Vlaar: "Wij zijn die 10-0 nederlaag nog niet vergeten, dat is duidelijk"
"Maar dan moet wel alles kloppen", begon Vlaar tegenover het Algemeen Dagblad. "We hopen dat Jordy Clasie weer fit is, wij kunnen hem heel goed gebruiken. Als we nog iets willen met het oog op de hoofdprijzen, moeten we een resultaat halen in Eindhoven."
Over het feit dat Guidetti niet aanwezig is, zei de aanvoerder het volgende: "We speelden in de ArenA tegen Ajax (1-1, red.) ook zonder Guidetti. Toen deed Guyon Fernandez het als spits erg goed. Daar slaagden wij erin om heel goed druk te zetten. We waren destijds de baas in Amsterdam. Maar ik geef toe, Guidetti was toen nog niet de spits die hij nu is geworden."
Vorig seizoen eindigde het duel tussen beide Eredivisionisten in een 10-0 overwinning van PSV. "Tsja, die 10-0 zal deze week hier en daar wel worden opgerakeld, ook al hebben we PSV sindsdien al twee keer verslagen. Wij zijn die nederlaag nog niet vergeten, dat is duidelijk."
GERELATEERD NIEUWS:
- Frans wonder voltrekt zich voor Montpellier
- Leerdam heeft tot vrijdag om zijn contract te verlengen bij Feyenoord
- Waterman hoopt op vertrek naar PSV
- Bakkal: "Subtop van groot voetballand is van hoger niveau dan Nederlandse top"
- Mertens heeft plezier bij nationale ploeg van België
MEER: Ron Vlaar, Feyenoord, John Guidetti, PSV
99 reacties op "Vlaar: "Wij zijn die 10-0 nederlaag nog niet vergeten, dat is duidelijk""
Rang: Wereldkampioen
We nemen revanche, hopelijk geven de spelers minimaal 50% extra zodat we op 1 punt van psv komen te staan 



Rang: Semi-prof
Ik snap ook niet waarom PSV geen compleet nieuwe verdediging aantrekt. Met Bouma, Derijck EN Marcelo, Manolev en die linksback (ben ff z'n naam kwijt) loop je nou eenmaal het risico dat het elftal zo ver weg zakt als afgelopen zondag.
Samen met Feyenoord heeft PSV kwalitatief de slechtste achterhoede van de huidige top-6. Toch wel pijnlijk voor PSV dat ze niet eens ook maar een verdediger hebben die op dit niveau thuishoort.
Samen met Feyenoord heeft PSV kwalitatief de slechtste achterhoede van de huidige top-6. Toch wel pijnlijk voor PSV dat ze niet eens ook maar een verdediger hebben die op dit niveau thuishoort.
Rang: Wereldkampioen
Ik snap ook niet waarom PSV geen compleet nieuwe verdediging aantrekt. Met Bouma, Derijck EN Marcelo, Manolev en die linksback (ben ff z'n naam kwijt)...
Ik vind nelom,vlaar,de vrij en bruno gewoon goed hoor. op vlaar na zijn ze nog jong en kunnen ze alleen maar beter worden.
leerdam is van nature controllerende middenvelder en staat RB omdat swerts en dani op dit moment drama zijn (swerts was dat altijd al).
Ik vind onze verdediging helemaal nog niet zo slecht als jij beweert.
Rang: International
Ik vind nelom,vlaar,de vrij en bruno gewoon goed hoor. op vlaar na zijn ze nog jong en kunnen ze alleen maar beter worden.
leerdam is van nature co...
Leerdam en Nelom komen gewoon tekort op de backposities. Ze hebben redelijk goed gespeeld voor de winterstop, maar de laatste weken tonen ze hun gebreken. Centraal staat het wel redelijk sterk.
Rang: Steward
De ploeg met de minste treffers tegen heeft volgens mij de beste verdedeging en dat zijn volgens mij AZ en dan Twente.Vlaar is die 10-0 dan niet vergeten wat willen ze daar in Rotterdam aan gaan doen?
Rang: Basisspeler
De ploeg met de minste treffers tegen heeft volgens mij de beste verdedeging en dat zijn volgens mij AZ en dan Twente.Vlaar is die 10-0 dan niet verge...
In Rotterdam? Niet zoveel denk ik, aangezien de wedstrijd in Eindhoven wordt gespeeld

