Weet u zeker dat u deze reactie wilt verwijderen? Annuleer

Guidetti: "Elabdellaoui past perfect bij Feyenoord"

Guidetti:
Feyenoord wil Omar Elabdellaoui graag naar Rotterdam halen en volgens spits John Guidetti doet de Eredivisionist daar goed aan. De Rotterdammers willen de aanvaller graag huren van Manchester City, net als het met Guidetti deed.

Wedden op Feyenoord? Maak nu een account bij Unibet en krijg 50 euro gratis!

Guidetti verlaat Feyenoord en de club ziet in Elabdellaoui de vervanger van de Zweed. "Ik heb tegen de club gezegd dat Omar een speler is die perfect bij Feyenoord past", aldus Guidetti tegen Voetbal International. "Hij is fysiek sterk, snel en technisch goed. Hij kan spelen als links- of rechtsbuiten, maar ook als aanvallende middenvelder. Ik weet nu al dat hij een speler is van wie de mensen gaan houden."

Guidetti was tegen Elabdellaoui vol lof over Feyenoord. "Toen Omar mij naar Feyenoord vroeg, heb ik tegen hem gezegd dat het een club is waar spelers zich kunnen ontwikkelen. Kijk naar mij. Ik heb er een jaar gehad om nooit meer te vergeten", zegt Guidetti.

Reageer nu!

Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.

15 reacties

20 Jun 2012 om 15:54
Dat wordt de volgende Scandinaviër die onder de indruk zal zijn van het geweldige legioen
20 Jun 2012 om 16:06
Ik lees toch liever dat er een centrumspits wordt aangetrokken...
20 Jun 2012 om 16:12
Toen ik alleen zijn voornaam zag moest ik denken aan Omar van de serie: The wire.

iemand die gezien? steengoede serie
BHJ
Rang: Goddelijk
20 Jun 2012 om 16:19
Eerst zien dan geloven, alleen waar komt Omar vandaan?
20 Jun 2012 om 16:20
Ik lees toch liever dat er een centrumspits wordt aangetrokken...

Op de flanken kan Feyenoord ook wel versterking gebruiken, maar idd een centrumspits lijkt me ook een must..
20 Jun 2012 om 16:42
Eerst zien dan geloven, alleen waar komt Omar vandaan?


Noorwegen, Marokkaanse afkomst
20 Jun 2012 om 16:48
Het is rond:

"Akkoord over komst Elabdellaoui naar Feyenoord"

Ronald Koeman kan komend seizoen beschikken over Omar Elabdellaoui. De 20-jarige voetballer wordt voor één jaar gehuurd van Manchester City. Feyenoord, City en de speler zelf zijn vandaag tot een akkoord gekomen en een overgang hoeft enkel nog formeel afgerond worden, zo weet Edward van Cuilenborg. Technisch directeur Martin van Geel gaf eerder al aan dat hij als buitenspeler gebruikt zal worden. Elabdellaoui kan echter ook als aanvallende middenvelder fungeren.

De beoogde samenwerking met City lijkt hierdoor steeds serieuzere vormen aan te nemen. Vorig seizoen huurde Feyenoord namelijk ook al een talent van de Engelse topclub. John Guidetti maakte toen de overstap naar Rotterdam en hij groeide in korte tijd uit tot een ware publiekslieveling. Guidetti zelf is overigens lovend over Elabdellaoui: 'Ik weet nu al dat hij een speler is van wie de mensen gaan houden.
20 Jun 2012 om 17:32
Feyenoord ziet in deze jongen de opvolger van Guidetii? Nou leg mij maar eens uit hoe een buitenspeler en nummer 10 een spits kan opvolgen

Welkom en laten we hopen dat je je het net zo doet als Guidetti
20 Jun 2012 om 22:45
Toen ik alleen zijn voornaam zag moest ik denken aan Omar van de serie: The wire.

The Wire is echt een geweldige serie, heb alle seizoenen gezien. Jammer dat die serie stopte. Hetzelfde geld voor The Shield.

Ontopic :
Hoop dat we weer op de goede beoordeling van van Geel kunnen vertrouwen. Dan zie ik het wel goed komen. Feyenoord zou eigenlijk een optie tot koop moeten regelen in het contract van huurspelers tegen een afgesproken prijs. Mocht er in de toekomst dan een speler als Guidetti zijn kunnen we die overnemen voor de toekomst. Blijf het jammer vinden dat hij nu terug is naar ManCity, zelfde had ik toen Ryo terug ging naar Arsenal.