Mertesacker heeft vertrouwen in Podolski: "Hij zal veel scoren voor ons"

Mertesacker heeft vertrouwen in Podolski:
20 Augustus 2012 19:30

Arsenal-verdediger Per Mertesacker heeft zijn vertrouwen uitgesproken in teamgenoot Lukas Podolski. De lange verdediger, die in het openingsduel van afgelopen zaterdag met Sunderland na een enkelblessure zijn rentree maakte voor The Gunners, verwacht veel van zijn Duitse landgenoot.

"Het was tegen Sunderland zwaar voor hem, omdat het zijn eerste wedstrijd voorin was", zegt de Duits international tegen Arsenal Player. "Maar hij zal snel wennen aan het spel, snel omschakelen en veel doelpunten voor ons maken. We hebben gezien dat hij een prima techniek heeft en dat hij ook goed in balbezit is."

Arsenal-trainer Arsène Wenger zei na afloop van de doelpuntloze remise tegen de Black Cats, dat de voorhoede van zijn ploeg nog onsamenhangend oogde. "Er waren veel misverstanden, vooral in de eerste helft. Maar ik denk dat we wat tijd nodig hebben, met name de nieuwe spelers. Maar het komt vanzelf, denk ik", aldus Mertesacker.

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

12 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • inclusive192 20 Aug 2012 om 19:36 Rang: Wereldspeler
    Geduld zal je belonen



  • arsenalwiar 20 Aug 2012 om 19:49 Rang: Goddelijk
    Mooie uitspraak!
  • Generaal 20 Aug 2012 om 20:47 Rang: International
    Een blind paard dat op zijn 27e al de 100 interlands is gepasseerd bij de nr2 van de wereld.....

    Dit dus, kunnen weinig voetballes überhaupt zeggen.
  • bayern9 20 Aug 2012 om 22:12 Rang: Legende
    Deze 2 hebben al het beste achter de rug!!! Ze worden er niet meer beter op.
    Bij de Duitse ploeg presteren ze momenteel ONDERMAATS!!!

    Waarom Wenger deze 2 binnengehaald heeft, is me een raadsel.
  • Prince 20 Aug 2012 om 22:25 Rang: Steward
    Komt helemaal goed daar in London.
  • Ninis 20 Aug 2012 om 22:27 Rang: Wereldspeler
    Deze 2 hebben al het beste achter de rug!!! Ze worden er niet meer beter op.
    Bij de Duitse ploeg presteren ze momenteel ONDERMAATS!!!

    Waarom Wenger deze 2 binnengehaald heeft, is me een raadsel.

    Ze zijn amper een jaartje in hun prime.
  • Amsterdam 21 Aug 2012 om 04:22 Rang: Goddelijk
    Deze 2 hebben al het beste achter de rug!!! Ze worden er niet meer beter op.
    Bij de Duitse ploeg presteren ze momenteel ONDERMAATS!!!

    Waarom Wenger deze 2 binnengehaald heeft, is me een raadsel.
    Reactie gewijzigd op 20-08-2012 22:13:18 door bayern9

    ergv voorbarig

Meer foto's