18 Rang: Amateur
    Hoe weet jij dat ik voor Feyenoord ben?

    Hahah weet wel meer. zoals ik al zij lees al een tijdje de berichten hier.
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 00:19 Rang: Aanvoerder
    Hoe weet jij dat ik voor Feyenoord ben?

    Hij heeft gezegd dat hij de reacties al een tijdje leest
  • trotsvanhetnoorden +132 16 Jun 2013 om 00:19 Rang: Legende
    Jup ik heb mijn seizoenkaart weer verlengd.
  • Boeba -14 16 Jun 2013 om 00:19 Rang: Vedette
    Gefeliciteerd iedereen Kim Kardashian is bevallen.
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 00:20 Rang: Utopisch
    Hahah weet wel meer. zoals ik al zij lees al een tijdje de berichten hier.

    oeps,daar heb je gelijk in,had te snel gelezen
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 00:20 Rang: Aanvoerder
    Hahah weet wel meer. zoals ik al zij lees al een tijdje de berichten [quote
    ]Hij heeft gezegd dat hij de reacties al een tijdje leest

    Juist te laat
  • Kain +1351 16 Jun 2013 om 00:20 Rang: Goddelijk
    @rudmer idd. We zijn zeker met 3 en types als abraksas en mojorisin hebben ook grote sympathie voor grunn.

    Ik maakte maar een grapje. Er is ook niets mis met Groningen. Leuk dat ook in dat gedeelte van Nederland mensen wonen.
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 00:21 Rang: Utopisch
    Gefeliciteerd iedereen Kim Kardashian is bevallen.

    Wie is dat?
  • RudmerLFC +2 16 Jun 2013 om 00:21 Rang: Basisspeler
    @ tvhn Nice. Ik ga om de thuiswedstrijd met een vriend. volgens seizoen z side
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 00:21 Rang: Utopisch
    Leuk dat ook in dat gedeelte van Nederland mensen wonen.

    Vind hem leuk
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 00:22 Rang: Vedette
    Gefeliciteerd iedereen Kim Kardashian is bevallen.

    Nou gefeliciteerd
    Ze is dus nu officieel een gigantisch milf
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 00:23 Rang: Vedette
    Vind hem leuk
    Goldigger pur sang.
  • trotsvanhetnoorden +132 16 Jun 2013 om 00:23 Rang: Legende
    Ach ja, er gaat nou eenmaal niks boven Groningen.
  • Kain +1351 16 Jun 2013 om 00:23 Rang: Goddelijk
    Gefeliciteerd iedereen Kim Kardashian is bevallen.

    Mag dat kinderen hebben?

    Las dat vorige week het dochtertje van Michael Jackson een zelfmoordpoging heeft gedaan. Zeer triest. Een rotomgeving om in op te groeien.
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 00:24 Rang: Utopisch
    Wie is die kim dan?
  • RudmerLFC +2 16 Jun 2013 om 00:24 Rang: Basisspeler
    WE ARE THE PRIDE OF THE NORTH
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 00:25 Rang: Utopisch
    Ach ja, er gaat nou eenmaal niks boven Groningen.

    Groningen heeft een super gezellige binnenstad/centrum.
  • Kain +1351 16 Jun 2013 om 00:26 Rang: Goddelijk
    Wie is die kim dan?

    Paris Hilton 2.0. Komt uit een rijke familie die zichzelf graag hoereren op de buis. Veel drugs, feestjes en volgens mij ook sextapes zoals Paris Hilton. Ik vind haar overigens niet aantrekkelijk maar ik krijg altijd een slappe van dat soort irritante types.
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 00:26 Rang: Vedette
    Wie is die kim dan?

    https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=XtFoARJ-FLsxFM&tbnid=K0xf-myKEjILDM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.therichest.org%2Fcelebnetworth%2Fceleb%2Ftv-personality%2Fkim-kardashian-net-worth%2F&ei=-um8UYf0CcnF0QWT2YC4Cw&bvm=bv.47883778,d.d2k&psig=AFQjCNFHTtZOasXZaLWo7SYDDygYjfFWuw&ust=1371421544845532
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 00:26 Rang: Vedette
    Paris Hilton 2.0. Komt uit een rijke familie die zichzelf graag hoereren op de buis. Veel drugs, feestjes en volgens mij ook sextapes zoals Paris Hilton. Ik vind haar overigens niet aantrekkelijk maar ik krijg altijd een slappe van dat soort irritante types.

    Zeg nou maar niet dat je haar het bed uit zou trappen Kain
  • trotsvanhetnoorden +132 16 Jun 2013 om 00:27 Rang: Legende
    Dochter van een superrijke pa. Er is een serie over die familie en ze is/was de vriendin van jay z volgens mij.
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 00:27 Rang: Utopisch
    https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=XtFoARJ-FLsxFM&tbnid=K0xf-myKEjILDM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.therichest.org%2Fcelebnetworth%2Fceleb%2Ftv-personality%2Fkim-kardashian-net-worth%2F&ei=-um8UYf0CcnF0QWT2YC4Cw&bvm=bv.47883778,d.d2k&psig=AFQjCNFHTtZOasXZaLWo7SYDDygYjfFWuw&ust=1371421544845532

    Dat is een beste link
  • HeerenveenBarcaArsenal! +74 16 Jun 2013 om 00:27 Rang: Goddelijk
    Nou gefeliciteerd
    Ze is dus nu officieel een gigantisch milf


    Hahaha
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 00:28 Rang: Aanvoerder
    Dochter van een superrijke pa. Er is een serie over die familie en ze is/was de vriendin van jay z volgens mij.

    Was het niet kanye west?
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 00:28 Rang: Aanvoerder
    Dochter van een superrijke pa. Er is een serie over die familie en ze is/was de vriendin van jay z volgens mij.

    Was het niet kanye west?
  • Boeba -14 16 Jun 2013 om 00:28 Rang: Vedette
    Kim Kardashian is een rolemodel , een voorbeeld voor iedereen
  • Kain +1351 16 Jun 2013 om 00:30 Rang: Goddelijk
    Zeg nou maar niet dat je haar het bed uit zou trappen Kain

    Natuurlijk niet. HAHA. Maar vind haar niet aantrekkelijk ofzo. Dat soort vrouwen. Hetzelfde heb ik met die vrouw van Sneijder. Door haar persoonlijkheid kan ik haar gewoon niet meer knap vinden. Momenteel maakt ze het mij ook wel erg makkelijk door op een anorexiamodel te lijken. Maar dat soort vrouwen hebben normaal veel aanzien en worden als knap omschreven. Bij mij halen ze zo veel bloed onder mijn nagels vandaan dat ik ze gewoon niet aantrekkelijk kan vinden. Een soort weer reactie, kotsreflex die zij bij mij oproepen.
  • Kain +1351 16 Jun 2013 om 00:32 Rang: Goddelijk
    Jay-Z is getrouwd met Beyonce....

    Op die foto zag ik Kanye West. Heeft ze iets met Kanye West? Ik dacht persoonlijk dat Kanye West wel beter zou kunnen doen. Grappig dat dit soort figuren elkaar altijd opzoeken. Vroeger had Puff Daddy ook iets met ummm die Latino.... Jennifer Lopez....
  • Kain +1351 16 Jun 2013 om 00:33 Rang: Goddelijk
    Op die foto zag ik Kanye West. Heeft ze iets met Kanye West? Ik dacht persoonlijk dat Kanye West wel beter zou kunnen doen. Grappig dat dit soort figuren elkaar altijd opzoeken. Vroeger had Puff Daddy ook iets met ummm die Latino.... Jennifer Lopez....

    correctie... latina
  • Boeba -14 16 Jun 2013 om 00:34 Rang: Vedette
    @BlackGooner

    Willem Alexander is getrouwd met Maxima...
  • trotsvanhetnoorden +132 16 Jun 2013 om 00:34 Rang: Legende
    Excuses, ik bedoel idd Kanye West. Eigenlijk ben ik best blij dat ik dit niet wist. Ik wil namelijk liever niet weten hoe de man van kim kardashian heet.
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 00:38 Rang: Vedette
    Op die foto zag ik Kanye West. Heeft ze iets met Kanye West? Ik dacht persoonlijk dat Kanye West wel beter zou kunnen doen. Grappig dat dit soort figuren elkaar altijd opzoeken. Vroeger had Puff Daddy ook iets met ummm die Latino.... Jennifer Lopez....

    Jup ze is nu bevallen van Kanye.
    Ironisch is dat Kanye nog een nummer had uitgebracht over goldiggers, en dat hij nu net degene is die met Kimmetje gaat
  • Kain +1351 16 Jun 2013 om 00:41 Rang: Goddelijk
    Jup ze is nu bevallen van Kanye.
    Ironisch is dat Kanye nog een nummer had uitgebracht over goldiggers, en dat hij nu net degene is die met Kimmetje gaat

    Ach ja, die wereld. Verziekt de geest. Los van hoe goed hij is. Vind dat hij geniale commerciële muziek heeft gemaakt. Inhoud en rap doen er tegenwoordig sowieso niet meer toe. Alleen Immortal Technique kan nog mensen de les lezen en heeft werkelijk een levensfilosofie.
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 00:41 Rang: Amateur
    Als ik op een artikel reageer kan ik dan ook ergens zien of er iemand op mij reageerd of moet ik het gewoon het artikel in de gaten houden?
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 00:42 Rang: Vedette
    Hoop het ook niet

    Fijne nacht nog, ik gaat stappen

    Waar>
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 00:42 Rang: Utopisch
    Weet iemand wat het weer morgenochtend wordt?

    Moet je aan Balakula vragen
  • Generaal +13 16 Jun 2013 om 00:43 Rang: International
    Jay-Z is getrouwd met Beyonce....

    Shit, ik dacht dat Queen-B met mij getrouwd was.. Tot de wekker ging
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 00:44 Rang: Goddelijk
    ik ben vrolijk , hopelijk morgenvroeg ook nog ....
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 00:52 Rang: Goddelijk
    Je moet toch een doek over een brandende pan gooien ?
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 00:53 Rang: Vedette
    Je moet toch een doek over een brandende pan gooien ?