Rang: Vedette
Wordt een lastige pot voor Feyenoord, maar je hebt toch het idee dat Feyenoord (veel) beter speelt tegen een grote club, dan tegen een kleine club.
Daarom zou Feyenoord wel eens kunnen "stunten".
Daarom zou Feyenoord wel eens kunnen "stunten".
Rang: Aankomend talent
Wordt een lastige pot voor Feyenoord, maar je hebt toch het idee dat Feyenoord (veel) beter speelt tegen een grote club, dan tegen een kleine club.
D...
Daar heb je gelijk in, Feyenoord heeft moeite om zelf het spel te maken. Je ziet dat in bijna elke wedstrijd, ze willen liever vanuit een gesloten verdediging met snelle uitbraken proberen de wedstrijd te beslissen.Tegen de grote ploegen een prima tactiek, maar tegen de kleinere ploegen in De Kuip heeft dat gewoon geen zin.
Rang: Goddelijk
Ik snap ook niet waarom PSV geen compleet nieuwe verdediging aantrekt. Met Bouma, Derijck EN Marcelo, Manolev en die linksback (ben ff z'n naam kwijt)...
volgens ranglijst heben de amsterdammers en heerenveen toch echt meet tegentreffers dan onze verdediging. en de verdediging van psv is ook niet zo goed: die hebben maar 2 minder om de oren dan de onze!! dus jouw bewering raakt kant nog wal....
Rang: Wereldkampioen
in Eindhoven zijn ze het ook nog niet vergeten
Daar krijgen ze een harde plassert van die ontmoeting.
van de laatste 4 ontmoetingen heeft Feyenoord er toch 3 gewonnen (0-3 in de beker toen 10-0 in Eindhoven en de 3-1 en 2-0 in de kuip.
Rang: Basisspeler
in Eindhoven zijn ze het ook nog niet vergetenDaar krijgen ze een harde plassert van die ontmoeting.van de laatste 4 ontmoetingen heeft Feyenoord er t...
Tussen die 0-3 en 10-0 zat nog een 0-0 in Eindhoven voor de competitie. Dus van de laatste 5 heeft Feyenoord er 3 gewonnen, PSV 1, en 1 gelijkspel. Doelsaldo 11-8 in hetvoordeel van PSV.
Reactie gewijzigd op 21-02-2012 13:25:24 door Richardmas
Rang: Legende
in Eindhoven zijn ze het ook nog niet vergeten
En die wedstrijd daarop die Ajax het kampioenschap bezorgde is Psv ook nog niet vergeten

Rang: International
Opportunisme viert hierboven hoogtij. Het klinkt allemaal mooi, al die verhalen over de vreselijke verdediging terwijl alleen de achterhoede van AZ en Twente het beter doen. En er wordt natuurlijk helemaal niet gekeken naar het track-record van PSV bij thuiswedstrijden. Dat zou toch voor wat ongerustheid moeten zorgen, maar nee, PSV gaat, afgaande op 95% van de gelezen reacties, zeker verliezen. Nou ja, WGZ.
Rang: Goddelijk
Opportunisme viert hierboven hoogtij. Het klinkt allemaal mooi, al die verhalen over de vreselijke verdediging terwijl alleen de achterhoede van AZ en...
volgens 100% van de psv-aanhangers hier gaan jullie zeker winnen....en das net zo oppertunistisch gedacht

Rang: Goddelijk
Opportunisme viert hierboven hoogtij. Het klinkt allemaal mooi, al die verhalen over de vreselijke verdediging terwijl alleen de achterhoede van AZ en...
Ik denk dat PSV deze wedstrijd helaas gewoon gaat winnen, ik hoop dat het niet zo is en dat ze de punten verdelen of PSV verliest. Dat is voor de competitie en voor mijn ploeg het meest gunstig.
Zonder Clasie en Gudetti geef ik Feyenoord weinig kans op doelpunten, je mist immers een goede afmaker en een goede aangever. Wat PSV gaat doen is afwachten, afgelopen zondag zijn ze afgedroogd en het is nu weer een wedstrijd na een EL wedstrijd. Dus inderdaad WGZ.
Rang: Goddelijk
volgens ranglijst heben de amsterdammers en heerenveen toch echt meet tegentreffers dan onze verdediging. en de verdediging van psv is ook niet zo goe...
Ga je nou gewoon onze verdediging, waarvan de basis al bijna het hele seizoen geblesseerd is met Boilesen, Alderweireld en Vd Wiel vergelijken met de basis verdediging van Feyenoord?
Ik ben met je eens dat onze verdediging dit seizoen erg slecht is hoor met de keeper voorop en jullie verdediging zeer talentvol met de Vrij als potentiële Europese top speler in mijn ogen. Maar de vergelijking slaat natuurlijk nergens op.
Ik bedoel, eigenlijk staat er al een behoorlijke tijd geen 100% verdediging bij ons. Dat is een enorm verschil. Vd Wiel, Alderweireld en Vertonghen zijn gewoon spelers die mee kunnen in de europese subtop zo niet hoger. Boilesen zal dat niveau ook nog wel halen in de toekomst alleen Vermeer, die verpest het i.m.o. aardig.
Het is trouwens echt zo een spelletje, wie hoort er niet in het rijtje thuis.
Vermeer, Vertonghen, Alderweireld, Vd Wiel, Boilesen

Rang: Goddelijk
...Ga je nou gewoon onze verdediging, waarvan de basis al bijna het hele seizoen geblesseerd is met Boilesen, Alderweireld en Vd Wiel vergelijken met ...
wil je weer horen dat jullie de beste zijn, ongenaakbaar etc??


Rang: International
volgens 100% van de psv-aanhangers hier gaan jullie zeker winnen....en das net zo oppertunistisch gedacht
Tja Dreeke, je kan niet ontkennen dat de opportunistische feyenoorders hier wel veruit in de meerderheid zijn tov PSV'ers met een evenredig geloof in de goede afloop. Die wedstrijd winnen jullie iig wel

Rang: Goddelijk
Tja Dreeke, je kan niet ontkennen dat de opportunistische feyenoorders hier wel veruit in de meerderheid zijn tov PSV'ers met een evenredig geloof in ...
tja dat feyenoord nu eenmaal een grotere aanhang heeft dan psv en dat dit gegeven zich hier ook uitwerkt kan ik niks aan doen...toch blijft het slechts 95% van ons tov de volle 100% van jullie die denkt dat er gewonnen gaat worden.
enne voor jouw statistiekjes: zie eens de resultaten van de laatste 5 ontmoetingen. daarin hebben wij toch echt de bovenhand dit icm met jullie recente resultaten.....zo goed psv dus ook weer niet hoor!!
Rang: Talent
.....zo goed psv dus ook weer niet hoor!!
Nee je hebt gelijk....Jullie zijn op alle fronten beter.....Ik denk dat het dit jaar iets moelijker voor PSV word als vorig jaar..ik denk dat ze dit jaar maar tot een nulletje of 6-7 zullen komen.

