Muamba: "Ik ben nog ver weg van een terugkeer"

Muamba:
13 Juli 2012 21:34

Fabrice Muamba heeft aangegeven dat een rentree voor zijn club Bolton Wanderers. De 24-jarige middenvelder werd in maart van dit jaar getroffen door een hartaanval. In de FA Cup-wedstrijd tegen Tottenham Hotspur stond zijn hart voor meer dan een uur stil, maar hij kon uiteindelijk nog gereanimeerd worden.

"Iedere dag word ik sterker, maar ik ben nog ver weg van een terugkeer op het voetbalveld. Ik hoop echt dat ik door de genade van God weer mag verschijnen op het veld", zo vertelde Muamba. "Ik ben vooral iedereen dankbaar voor de hulp die ik kreeg na mijn hartstilstand"

Muamba doorliep de jeugdopleiding van Arsenal, maar slaagde er niet in bij de Londenaren te slagen in de hoofdmacht. In 2007 maakte hij de overstap naar Birmingham City, waar hij het seizoen daarvoor al op huurbasis voor speelde. Door zijn goede prestaties bij deze club verdiende hij in 2008 een transfer naar Bolton Wanderers.

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

15 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • grasmaaier020 0 13 Jul 2012 om 21:47 Rang: Landskampioen
    sterkte
  • miiichaël +2 13 Jul 2012 om 21:52 Rang: International
    respect fabrice
  • JohnnyBravo010 0 13 Jul 2012 om 22:12 Rang: Steward
    Wat een held!
  • kakacool 0 13 Jul 2012 om 22:15 Rang: Supertalent
    Hij zit hier nu naast me en hij wil je bedanken voor je comment grasmaaier020


    Ik vind dit niet echt een onderwerp waar je grappig over kunt doen.

    Sterkte Fabrice!
  • kakacool 0 13 Jul 2012 om 23:04 Rang: Supertalent
    hij kan er zelf inmiddels alweer om lachen hoor


  • Hand-in-Hand +7 13 Jul 2012 om 23:14 Rang: International
    hij kan er zelf inmiddels alweer om lachen hoor


    Die opmerkingen van jou gaan werkelijk nergens over..

    ON: Hoop dat hij spoedig hersteld en hopelijk weer kan voetballen.
  • LuisAjax 0 13 Jul 2012 om 23:17 Rang: Legende
    Ik vind dit niet echt een onderwerp waar je grappig over kunt doen.Sterkte Fabrice!hij kan er zelf inmiddels alweer om lachen hoor



  • Bier-Drinkert +1498 13 Jul 2012 om 23:21 Rang: Utopisch
    hij kan er zelf inmiddels alweer om lachen hoor

    khad me eigen voorgenomen om niet meer op jou te reageren,maar kan het nu echt niet laten.
    Wat ben jij een walgelijke vent zeg mat je minne/gemene/schofterige opmerkingen zeg,
  • miiichaël +2 13 Jul 2012 om 23:41 Rang: International
    khad me eigen voorgenomen om niet meer op jou te reageren,maar kan het nu echt niet laten.
    Wat ben jij een walgelijke vent zeg mat je minne/gemene/schofterige opmerkingen zeg,


    ik wil zijn comment niet goedpraten maar ik denk dat hij het niet zo gemeen bedoelde :s tis zeker ongepast daar heb je gelijk in
  • LuisAjax 0 13 Jul 2012 om 23:46 Rang: Legende
    ...ik wil zijn comment niet goedpraten maar ik denk dat hij het niet zo gemeen bedoelde :s tis zeker ongepast daar heb je gelijk in