    Ja, probleempje?
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 00:56 Rang: Vedette
    Je moet toch een doek over een brandende pan gooien ?
    overigens hoop ik voor je dat je een branddeken bedoelt..?
    Een deksel zou ook moeten volstaan
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 01:01 Rang: Goddelijk
    Bedankt , wist het wel maar wou het zeker weten . Heb ook even opgezocht. En de deksel was kwijt en er paste geen andere op , maar ik wou niet dat de doek in de brand vloog ...
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 01:04 Rang: Goddelijk
    Bedankt , wist het wel maar wou het zeker weten . Heb ook even opgezocht. En de deksel was kwijt en er paste geen andere op , maar ik wou niet dat de doek in de brand vloog ...
  • HeerenveenBarcaArsenal! +74 16 Jun 2013 om 01:09 Rang: Goddelijk
    Wat een tijden jongens, wij moeten al lang op bed liggen.
  • CR7RMFC -21610 16 Jun 2013 om 01:11 Rang: Utopisch
    Wat een tijden jongens, wij moeten al lang op bed liggen.

    ga dan
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 01:11 Rang: Vedette
    Wat een tijden jongens, wij moeten al lang op bed liggen.

    Op een zaterdagavond?
    Ik deel deze zaterdagnacht helaas met mijn schoolboeken
  • HeerenveenBarcaArsenal! +74 16 Jun 2013 om 01:12 Rang: Goddelijk
    Op een zaterdagavond?
    Ik deel deze zaterdagnacht helaas met mijn schoolboeken


    Zaterdagnacht LEREN?

    Dat heb ik nog nooit gedaan, liever gewoon zondag er vroeg af en dan de hele dag leren
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 01:13 Rang: Vedette
    Zaterdagnacht LEREN?

    Dat heb ik nog nooit gedaan, liever gewoon zondag er vroeg af en dan de hele dag leren

    Wacht maar volgend jaar als je gaat studeren mijn vriend...
    Al kan ik ook totaal niet plannen, dit had ik ook gewoon overdag kunnen doen
    heb je al enig idee wat je gaat studeren?
  • FCT-For-Life +11 16 Jun 2013 om 01:14 Rang: International
    Leren, heb ik sws nog nooit gedaan
  • HeerenveenBarcaArsenal! +74 16 Jun 2013 om 01:15 Rang: Goddelijk
    ga dan


    ok
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 01:16 Rang: Vedette
    Leren, heb ik sws nog nooit gedaan

    Jij was toch leraar?
  • HeerenveenBarcaArsenal! +74 16 Jun 2013 om 01:16 Rang: Goddelijk
    Wacht maar volgend jaar als je gaat studeren mijn vriend...
    Al kan ik ook totaal niet plannen, dit had ik ook gewoon overdag kunnen doen
    heb je al enig idee wat je gaat studeren?


    Ik denk Leisure Manenagement.

    Wat studeer jij?
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 01:20 Rang: Vedette
    Ik denk Leisure Manenagement.

    Wat studeer jij?

    International Business and management, nog wel..
  • HeerenveenBarcaArsenal! +74 16 Jun 2013 om 01:22 Rang: Goddelijk
    International Business and management, nog wel..


    Heb ik ook bij gekeken op opendag, maar ga je stoppen?
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 01:25 Rang: Vedette
    Heb ik ook bij gekeken op opendag, maar ga je stoppen?

    Ja waarschijnlijk wel, iets teveel van mijne vrije uren genoten aan feestjes etc.
    Ik zou de studie op zich zeker aanraden, alles in het engels net als Leisure management dus ik ga er vanuit dat je Engels goed is..
    Enige is dat het breed is, te breed in mijn ogen want waar je nu precies voor wordt opgeleid is mij een raadsel
  • HeerenveenBarcaArsenal! +74 16 Jun 2013 om 01:29 Rang: Goddelijk
    Ja waarschijnlijk wel, iets teveel van mijne vrije uren genoten aan feestjes etc.
    Ik zou de studie op zich zeker aanraden, alles in het engels net als Leisure management dus ik ga er vanuit dat je Engels goed is..
    Enige is dat het breed is, te breed in mijn ogen want waar je nu precies voor wordt opgeleid is mij een raadsel


    Haha, ja dat is leuk maar in het opzicht van studeren erg ***

    Ik meende dat ik had gelezen dat het Nederlands en Engels, was, heb liever niet een volledige Engels studie,maar ik zal me morgen even bekijken. Ik ga nu slapen. succes met studie nog!
  • Generaal +13 16 Jun 2013 om 01:30 Rang: International
    Gaan jullie nooit opstap ofzo?
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 01:30 Rang: Vedette
    Haha, ja dat is leuk maar in het opzicht van studeren erg ***

    Ik meende dat ik had gelezen dat het Nederlands en Engels, was, heb liever niet een volledige Engels studie,maar ik zal me morgen even bekijken. Ik ga nu slapen. succes met studie nog!

    Thanks!
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 01:33 Rang: Vedette
    Gaan jullie nooit opstap ofzo?

    Ik ben op een date met mijn marketing boek
  • Generaal +13 16 Jun 2013 om 02:00 Rang: International
    Ik ga slapen, goedenacht heren en iedereen alvast een fijne Vaderdag toegewenst!
  • J Kiprich +3975 16 Jun 2013 om 08:12 Rang: Goddelijk
    Morning all

    Alle vaders vandaag al verwend met koffie en twee extra dochters die om 5 uur besluiten dat het mooi is geweest? Pfffffff
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 08:25 Rang: Aanvoerder
    Goedemorgen allemaal!!!
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 08:38 Rang: Utopisch
    Morning all

    Alle vaders vandaag al verwend met koffie en twee extra dochters die om 5 uur besluiten dat het mooi is geweest? Pfffffff

    Goedemorgen Dokter....

    Nee, de mijne heeft zelfs uitgeslapen tot 10 over 8 en bracht mij een ontbijtje op bed en twee kadootjes.

  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 08:44 Rang: Utopisch
    Morning all

    Alle vaders vandaag al verwend met koffie en twee extra dochters die om 5 uur besluiten dat het mooi is geweest? Pfffffff


    Ik ben nog steeds aan het nadenken wat 'de dokter' nou toch precies met "twee extra dochters" bedoelt.

  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 08:44 Rang: Utopisch
    Goedemorgen Dokter....

    Nee, de mijne heeft zelfs uitgeslapen tot 10 over 8 en bracht mij een ontbijtje op bed en twee kadootjes.


    Goedemorgen overigens!
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 08:45 Rang: Aanvoerder
    Goedemorgen overigens!

    Goedemorgen
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 08:49 Rang: Utopisch
    Ik ben nog steeds aan het nadenken wat 'de dokter' nou toch precies met "twee extra dochters" bedoelt.

    Nichtjes die logeren?
  • J Kiprich +3975 16 Jun 2013 om 08:53 Rang: Goddelijk
    Nichtjes die logeren?


    Juistem
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 08:55 Rang: Utopisch
    Juistem

    Sterker nog, ik denk dat ik ze dan nog ken ook...

    (tenminste, als het díe nichtjes zijn).
  • J Kiprich +3975 16 Jun 2013 om 09:00 Rang: Goddelijk
    Sterker nog, ik denk dat ik ze dan nog ken ook...

    (tenminste, als het díe nichtjes zijn).


    Nope, deze komen van de "andere" kant
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 09:01 Rang: Utopisch
    Nope, deze komen van de "andere" kant

    Ah, toevallig dan dat het er ook twee zijn .
  • J Kiprich +3975 16 Jun 2013 om 09:04 Rang: Goddelijk
    Ah, toevallig dan dat het er ook twee zijn .


    Op een uitzondering na doen we hier alleen maar aan koppeltjes van meisjes.
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 09:10 Rang: Utopisch
    Op een uitzondering na doen we hier alleen maar aan koppeltjes van meisjes.

    Komisch.

    Zoals mijn ouders 7 kleinzoons hebben en geen één kleindochter.
  • Japsertjuhaz +708 16 Jun 2013 om 09:19 Rang: Goddelijk
    Goedemorgen mannen! Vannacht op de A17 voor mijn ogen een ongeluk gebeurd, wonder boven wonder alleen materiële schade en voor mij helemaal niets. Maar het is toch even schrikken!

    Overigens, alle vaders een fijne vaderdag toegewenst!
  • J Kiprich +3975 16 Jun 2013 om 09:21 Rang: Goddelijk
    Komisch.

    Zoals mijn ouders 7 kleinzoons hebben en geen één kleindochter.


    Het kan verkeren. Mijn ouders dachten lange tijd dat er geen enkel kleinkind kwam. Nu hebben ze er (inclusief nieuwe aanhang) tien. Waarvan vijf oorspronkelijk.
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 09:50 Rang: Amateur
    Kan iemand mij vertellen dat als ik ergens op reageer en iemand reageerd op mij of ik dat ook ergens kan zien of moet ik gwn dat topic in de gaten houden?
  • Japsertjuhaz +708 16 Jun 2013 om 09:52 Rang: Goddelijk
    Kan iemand mij vertellen dat als ik ergens op reageer en iemand reageerd op mij of ik dat ook ergens kan zien of moet ik gwn dat topic in de gaten houden?


    Topic in de gaten houden. Je kan ook naar een bepaalde link die ronaldpj je waarschijnlijk zo zal geven en zien in welk topic de laatste reacties geplaatst zijn.
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 09:53 Rang: Amateur
    Topic in de gaten houden. Je kan ook naar een bepaalde link die ronaldpj je waarschijnlijk zo zal geven en zien in welk topic de laatste reacties geplaatst zijn.

    Oke bedankt dan wacht ik op die link.
  • Japsertjuhaz +708 16 Jun 2013 om 09:57 Rang: Goddelijk
    Oke bedankt dan wacht ik op die link.


    Heb hem hier ook voor je: http://www.soccernews.nl/nieuwste_reacties

    Niet heel overzichtelijk, maar beter dan niets!
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 09:58 Rang: Utopisch
    Heb hem hier ook voor je: http://www.soccernews.nl/nieuwste_reacties

    Niet heel overzichtelijk, maar beter dan niets!

    Er wordt aan gewerkt (hoop ik ).
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 09:59 Rang: Amateur
    Heb hem hier ook voor je: http://www.soccernews.nl/nieuwste_reacties

    Niet heel overzichtelijk, maar beter dan niets!

    Dankje
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 09:59 Rang: Utopisch
    Op een uitzondering na doen we hier alleen maar aan koppeltjes van meisjes.


    Je weet het toch he, 'players' worden altijd bestraft met het krijgen van dochters!

  • Japsertjuhaz +708 16 Jun 2013 om 10:00 Rang: Goddelijk
    Er wordt aan gewerkt (hoop ik ).