Rang: Aanvoerder
Tja Dreeke, je kan niet ontkennen dat de opportunistische feyenoorders hier wel veruit in de meerderheid zijn tov PSV'ers met een evenredig geloof in ...
Dan hoor ik iig bij de overige 5% want ik geef PSV de beste kansen. Hoewel PSV eerst nog Europees speelt en dus wat vermoeider is staat er mijns inziens een beter elftal. Neemt niet weg dat Feyenoord het tegen de grotere tegenstanders goed doet en zeker als PSV het spel gaat maken en Feyenoord kan reageren zijn ze zeker niet kansloos.
Rang: Goddelijk
Nee je hebt gelijk....Jullie zijn op alle fronten beter.....Ik denk dat het dit jaar iets moelijker voor PSV word als vorig jaar..ik denk dat ze dit j...
oow, waar zeg ik dat wij beter zijn?? ik wijs alleen op statistieken aangezien boxtels lampje daar altijd zo prat op gaat.....
Rang: Goddelijk
Ron Vlaar zal die 10-0 de rest van zijn leven niet meer vergeten, lijkt mij. Dit kan je dus tot in de lengte van jaren iedere keer opnieuw weer aanvoeren en naar voren brengen.
Maar mij dunkt dat Feijenoord nu met twee zeges op PSV in eigen huis allang revanche heeft genomen voor de oorwassing uit oktober 2010.
En dus is het nu weer de beurt aan PSV. Om revanche te nemen voor die 3-1 van afgelopen seizoen, toen het kampioenschap langzaam uit beeld verdween.
Daarbij moet ik wel stellen dat ik liever thuis tegen Ajax speel dan tegen Feijenoord. Hoe dat werkt dat weet ik niet, maar in de driehoeksverhouding tussen PSV, Ajax en Feijenoord heeft Ajax de overhand boven Feijenoord, Feijenoord boven PSV en PSV boven Ajax.
Maar, dat zijn de algemene lijnen, als je de resultaten over een langere periode op een rij zet. Wat uiteindelijk de doorslag geeft in dit soort potjes, is de vorm van de dag. En, die staat bijna altijd los van de vorm waarin de ploegen zich op dat moment bevinden.
Hoe dan ook, het wordt een close wedstrijd. Feijenoord gaat zich uiteraard ingraven op eigen helft en zal het initiatief volledig aan PSV laten. Ik lees wel steeds dat men wil dat Feijenoord de tactiek van tegen Ajax uit moet hanteren (ook zonder Guidetti), waarin druk naar voren wordt gezet en waarin Ajax al op eigen helft werk vastgezet. En ik mag hopen dat dit ook gebeurt tegen PSV, omdat dat juist de tactiek is die PSV nu eenmaal graag heeft.
PSV heeft dit seizoen vooral problemen gekend als de tegenstander eigenlijk niets deed en alleen maar achterover leunde. Dan worden de ruimtes klein en is PSV vaak heel slecht in staat om kansen en mogelijkheden af te dwingen. Tegen ploegen die uit de stellingen komen, speelt PSV altijd drie klassen beter. Dus ik hoop vurig dat Feijenoord vooruit gaat spelen en niet met de kont in de eigen zestien gaat hangen.
Overigens is er ook alle reden voor PSV om Feijenoord te vrezen. Dit seizoen is duidelijk dat ook Feijenoord vooral goed speelt tegen betere tegenstanders. Zodra men zelf het spel moet maken en zelf de kansen moet afdwingen, dan wordt het allemaal meteen twee drie klassen minder. Dat was ook tegen RKC erg goed te zien. Wat dat betreft krijgt Feijenoord het zondag natuurlijk makkelijk. Men kan het spel volledig aan PSV laten.
We gaan het dus wel zien wat het wordt. Ik zet in op revanche gevoelens bij Wijnaldum. Die jongen is na de ondankbare ontvangst die hem ten deel viel gebrand op een goede wedstrijd. Hattrickje misschien?