    Haha, moet zeggen dat ik me al redelijk heb aangepast aan het niet meer aanwezig zijn van die knop.
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 10:00 Rang: Utopisch
    Goedemorgen mannen! Vannacht op de A17 voor mijn ogen een ongeluk gebeurd, wonder boven wonder alleen materiële schade en voor mij helemaal niets. Maar het is toch even schrikken!

    Overigens, alle vaders een fijne vaderdag toegewenst!


    oei dat is heel naar.

    Maar dank u.
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 10:02 Rang: Amateur
    Haha, moet zeggen dat ik me al redelijk heb aangepast aan het niet meer aanwezig zijn van die knop.

    Het zou wel handig zijn als er zo knop is.
    Hoef je niet de hele tijd weer terug naar dat topic.
  • Japsertjuhaz +708 16 Jun 2013 om 10:04 Rang: Goddelijk
    oei dat is heel naar.

    Maar dank u.


    Was een auto met aanhanger (een DJ onderweg naar een feest) en er komt iemand met flinke vaart aangereden. Die haalt mij in en gaat terug naar de rechterbaan. Dus ik dacht nog: Dat is vrij ambitieus met zo'n vaart. En voordat je het door hebt rijdt hij zo achterop die aanhanger. Ik zag het al aankomen, dus kon op tijd remmen. Maar de collectie LP's, versterkers enz. van de beste man lagen in 1000 stukken op de snelweg. Wonder boven wonder alleen maar materiële schade, echt ongelofelijk geluk gehad die mensen.
  • J Kiprich +3975 16 Jun 2013 om 10:14 Rang: Goddelijk
    Was een auto met aanhanger (een DJ onderweg naar een feest) en er komt iemand met flinke vaart aangereden. Die haalt mij in en gaat terug naar de rechterbaan. Dus ik dacht nog: Dat is vrij ambitieus met zo'n vaart. En voordat je het door hebt rijdt hij zo achterop die aanhanger. Ik zag het al aankomen, dus kon op tijd remmen. Maar de collectie LP's, versterkers enz. van de beste man lagen in 1000 stukken op de snelweg. Wonder boven wonder alleen maar materiële schade, echt ongelofelijk geluk gehad die mensen.


    Maar een hele hoop andere mensen hadden vette pech
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 10:15 Rang: Utopisch
    Het zou wel handig zijn als er zo knop is.
    Hoef je niet de hele tijd weer terug naar dat topic.

    Je kunt een favoriet er van maken. Met Chrome kun je die op een favorietenbalk zetten en dan kun je er op klikken, als je het nodig hebt.
  • Japsertjuhaz +708 16 Jun 2013 om 10:20 Rang: Goddelijk
    Maar een hele hoop andere mensen hadden vette pech


    Ach, dan zingen ze zelf maar een beetje hoor!
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 10:27 Rang: Amateur
    Je kunt een favoriet er van maken. Met Chrome kun je die op een favorietenbalk zetten en dan kun je er op klikken, als je het nodig hebt.

    Oke bedankt voor de tip.
  • trotsvanhetnoorden +132 16 Jun 2013 om 10:43 Rang: Legende
    Excuses, ik bedoel idd Kanye West. Eigenlijk ben ik best blij dat ik dit niet wist. Ik wil namelijk liever niet weten hoe de man van kim kardashian heet.
  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 12:32 Rang: Goddelijk
    Morning all

    Alle vaders vandaag al verwend met koffie en twee extra dochters die om 5 uur besluiten dat het mooi is geweest? Pfffffff

    Hier was het half 10. Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr
  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 12:34 Rang: Goddelijk
    Je weet het toch he, 'players' worden altijd bestraft met het krijgen van dochters!

    Hehe dit is een passende voor mijn broer.
  • MabyMessi +1 16 Jun 2013 om 12:42 Rang: Vedette
    Nou Kim K is best lekker en dat filmpje van haar was eh.. best goed gemaakt haha.
  • balakula +2274 16 Jun 2013 om 12:43 Rang: Goddelijk
    Je weet het toch he, 'players' worden altijd bestraft met het krijgen van dochters!


    Hoo god.
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 12:51 Rang: Aanvoerder
    Op FIFA 13 heb ik Lukaku, Bernard, Maher, Andersen, Bakalli, Shaw en nog andere talenten gekocht bij Anderlecht!
    En ik zit nog maar in 2014
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 13:05 Rang: Utopisch
    Een hele goedenmiddag allemaal.
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 14:31 Rang: Amateur
    Goedemiddag!! allemaal.
    zometeen lekker BBQuen en dan zit het weekend er alweer bijna op.
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 14:33 Rang: Aanvoerder
    Goedemiddag!! allemaal.
    zometeen lekker BBQuen en dan zit het weekend er alweer bijna op.

    Veel plezier
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 14:34 Rang: Utopisch
    Goedemiddag!! allemaal.
    zometeen lekker BBQuen en dan zit het weekend er alweer bijna op.

    BBQen?
    Dat doe je dan zeker binnen?
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 14:35 Rang: Amateur
    BBQen?
    Dat doe je dan zeker binnen?

    Nee tuurlijk niet. zolang het droog is gwn buiten en misschien onder een afdak.
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 14:36 Rang: Amateur
    Veel plezier

    Dankje
  • Landskampioen 0 16 Jun 2013 om 14:39 Rang: Amateur
    hier schijnt de zon gewoon

    Hier komt de zon nu ook door.
  • FCT-For-Life +11 16 Jun 2013 om 15:13 Rang: International
    Hier schijnt de zon de hele dag al, en woensdag in het oosten 35 graden en 3x raden wie er dan vrij is
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 15:16 Rang: Utopisch
    Hier schijnt de zon de hele dag al, en woensdag in het oosten 35 graden en 3x raden wie er dan vrij is

    Is mij veel te warm. Doe maar lekker 25 met een briesje.
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 15:16 Rang: Utopisch
    twitter meldt dat Ajax en AZ met elkaar rond zijn over Adam Maher..


    link? hoorde juist dat Ajax en Maher al rond zouden zijn in het geruchten circuit..
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 15:23 Rang: Utopisch
    ja iedereen roept er wat over
    belangrijker is wat overmas te vertellen heeft


    Ik hecht er ook niet teveel waarde aan. Pas als er iets betrouwbaardere bornnen dit melden, ga ik het serieuzer nemen.

    Wat ik overigens wel apart vind, er is nog inemand weg bij Ajax, maar Ajax heeft wel al concrete interesse gehad in Duarte, van de Hoorn en van Ginkel, maar heb dit nog niet over Maher gehoord. Dat is vreemd imo...
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 15:30 Rang: Utopisch
    Hier schijnt de zon de hele dag al, en woensdag in het oosten 35 graden en 3x raden wie er dan vrij is

    Mij veels te warm,dat word dus peentjes zweten
  • FCT-For-Life +11 16 Jun 2013 om 15:32 Rang: International
    Niet met een zwembadje in de tuin Ronald
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 15:32 Rang: Utopisch
    Niet met een zwembadje in de tuin Ronald

    Zelfs dan .

  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 15:36 Rang: Utopisch
    ligt eraan wat jij onder een badje verstaat

    Een keer een bommetje van mij, en het is een leeg badje .
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 15:37 Rang: Goddelijk
    Een keer een bommetje van mij, en het is een leeg badje .

    Dus dan kan het net zo goed een groot zwembad zijn ?

  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 15:38 Rang: Utopisch
    en the story goes on. Maar nog steeds zegt t niet al teveel...

    AJAX HIELD HET STIL - Adam Maher blijkt al maanden een overeenkomst te hebben over een vierjarig contract bij Ajax, zo heeft Ajax Showtime vernomen van een bron binnen de club. Eerder op de zondag slingerde Ajax Fanzone het gerucht de wereld in dat Maher akkoord was. Ajax heeft echter nog niets gemeld want AZ moet nog overstag voor een transfer.

    Maher en Ajax kwamen tot een akkoord over een contract waarmee de middenvelder een kleine miljoen euro per jaar gaat verdienen. Dit bedrag kan stijgen door middel van bonussen. Een persoonlijk akkoord leek echter al niet het grootste probleem, omdat Maher al maanden aan gaf dat PSV en Ajax zijn voorkeur genieten. Of de Eindhovenaren ook al een akkoord hebben met de spelmaker, daar is Ajax Showtime (nog) niet van op de hoogte.

    Over de verdere inhoud van het contract is nog weinig bekend. Wel is duidelijk dat Maher afgelopen seizoen vaak op De Toekomst was om jeugdwedstrijden van Ajax te bekijken. Ook liet hij al doorschemeren dat Amsterdam voor hem 'om de hoek' was. AZ wil echter de hoofdprijs voor Maher en dus moeten de komende weken uitwijzen of het reeds gesloten akkoord de prullenbak in kan of daadwerkelijk iets waard is.

    De zaakwaarnemer van Maher, Sigi Lens, is vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar.
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 15:38 Rang: Utopisch
    Dus dan kan het net zo goed een groot zwembad zijn ?

    ,Hij is goed
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 15:38 Rang: Utopisch
    Dus dan kan het net zo goed een groot zwembad zijn ?

    Olympisch wedstrijdbad.
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 15:39 Rang: Utopisch
    Een keer een bommetje van mij, en het is een leeg badje .


    Gelukkig hebje wel altijd je zwembandje bij je.
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 15:39 Rang: Utopisch
    en the story goes on. Maar nog steeds zegt t niet al teveel...

    AJAX HIELD HET STIL - Adam Maher blijkt al maanden een overeenkomst te hebben over een vierjarig contract bij Ajax, zo heeft Ajax Showtime vernomen van een bron binnen de club. Eerder op de zondag slingerde Ajax Fanzone het gerucht de wereld in dat Maher akkoord was. Ajax heeft echter nog niets gemeld want AZ moet nog overstag voor een transfer.

    Maher en Ajax kwamen tot een akkoord over een contract waarmee de middenvelder een kleine miljoen euro per jaar gaat verdienen. Dit bedrag kan stijgen door middel van bonussen. Een persoonlijk akkoord leek echter al niet het grootste probleem, omdat Maher al maanden aan gaf dat PSV en Ajax zijn voorkeur genieten. Of de Eindhovenaren ook al een akkoord hebben met de spelmaker, daar is Ajax Showtime (nog) niet van op de hoogte.

    Over de verdere inhoud van het contract is nog weinig bekend. Wel is duidelijk dat Maher afgelopen seizoen vaak op De Toekomst was om jeugdwedstrijden van Ajax te bekijken. Ook liet hij al doorschemeren dat Amsterdam voor hem 'om de hoek' was. AZ wil echter de hoofdprijs voor Maher en dus moeten de komende weken uitwijzen of het reeds gesloten akkoord de prullenbak in kan of daadwerkelijk iets waard is.

    De zaakwaarnemer van Maher, Sigi Lens, is vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar.

    Tja, zo had v/d Wiel ook een overeenkomst met Valencia...
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 15:40 Rang: Utopisch
    Ik hecht er ook niet teveel waarde aan. Pas als er iets betrouwbaardere bornnen dit melden, ga ik het serieuzer nemen.

    Wat ik overigens wel apart vind, er is nog inemand weg bij Ajax, maar Ajax heeft wel al concrete interesse gehad in Duarte, van de Hoorn en van Ginkel, maar heb dit nog niet over Maher gehoord. Dat is vreemd imo...


    Ik denk dat Marc O. hier op SN de onrust onder de Ajaxsupporters heeft gelezen en dus maar aan het onderhandelen is geslagen.

    Nah, ik denk gewoon dat ze bij Ajax echt wel kunnen inschatten dat er spelers gaan vertrekken en zelfs als dat niet gebeurt het gewoon normaal is dat je de selectie versterkt met spelers van het kaliber Maher. Dan heb je, als er spelers nu of in de winter weggaan, gewoon de vervanging al in huis en gewend.

  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 15:41 Rang: Utopisch
    Tja, zo had v/d Wiel ook een overeenkomst met Valencia...


    Zeg al, t zegt niet zoveel. Hoewel, als dit waar is, het voor PSV iets lastiger zal zijn m te halen, en is t ook de vraag hoe de PSV supporters er dan uiteindelijk op zullen reageren...
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 15:44 Rang: Utopisch
    Tja, zo had v/d Wiel ook een overeenkomst met Valencia...


    Dit zegt verder inderdaad helemaal niets. Zelfs al zou het waar zijn. Er worden in de voetballerij wel vaker dit soort overeenkomsten gesloten. En gek is het daarnaast ook niet, dat club en speler alvast overeenstemming bereiken, want dat zal alleen over de hoofdlijnen gaan. Zeker nu hij heeft aangegeven alleen naar PSV of Ajax te willen, is er niets op tegen met die twee clubs alvast een voorovereenkomst te hebben, in afwachting van een overeenstemming tussen AZ en één van beide clubs.

  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 15:44 Rang: Utopisch
    Zeg al, t zegt niet zoveel. Hoewel, als dit waar is, het voor PSV iets lastiger zal zijn m te halen, en is t ook de vraag hoe de PSV supporters er dan uiteindelijk op zullen reageren...

    Het legt ook een bepaalde druk op Ajax. Ze hebben dit al eerder gehad met Siggy en daar heeft AZ voor mijn gevoel toch de onderhandelingen beter uitgevoerd dan Ajax.
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 15:46 Rang: Utopisch
    Het legt ook een bepaalde druk op Ajax. Ze hebben dit al eerder gehad met Siggy en daar heeft AZ voor mijn gevoel toch de onderhandelingen beter uitgevoerd dan Ajax.


    we zullen zien. Vind t bedrag dat er voor Siggy betaald werd een redelijk normaal bedrag persoonlijk.
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 15:47 Rang: Utopisch
    Zeg al, t zegt niet zoveel. Hoewel, als dit waar is, het voor PSV iets lastiger zal zijn m te halen, en is t ook de vraag hoe de PSV supporters er dan uiteindelijk op zullen reageren...


    Zou mij niet verbazen als hij ook met PSV een soort voorovereenkomst heeft. Waarin duur contract, salaris en dergelijken al afgesproken zijn. Dan kan, zodra de clubs eruit zijn, een en ander snel afgerond worden en zijn lange onderhandelingen niet meer nodig. Ongebruikelijk is dit in het voetbal zeker niet. Rond Narsingh was hetzelfde aan de orde, die had met beide clubs een akkoord, alleen hing het ervan af welke club er met Heerenveen uit zou komen.
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 15:49 Rang: Utopisch
    Zou mij niet verbazen als hij ook met PSV een soort voorovereenkomst heeft. Waarin duur contract, salaris en dergelijken al afgesproken zijn. Dan kan, zodra de clubs eruit zijn, een en ander snel afgerond worden en zijn lange onderhandelingen niet meer nodig. Ongebruikelijk is dit in het voetbal zeker niet. Rond Narsingh was hetzelfde aan de orde, die had met beide clubs een akkoord, alleen hing het ervan af welke club er met Heerenveen uit zou komen.


    Dat laatste si niet waar. Ajax was juist niet rond met Narsingh.
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 15:49 Rang: Utopisch
    Zeg al, t zegt niet zoveel. Hoewel, als dit waar is, het voor PSV iets lastiger zal zijn m te halen, en is t ook de vraag hoe de PSV supporters er dan uiteindelijk op zullen reageren...


    Wat dacht je nou zelf?

    Als hij alsnog naar PSV gaat, niets aan de hand, als hij uiteindelijk naar Ajax gaat: ach, wij wilden die vuile ****** toch al nooit hebben! Van dat werk, zeg maar.
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 15:50 Rang: Utopisch
    ja klopt ronald , dat heeft az destijds heel goed gedaan
    deze speler is ook vaak geblesseert dus az mag daar best rekening mee houden met de onderhandelingen


    Maar als ie niet geblesseerd was geweest, had iedereen voer een koopje gesproken. Er zat idd een risico aan Siggy, maar de prijs die er voor betaald is, was niet veels te hoog imo...
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 15:52 Rang: Utopisch
    Dat laatste si niet waar. Ajax was juist niet rond met Narsingh.


    Dat was hij wél. Vraag maar aan Morfeo en Vandijki (die zullen en kunnen het echt weten!)

    Nogmaals, dat soort dingen zijn niet ongebruikelijk want dergelijke contracten kennen uiteraard clausules dat ze alleen geldig zijn als de clubs overeenstemming bereiken. Anders zijn ze niet geldig en kunnen ze een prullenbak in.
  • inclusive192 +28 16 Jun 2013 om 15:52 Rang: Wereldspeler
    Er is nog niets 100 % hoor ik wat betreft Maher en Ajax.

    PSV wilt graag wat spelers verkopen, om er vol te gaan voor Maher.

    Althans, als ik een e-mail mag geloven van een onbekende bron.

    Niets bevestigd.
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 15:53 Rang: Utopisch
    we zullen zien. Vind t bedrag dat er voor Siggy betaald werd een redelijk normaal bedrag persoonlijk.

    Maar Ajax is daar twee keer "weg" gelopen van de onderhandelingen. AZ wilde 5 miljoen (let wel, voor een éénjaarscontract) en heeft volgens mij uiteindelijk meer dan 4 binnen gehaald.

    Ajax wilde niet hoger gaan dan 2,5, maar kwam toch op haar schreden terug.

    Of Overmars dat ook gaat doen, zullen we zien, maar het geeft mij in ieder geval vertrouwen in Stewart en Gerbrands (dat geldt overigens voor het merendeel van de onderhandelingen die zij voeren).
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 15:55 Rang: Utopisch
    was maar een luchtige opmerking
    wist niet dat je op je serieuze stoel zat

    en ronald wilt niet happen

    Ik heb net gebak op .
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 15:57 Rang: Utopisch
    vier jij je verjaardag 3 dagen ofzo

    Er was veel gebak .
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 15:58 Rang: Utopisch
    vier jij je verjaardag 3 dagen ofzo

    Waar denk jij dat zijn afdak(je) vandaan komt dan
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 15:58 Rang: Aanvoerder
    Ik heb net gebak op .

    Ik een ijsje.
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 15:59 Rang: Aanvoerder
    Er was veel gebak .

    Bij mij ook veel ijs.
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 16:01 Rang: Utopisch
    Waar denk jij dat zijn afdak(je) vandaan komt dan

    Mijn vrouw kan uitstekend taarten bakken .
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 16:01 Rang: Goddelijk
    Bij mij ook veel ijs.

    Breng mij er ook een , of zal die dan smelten ?
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 16:01 Rang: Goddelijk
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 16:02 Rang: Goddelijk
    ook vrijdag jarig geweest

    Of de weersverwachting goed in de gaten gehouden ...
  • Bier-Drinkert +2893 16 Jun 2013 om 16:03 Rang: Utopisch
    Mijn vrouw kan uitstekend taarten bakken .

    Ze leest zeker mee
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 16:04 Rang: Utopisch
    Ze leest zeker mee

    Haha, nee hoor, dit zeg ik haar ook gewoon, want het is waar.
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 16:04 Rang: Aanvoerder
    ook vrijdag jarig geweest

    Nee ik had gewoon zin in ijs.
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 16:05 Rang: Aanvoerder
    Breng mij er ook een , of zal die dan smelten ?

    Sorry als ik het met de post stuur is het er pas over een weekje of zo, duurt veel te lang.
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 16:06 Rang: Goddelijk
    Helemaal vergeten , fijne Vaderdag allemaal !
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 16:07 Rang: Goddelijk
    Sorry als ik het met de post stuur is het er pas over een weekje of zo, duurt veel te lang.

    Wist niet dat jij wist waar ik woon ...
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 16:07 Rang: Utopisch
    en zo reageren ook jullie supporters bij afketsen transfer...dus niks schokkends aangezien het overal gebeurt


    Als je hiermee richting Hupweereentrein spreekt, Dreeke, dan steun ik wat je hier zegt.

  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 16:08 Rang: Aanvoerder
    Wist niet dat jij wist waar ik woon ...

    Weet ik ook niet, maar met de post blijft het traag gaan
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 16:10 Rang: Aanvoerder
    Ik heb net gebak op .

    Wat voor gebak?
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 16:11 Rang: Utopisch
    Wat ik lees wordt er op diverse media, van het wat minder betrouwbare allooi, gesproken over een akkoord tussen Maher en Ajax. Maar, bijna overal gaat het over een mondeling akkoord, wat dus niets meer of minder is dan wat we al zeiden. Afspraken tussen de speler en club, dus het is nog afwachten of Ajax en AZ eruit komen. Als dat niet het geval is, is deze afspraak tussen Maher en Ajax minder waard dan het papier waar het op uitgewerkt moet worden.
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 16:12 Rang: Utopisch
    Mijn vrouw kan uitstekend taarten bakken .


    Ik geloof er niks van: proeven!!!
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 16:12 Rang: Utopisch
    Wat voor gebak?

    Lekker gebak .