Maar mij dunkt dat Feijenoord nu met twee zeges op PSV in eigen huis allang revanche heeft genomen voor de oorwassing uit oktober 2010.
En dus is het nu weer de beurt aan PSV. Om revanche te nemen voor die 3-1 van afgelopen seizoen, toen het kampioenschap langzaam uit beeld verdween.
Daarbij moet ik wel stellen dat ik liever thuis tegen Ajax speel dan tegen Feijenoord. Hoe dat werkt dat weet ik niet, maar in de driehoeksverhouding tussen PSV, Ajax en Feijenoord heeft Ajax de overhand boven Feijenoord, Feijenoord boven PSV en PSV boven Ajax.
Maar, dat zijn de algemene lijnen, als je de resultaten over een langere periode op een rij zet. Wat uiteindelijk de doorslag geeft in dit soort potjes, is de vorm van de dag. En, die staat bijna altijd los van de vorm waarin de ploegen zich op dat moment bevinden.
Hoe dan ook, het wordt een close wedstrijd. Feijenoord gaat zich uiteraard ingraven op eigen helft en zal het initiatief volledig aan PSV laten. Ik lees wel steeds dat men wil dat Feijenoord de tactiek van tegen Ajax uit moet hanteren (ook zonder Guidetti), waarin druk naar voren wordt gezet en waarin Ajax al op eigen helft werk vastgezet. En ik mag hopen dat dit ook gebeurt tegen PSV, omdat dat juist de tactiek is die PSV nu eenmaal graag heeft.
PSV heeft dit seizoen vooral problemen gekend als de tegenstander eigenlijk niets deed en alleen maar achterover leunde. Dan worden de ruimtes klein en is PSV vaak heel slecht in staat om kansen en mogelijkheden af te dwingen. Tegen ploegen die uit de stellingen komen, speelt PSV altijd drie klassen beter. Dus ik hoop vurig dat Feijenoord vooruit gaat spelen en niet met de kont in de eigen zestien gaat hangen.
Overigens is er ook alle reden voor PSV om Feijenoord te vrezen. Dit seizoen is duidelijk dat ook Feijenoord vooral goed speelt tegen betere tegenstanders. Zodra men zelf het spel moet maken en zelf de kansen moet afdwingen, dan wordt het allemaal meteen twee drie klassen minder. Dat was ook tegen RKC erg goed te zien. Wat dat betreft krijgt Feijenoord het zondag natuurlijk makkelijk. Men kan het spel volledig aan PSV laten.
We gaan het dus wel zien wat het wordt. Ik zet in op revanche gevoelens bij Wijnaldum. Die jongen is na de ondankbare ontvangst die hem ten deel viel gebrand op een goede wedstrijd. Hattrickje misschien?

Rang: Wereldkampioen
Nee je hebt gelijk....Jullie zijn op alle fronten beter.....Ik denk dat het dit jaar iets moelijker voor PSV word als vorig jaar..ik denk dat ze dit j...
Ja hoor en dan komt er zeker een grote vuurbal jonguh?
Rang: Goddelijk
Nee je hebt gelijk....Jullie zijn op alle fronten beter.....Ik denk dat het dit jaar iets moelijker voor PSV word als vorig jaar..ik denk dat ze dit j...
oow enne: ik neem aandat je met vorig jaar gewoon vorig seizoen bedoelt?? want het was nml 2010 toen jullie wonnen en nu is het toch echt al 2012.....


Rang: Goddelijk
wil je weer horen dat jullie de beste zijn, ongenaakbaar etc??
Heb je weer eens niet goed gelezen?
Ik zeg alleen dat je appels met peren aan het vergelijken bent en leg je uit waarom.
Rang: Goddelijk
Heb je weer eens niet goed gelezen? Ik zeg alleen dat je appels met peren aan het vergelijken bent en leg je uit waarom.
oow ik heb zeer zeker goed gelezen......en jouw visie druipt gewoon weer van het: wij zijn beter dan julie!! een visie die jij altijd al ventileert hier: wij zijn de beste van NL!!
Rang: Landskampioen
PSV gaat, afgaande op 95% van de gelezen reacties, zeker verliezen.
Laten we het hopen.
En juist nadat ze afgelopen zondag in de Euroborg Suk werden gespeeld zal de druk enorm zijn daar in Eindhoven.
Oud-voorzitter Harry, de sprekende lampekap, van Raaij schreeuwt al van de daken dat PSV bij een verlies hun kampioensaspiraties wel kunnen vergeten.
Rang: Goddelijk
oow ik heb zeer zeker goed gelezen......en jouw visie druipt gewoon weer van het: wij zijn beter dan julie!! een visie die jij altijd al ventileert hi...
Die visie heb ik ook. Het zou ook gek zijn als het niet zo is met een salaris huishouding die bijna ongeveer 40% hoger ligt dan de nummer 2 van Nederland.
Spijtig genoeg uit het zich niet in resultaten, dat betekend dus dat er iets goed mis gaat bij ons. Ook dat zeg ik.
Rang: Talent
wij zijn de beste van NL!!
Volgens mij waren ze dat ook het afgelopen seizoen...en na de aankomende zondag heeft PSV een goede stap gezet om die uitspraak over te nemen..

Rang: Goddelijk
Overigens, na hierboven de supporters aan het woord te zijn geweest, nu even het woord aan de bookmakers. NIet dat die er zoveel verstand van hebben, hoewel je je bij die quotes wel moet bedenken dat die mensen geld moeten verdienen. En, ingeval deze bookmakers, blijkt ook nog eens dat zij met hun quotes toch keer op keer bakken met geld overhouden. Dus ja, zeggen jullie het dan maar:
PSV-remise-Feijenoord
U: 1.42 4.30 6.75
B: 1.40 4.60 6.75
Bk: 1.50 4.00 5.50
De experts geven Feijenoord dus niet veel kans. Of onder die experts 100% PSV supporters zijn, dat weet ik echt niet.
PSV-remise-Feijenoord
U: 1.42 4.30 6.75
B: 1.40 4.60 6.75
Bk: 1.50 4.00 5.50
De experts geven Feijenoord dus niet veel kans. Of onder die experts 100% PSV supporters zijn, dat weet ik echt niet.
Rang: Vedette
volgens ranglijst heben de amsterdammers en heerenveen toch echt meet tegentreffers dan onze verdediging. en de verdediging van psv is ook niet zo goe...
Is Boilesen al een basispeler dan? gaat wel snel na 4 wedstrijden in het eerste.
Rang: Goddelijk
Ik acht Feyenoord kansloos eigenlijk zonder Guidetti.
PSV thuis is ijzersterk, Feyenoord zonder Guidetti middelmaat, helaas.
PSV thuis is ijzersterk, Feyenoord zonder Guidetti middelmaat, helaas.
Rang: Basisspeler
Ron Vlaar zal die 10-0 de rest van zijn leven niet meer vergeten, lijkt mij. Dit kan je dus tot in de lengte van jaren iedere keer opnieuw weer aanvoe...
Mee eens, die kampioenschap zijn wij ook niet vergeten. Nu nemen wij revanche!