    Zelfgemaakte taart met vulling. Yummie.... Ze is aan het oefenen voor de verjaardag van onze zoon, in september. Ik ben bang dat ik tegen die tijd (nog meer) tonnetje rond ben .
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 16:12 Rang: Goddelijk

    Goedemorgen,
    Ik ben nieuw hier maar zit al een tijd op soccernews de berichten te lezen.


    Ah, een successupporter .....
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 16:13 Rang: Utopisch
    Ik geloof er niks van: proeven!!!

    Kom maar langs .
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 16:13 Rang: Goddelijk
    zal de leeftijd zijn

    Kan ik me niet voorstellen ...
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 16:15 Rang: Utopisch
    denkt dat ronald net het laatste opgegeten heeft

    Ach, maar als Enig langs wil komen, dan zal ik er voor zorgen dat er taart is, om te proeven .
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 16:16 Rang: Aanvoerder
    Lekker gebak .

    Zelfgemaakte taart met vulling. Yummie.... Ze is aan het oefenen voor de verjaardag van onze zoon, in september. Ik ben bang dat ik tegen die tijd (nog meer) tonnetje rond ben .

    Ken je moelleux?
    Is ook erg lekker
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 16:17 Rang: Utopisch
    Ah, een successupporter .....


    Neuh, gewoon een oude bekende, die onder een andere naam verder gaat.
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 16:18 Rang: Aanvoerder
    Bernard naar Engeland voor 18 miljoen.. Nu zal Eriksen wel naar Dortmund komen.. Helaas!

    Toffe speler om naar te kijken vind ik.
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 16:19 Rang: Utopisch
    Ken je moelleux?
    Is ook erg lekker

    Ik kende het niet, maar ik houd niet van chocolade in andere vorm dan chocolade (dus geen -ijs, -koekjes, -taart etc.).

  • balakula +2274 16 Jun 2013 om 16:20 Rang: Goddelijk
    Wat is mobiel reageren ellendig zeg
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 16:20 Rang: Aanvoerder
    Ik kende het niet, maar ik houd niet van chocolade in andere vorm dan chocolade (dus geen -ijs, -koekjes, -taart etc.).

    Vind ik juist heerlijk
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 16:21 Rang: Aanvoerder
    Wat is mobiel reageren ellendig zeg

    Waarom?
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 16:21 Rang: Utopisch
    Lekker gebak .

    Zelfgemaakte taart met vulling. Yummie.... Ze is aan het oefenen voor de verjaardag van onze zoon, in september. Ik ben bang dat ik tegen die tijd (nog meer) tonnetje rond ben .


    Nóg meer lijkt me in jouw geval echt heel erg onverstandig, goede vriend!

  • balakula +2274 16 Jun 2013 om 16:24 Rang: Goddelijk
    Wat is mobiel reageren ellendig zeg
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 16:24 Rang: Utopisch
    Nóg meer lijkt me in jouw geval echt heel erg onverstandig, goede vriend!

    Dank voor je zorgen, morgen ga ik weer sporten .
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 16:25 Rang: Aanvoerder
    Dank voor je zorgen, morgen ga ik weer sporten .

    Hoe?
    Kijken hoe je vrouw gebak maakt?
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 16:26 Rang: Goddelijk
    Bernard naar Engeland voor 18 miljoen.. Nu zal Eriksen wel naar Dortmund komen.. Helaas!

    Naar Liverpool gaat 'tie?

    Wel een enorm talent. Maar als het LFC is, die hebben Gerrard en Coutinho al voor de 10 positie. Maar Bernard kan ook , net als Coutinho , op de vleugel spelen. Lijkt me een prima investering.
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 16:28 Rang: Utopisch
    vond hem erg spraakzaam voor een nieuweling
    weet je ook wie ??
    door maar via p.m


    pm
  • balakula +2274 16 Jun 2013 om 16:28 Rang: Goddelijk
    Wat is mobiel reageren ellendig zeg
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 16:28 Rang: Utopisch
    Gerucht door enkele bronnen, gelekt binne Ajax

    Maher persoonlijk akkoord over contract van 4 jaar...keuze was al eerder gemaakt voor Ajax


    Welke bronnen?
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 16:29 Rang: Aanvoerder
    pm

    Wat is pm
  • AFC Ajax -192 16 Jun 2013 om 16:31 Rang: Goddelijk
    Goedemiddag heren.

    Zullen we maar niet over weer beginnen?
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 16:33 Rang: Aanvoerder
    Goedemiddag heren.

    Zullen we het maar niet over weer beginnen?

    Ok dan maar over politiek.
  • AFC Ajax -192 16 Jun 2013 om 16:34 Rang: Goddelijk
    Ok dan maar over politiek.

    He bah, dan haak ik af
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 16:35 Rang: Aanvoerder
    He bah, dan haak ik af

    Spijtig.
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 16:36 Rang: Vedette
    Welke bronnen?

    pm
  • Cééntweedrie +1 16 Jun 2013 om 16:37 Rang: Aanvoerder
    pm

    Wat is pm
  • balakula +2274 16 Jun 2013 om 16:37 Rang: Goddelijk
    Wat is mobiel reageren ellendig zeg
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 16:37 Rang: Goddelijk
    Wat is pm

    Dat is een geheime SN code ................................................................................................
  • AFC Ajax -192 16 Jun 2013 om 16:39 Rang: Goddelijk
    Goedemorgen,
    Ik ben nieuw hier maar zit al een tijd op soccernews de berichten te lezen.

    Welkom!
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 16:39 Rang: Vedette
    Wat is pm

    post meridiam
  • AFC Ajax -192 16 Jun 2013 om 16:39 Rang: Goddelijk
    Dat is een geheime SN code ................................................................................................

    Sshhhtt.. niet teveel verklappen..
  • balakula +2274 16 Jun 2013 om 16:39 Rang: Goddelijk
    Wat is mobiel reageren ellendig zeg
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 16:41 Rang: Utopisch
    Wat is mobiel reageren ellendig zeg

    Laat me raden, mobiel reageren, niet leuk?
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 16:43 Rang: Goddelijk
    Wat is mobiel reageren ellendig zeg

    Dan reageer je toch niet meer ...
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 16:43 Rang: Goddelijk
    pm

    Beantwoord
  • Boeba -14 16 Jun 2013 om 16:45 Rang: Vedette
    @Cééntweedrie

    Personal/Private Message , die kan je sturen naar andere SN leden , zonder dat andere het zien, that's all.
  • AFC Ajax -192 16 Jun 2013 om 16:45 Rang: Goddelijk
    doe maar niet
    Bala is met zijn mobiel bezig

    vind hij ellendig , maar dat wet hij zelf niet zo goed hier te melden

    Haha
  • AFC Ajax -192 16 Jun 2013 om 16:46 Rang: Goddelijk
    @Cééntweedrie

    Personal/Private Message , die kan je sturen naar andere SN leden , zonder dat andere het zien, that's all.

    Vraag me soms af wat mensen allemaal te bespreken hebben onderling
  • Boeba -14 16 Jun 2013 om 16:49 Rang: Vedette
    @AFC Ajax

    Het wordt vooral gebruikt voor het flirten.
  • AFC Ajax -192 16 Jun 2013 om 16:51 Rang: Goddelijk
    @AFC Ajax

    Het wordt vooral gebruikt voor het flirten.

    Vandaar dat kleffe gedoe hier op SN
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 16:53 Rang: Goddelijk
    En van het weer Bala, het is vandaag toch een lekker weertje ?
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 16:59 Rang: Utopisch
    Enkele bronnen binnen Ajax daar begont het mee niet via twitter, Ajax Fanzone,Inside en Showtime hebben het via hun bronnen binne Ajax..

    En voor mij geen verrassing..hij is zeker van ChamL komt niet in een ploeg die helemaal opnieuw moet beginnen dus geen verrassing...maar vooralsnog een gerucht maar wel de eerste tekene dat er nu snel duidelijkheid gaat komen wat Maher wilt


    Enfin, geen enkele bron die we dus als betrouwbaar kunnen beschouwen.
    We wachten we even af, en sowieso nog even tot Ajax en AZ tot een akkoord zijn gekomen!
  • AFC Ajax -192 16 Jun 2013 om 17:07 Rang: Goddelijk
    En van het weer Bala, het is vandaag toch een lekker weertje ?

    Vanaf morgen stijgen de temperaturen, woensdag wordt het zelfs 30 graden
  • AFC Ajax -192 16 Jun 2013 om 17:08 Rang: Goddelijk
    het zelfde als hier ook niets
    alleen willen ze dan geen andere mensen mee lastig vallen
    dus best sociaal

    Dus eigenlijk lullen we maar een eind weg
  • AFC Ajax -192 16 Jun 2013 om 17:17 Rang: Goddelijk
    maar dat is geen nieuws voor jouw .
    al moet ik wel eerlijk zijn dat er enkele echt wel hun best doen om er iets van te maken

    Maar het zal nooit echt succesvol worden
  • Sjoerdy +464 16 Jun 2013 om 17:42 Rang: Goddelijk
    Soww gezellligheid net, bier, fakkels, vuurwerk en een vechtpartij lekkah. En dat bij hockey....
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 17:44 Rang: Vedette
    Soww gezellligheid net, bier, fakkels, vuurwerk en een vechtpartij lekkah. En dat bij hockey....

    voetbal hoolies moeten ergens naartoe nu de Eredivisie is gestopt
  • Maluku071 +887 16 Jun 2013 om 17:47 Rang: Vedette
    Waar is FR-Zuid trouwens gebleven?
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 17:48 Rang: Utopisch
    @enigmatisch1

    Tsjah wat is betrouwbaar in het voetbal... de bronnen van Showtime en inside is iig niet uit op sensatie
    Zei waren er ook al eerste bij om te zeggen Narsingh kiest voor Psv.. en Bazoer naar Ajax en in de Ajax revolutie
    Warwn ze soms ewn doorn in het oog van de Telegraaf..Want de bronnen van Showtime en Inside zijn ook daadwerkelijk
    Van


    De betrouwbaarheid van de door jou genoemde bronnen (die zich vaak op 'anonieme bronnen' beroepen) is gewoon vele malen lager dan media als VI, Volkskrant en soms het AD. Laatstgenoemden doen bv. aan journalistieke factchecking. Dus nooit publiceren als je maar één bron hebt (dus altijd bij twee of meer bronnen) tenzij je bron echt kei- en keihard is.

    En dat één gerucht op Ajaxshownieuws ooit eens achteraf bleek te kloppen, maakt die bron, die ongeveer tien geruchten per dag verspreidt, niet opeens 'toch wel een beetje betrouwbaar'.
  • vitesse1 -237 16 Jun 2013 om 17:49 Rang: Landskampioen
    De betrouwbaarheid van de door jou genoemde bronnen (die zich vaak op 'anonieme bronnen' beroepen) is gewoon vele malen lager dan media als VI, Volkskrant en soms het AD. Laatstgenoemden doen bv. aan journalistieke factchecking. Dus nooit publiceren als je maar één bron hebt (dus altijd bij twee of meer bronnen) tenzij je bron echt kei- en keihard is.

    En dat één gerucht op Ajaxshownieuws ooit eens achteraf bleek te kloppen, maakt die bron, die ongeveer tien geruchten per dag verspreidt, niet opeens 'toch wel een beetje betrouwbaar'.



    ik geloof het pas als de zaakwaarnemer en de speler hebben gezegd dat de deal rond is
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 17:49 Rang: Utopisch
    Soww gezellligheid net, bier, fakkels, vuurwerk en een vechtpartij lekkah. En dat bij hockey....


    Dat krijg je als je van dat vuige 'AMF' tuig bij hockeyclubs toelaat! Dat soort verkeerde mensen waren in mijn tijd never nooit door de ballotagecommissie gekomen! De wereld gaat ten onder!!



  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 17:52 Rang: Utopisch
    Mensen binne Ajax..

    (Irri via mobiel!!!) Word te snel verzonden kan berichten niet veranderen en veel dubbelposting


    Shownieuws brengt het duidelijk als gerucht, maar nogmaals, het gaat over een overeenkomst tussen Maher en Ajax. Dat zal nog best waar kunnen zijn, want het is niet zo bijzonder allemaal. Het wordt pas serieus als blijkt dat Ajax en AZ overeenstemming hebben. Het kan dus gewoon nog steeds PSV worden voor Maher.

    Want wat jij er in je twee alinea aan toevoegt, over CL en zo, dat is jouw mening en hoeft dus al helemaal niet waar te zijn.
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 17:54 Rang: Utopisch
    De 10 mooiste competities in mijn ogen..

    1. Bundesliga
    2. WK
    3. EK
    4. CL
    5. Eredivisie
    6. Premier League
    7. Primera Divison
    8. Serie A
    9. EL
    10. Confederations Cup

    Wat zal het voetbal zijn zonder dit!


    Als je die laatste zin rustig bekijkt en erover nadenkt zit er in deze complete bijdrage best iets grappigs.
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 17:59 Rang: Goddelijk
    De 10 mooiste competities in mijn ogen..

    1. Bundesliga
    2. WK
    3. EK
    4. CL
    5. Eredivisie
    6. Premier League
    7. Primera Divison
    8. Serie A
    9. EL
    10. Confederations Cup

    Wat zal het voetbal zijn zonder dit!


    Dan zal het voetbal een sport zijn zonder de volgende competities :
    1. Bundesliga
    2. WK
    3. EK
    4. CL
    5. Eredivisie
    6. Premier League
    7. Primera Divison
    8. Serie A
    9. EL
    10. Confederations Cup

    Dat ik je dat nog moet uitleggen .......
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 18:10 Rang: Utopisch
    Ik vat hem niet


    Lights on, but nobody home!

    Een grap moeten uitleggen is het ergste wat je kan overkomen, maar ik zou zeggen: Vandijki snapt hem.
  • Vuto 0 16 Jun 2013 om 18:45 Rang: Aankomend talent
    Hallo iedereen! Ik ben nieuw op Soccernews!
  • vitesse1 -237 16 Jun 2013 om 18:45 Rang: Landskampioen
    Hallo iedereen! Ik ben nieuw op Soccernews!


    jaja
  • Vuto 0 16 Jun 2013 om 18:48 Rang: Aankomend talent
    jaja


    Uh.. Ja
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 19:11 Rang: Goddelijk
    ja iedereen wil er bij horen

    zjjn allemaal successiteforumleden

    Hahaha successiteformleden
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 19:12 Rang: Goddelijk
    Hallo iedereen! Ik ben nieuw op Soccernews!


    Welkom op de leukste voetbalsite van NL afhankelijk van wie er online is, dat dan weer wel.
  • FCT-For-Life +11 16 Jun 2013 om 19:19 Rang: International
    Hallo nieuwelingen, ik ben de leukste hier maar ik moet wel zeggen dat vandijki aardig in de buurt komt
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 19:26 Rang: Utopisch
    Weet iemand of Italië - Mexico ergens uitgezonden wordt???
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 19:35 Rang: Utopisch
    Dat krijg je als je van dat vuige 'AMF' tuig bij hockeyclubs toelaat! Dat soort verkeerde mensen waren in mijn tijd never nooit door de ballotagecommissie gekomen! De wereld gaat ten onder!!

    AMH?
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 19:39 Rang: Utopisch
    cor pot zegt gewoon keihard dat jong nederland nog enigzins kans zou maken tegen spanje
    en italie maakt geen enkele kans
    dat moet je nooit zeggen zo kort na en nederlaag
    getuigt van geen respect richting italie , en je bent een slecht verliezer

    los of het nu wel of niet waar is
    vind ik een not done

    Eens, ik zou bijna hopen dat Italië zijn woorden logenstraft. En met betrekking tot de stelling dat NL wel kans maakt, kan ik alleen maar zeggen, dan had je dat in de poule-fase maar moeten aantonen. Achteraf roepen is het makkelijkste wat er is.

    Maar goed, Pot is byby, het tijdperk Stuivenberg vangt aan.
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 19:51 Rang: Utopisch
    die gedachte kwam ook naar boven toen ik hem dat hoorde zeggen
    maarja heeft altijd 2e viool gespeeld, en begrijp dan gelijk waarom

    of albert stijvenberg nu in dat opzicht beter is weet ik nog niet

    nog weinig po verhaken over gehoord , maar wekt al lang bij de knvb
    ik had liever en trainer met naam gehad en dan iemand met grot voetbalcarriere
    kijken de boys tegenop

    Foppe?



    Maar even zonder dollen, ik kan prima leven met een goede trainer, voor jonge spelers. Dat is namelijk ook een kwaliteit, om uit jonge spelers het beste te halen. En het is niet per definitie zo dat een trainer met naam dat wel kan.
  • Vuto 0 16 Jun 2013 om 19:56 Rang: Aankomend talent
    Weet iemand of Italië - Mexico ergens uitgezonden wordt???


    Nederland 1 als ik me niet vergis
  • Vuto 0 16 Jun 2013 om 20:06 Rang: Aankomend talent
    Gewoon op de publieke omroep, Nederland 3...


    Op Nederland 3 zenden ze Pinkpop ofzo uit
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 20:08 Rang: Utopisch
    Op Nederland 3 zenden ze Pinkpop ofzo uit

    Belachelijk. Pinkpop 4 weken na Pinksteren...

    Het zou verboden moeten worden.
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 20:11 Rang: Utopisch
    wat is daar de achterliggende gedachte achter
    en blijft dat ook zo

    Meer kans op mooi weer. En of het blijft, geen idee.
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 20:15 Rang: Utopisch
    dus omdat pinkstern dit jaar vroeg is , hebben ze het gedaan
    ik kan mij niet heugen dat het ooit eerder is gebeurt , maar dat weet jij beter dan ik

    Staat mij ook niet bij. Ik ben er wel een paar keer geweest, maar dat was in de tijd dat het vooral een ééndaags festival was, op tweede pinksterdag.
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 20:40 Rang: Utopisch
    dus omdat pinkstern dit jaar vroeg is , hebben ze het gedaan
    ik kan mij niet heugen dat het ooit eerder is gebeurt , maar dat weet jij beter dan ik


    Een paar jaar geleden hebben ze dit besluit gemaakt reden was, dat als pinksteren vroeg viel, veel bands nog niet in Europa anwezig zijn en nog niet begonnen met hun festival tour. Het was altijd lastig dan een goede programmering rond te krijgen. Vlgens mij is het wel al 1 of 2 keer eerder uitgesteld.
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 20:43 Rang: Utopisch
    edit, 2011 (editie met Coldplay) Was t volgens mij ook 2 weken later...
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 20:43 Rang: Goddelijk
    Vaag, gisteren zonden ze op die zender wel Brazilië-Japan uit..

    Ook nieuw ? Is er een voetbalsite opgeheven vandaag ofzo ?
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 20:51 Rang: Utopisch
    Vermoeden of zeker weten is een verschil..


    Jij zei: "Ik vat hem niet". Dat heeft niets met vermoeden of zeker weten te maken, dat is het niet weten.
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 20:51 Rang: Goddelijk
    of er zijn veel bans uitgedeeld vandaag en gisteren

    Ik wou het niet zeggen .....
    een-vier-een
    ze begrijpen eindelijk onze humor


    Eindelijk Vandijki , EIN-DE-LIJK ...
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 20:52 Rang: Utopisch
    of er zijn veel bans uitgedeeld vandaag en gisteren


    Dat zit je wel dwars he, dat je altijd onbegrepen bent. Iig je hebt het er altijd over.
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 20:53 Rang: Goddelijk
    Nee. Ik vond dit wel een interessante site. Blijkbaar zijn jullie zoveel nieuwelingen niet gewend op 1 dag.

    Ja , heel veel voor een dag , jij bent de 3de of 4de volgens mij.

    Welkom !
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 20:54 Rang: Utopisch
    Nederland 1 als ik me niet vergis


    Nee, dan had ik dat wel geweten. Die zenden om middernacht Spanje - Uruguay uit. Ging mij om Italie - Mexico dat om 21:00 uur begint.
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 20:56 Rang: Utopisch
    Belachelijk. Pinkpop 4 weken na Pinksteren...

    Het zou verboden moeten worden.


    Eensch, ik vind het ook maar raar!
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 20:57 Rang: Utopisch
    Jij zei: "Ik vat hem niet". Dat heeft niets met vermoeden of zeker weten te maken, dat is het niet weten.

    Maar jouw humor is natuurlijk ook bijzonder ingewikkeld...

  • balakula +2274 16 Jun 2013 om 20:58 Rang: Goddelijk
    Zo, je kan zeggen wat je wilt.
    Maar ik maak mijn standpunt wel duidelijk.
  • trotsvanhetnoorden +132 16 Jun 2013 om 20:58 Rang: Legende
    Iedereen die nieuw is welkom. Allemaal transfervrij overgekomen neem ik aan?
  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 20:59 Rang: Goddelijk
    Meer kans op mooi weer. En of het blijft, geen idee.