Rang: Utopisch
Ik acht Feyenoord kansloos eigenlijk zonder Guidetti.PSV thuis is ijzersterk, Feyenoord zonder Guidetti middelmaat, helaas.
Ach uit tegen Ajax hadden we ook Guidetti niet,en toen speelden we ook heel sterk en verdiende de winst,maar werd het gelijk
Rang: Legende
Ach uit tegen Ajax hadden we ook Guidetti niet,en toen speelden we ook heel sterk en verdiende de winst,maar werd het gelijk
Laten we het maar op een gelijkspel houden, Ik denk dat jij dat ook niet erg vind, puntje in Eindhoven pakken is mooi.
Rang: Utopisch
Ach uit tegen Ajax hadden we ook Guidetti niet,en toen speelden we ook heel sterk en verdiende de winst,maar werd het gelijkLaten we het maar op een g...
maar winst is nog mooier


Rang: Legende
En die wedstrijd daarop die Ajax het kampioenschap bezorgde is Psv ook nog niet vergeten
Tja... elk verhaal heeft zijn keerzijde

Rang: Legende
Ik acht Feyenoord kansloos eigenlijk zonder Guidetti.
PSV thuis is ijzersterk, Feyenoord zonder Guidetti middelmaat, helaas.
Gelukkig heb jij je anti-Feyenoord bril weer op

Rang: Goddelijk
Ach uit tegen Ajax hadden we ook Guidetti niet,en toen speelden we ook heel sterk en verdiende de winst,maar werd het gelijk
Ondertussen is Guidetti wel even wat belangrijker geworden voor Feyenoord.
Rang: Goddelijk
Ondertussen is Guidetti wel even wat belangrijker geworden voor Feyenoord.
Mezelf quoten maar goed, ik vraag me oprecht af welke winstpartij van Feyenoord hij (Guidetti) niet beslist heeft?
Volgens mij haalt hij alle punten binnen?
Reactie gewijzigd op 21-02-2012 21:20:56 door vak104
Rang: Legende
Mezelf quoten maar goed, ik vraag me oprecht af welke winstpartij van Feyenoord hij (Guidetti) niet beslist heeft?
Volgens mij haalt hij alle punten ...
Nope, dat is bij jullie zo met John en De Jong, zonder die 2 was jullie team regelrechte middelmaat (chadli moet je never nooit niet op ‘10’ zetten)...