    Het is de tweede keer volgens mij. Dit doen ze inderdaad voor het weer en omdat dit beter past in de schema's van de artiesten die komen aangezien het festival seizoen volop bezig is nu.
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 20:59 Rang: Utopisch
    maar quote je nu geen verkeerde reactie van mij . moet volgens mij een andere topic zijn

    idd verkeerde reactie,zo slecht begrijp ik je dus, dat ik al de verkeerde reactie pak.
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 21:00 Rang: Utopisch
    Het is de tweede keer volgens mij. Dit doen ze inderdaad voor het weer en omdat dit beter past in de schema's van de artiesten die komen aangezien het festival seizoen volop bezig is nu.

    Ja, jij kan het weten .
  • Vuto 0 16 Jun 2013 om 21:00 Rang: Aankomend talent
    Nee, dan had ik dat wel geweten. Die zenden om middernacht Spanje - Uruguay uit. Ging mij om Italie - Mexico dat om 21:00 uur begint.


    Oh, ik had het dus verkeerd gelezen Op de website van NOS kan je toch ook gewoon kijken?
  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 21:01 Rang: Goddelijk
    Gelukkig is het maar één keer per jaar Vaderdag.

    Man wat heeft mijn vrouw zich een moeite gedaan voor me.
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 21:02 Rang: Utopisch
    Iedereen die nieuw is welkom. Allemaal transfervrij overgekomen neem ik aan?


    Ik zal het maar bekennen. Ik heb al maanden geleden persoonlijk een voorcontract getekend bij VZ, maar nu moeten SN en VZ er nog uitkomen. EN SN wil voor mij meer hebben dan mijn marktwaarde is (Moet er wel bij vertellen dat ik bij VZ 2x zoveel kan verdienen )
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 21:02 Rang: Utopisch
    Maar jouw humor is natuurlijk ook bijzonder ingewikkeld...


    Als Vandijki het snapt, dan zal het wel niet zo ingewikkeld zijn geweest!

    Geintje Vandijki!

  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 21:02 Rang: Goddelijk
    Ja, jij kan het weten .

    Ik hoor zo links en rechts weleens iets.
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 21:02 Rang: Goddelijk
    Iedereen die nieuw is welkom. Allemaal transfervrij overgekomen neem ik aan?

    Voor mij hebben ze destijds de hoofdprijs betaalt ...
  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 21:03 Rang: Goddelijk
    Ik zal het maar bekennen. Ik heb al maanden geleden persoonlijk een voorcontract getekend bij VZ, maar nu moeten SN en VZ er nog uitkomen. EN SN wil voor mij meer hebben dan mijn marktwaarde is (Moet er wel bij vertellen dat ik bij VZ 2x zoveel kan verdienen )

    Twee maal niets blijft niets he.
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 21:03 Rang: Goddelijk
    Gelukkig is het maar één keer per jaar Vaderdag.

    Man wat heeft mijn vrouw zich een moeite gedaan voor me.

    Klinkt vreselijk ....


  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 21:04 Rang: Utopisch
    Ik zal het maar bekennen. Ik heb al maanden geleden persoonlijk een voorcontract getekend bij VZ, maar nu moeten SN en VZ er nog uitkomen. EN SN wil voor mij meer hebben dan mijn marktwaarde is (Moet er wel bij vertellen dat ik bij VZ 2x zoveel kan verdienen )

    Je onderschat je waarde, SN vraagt eigenlijk nog te weinig. Als je naar een buitenlandse site zou gaan, zouden ze een veelvoud kunnen ontvangen van wat ze van VZ krijgen.

    De kans dat je zul moeten kiezen tussen SN en tóch naar het buitenland (waar je 4 keer zoveel kan verdienen dan op VZ) is wel behoorlijk groot, want volgens mij is VZ niet genegen nog te stijgen in de aanbieding.
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 21:04 Rang: Utopisch
    Als Vandijki het snapt, dan zal het wel niet zo ingewikkeld zijn geweest!

    Geintje Vandijki!


    Kijk, als vandijki je voorbeeld nou is zou volgen, en ook bij elk (onbegrepen) grapje is geintje zou zetten, dat zou de wereld een heel stuk makkelijker maken.
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 21:05 Rang: Utopisch
    weet dat het een geintje is

    maar je heb wel gelijk

    Tja.... Wat zal ik zeggen....

    Laat ik het maar niet doen.
  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 21:06 Rang: Goddelijk
    Klinkt vreselijk ....

    Een aantal jaren geleden had ik ook zo'n idee over het vaderschap maar inmiddels heb ik een hele andere mening!!

    Geweldig!!
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 21:06 Rang: Utopisch
    Het is de tweede keer volgens mij. Dit doen ze inderdaad voor het weer en omdat dit beter past in de schema's van de artiesten die komen aangezien het festival seizoen volop bezig is nu.


    Ah, okay. Dat van dat weer lijkt me een kulargument, met die waardeloze zomers kan het ook nu gewoon waardeloos zijn.

    Maar dat festivalseizoen snap ik dan weer wel. Al vraag ik me wel af hoe dat dan vroeger ging. In 'mijn' Pinkpoptijd speelden ook altijd de beste en hotste bands in Landgraaf.
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 21:06 Rang: Utopisch
    Twee maal niets blijft niets he.


    Geef altijd graag een inkoppertje aan Mikkel. Anders kan je ook zo moeilijk score he?
  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 21:07 Rang: Goddelijk
    Tja.... Wat zal ik zeggen....

    Laat ik het maar niet doen.

    Ahhhhhh kom op Ronald.....
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 21:08 Rang: Utopisch
    Ah, okay. Dat van dat weer lijkt me een kulargument, met die waardeloze zomers kan het ook nu gewoon waardeloos zijn.

    Maar dat festivalseizoen snap ik dan weer wel. Al vraag ik me wel af hoe dat dan vroeger ging. In 'mijn' Pinkpoptijd speelden ook altijd de beste en hotste bands in Landgraaf.

    Maar toen had je nog niet echt een festivalseizoen.

    Je had Pinkpop, Parkpop, Torhout/Werchter, Roskilde en nog een Brits festival en dat was het dan. Daar werden bands geboekt die dat als tussendoortje namen voor hun normale tour. Maar tegenwoordig heb je de festivalbands, die er een stuk of 10 doen in de zomer.

    Maar goed, ik blijf het jammer vinden, dat Pinkpop niet op tweede pinksterdag is (en alleen op tweede pinksterdag). Maar dat zal wel mijn leeftijd zijn.
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 21:09 Rang: Utopisch
    Ahhhhhh kom op Ronald.....

    Weet je, er is een andere plek waar ik je dat best wil vertellen .

    Sterker nog, er staat al wat .
  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 21:09 Rang: Goddelijk
    Ah, okay. Dat van dat weer lijkt me een kulargument, met die waardeloze zomers kan het ook nu gewoon waardeloos zijn.

    Maar dat festivalseizoen snap ik dan weer wel. Al vraag ik me wel af hoe dat dan vroeger ging. In 'mijn' Pinkpoptijd speelden ook altijd de beste en hotste bands in Landgraaf.

    Ik weet niet hoe het vroeger was maar tegenwoordig zijn er zo veel festivals dat de bands meer eisen kunnen stellen. Pinkpop is inmiddels niet meer zo speciaal aangezien de grote acts nu overal te zien zijn.
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 21:10 Rang: Utopisch
    Ah, okay. Dat van dat weer lijkt me een kulargument, met die waardeloze zomers kan het ook nu gewoon waardeloos zijn.

    Maar dat festivalseizoen snap ik dan weer wel. Al vraag ik me wel af hoe dat dan vroeger ging. In 'mijn' Pinkpoptijd speelden ook altijd de beste en hotste bands in Landgraaf.


    Tijden veranderen Enig, tijden veranderen.

    Proleem is dat hoofdacts bijna niet meer betaalbaar zijn (zo wilde een coldplay een anderhalf miljoen hebben oid om op te treden) Vanavond is Green Day. Die kan je niet meer op eigen houtje halen, die moeten gewoon meer optredens doen (En dat doen ze dan ook volop in Europa)
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 21:11 Rang: Utopisch
    kunnen wij je niet het laatste zetje geven , dat je toch nog gaat
    en ik hoop wel dat sn in het contract zete dat je nooit meer mag terugkomen

    jongen even met de pet rond en het is zo klaar


    Dat wordt flink doneren dan vandijki. Zo makkelijk kom je namelijk anders niet van me af.
  • Fliox +1 16 Jun 2013 om 21:12 Rang: Wereldkampioen
    Nee, dan had ik dat wel geweten. Die zenden om middernacht Spanje - Uruguay uit. Ging mij om Italie - Mexico dat om 21:00 uur begint.

    Ja klopt met voorafgaand samenvatting van Italie-Mexico
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 21:12 Rang: Utopisch
    kan ik beter bij elke serieuze reactie zeggen dat het geen geintje is
    ben ik sneller klaar


    Is deze reactie nou serieus, of een geintje vandijki.
  • trotsvanhetnoorden +132 16 Jun 2013 om 21:13 Rang: Legende
    @141 , ik ben afkomstig uit de jeugdopleiding
  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 21:13 Rang: Goddelijk
    Geef altijd graag een inkoppertje aan Mikkel. Anders kan je ook zo moeilijk score he?

    Met scoren heb ik geen moeite hoor. Wil het bij jou een beetje lukken?
  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 21:15 Rang: Goddelijk
    Weet je, er is een andere plek waar ik je dat best wil vertellen .

    Sterker nog, er staat al wat .

    Hmmm nu ben ik benieuwd waar dat is want kan niets vinden....
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 21:15 Rang: Utopisch
    Hmmm nu ben ik benieuwd waar dat is want kan niets vinden....

    Ik zal je even een pm sturen
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 21:15 Rang: Utopisch
    Met scoren heb ik geen moeite hoor. Wil het bij jou een beetje lukken?


    Sorry e hebt gelijk, t is meer je verdediging die gatenkaas is.
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 21:17 Rang: Goddelijk
    @141 , ik ben afkomstig uit de jeugdopleiding

    Aha, daarom " hou" ik van SN, geen jeugd over kopen ! Ik ben namelijk een Feyenoord fan ...

  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 21:19 Rang: Utopisch
    Aha, daarom " hou" ik van SN, geen jeugd over kopen ! Ik ben namelijk een Feyenoord fan ...


    Wat tvnh niet erbij verteld is dat hij op zn 16e is gehaald, en daarnaa eerst ff 2 jaar in de jeugd is gestald, om het vervolgens als eigen jeugd product te presenteren.
  • Fliox +1 16 Jun 2013 om 21:20 Rang: Wereldkampioen
    Iedereen die nieuw is welkom. Allemaal transfervrij overgekomen neem ik aan?

    En gelokt met een Ipad
  • balakula +2274 16 Jun 2013 om 21:21 Rang: Goddelijk
    Ik hang tegen mijn debuut aan

    Ik schijn een veelbelovend talent te zijn, alleen de mentatalitietskwestie...........
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 21:22 Rang: Goddelijk
    Wat tvnh niet erbij verteld is dat hij op zn 16e is gehaald, en daarnaa eerst ff 2 jaar in de jeugd is gestald, om het vervolgens als eigen jeugd product te presenteren.


    Das is toch ook eigen jeugd? tenminste , dat heeft SUPERAJACIED mee altijd verteld ...
  • feyenoord141 +1774 16 Jun 2013 om 21:23 Rang: Goddelijk
    Ik hang tegen mijn debuut aan

    Ik schijn een veelbelovend talent te zijn, alleen de mentatalitietskwestie...........

    Ik ben al lang een legende .
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 21:25 Rang: Utopisch
    Ik zal het maar bekennen. Ik heb al maanden geleden persoonlijk een voorcontract getekend bij VZ, maar nu moeten SN en VZ er nog uitkomen. EN SN wil voor mij meer hebben dan mijn marktwaarde is (Moet er wel bij vertellen dat ik bij VZ 2x zoveel kan verdienen )


    Nou, als het helpt, ik betaal uit eigen zak het verschil wel bij haar, om jou hier weg te krijgen!

  • Fliox +1 16 Jun 2013 om 21:25 Rang: Wereldkampioen
    Ik ben al lang een legende .

    Heb je sneller gedaan als ik
  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 21:26 Rang: Goddelijk
    Hoe zit het eigenlijk met de SN-poule? Wie heeft het shirtje gewonnen? En heeft diegene dat dan ook echt ontvangen?
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 21:28 Rang: Utopisch
    is er geen maas in de wet te vinden om hem gratis weg te sturen

    nee hwet is geen geintje

    Hij heeft hier nog een contract voor twee jaar, maar ik gok dat hij niet wil verlengen.
  • trotsvanhetnoorden +132 16 Jun 2013 om 21:28 Rang: Legende
    Op de site van nos kan je Italië Mexico volgen.
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 21:28 Rang: Utopisch
    Nou, als het helpt, ik betaal uit eigen zak het verschil wel bij haar, om jou hier weg te krijgen!


    Zit een gat van 2 miljoen euro tussen. Graag bij m'n zaakwaarnemer, Morf, afrekenen Enig.
  • trotsvanhetnoorden +132 16 Jun 2013 om 21:29 Rang: Legende
    Haha ik schakel een halve minuut in en er wordt meteen gescoord prachtige vrije trap van pirlo.
  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 21:29 Rang: Goddelijk
    Op de site van nos kan je Italië Mexico volgen.

    Ik heb voorlopig genoeg Italianen gezien.
  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 21:30 Rang: Goddelijk
    Zit een gat van 2 miljoen euro tussen. Graag bij m'n zaakwaarnemer, Morf, afrekenen Enig.

    Goh die 2 miljoen zou een hoop gezeik oplossen hier in het SN-café....
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 21:31 Rang: Utopisch
    Zit een gat van 2 miljoen euro tussen. Graag bij m'n zaakwaarnemer, Morf, afrekenen Enig.


    Die zaakwaarnemer van jou kan de, ....
    Enfin, ik stort alleen op Derdenrekeningen. Bij welke notaris kan ik terecht?
  • ronaldpj +7897 16 Jun 2013 om 21:31 Rang: Utopisch
    Zit een gat van 2 miljoen euro tussen. Graag bij m'n zaakwaarnemer, Morf, afrekenen Enig.

    Dus dan verdwijn jij, samen met je zaakwaarnemer?

  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 21:32 Rang: Goddelijk
    Dus dan verdwijn jij, samen met je zaakwaarnemer?

    Oehh nu word het interessant.
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 21:33 Rang: Utopisch
    Haha ik schakel een halve minuut in en er wordt meteen gescoord prachtige vrije trap van pirlo.


    verrek ja, zeg. Kijk net op de site, eerst die kop van Mazza, daarna die keurige vrije trap. Zit er mooi in!
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 21:33 Rang: Utopisch
    Dus dan verdwijn jij, samen met je zaakwaarnemer?


    Als je er uitkomt met m'n zaakwaarnemer, natuurlijk. (moet wel zelf eerst even het contract grondig doornemen dan. )
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 21:34 Rang: Utopisch
    En een pingel voor Mexico!
  • trotsvanhetnoorden +132 16 Jun 2013 om 21:35 Rang: Legende
    Penal mexico een enorme fout van barzagli en 1-1 chicarito
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 21:35 Rang: Utopisch
    Hernandez maakt gelijk
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 21:36 Rang: Utopisch
    Als je er uitkomt met m'n zaakwaarnemer, natuurlijk. (moet wel zelf eerst even het contract grondig doornemen dan. )


    Eh, je hebt een zaakwaarnemer maar moet zelf het contract grondig doornemen????? Wat doe je hier eigenlijk verkeerd????
  • mikkel +163 16 Jun 2013 om 21:41 Rang: Goddelijk
    Worden de speeltijden van de Confederations Cup ook de tijden van het WK?
  • Hupweereentrein +4423 16 Jun 2013 om 21:41 Rang: Utopisch
    Eh, je hebt een zaakwaarnemer maar moet zelf het contract grondig doornemen????? Wat doe je hier eigenlijk verkeerd????


    Weet niet of je mijn zaakwaarnemer wel is hebt zien rekenen, maar als die een contract moet afsluiten met een jurist in arbeidsrecht, tja, dat vertrouw ik niet direct. Misschien een beetje achterdochtig van me, maar wordt niet graag met een kluitje t riet ingestuurd.
  • enigmatisch1 +13314 16 Jun 2013 om 21:48 Rang: Utopisch
    Weet niet of je mijn zaakwaarnemer wel is hebt zien rekenen, maar als die een contract moet afsluiten met een jurist in arbeidsrecht, tja, dat vertrouw ik niet direct. Misschien een beetje achterdochtig van me, maar wordt niet graag met een kluitje t riet ingestuurd.


    ZIjn rekenen is nog niet eens zijn probleem, wel zijn kennis van boekhouden en balanslezen. Maar hem contracten laten afsluiten tegenover een jurist dat is inderdaad vragen om problemen.
  • Typemoorp 0 14 Jul 2017 om 02:49 Rang: Supporter
    запчасти для kia rio в тушино
    xiaomi redmi 4 pro dark grey купить
    chillicothe apartments for rent
    nassau county land records mortgages unlimited
    выбор сигнализация pandora г. Воркута
    микрокредит на карту сбербанка по паспорту г. Киров
    как написать расписку о получении денег в долг г. Зима
    робофорех онлайн форекс брокер г. Цивильск
    кредит под залог недвижимости низкий процент г. Чехов
    транснефть гнб г. Чернянка
    купить гнб унб 8 г. Камышин
    ярко оранжевое свадебное платье
    417 000 loan limit
    furnished homes for rent near melrose
    james kay new american funding mortgage
    выбор сигнализация pandora г. Ильский
    получить микрокредит с плохой историей г. Елань
    деньги в долг от частного лица алматы г. Салехард
    бесплатное углубленное обучение на форекс г. Арск
    кредит под залог недвижимости низкий процент г. Костомукша
    транснефть гнб г. Серов
    купить гнб унб 8 г. Выкса
    продам ауди а4 с пробегом
    супермаркет детская игрушка купить
    white pines sicamous for rent
    cat acting funny after flea medicine
    сигнализация starline и sher khan г. Ванино
    микрокредит юридических лиц г. Ленинкент
    как написать расписку о получении денег в долг г. Нижний Тагил
    робофорех онлайн форекс брокер г. Каменск-Шахтинский
    яндекс коммерческий займ низкий процент г. Востряково
    протаскивание трубы гнб г. Нерехта
    купить буровые штанги гнб грундодрил 10s г. Тосно
  • pollie -2211 14 Jul 2017 om 09:04 Rang: Wereldkampioen
    Heey 't SN cafe weer naar voren gebracht.
    Bedankt Viagra boys.
  • luckykes +4816 14 Jul 2017 om 09:27 Rang: Wereldkampioen
    Heey 't SN cafe weer naar voren gebracht.
    Bedankt Viagra boys.




    Pilsje?
  • Merlingom +1 16 Aug 2017 om 19:59 Rang: Ballenjongen
    Under Armour Basket Femme
    Teen pregnancy costs are quickly growing in youngsters as young as 12. As alarming since this is, the chance might be reduced by wide open conversation between mother or father and child. Offer you guidance, focus on childbirth management along with abstinence. And don't neglect STD's. Your child needs to know, and you also are his / her best ally!



    You typically need to make certain there exists a barf travelling bag available to you. Men and women may become nauseous and throw up at the fall of a dime upon an airline. Even when you are not experiencing ill, one never knows how the man or woman sitting down beside you will respond to the turbulence.


  • ronaldpj +7897 16 Aug 2017 om 21:05 Rang: Utopisch
    Hé een café. Wat een leuk idee, kunnen we daar niets mee?
  • Morfe0 -9794 16 Aug 2017 om 21:08 Rang: Utopisch
    2013 , jeetje wat gaat de tijd toch snel.
  • HetGeweten +1092 16 Aug 2017 om 21:15 Rang: Landskampioen
    Hé een café. Wat een leuk idee, kunnen we daar niets mee?

    Goedemorgen,
    Ik ben nieuw hier maar zit al een tijd op soccernews de berichten te lezen.
    virtueel? weinig leuks...
  • ronaldpj +7897 13 Oct 2017 om 07:28 Rang: Utopisch
    Hé, een café....
  • enigmatisch1 +13314 13 Oct 2017 om 09:29 Rang: Utopisch
    Hé, een café....


    Jahaaaaaa, een Café.
  • luckykes +4816 13 Oct 2017 om 09:38 Rang: Wereldkampioen
    Hé, een café....



    Jahaaaaaa, een Café.



    Back to the history..............
  • CharlesRon -248 13 Oct 2017 om 13:59 Rang: Vedette
    wh0cd4220696 buy atenolol online <a href=http://buy-atenolol.reisen>buy atenolol</a> http://buy-atenolol.reisen zoloft <a href=http://zoloft.mba>cost of zoloft</a> http://zoloft.mba