Rang: Goddelijk
Nope, dat is bij jullie zo met John en De Jong, zonder die 2 was jullie team regelrechte middelmaat (chadli moet je never nooit niet op ‘10’ zetten)...
Ik snap niet zo goed wat FCT hiermee te maken heeft?
Het gaat hier om mijn mening dat Feyenoord zonder Guidetti kansloos is in Eindhoven. Ik geef aan dat PSV thuis erg sterk is en dat Guidetti zo ongeveer alle punten binnensleept voor Feyenoord en nu dus ontbreekt.
Dan snap ik niet dat FC Twente er bij wordt gehaald eerlijk gezegd.
Reactie gewijzigd op 21-02-2012 21:29:46 door vak104
Rang: Legende
Ik snap niet zo goed wat FCT hiermee te maken heeft?
Het gaat hier om mijn mening dat Feyenoord zonder Guidetti kansloos is in Eindhoven. Ik geef aan...
Eerlijk gezegd omdat ik weet dat jij voor twente bent
Jij zegt dat Guidetti haast elke wedstrijd heeft beslist, maar dat is alleen de laatste weken zo
Dus vertel ik over twente en dat Ola en Luuk wel onmisbaar zijn
Rang: Goddelijk
Eerlijk gezegd omdat ik weet dat jij voor twente bent Jij zegt dat Guidetti haast elke wedstrijd heeft beslist, maar dat is alleen de laatste weken z...
Uiteraard zijn de spits en de linksbuiten onmisbaar, maar wat dan nog?
De afgelopen weken is Feyenoord erg afhankelijk van Guidetti en hij is er uitgerekend uit tegen PSV niet bij, dus acht ik Feyenoord kansloos, ik onderbouw het netjes, heeft niets met anti-Feyenoord te maken.
Rang: Utopisch
Uiteraard zijn de spits en de linksbuiten onmisbaar, maar wat dan nog?
De afgelopen weken is Feyenoord erg afhankelijk van Guidetti en hij is er uitg...
Maar, als troost voor de Feyenoorders, heb je dit seizoen vaker teams kansloos geacht
.Rang: Vice-aanvoerder
Uiteraard zijn de spits en de linksbuiten onmisbaar, maar wat dan nog?
De afgelopen weken is Feyenoord erg afhankelijk van Guidetti en hij is er uit...
Heb jij even geluk dat ie er tegen Twente wel bij is, kun je genieten van een echte topspits die jullie bezoekt.
Reactie gewijzigd op 21-02-2012 23:09:02 door Nos1975
Rang: Goddelijk
Heb jij even geluk dat ie er tegen Twente wel bij is, kun je genieten van een echte topspits die jullie stadionnetje bezoekt.
...
Ik snap hier echt helemaal niets van.... Ik doe toch ook normaal hier?
Rang: Goddelijk
Maar, als troost voor de Feyenoorders, heb je dit seizoen vaker teams kansloos geacht .
Correct, zat er dit seizoen vaak faliekant naast
Rang: Vice-aanvoerder
Ik snap hier echt helemaal niets van.... Ik doe toch ook normaal hier?
Nou als jij Feyenoord kansloos acht omdat 1 speler ontbreekt, doe je net alsof de rest van ons elftal niks is. Daar doe je de rest van de ploeg toch zeker tekort.
Rang: Utopisch
Ik snap hier echt helemaal niets van.... Ik doe toch ook normaal hier?
Ja, dat doe je ook. Het is blijkbaar een gevoelig onderwerp.
Je geeft je mening, en die is best stevig, maar zoals je zegt, je onderbouwt het wel. Het is alleen geen populaire mening, blijkt.
Ik ben het overigens niet met je eens, omdat ik denk dat Feyenoord redelijk in een defensieve rol zal worden gedwongen, maar dat ze, met Bakkal, Clasie en El Ahmadi wel de kwaliteit hebben om onder de druk van PSV uit te voetballen. En dus acht ik ze zeker niet kansloos.
Ik denk wel dat PSV een grotere kans heeft op winst, maar ik acht Feyenoord niet kansloos.
Rang: Utopisch
Nou als jij Feyenoord kansloos acht omdat 1 speler ontbreekt, doe je net alsof de rest van ons elftal niks is. Daar doe je de rest van de ploeg toch z...
Maar het is wel zijn mening. En die mening mag hij toch hebben? Dan ga je de discussie met hem aan.
En eerlijk is eerlijk, Guidetti is dit seizoen wel erg belangrijk gebleken bij Feyenoord, zeker de laatste wedstrijden.
Rang: Goddelijk
Nou als jij Feyenoord kansloos acht omdat 1 speler ontbreekt, doe je net alsof de rest van ons elftal niks is. Daar doe je de rest van de ploeg toch z...
Ik onderbouw toch waarom ik dat denk?
Guidetti sleept nu eenmaal de punten binnen, zonder hem had Feyenoord echt hele andere resultaten behaald dan nu, volgens mij is dat toch niet iets raars? Als je dan naar de resultaten van PSV thuis kijkt is het voor mij, vooraf, kraakhelder dat Feyenoord bar weinig kans maakt op een goed resultaat.
Wat ons "stadionnetje" daar mee te maken heeft of John en De Jong zie ik werkelijk waar niet.
Rang: Legende
Jongens, wat is kansloos? We hoeven dus niet te komen want we hebben geen kans?
Natuurlijk zijn we de underdog, maar ook bij de 3-1 en 2-0 waren we dat en als je de laatste 5 wedstrijden bekijkt is het doelsaldo 11-8, waarvan 10 in 1 wedstrijd, dus die eraf is 1-8 (!), hoe kansloos is dat dan??
Natuurlijk zijn we de underdog, maar ook bij de 3-1 en 2-0 waren we dat en als je de laatste 5 wedstrijden bekijkt is het doelsaldo 11-8, waarvan 10 in 1 wedstrijd, dus die eraf is 1-8 (!), hoe kansloos is dat dan??
Rang: Goddelijk
Maar het is wel zijn mening. En die mening mag hij toch hebben? Dan ga je de discussie met hem aan.
En eerlijk is eerlijk, Guidetti is dit seizoen...
Zonder Guidetti waren de resultaten tegen RKC, FCT, Ajax, Vitesse in ieder geval minder geweest... Meer zeg ik niet, en die mus hè dan tegen een PSV dat statistisch sowieso thuis al heel erg lastig wordt.
Rang: Goddelijk
Jongens, wat is kansloos? We hoeven dus niet te komen want we hebben geen kans?
Natuurlijk zijn we de underdog, maar ook bij de 3-1 en 2-0 waren we...
Nou, als het om het woordje kansloos gaat... Uiteraard is nooit iemand kansloos zoals het woord impliceert, is meer een gezegde.
Rang: Goddelijk
Zonder Guidetti waren de resultaten tegen RKC, FCT, Ajax, Vitesse in ieder geval minder geweest... Meer zeg ik niet, en die mus hè dan tegen een PSV d...
Dat vind ik beetje kort door de bocht. Zonder Guidetti had mss iemand anders die goals wel gemaakt ? Who knows? Mss hadden ze wel met meer gewonnen zelfs. Mss had er wel iemand anders gestaan die het geweldig zou hebben gedaan. Het zou zomaar kunnen dat je gelijk hebt .
Rang: Vice-aanvoerder
Maar het is wel zijn mening. En die mening mag hij toch hebben? Dan ga je de discussie met hem aan.
En eerlijk is eerlijk, Guidetti is dit seizoen...
Uiteraard is Guidetti belangrijk voor Feyenoord, maar Guidetti kan het in zijn eentje ook niet doen hoe goed hij ook is.
Rang: Goddelijk
Jongens, wat is kansloos? We hoeven dus niet te komen want we hebben geen kans?
Natuurlijk zijn we de underdog, maar ook bij de 3-1 en 2-0 waren we...
Nou, als het om het woordje kansloos gaat... Uiteraard is nooit iemand kansloos zoals het woord impliceert, is meer een gezegde.
Rang: Goddelijk
Jongens, wat is kansloos? We hoeven dus niet te komen want we hebben geen kans?
Natuurlijk zijn we de underdog, maar ook bij de 3-1 en 2-0 waren we...
Kansloos ben je nooit want een kans is er altijd. Er kan veel gebeuren in een match.
Rang: Utopisch
Zonder Guidetti waren de resultaten tegen RKC, FCT, Ajax, Vitesse in ieder geval minder geweest... Meer zeg ik niet, en die mus hè dan tegen een PSV d...
Dat is waar, maar er staan er nog steeds 11 in het veld, en Fernandez is wel een hele snelle spits, wat juist in een counter-spel veel voordeel kan bieden. En ook tegen Ajax uit, deden ze het zonder Guidetti gewoon uitstekend.
Dat opgeteld bij de moeite die PSV meestal met Feyenoord heeft, maakt voor mij dat Feyenoord best een kans heeft.
Het spel van PSV is namelijk (ook thuis) erg wisselvallig. Ze wisselen goede wedstrijden af met slechte. Dat ze wel winnen verbergt soms het mindere spel een beetje, maar tegen RKC en NAC (als voorbeeld) was het spel behoorlijk zwak.
Rang: Goddelijk
Jongens, wat is kansloos? We hoeven dus niet te komen want we hebben geen kans?
Natuurlijk zijn we de underdog, maar ook bij de 3-1 en 2-0 waren we...
Nou, als het om het woordje kansloos gaat... Uiteraard is nooit iemand kansloos zoals het woord impliceert, is meer een gezegde.
Rang: Goddelijk
Dat is waar, maar er staan er nog steeds 11 in het veld, en Fernandez is wel een hele snelle spits, wat juist in een counter-spel veel voordeel kan bi...
Ik poste hierboven ook al dat ik Feyenoord alleen maar meer afhankelijker ben gaan vinden van Guidetti sinds die uitwedstrijd in Amsterdam.
Lijkt wel of hij de ploeg op een bepaalde manier vooruit sleept en het hele elftal beter speelt door alleen al zijn aanwezigheid, ik denk dat zijn gemis in deze fase harder gevoelt wordt dan destijds tegen Ajax.
Rang: Goddelijk
Uiteraard is Guidetti belangrijk voor Feyenoord, maar Guidetti kan het in zijn eentje ook niet doen hoe goed hij ook is.
Toch lijkt het daar soms wel op, zeker de laatste tijd.
Rang: Legende
Correct, zat er dit seizoen vaak faliekant naast
Dus waarom blijf je zulke uitspraken dan eruit gooien??

Rang: Vice-aanvoerder
Ik poste hierboven ook al dat ik Feyenoord alleen maar meer afhankelijker ben gaan vinden van Guidetti sinds die uitwedstrijd in Amsterdam.
Lijkt we...
Daar moet ik je dan gelijk in geven, Guidetti stookt het vuur lekker op en stelt zich met zijn jonge leeftijd wel als een leider op terwijl Vlaar dat eigenlijk moet doen. Maar gelukkig hebben we nog een Clasie en El Ahmadi die het vuurtje ook aanwakkeren.
Reactie gewijzigd op 21-02-2012 22:48:27 door Nos1975
Rang: Goddelijk
Dus waarom blijf je zulke uitspraken dan eruit gooien??
Omdat deze editie van de Eredivisie een nachtmerrie moet zijn voor de bookmakers! Als je een beetje kijk op voetbal hebt kun je onmogelijk je poule goed invullen dit jaar.....
Rang: Goddelijk
Daar moet ik je dan gelijk in geven, Guidetti stookt het vuur lekker op en stelt zich met zijn jonge leeftijd wel als een leider op terwijl Vlaar dat ...
EL Amhadi? Stookt het voor op?? Voor mij nieuw
Rang: Vice-aanvoerder
Omdat deze editie van de Eredivisie een nachtmerrie moet zijn voor de bookmakers! Als je een beetje kijk op voetbal hebt kun je onmogelijk je poule go...
Feyenoord was zowieso al afgeschreven bij de start van het seizoen. Wat ook niet gek is als je kijkt naar vorig seizoen. Van Geel , Koeman, Van Gastel en van Bronckhorst ben ik daarom ook erg dankbaar. Daarnaast is het verschil tussen de nr 1 en nr 6 maar 5 punten. Alles is dus mogelijk.
EL Amhadi? Stookt het vuur op??
De felheid maarmee hij de duels aangaat / jagen zorgt er voor dat andere spelers dat overnemen.
Reactie gewijzigd op 21-02-2012 23:00:55 door Nos1975
Rang: Legende
Nou, als het om het woordje kansloos gaat... Uiteraard is nooit iemand kansloos zoals het woord impliceert, is meer een gezegde.
De eerste keer begreep ik hem ook.

Maar als ik naar de statestieken kijk en ze dan niet alleen oppervlakkig bekijk snap ik niet waarom we kansloos zijn.
Rang: Legende
Kansloos ben je nooit want een kans is er altijd. Er kan veel gebeuren in een match.
Gaat niet zo zeer om het woord kansloos, dat gebruikte ik gewoon met het feit dat we niet kansloos zijn als ik de statestieken bekijken.
Rang: Legende
Omdat deze editie van de Eredivisie een nachtmerrie moet zijn voor de bookmakers! Als je een beetje kijk op voetbal hebt kun je onmogelijk je poule go...
Klopt, een mooie reden. Maar niet echt allesverklarend waarom je vaak zo negatief bent over Feyenoord

Rang: Goddelijk
Klopt, een mooie reden. Maar niet echt allesverklarend waarom je vaak zo negatief bent over Feyenoord
Ben ik me niet bewust eerlijk gezegd, heb niets met Feyenoord, dat klopt, maar ik probeer zo neutraal mogelijk te posten hier.
Rang: Vice-aanvoerder
Die 10-0 wordt nooit meer vergeten, dat was de grootste blamage uit de geschiedenis vermoedt ik
Rang: Utopisch
ik ben m ook nog niet vergeten..
Ik ben vooral de revanche pot op PSV nog niet vegeten.

Rang: Goddelijk
Is Boilesen al een basispeler dan? gaat wel snel na 4 wedstrijden in het eerste.
Boilesen is de beste links back die we hebben, dus ja hij is basisspeler. Dat kan inderdaad snel gaan. Clasie was ook nog niemand vorig seizoen, nu is hij basisspeler en dat was na 4 wedstrijden al duidelijk.....toch?
Rang: Goddelijk
Ach uit tegen Ajax hadden we ook Guidetti niet,en toen speelden we ook heel sterk en verdiende de winst,maar werd het gelijk
Precies en dat is het verschil met Guidetti of zonder. Maar je vastklampen aan die ene wedstrijd is ook erg naïef. Uit tegen VVV was Guidetti er ook niet en was je zwakker........het is maar net welke wedstrijd je als voorbeeld neemt

Rang: Wereldkampioen
Precies en dat is het verschil met Guidetti of zonder. Maar je vastklampen aan die ene wedstrijd is ook erg naïef. Uit tegen VVV was Guidetti er ook n...
We gaan gewoon met een snelle voorhoede op de counter spelen tegen de langzame verdediging van PSV.
Ik heb er alle vertrouwen in dat ons trio (koeman,gio en JPvG) met een goed tactisch plan komt.
Rang: Goddelijk
Precies en dat is het verschil met Guidetti of zonder. Maar je vastklampen aan die ene wedstrijd is ook erg naïef. Uit tegen VVV was Guidetti er ook n...
Is mijn punt ook, volgens mij is Feyenoord de laatste tijd alleen maar afhankelijker geworden van Guidetti dan voorheen.
Rang: Goddelijk
Ik heb er alle vertrouwen in dat ons trio (koeman,gio en JPvG) met een goed tactisch plan komt.
Dat klopt, dat doen ze erg goed.
Rang: Goddelijk
Ik snap hier echt helemaal niets van.... Ik doe toch ook normaal hier?
Ze voelen zich op hun teentjes getrapt en kunnen totaal niet tegen kritiek, triest om te zien. Vooral omdat veel van hen ons altijd wijst op het feit dat wij geen kritiek zouden kunnen verdragen.
Overigens zou ik er niet te druk om maken, jij ziet iedere week een topspits aan het werk. De Jong is er absoluut ook één. Die heeft er volgens mij ook 1 meer inleggen dan Guidetti en vind ik persoonlijk een betere voetballer, in zoverre dat hij op veel vlakken talentvoller is, misschien wel iets minder op een enkel voetballend vlak, maar wel op meer vlakken.
Guidetti mag de revelatie van dit seizoen zijn, De Jong komt zeer gestaagd en let op mijn woorden, die gaat het heel ver schoppen. Schreeuw niet van de daken, een rustige en zeer stabiele persoonlijkheid. Waarbij ik bij Guidetti nog mijn twijfels over heb.
Reactie gewijzigd op 22-02-2012 11:17:48 door BHJ
Rang: Goddelijk
Jongens, wat is kansloos? We hoeven dus niet te komen want we hebben geen kans?
Natuurlijk zijn we de underdog, maar ook bij de 3-1 en 2-0 waren we...
Aad de mos heeft ook een account merk ik

Rang: International
Samen met Feyenoord heeft PSV kwalitatief de slechtste achterhoede van de huidige top-6. Toch wel pijnlijk voor PSV dat ze niet eens ook maar een verd...
ga weg man slechste verdediging :S
de vrij - indi - vlaar leerdam zijn 4 spelers die gewoon redelijk zijn
Rang: International
Laten we het maar op een gelijkspel houden, Ik denk dat jij dat ook niet erg vind, puntje in Eindhoven pakken is mooi.
maar als we verliezen met NORMALE cijfers is het ook geen ramp
Rang: Wereldspeler
Guidetti wat doe je toch.. Had je nog een hattrick kunnen maken tegen PSV en dan ga je je shirt uittrekken?
Rang: Legende
Ik ben die 10-0 ook nog niet vergeten Ron, het blijft me bij 
hij was bang voor PSV dus praat zichzelf een schorsing aan

Guidetti wat doe je toch.. Had je nog een hattrick kunnen maken tegen PSV en dan ga je je shirt uittrekken?
hij was bang voor PSV dus praat zichzelf een schorsing aan

Rang: Aanvoerder
Ach man. PSV gaat gewoon met een nulletje of 4 winnen. En als guidetti erbij zou zijn, zou dat helemaal niets uitmaken. Feyenoord wordt overschat; buiten de kuip hebben ze nog niet zo veel laten zien. En PSV heeft gewoon veel betere spelers. Ik hoop van harte dat Feyenoord zondag wint, maar ik heb totaal geen vertrouwen in een goede afloop voor de rotterdammers.

(1).jpg)
.jpg)
(1).jpg)
, vujicevic, dario (fc twente) (1).jpg)
-leighton-baines(everton)(1).jpg)
.jpg)
montpellier-juicht.jpg)
(1).jpg)
Bekijk alle wedstrijden.jpg)
.jpg)
(5).jpg)
.jpg)
(1).jpg)

(1).jpg)
.jpg)
(5).jpg)